Προς το περιεχόμενο

Απαράδεκτο service του Γερμανού σε iPhone 3GS


aldon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Μεγειες μεγειες μεγειες!!!

 

Πολυ χαρηκα φιλε μου που το πηρες!

 

Ευχαριστώ! Εγώ να δεις πως χάρηκα :-D

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • Απαντ. 132
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Παιδιά καλημέρα!

 

Μόλις γράφτηκα για να μοιραστώ και εγώ την αντίστοιχη εμπειρία μου με τον Γερμανο και να ζητήσω και την βοήθεια σας.

 

Είχα αγοράσει ένα iPhone 3G πέρυσι τον Ιούλιο ως δώρο στην κοπέλα μου χωρίς σύνδεση από τον Γερμανό. Ξαφνικά πριν από λίγους μήνες (και κατόπιν software update του τηλεφώνου), η συσκευή σταμάτησε να συνδέεται σε WiFi. Αναγνωρίζει δίκτυα, αλλά δεν μπορεί να συνδεθέι σε κανένα (άρα δεν είναι θέμα κεραίας, αλλά θέμα software).

 

Η κοπέλα μου το πήγε στο Apple Store της 5th Avenue στην Νέα Υόρκη όπου μένει, όπου -αφού εξέτασαν το τηλέφωνο φυσικά- της είπαν στο Genius Bar ότι το πρόβλημα είναι γνωστό και ότι το τηλέφωνο χρειάζεται αντικατάσταση. Εάν μάλιστα το τηλέφωνο είχε αγοραστεί στις ΗΠΑ θα της το αντικαθιστούσαν επί τόπου, αλλά λόγω αγοράς από την Ελλάδα θα πρέπει να απευθυνθεί στο κατάστημα από όπου το αγόρασε.

 

Αφού έφερα πίσω το τηλέφωνο στο τελευταίο μου ταξίδι, το πήγα στον Γερμανό και εστάλη στο κεντρικό service, από όπου και επεστράφη τις προάλλες χωρίς να το φτιάξουν. Αιτιολογία: Εισχώρηση υγρασίας στο τηλέφωνο. Όπως θα ξέρετε, εκτός από τα knock sensors (που φαντάζομαι ότι είχαν δει στην περίπτωση του aldon), το iPhone έχει και αντίστοιχα sensors υγρασίας.

 

Το γεγονός ότι το πρόβλημα σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να οφείλεται σε εισχώρηση υγρασίας δεν φαίνεται να τους απασχολεί, καθώς πιάνονται από αυτό και μου λένε ότι η εγγύηση ακυρώνεται σε κάθε περίπτωση.

 

Έχω ήδη γράψει το γράμμα προς την Apple Europe όπου περιγράφω πολύ αναλυτικά το θέμα και ζητάω την παρέμβαση τους, ενώ ετοιμάζω και την καταγγελία προς την Γ.Γ. Καταναλωτή. Ήθελα όμως να ζητήσω την βοήθεια σας στα εξής:

 

1. Να παραλάβω την συσκευή από το κατάστημα (δεν το έχω κάνει ακόμη) ή όχι? Μπορεί αυτό κάπως να θεωρηθεί έμμεση αποδοχή όσων λένε;

 

2. Aldon, σε ποιά διεύθυνση ακριβώς έστειλες το γράμμα σου στην Apple στο εξωτερικό; Είναι λίγο χάος το Support section του site της Apple με τα διαφορετικά προϊόντα και υπηρεσίες, και δεν βρίσκω πουθενά κάποιο σχετικό email address...

 

Πάντως γενικά φαίνεται ότι είναι πλέον πάγια τακτική του Γερμανού να προσπαθεί να αποφεύγει τις ευθύνες του...

 

Φυσικά οποιεσδήποτε άλλες συμβουλές είναι ευπρόσδεκτες, και θα σας κρατήσω ενήμερους για τις εξελίξεις!

 

Ευχαριστώ!

Δημοσ.

 

Παιδιά καλημέρα!

 

Μόλις γράφτηκα για να μοιραστώ και εγώ την αντίστοιχη εμπειρία μου με τον Γερμανο και να ζητήσω και την βοήθεια σας.

 

Είχα αγοράσει ένα iPhone 3G πέρυσι τον Ιούλιο ως δώρο στην κοπέλα μου χωρίς σύνδεση από τον Γερμανό. Ξαφνικά πριν από λίγους μήνες (και κατόπιν software update του τηλεφώνου), η συσκευή σταμάτησε να συνδέεται σε WiFi. Αναγνωρίζει δίκτυα, αλλά δεν μπορεί να συνδεθέι σε κανένα (άρα δεν είναι θέμα κεραίας, αλλά θέμα software).

 

Η κοπέλα μου το πήγε στο Apple Store της 5th Avenue στην Νέα Υόρκη όπου μένει, όπου -αφού εξέτασαν το τηλέφωνο φυσικά- της είπαν στο Genius Bar ότι το πρόβλημα είναι γνωστό και ότι το τηλέφωνο χρειάζεται αντικατάσταση. Εάν μάλιστα το τηλέφωνο είχε αγοραστεί στις ΗΠΑ θα της το αντικαθιστούσαν επί τόπου, αλλά λόγω αγοράς από την Ελλάδα θα πρέπει να απευθυνθεί στο κατάστημα από όπου το αγόρασε.

 

Αφού έφερα πίσω το τηλέφωνο στο τελευταίο μου ταξίδι, το πήγα στον Γερμανό και εστάλη στο κεντρικό service, από όπου και επεστράφη τις προάλλες χωρίς να το φτιάξουν. Αιτιολογία: Εισχώρηση υγρασίας στο τηλέφωνο. Όπως θα ξέρετε, εκτός από τα knock sensors (που φαντάζομαι ότι είχαν δει στην περίπτωση του aldon), το iPhone έχει και αντίστοιχα sensors υγρασίας.

 

Το γεγονός ότι το πρόβλημα σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να οφείλεται σε εισχώρηση υγρασίας δεν φαίνεται να τους απασχολεί, καθώς πιάνονται από αυτό και μου λένε ότι η εγγύηση ακυρώνεται σε κάθε περίπτωση.

 

Έχω ήδη γράψει το γράμμα προς την Apple Europe όπου περιγράφω πολύ αναλυτικά το θέμα και ζητάω την παρέμβαση τους, ενώ ετοιμάζω και την καταγγελία προς την Γ.Γ. Καταναλωτή. Ήθελα όμως να ζητήσω την βοήθεια σας στα εξής:

 

1. Να παραλάβω την συσκευή από το κατάστημα (δεν το έχω κάνει ακόμη) ή όχι? Μπορεί αυτό κάπως να θεωρηθεί έμμεση αποδοχή όσων λένε;

 

2. Aldon, σε ποιά διεύθυνση ακριβώς έστειλες το γράμμα σου στην Apple στο εξωτερικό; Είναι λίγο χάος το Support section του site της Apple με τα διαφορετικά προϊόντα και υπηρεσίες, και δεν βρίσκω πουθενά κάποιο σχετικό email address...

 

Πάντως γενικά φαίνεται ότι είναι πλέον πάγια τακτική του Γερμανού να προσπαθεί να αποφεύγει τις ευθύνες του...

 

Φυσικά οποιεσδήποτε άλλες συμβουλές είναι ευπρόσδεκτες, και θα σας κρατήσω ενήμερους για τις εξελίξεις!

 

Ευχαριστώ!

 

 

Δεν μπορεις να ζητησεις γραπτή επιστολη απο το καταστημα apple της Νεας Υορκης τι καταλαβανε αυτοι οτι επαθε το iphone και να τους το τρίψεις στα μουτρα του Γερμαν ου?

(Αλλα τι φταινε της Νεας Υορκης να τους βαζεις σε μπελα)

Ποο τι ελεεινοι ειναι αυτοι στον Γερμανο.Ετσι μου ρχεται να φτιαξω video στο youtube με τα κατορθωματα τους.

Θα σε βοηθησουν οι συμφορουμίτες συντομα φιλε.Καλη Δυναμη.

Δημοσ.

Θα το δοκιμάσω και αυτό όταν ξαναπάω το Πάσχα αν δεν έχω βγάλει άκρη (που σιγά μην έχω βγάλει) μέχρι τότε... Αλλά όπως λες και εσύ, τι φταίνε αυτοί, και γενικώς δεν νομίζω ότι θα μου δώσουν εύκολα κάτι εγγράφως.

 

Πάντως σίγουρα θα περάσω να τους δω και αυτούς να το συζητήσω, απ' ότι μου λέει η κοπέλα μου είναι τρομερά εξυπηρετικοί και στο μαγαζί αλλά και στο τηλέφωνο. Απλά είναι εκτός της δικαιοδοσίας τους το θέμα...

Δημοσ.

Όσοι ασχολούνται με τεχνολογία - service κλπ έχουν τουλάχιστον και απο 1 παρόμοια ιστορία (τις περισσότερες φορές με τον Γερμανό).

 

Αθάνατο Ελλαδιστάν...

Δημοσ.

Φιλε gcfp, υπαρχει περιπτωση να εχει πραγματι εισχωρησει υγρασια στο τηλεφωνο?

 

Γιατι απο τα λεγομενα σου, αφηνεις καπως να εννοηθει κατι τετοιο.

Δημοσ.

Φίλε haHa,

 

Θεωρώ ότι για να λέει ο Γερμανός ότι είδε κάτι τέτοιο, ή δεν το αμφισβητώ και το ΄δεχομαι ως έχει, ή αν ψεύδονται τότε πια μιλάμε για ξεκάθαρη απάτη που θα ακολουθήσει την δικαστική οδό. Οπότε πλέον μιλάμε για το θέμα της ευαισθησίας των sensors.

 

Όπως φαντάζομαι ότι κανείς δεν μπορεί με σιγουριά να πει ότι δεν του έχει πέσει ΠΟΤΕ το κινητό σε περίπτωση που φανεί κάτι τέτοιο από τα knock sensors, έτσι και εγώ δεν θα μπορούσα σε καμία περίπτωση να πω ότι σίγουρα και ποτέ δεν έχει εκτεθεί σε υγρασία το κινητό (π.χ. σε κάποια τσέπη μπουφάν ενώ βρέχει -το έχω πάθει στο παρελθόν- ή κάτι παρόμοιο). Τώρα αν η ερώτηση σου αναφέρεται στο αν το κινητό έχει ουσιαστικά βραχεί έντονα (πτώση μέσα σε νερό, χύσιμο υγρού επάνω του) τότε ναι, μπορώ με σιγουριά να πω ότι κάτι τέτοιο δεν έχει γίνει. Η πρώτη περίπτωση θεωρώ ότι είναι στα πλαίσια της φυσιολογικής χρήσης του κινητού, ενώ η δεύτερη σίγουρα δεν είναι κάτι που θα περίμενα να καλύψει η εγγύηση (αν και το θρυλικο SE K800 μου είχε πέσει σε λούκι πεζοδρομίου κατά τη διάρκεια καταιγίδας, το έβγαλα και δούλεψε κανονικότατα για άλλο 1 χρόνο...)

 

Οπότε ή λέμε ότι ουσιαστικά τα knock και humidity sensors του iPhone είναι στην ουσία εργαλεία για να "την κάνουν" από τις υποχρεώσεις τους βάσει εγγύησης οι διάφοροι distributors άσχετα από το πρόβλημα που παρουσιάζεται, ή κοιτάμε την ουσία του προβλήματος που -απ' όσα ακόμη καταλαβαίνω ως μηχανικός- ουσιαστικά αποκλείεται να οφείλεται σε εισχώρηση υγρασίας. Αν ήταν κάποιο κουμπί που δεν δούλευε θα μπορούσα να το αποδώσω σε οξειδωμένη επαφή, αλλά εδώ και η κεραία δουλεύει μια χαρά, και το κουμπί και όλα, απλά το τηλέφωνο αρνείται να συνδεθεί σε WiFi...

 

Και για να ξεκαθαρίσω και κάτι από το αρχικό μου post, την επιστολή προς την Apple την έχω γράψει (είχα οίστρο το πρωί από τα νεύρα μου), αλλά δεν την έχω ακόμη στείλει καθώς αναμένω τα φώτα των παλαιότερων για την κατάλληλη διεύθυνση (ή έστω τηλέφωνο της Apple Europe για να τους ζητήσω την διεύθυνση)!!

 

Edit:

 

Και για του λόγου το αληθές:

 

http://www.cultofmac.com/the-tropics-may-be-too-humid-for-apples-iphone/13571

 

http://forums.whirlpool.net.au/forum-replies-archive.cfm/1188241.html

 

http://consumerist.com/2009/09/is-the-iphone-3g-liquid-sensor-a-filthy-liar.html

Δημοσ.

Και που είσαι ακόμη;... Εσύ βέβαια το πλήρωσες ούτως ή άλλως χρυσό το i-phone, αλλά κι εγώ τι να πω με αυτό που μου συνέβη με το service του Γερμανού; Μου έκαναν δώρο ένα bluetooth hands-free πολύ πιο ακριβό από τα άλλα που κυκλοφορούν του οποίου αποκλειστικός αντιπρόσωπος στην Ελλάδα ήταν ο Γερμανός! Το hands-free όσο και να κόστιζε χάλασε μέσα σε 2 εβδομάδες χρήσης! Το πήγα λοιπόν στο service του Γερμανού και εκεί με ενημέρωσαν ότι εγώ το χάλασα αλοιώνοντας το καλώδιό του από την κακή χρήση! Φυσικά και δεν περιλαμβανόταν σε καμμιά εγγύηση εφ' όσων "εγώ το είχα χαλάσει", φυσικά δεν είχαν να μου δώσουν ανταλλακτικό καλώδιο, και φυσικά κανένα άλλο κατάστημα δεν μπορούσε να μου βρει ανταλλακτικό καλώδιο γιατί αποκλειστικός αντιπρόσωπος ήταν ο Γερμανός! Τελικά τσάμπα τα λεφτά! Το αστείο είναι ότι ο υπεύθυνος του service με προέτρεψε να το ξαναγοράσω ενώ το δικό μου που το είχα μόνο 2 εβδομάδες και ήταν άχρηστο! Μην μπορώντας να δεχτώ ότι είχα μείνει με ένα hands-free που ούτε καν είχε κάνει απόσβεση των χρημάτων του, πήρα τηλέφωνο μήπως με εξυπηρετούσε κάποιος από τα κεντρικά. Φυσικά και είχα πέσει σε άσχετους που δεν ήξεραν σε τι αναφερόμουν, τα τηλεφωνήματά μου δεν είχαν κανένα αποτέλεσμα (με έστελναν από τον έναν στον άλλον) και το κορυφαίο ήταν να με πάρουν τηλέφωνο από το Γερμανό μετά από λίγο καιρό και να με ρωτήσουν αν εξυπηρετήθηκα καλά!!! Χαχαχα :-D

Δημοσ.
αλλα λαμογια και αυτα .... :mad:

 

για δειτε και αυτο...!

 

ρε παιδιά ήμαρτον! τι είναι αυτό? το τσέκαρα στο δικό μου κ λέει ακόμα κλασσικά ευτυχώς Internet tethering (off-) τι δεν πρεπει να κάνει κανείς για να μείνει ως έχει το menu ????????? :mad:

 

αυτό το carrier update γίνεται όταν κάνεις reset settings στο cellurar data network? να ξέρω να μην κάνω ποτέ..

Δημοσ.

Αλλη μεγαλη λαμογια του γερμανου το crypto mp3 um360 που μεχρι πριν 2 χρονια πουλαγε με το κιλο σε ανυποψιαστους πελατες.και εγω ενας απο αυτους. νευριασα και το πεταξα στη θαλασσα!!!19 ευρω το πουλαγε αλλα δεν αξιζε ουτε μισο. ο Γερμανος ηξερε οτι ηταν ελαττωματικο αλλα το ξεπουλαγε σε οποιον εβρισκε . ιχνος ευαισθησιας. το mp3 ειχε εγγυημενα ελλατωμα στο ραδιοφωνο. δεν επιανε κανενα σταθμο ακομα και αν εισουν κατω απο την κεραια. απαραδεκτοι και οι υπαλληλοι που ηξεραν το προβλημα και δε στο ελεγαν.

οριστε και αλλος ενας παθοντας εκτος απο μενα

http://www.insomnia.gr/forum/showthread.php?t=180341

Επισκέπτης
Δημοσ.

Μα αυτό είναι πασίγνωστο πια βρε παιδιά!!!

 

Αυτοί που δουλεύουν στον Γερμανό, είτε άσχετοι πιτσιρικάδες θα είναι, είτε παππούδες που έχουν μείνει στην τεχνογνωσία της προηγούμενης δεκαετίας!!!

 

Εγώ ζήτησα να μου ενεργοποιήσουν το 3G σε σύνδεση What's Up και οι μισοί ισχυρίζονταν ότι είναι ανέφικτο, ενώ οι οι υπόλοιποι λέγαν ότι επιτυγχάνεται με ένα απλό SMS... Ωστόσο ακόμη δεν έχω καταφέρει να το πετύχω...

 

Κι αν υποτεθεί ότι οι "ειδικοί" του είδους δεν ξέρουν τι τους γίνεται, σκέψου ο απλός χρήστης τι αντιμετωπίζει!!!

 

Κι επί τη ευκαιρία, αν κάποιος γνωρίζει κάτι περί αυτού, ας βάλει ένα χεράκι...

 

Ευχαριστώ

 

Χρήστος

Δημοσ.

Συνοψίζω το θέμα με το οποίο ξεκίνησε η παρούσα συζήτηση:

 

Ο χρήστης aldon είχε πρόβλημα με το iPhone του, και ο Γερμανός αρνήθηκε να το επισκευάσει θεωρώντας το - αυθαίρετα - ως εκτός εγγύησης λόγω "γρατσουνισμάτων" στο πίσω μέρος του. Τελικά ο aldon απευθύνθηκε στην ίδια την Apple η οποία του αντικατέστησε το iPhone με ένα νέο.

 

Η παρούσα κατηγορία του φόρουμ μας, αφορά συζητήσεις για τις συσκευές της Apple. Βλέπω όμως πως η συζήτηση εδώ ξεφεύγει, και γίνεται γενική συζήτηση παραπόνων κατά του Γερμανού. Έτσι, μιας και το αρχικό θέμα έχει λυθεί, η συζήτηση κλειδώνεται.

 

Για παράπονα κατά του Γερμανού, ή οποιασδήποτε άλλης εταιρίας, μπορείτε να ανοίξετε νέα συζήτηση στο κατάλληλο τμήμα του φόρουμ μας. :-)

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...