koumbouni Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2010 Αγόρασα τον υπολογιστή ASUS 1101H 23/12/2009 απο το multirama (μέσω Internet) και απο τότε το αποτέλεσμα ήταν να τον έχω στα χέρια μου ελάχιστες ημέρες. Δυο φορές στην Ιταλία για επισκευή και τελικά τον πήρα στα χέρια μου με διαγραμμένο το κομμάτι του σκληρού δίσκου για επαναφορά του συστήματος και αφού τελικά αγόρασα εξωτερικό dvd έκανα επαναφορά με το δισκάκι που ήταν μαζί τελικά τα windows δεν μπορούσαν να ενεργοποιηθούν λόγω του ότι είχατε διαγράψει με το παλιοσερβις τους απο το bios το slic. Τι να πω απλά απαράδεκτα πράγματα. Δίνεις τα χρήματα σου και αυτοί σε κοροιδεύουν. Αφορμή που γράφω εδώ είναι ένα email απο την asus για να του απαντήσω ποιές ήταν οι δικές μου εντυπώσεις και η δική μου εμπειρία για την υποστήριξη που παρέχουν μετά την πώληση. Πλάκα μου κάνουν τελικά!!! Θα επανέλθω με περισσότερες λεπτομέρειες και για την αντιμετώπιση από multirama Επανέρχομαι λοιπόν με λεπτομέρειες. Αγορά του υπολογιστή στις 23/12/2010 από το ηλεκτρονικό κατάστημα της moultirama. Παραλαβή την επόμενη από το courier. Με τις γιορτές (Χριστούγεννα – πρωτοχρονιά ) δεν δούλεψα ιδιαιτέρα τον υπολογιστή. Αρχές Ιανουαρίου ο υπολογιστής άρχισε να κάνει διάφορα περίεργα. Στα καλά καθούμενα ενώ διάβαζα διάφορες σελίδες στο internet ο υπολογιστής (με Windows 7 αυθεντικά) άρχισε διάφορα κολλήματα με αναγκαστικές επανεκκινήσεις μέχρι και μπλε οθόνη είδα. Τελικά στις 11 Ιανουαρίου ο υπολογιστής ενώ πάταγες το on η οθόνη έμενε μαύρη (ο σκληρός δίσκος ακουγόταν κανονικά) και δεν μπορούσες να κάνεις τίποτα ούτε στο biος να μπεις. Στην κούτα του λοιπόν και εμπρός για το τοπικό κατάστημα Σητείας οπού τους λέω το πρόβλημα μου. Μου κόβουν ένα δελτίο επισκευή ς αγαθόν με ημερομηνία 13/01/2010 και κρατάνε τον υπολογιστή νομίζοντας ότι θα τον επισκευάσουν. Την επόμενη Τρίτη 19 Ιανουαρίου με παίρνουν τηλέφωνο στο σπίτι και μου λένε να περάσω από το κατάστημα για τον υπολογιστή μου. Χαρούμενος και νομίζοντας ότι το πρόβλημα λύθηκε πηγαίνοντας στο μαγαζί μου λένε ότι είναι πολιτική της asus ο πελάτης να στέλνει μόνος του τον προβληματικό υπολογιστή. Και καλά να τον στείλω μόνος μου. Μία εβδομάδα που πέρασε τι τον είχανε στο μαγαζί τους. Τέλος πάντων παίρνω πάλι τον υπολογιστή μαζί με οδηγίες που μου έδωσαν για να πάρω αριθμό rma. Σπίτι πάλι και αμέσως δηλώνω την βλάβη στην σελίδα της Asus όπου μου δίνουν και ένα τηλέφωνο για να συνεννοηθώ για την παραλαβή. Επανειλημμένες κλήσεις αλλά το τηλέφωνο σαν να μην υπήρχε ή σαν να ήταν κατεβασμένο. Με το αίμα να μου έχει ανέβει στο κεφάλι και σε κρίσιμη ηλικία για εγκεφαλικό παίρνω τηλέφωνο στο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της moultirama και τους εξηγώ το πρόβλημα μου και αν είναι αυτή η πολιτική τους δηλαδή να παίρνεις έναν υπολογιστή από αυτούς και μετά να τρέχεις μόνος σου με τις εγγυήσεις. Και ποιες είναι οι δικές του υποχρεώσεις μετά την πώληση. Γιατί πήρα τον υπολογιστή από αυτούς και να μην τον έπαιρνα από το ebay για παράδειγμα που θα μπορούσα να το βρω φθηνότερα, αφού και πάλι μόνος μου θα έτρεχα μετά για τις εγγυήσεις. Τελικά μου είπαν να πάω στο τοπικό κατάστημα και πάλι και να παραδώσω τον υπολογιστή και θα αναλάβουν την προώθηση του αυτοί στο σέρβις της Asus. Πηγαίνω λοιπόν την επόμενη το πρωί (20/01/2010) για να τον παραδώσω και πάλι όπως είχα συνεννοηθεί την προηγούμενη. Ο υπάλληλος που ήταν εκεί μου άρχισε πάλι τα ίδια δηλαδή ότι θα πρέπει να τον στείλω μόνος μου και δεν μπορούν να τον κρατήσουν αυτοί. Μετά από δική μου υπόδειξη τηλεφωνούν τελικά στα κεντρικά της moultirama και τους λένε ότι είναι πάλι ο τρελός (που λέι ο λόγος) με το Asus και τελικά να μην πολυλογώ ο υπολογιστής στάλθηκε από αυτούς και τέλος Ιανουαρίου επιτέλους ήταν πάλι στα χέρια μου με ένα χαρτί το οποίο δήλωνε για κάποια βλάβη στο πληκτρολόγιο που ίσως να το άλλαξαν (δεν είμαι σίγουρος). Μαζί με τον άνθρωπο από τα moultirama ανοίξαμε την κούτα και είδαμε ότι ο υπολογιστής δούλευε κανονικά. Στο σπίτι μου διαπιστώνω ότι είχαν κάνει format στον σκληρό του δίσκο διαγράφοντας τα πάντα. Ευτυχώς που δεν είχα προλάβει να αποθηκεύσω τίποτα σημαντικό. Το κακό ήταν ότι είχαν διαγράψει και το διαμέρισμα του σκληρού δίσκου που ήταν υποτίθεται για την επαναφορά του συστήματος. Πόση ώρα να έκανα να τα δω όλα αυτά. Μία ώρα; Δύο; Ξανά λοιπόν τα ίδια. Ο υπολογιστή μαύρο και πάλι. Αν είναι δυνατό λέω τώρα μου τον επέστρεψαν από την Ιταλία που τον έλεγξαν υποτίθεται. Ξανά λοιπόν πακέτο (αυτή την φορά μόνος μου) και έρχεται το courier για την παραλαβή του και αποστολή του πάλι στην Ιταλία. Παραλαβή από Asus 8/2/2010 και επιστροφή του μετά από λίγες μέρες με νέο χαρτί αντικατάστασης της μητρικής αυτή την φορά (τρομερή επιτυχία στο μηχάνημα που αγόρασα ούτε ο Μητσοτάκης να μου έλεγε με γειά ). Αυτήν τη φορά δεν πρέπει να είχαν κάνει format στον σκληρό αλλά με την αλλαγή της μητρικής (μάλλον) μου ζητούσαν τα windows πάλι ενεργοποίηση. Ας τα περάσω λέω πάλι από την αρχή να έχω ένα καθαρό σύστημα. Αγοράζω λοιπόν ένα εξωτερικό DVD drive και με το δισκάκι που ήταν μαζί με τον υπολογιστή κάνω κανονικά την εγκατάσταση στη διάρκεια της οποία φυσικά δεν μου ζητήθηκε κλειδί μια και είναι oem έκδοση. Όταν όμως ο υπολογιστής πήρε μπροστά μου ζητούσε και πάλι ενεργοποίηση και ότι θα πρέπει να βάλω λέει καινούργιο κλειδί ή να επικοινωνήσω με την Asus. Να βαράς δηλαδή το κεφάλι σου στον τοίχο. Πλήρωσα 399 ευρώ για έναν υπολογιστή με γνήσια windows 7 τον οποίο τελικά έχω στα χέρια μου με αρκετά μικρά σημάδια από την επισκευή γεμάτο δαχτυλιές λες και τον έστειλα στον μαστρομήτσο της γειτονιά μου να τον φτιάξει, και που τελικά θα πρέπει να του βάλω κανένα σπαστήρι για να παίξουν τα windows. Συγνώμη για το μακροσκελές του post μου αλλά έπρεπε κάπου να τα πω να μην την πατήσουν και άλλοι με την Asus και το απαράδεκτο σέρβις τους. Ευχαριστώ
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.