Προς το περιεχόμενο

πανελλήνιες εξετάσεις


konstantina_ena

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

18.214 στο 4ο πεδίο εδώ..

Μαθ.Κατ:15.7

Φυσικη:18.3

Μαθ.Γενικης:19.7

Α.Ο.Δ.Ε:20

Α.Ε.Π.Π:18.7

Εκθεση:16.7

 

Οδεύω προς πληροφορικη της ΑΣΟΕ ή αλλιώς Καποδιστριακό..Έχει ψάξιμο το θέμα

 

Συγχαρητήρια σε όλους !!

  • Απαντ. 367
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Παιδιά η θεωρητική πάτωσε παντού ή μόνο στο δικό μου σχολείο;

Μόνο 2-3 μαθητές έγραψαν πάνω απο 15000 μόρια..

 

Εγώ έβγαλα 18900 στο 4ο και στο 2ο !

(Τεχνολογική κατεύθυνση)

Αρκετά καλά.. Μόνο έκθεση ψιλοπάτωσα με 14.8!

 

πανω-κατω ισχυει αυτο που λες σχετικα με την θεωρητικη... πολλοι χασανε στα αρχαια και στην ιστορια ..εγω παντως εβγαλα 18236 και το καταευχαριστηθηκα...

Δημοσ.

Μπράβο σε όλους παιδιά! Σας εύχομαι να περάσει ο καθένας εκεί που θέλει. :-)

 

Άντε να δούμε τι θα κάνω εγώ του χρόνου!

Δημοσ.
Μαθητής απο τη Νέα Σμύρνη αποπειράθηκε να αυτοκτονήσει λίγη ώρα μετά την ανάρτηση των αποτελεσμάτων των πανελλαδικών εξετάσεων.

 

Σύμφωνα με την αστυνομία αυτοπυροβολήθηκε με πιστόλι κρότου στο κεφάλι με συνέπεια να τραυματιστεί.

 

Το περιστατικό σημειώθηκε στην οδό Πατριάρχου Γρηγορίου.

 

Ο μαθητής υπέστη έγκαυμα αλλά βρίσκεται εκτός κινδύνου.

 

πηγή

 

Αυτομόρφωση και αυτοκτονίες

Δημοσ.

Πιστευω οτι σε τετοια τραγικα περιστατικα ευθυνη μεγαλη εχουμε και οι γονεις.Ποιος ξερει τι πιεσεις ειχε δεχτει αυτο το παιδι ?

 

Παρα την παταγωδη αποτυχια του γιου μου δεν του ειοπα τιποτα για πολλους και διαφορους λογους.

Δημοσ.

η ζωή δεν αρχίζει ούτε σταματά στις Πανελλαδικές εξετάσεις......έτσι πρέπει να σκεφτόμαστε όλοι, γονείς και παιδιά

Δημοσ.
Πιστευω οτι σε τετοια τραγικα περιστατικα ευθυνη μεγαλη εχουμε και οι γονεις.Ποιος ξερει τι πιεσεις ειχε δεχτει αυτο το παιδι ?

 

Παρα την παταγωδη αποτυχια του γιου μου δεν του ειοπα τιποτα για πολλους και διαφορους λογους.

 

Μη το συζητας!! Υπαρχουν γονεις που πιεζουν ΠΟΛΥ τα παιδια τους λες ας πουμε κι αν δε πας καλα την πρωτη χρονια δεν εχεις αλλες ευκαιριες ή λες και σταματαει η ζωη.

Εν τω μεταξυ με την πιεση συνηθως πετυχαινεις το αντιθετο αλλα που να το καταλαβουν:shifty:

 

 

Συγχαρητηρια σε ολους, ευχομαι να περασετε κπου που γουσταρετε

Δημοσ.
Είμαι 18 μόρια κάτω από την βάση του 09....

:(

Ε και τι στεναχωριέσαι? 18 μόρια δεν είναι τίποτα, άσε που διαβάζω για αρκετούς πάτους φέτος σε μαθήματα βαρύτητας. Αν δεν δεις αποτελέσματα μην απελπίζεσαι :-)

 

@krokodilos

Τα μαθηματικά της 3ης Λυκείου ήταν μακράν τα απολαυστικότερα και "εξυπνότερα" μαθηματικά που είχα διδαχθεί μέχρι τότε. Καμιά σχέση με τις παλαβομάρες της 2ας. Α εκτός τους μιγαδικούς :P

Δημοσ.

Παιδια μια ερωτηση

για εφαρμοσμενη ξενων γλωσσων στη διοικηση και στο εμποριο πρεπει να εχεις δηλωσει και αγγλικα η' οχι?

Δημοσ.
Πιστευω οτι σε τετοια τραγικα περιστατικα ευθυνη μεγαλη εχουμε και οι γονεις.

Οι γονεις δεν εχουν απλως μεγαλη ευθυνη, οι γονεις εχουν την αποκλειστικη ευθυνη για το πως σκεφτεται σε τετοιες περιπτωσεις ενα παιδι και τι πιεσεις νιωθει! Εκτός και εαν πχ καποιος θειος πχ ανατρεφει το παιδι οποτε αυτος εχει την αποκλειστικη ευθυνη για το πως σκεφτεται σε τετοιες περιπτωσεις ενα παιδι.

 

Ως ανθρωπος που κανει ιδιαιτερα μαθηματικων/φυσικης σε παιδια 1ης γυμνασιου εως 3ης λυκειου, εχω διαπιστωσει οτι 2 στους 5 γονεις περιπου ειναι σπαστικοι εως εκει που δεν παιρνει ενω ολοι εχουν απαιτησεις απο το παιδι τους.

 

Το μεν πρωτο ειναι τραγικο καθως το παιδι αποκτα καθε δυνατο κομπλεξ που υπαρχει και ζει μεσα στον φοβο(της αποτυχιας), ενω και η ζωη του ειναι ανυποφορη μεσα στα βιβλια και εξω απο το σημαντικοτερο: τον ελευθερο χρονο. Εχω δει σε παιδι 3ης γυμνασιου(for God's sake) να του πρηζουν τα τετοια για να βγαλει 20 σε ολα με το 19 να ειναι αξιοπρεπες και το 18 απαραδεκτο, να του οριζουν 2 ωρες τηλεορασης την ημερα και πλανο διαβασματος καπου 6-7 ωρες την ημερα. 3ης γυμνασιου!!

 

Το μεν 2ο απαιτησεις απο το παιδι μας και παλι το βρισκω πολυ κακο να υπαρχει καθως ειμαι της αποψης οτι ναι μεν δωσαμε ζωη στο παιδι μας και μας οφειλει την υπαρξη του, αλλά ολα σταματουν εκει χωρις τιποτα δεσμευσεις αυτου προς εμας οσον αφορα το τι θα κανει και τι πρεπει να κανει στη ζωη του.

Με εκνευριζει αφανταστα η λογικη οτι δωσαμε ζωη στο παιδι μας, το αναθρεψαμε με ολα τα καλα του κοσμου, του δινουμε σπιτι να ζησει αρα και αυτο πρεπει να κανει κατι για εμας του τυπου να διαπρεψει στο σχολειο, να μπει σε καλη σχολη στο πανεπιστημιο και να βρει μια καλη δουλεια κλπ. Οχι βεβαια! Γλοιωδεις απαιτησεις.

 

 

 

Παρα την παταγωδη αποτυχια του γιου μου δεν του ειοπα τιποτα για πολλους και διαφορους λογους.

Ποιοι ειναι αυτοι οι πολλοι και διαφοροι λογοι?

 

 

Ε και τι στεναχωριέσαι? 18 μόρια δεν είναι τίποτα, άσε που διαβάζω για αρκετούς πάτους φέτος σε μαθήματα βαρύτητας. Αν δεν δεις αποτελέσματα μην απελπίζεσαι :-)

Μια καλυτερη συμβουλη θα ηταν οτι ακομα και να δεις τα αποτελεσματα και να χανεις αυτο που θελεις για 18 μορια και παλι μην απελπιζεσαι!

 

Ενας ακομα πιο σοφος βεβαια θα ελεγε την υπερτατη συμβουλη: Η ζωη ειναι μια απελπισια ετσι και αλλιως, οποτε πρεπει να ζεις μεσα στην συνεχη απελπισια, οποτε το να εισαι απελπισμενος ειναι κατι πολυ φυσικο.

 

 

@krokodilos

Τα μαθηματικά της 3ης Λυκείου ήταν μακράν τα απολαυστικότερα και "εξυπνότερα" μαθηματικά που είχα διδαχθεί μέχρι τότε. Καμιά σχέση με τις παλαβομάρες της 2ας. Α εκτός τους μιγαδικούς :P

Για ποια βιβλια μιλας? Τι χρονολογια? Τα βιβλια των δεσμων(1999 πχ) και της αναλυσης και της αλγεβρας, πραγματι ειχαν καπως αποκολλημενο απο πανω τους τον "ξερο", "αχρωματιστο", ως προς την αναδειξη της μαθηματικης λογικης, τροπο γραφης και μαθηματικου περιεχομενου, σε σχεση με τα αλλα βιβλια προηγουμενων ταξεων. Παροτι και απο αυτα τα 2 βιβλια της 3ης λυκειου των δεσμων ελειπαν τα θεμελια των μαθηματικων, οι κανονες μαθηματικης λογικης δηλαδη.

Τα βιβλια αυτα δεν χρησιμοποιουσαν σχεδον καθολου ιδιοτητες ισοδυναμιων/συνεπαγωγων κλπ για την αναδειξη της μαθηματικης μαγειας, αλλά ισως κυριως για την δημιουργια στους μαθητες της μαθηματικης παραγωγικης σκεψης. Ενα "εργαλειο" η ιδια η μαθηματικη αληθεια βασικα, η παραγωγικη σκεψη/λογικη(deductive logic/reasoning) που η γνωση της κανει καποιον να μπορει να πει οτι ξερει μαθηματικα.

Γιατι απο τους σημερινους μαθητες, ακομη και απο αυτους που παιρνουν 20 στις πανελλαδικες, σχεδον ολοι ειναι αχρηστοι στα μαθηματικα! Απλως ειναι εξυπνοι παπαγαλοι. Καμια πραγματικη γνωση μαθηματικων.

 

 

Οσο για τους μιγαδικους κάνεις λαθος καθως οι μιγαδικοι/φανταστικοι αριθμοι ειναι μια απιστευτη συλληψη οπου συνδεουν εναν φανταστικο κοσμο με τον πραγματικο και οι πραξεις, οι σχεσεις, οι συνδεσεις μεσα στον φανταστικο κοσμο και τα αποτελεσματα μεσα στον φανταστικο κοσμο αντιστοιχουν σε αληθη αποτελεσματα του πραγματικου κοσμου! Μαγεια! Και βεβαια τον φανταστικο κοσμο τον χρειαζομαστε γιατι μεσα σε αυτον ολα ειναι πολυ λιγοτερο πολυπλοκα απο οτι στον πραγματικο.

Δημοσ.
Για ποια βιβλια μιλας? Τι χρονολογια? Τα βιβλια των δεσμων(1999 πχ) και της αναλυσης και της αλγεβρας, πραγματι ειχαν καπως αποκολλημενο απο πανω τους τον "ξερο", "αχρωματιστο", ως προς την αναδειξη της μαθηματικης λογικης, τροπο γραφης και μαθηματικου περιεχομενου, σε σχεση με τα αλλα βιβλια προηγουμενων ταξεων. Παροτι και απο αυτα τα 2 βιβλια της 3ης λυκειου των δεσμων ελειπαν τα θεμελια των μαθηματικων, οι κανονες μαθηματικης λογικης δηλαδη.

2006 αλλά όχι του βιβλίου, βοηθήματα και ασκήσεις καθηγητή. Ειδικά προς το τέλος που η πολυπλοκότητα των ασκήσεων ήταν μεγαλύτερη και έπρεπε να εκμεταλλεύεσαι όλες τις γνώσεις της Γ Λυκείου, είχα πετύχει κάτι ασκήσεις ΘΜΤ με ανισότητες και κάτι παραγοντικές που γούσταρες να τις λύνεις (που λέει ο λόγος).

 

Ρε παιδί μου ένιωθες ότι κάτι έκανες, σε αντίθεση με τις ασκήσεις της Φυσικής ας πούμε.

Δημοσ.

Καλησπέρα!!!!Εγω έβγαλα 10500 μόρια!!!!Γιάννη να συμπληρώση όπωσδήποτε μηχανογραφικό!!Οι βάσεις έχουν πέσει πολύ!!!!Εγω αν και δεν έχω τα μόρια 18000

είμαι πολύ ευχαριστημένη αποχή 12 ετών απο τα θρανία και προετοιμασία 2 μηνών και μόνο και ταυτόχρονα δουλειά νομίζω ότι ειναι σούπερ είμαι πολύ ευχαριστημένη!!!!!!!!!!!!!!!:P

Δημοσ.
2006 αλλά όχι του βιβλίου, βοηθήματα και ασκήσεις καθηγητή. Ειδικά προς το τέλος που η πολυπλοκότητα των ασκήσεων ήταν μεγαλύτερη και έπρεπε να εκμεταλλεύεσαι όλες τις γνώσεις της Γ Λυκείου, είχα πετύχει κάτι ασκήσεις ΘΜΤ με ανισότητες και κάτι παραγοντικές που γούσταρες να τις λύνεις (που λέει ο λόγος).

 

Ρε παιδί μου ένιωθες ότι κάτι έκανες, σε αντίθεση με τις ασκήσεις της Φυσικής ας πούμε.

 

Kάτι τέτοιες γαμάτες έκανα στα ιδιαίτερα μαθήματα Μαθηματικά κατεύθυνσης που έκανα πριν μπω στο ΤΕΙ ( ήμουνα από θεωρητική για αυτό έκανα και τα ιδιαίτερα). Κάπου εκεί το μετάνιωσα κιόλας που είχα πάει θεωρητική. Λέμε τώρα, η μόνη περίπτωση να μην πήγαινα θεωρητική είναι να επιτρεπόταν το computeraki στις πανελλαδικές . :P

 

Παιδιά η θεωρητική πάτωσε παντού ή μόνο στο δικό μου σχολείο;

Μόνο 2-3 μαθητές έγραψαν πάνω απο 15000 μόρια..

 

Εγώ έβγαλα 18900 στο 4ο και στο 2ο !

(Τεχνολογική κατεύθυνση)

Αρκετά καλά.. Μόνο έκθεση ψιλοπάτωσα με 14.8!

 

Η έκθεση είναι περίεργο μάθημα, σιγά που είναι πάτος το 14,8.

 

Πιστευω οτι σε τετοια τραγικα περιστατικα ευθυνη μεγαλη εχουμε και οι γονεις.Ποιος ξερει τι πιεσεις ειχε δεχτει αυτο το παιδι ?

 

Παρα την παταγωδη αποτυχια του γιου μου δεν του ειοπα τιποτα για πολλους και διαφορους λογους.

 

Κυκλοφορεί μεγάλο κόμπλεξ. Το τι έχουν ακούσει οι γονείς μου από διάφορους γνωστούς δε λέγεται τώρα που τελειώνω το ΤΕΙ, " Το ανίψι μου, ο γιος μου κ.λ.π. τελειώσανε Οικονομικά και βρήκανε αμέσως δουλειά σε πολύ μεγάλη εταιρεία, έχουνε και δύο ξένες γλώσσες βέβαια και Master και καλούς βαθμούς, έχουνε τελειώσει και Πανεπιστήμιο βέβαια όχι ΤΕΙ που πάει η κόρη σου, κρίμα το παιδί δουλειές της λάντζας θα κάνει μία ζωή που δεν έχει τελειώσει Πανεπιστήμιο". Ποτέ μου δεν έμαθα τι τους λέγανε επί πανελλαδικών που αναγκάστηκα να επιλέξω το ΤΕΙ καθαρά για λόγο απόστασης και όχι λόγω βαθμών, πρέπει να έπεσε θάψιμο που δεν έμαθα ποτέ.

 

Στην περίπτωση του γιου σου αν δεν κάνω λάθος το περίμενες το αποτέλεσμα. Καλύτερα να πάει φαντάρος να σκεφτεί τι θέλει να κάνει και μετά πάει να κάνει καμία τεχνική ειδικότητα όπως έκανε ο αδερφός μου που δεν ήταν καθόλου fan του διαβάσματος ( είχε πάει μία φορά η μητέρα μου να δει τι έχει διαβάσει σε ένα μάθημα και ήταν πλήρως εξοπλισμένος με σκονάκια, κάπου εκεί δεν τον ξαναενοχλήσανε για διαβάσματα και ιστορίες).

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...