Προς το περιεχόμενο

Απαράδεκτο service του Γερμανού σε iPhone 3GS


aldon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αυτοί μου έβγαλαν το κινητό εκτός εγγύησης λόγω πτώσης !!! (θα τρελαθώ, θα πηδηχτώ από το παράθυρο όπως λέει και ο Λεβέντης :P) και όχι λόγω ότι έχει λήξη η εγγύηση του.

 

Αύριο που θα πάω να το πάρω από το κατάστημα θα πω και τον υπάλληλο μπας και γίνει τίποτα από αυτούς.

  • Απαντ. 132
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Φίλε εγώ πήγα στον Γερμανό ασύρματο τηλέφωνο grundig kalios με την πλακέ μπαταρία η οποία ήθελε αλλαγή και μου είπαν ότι έχει καταργηθεί η μπαταρία άρα το τηλέφωνο είναι άχρηστο.σκεφτηκα να αγοράσω αμέσως αλλά πήγα σε άλλον πωλητή αμέσως να δω τι υπάρχει και τιμές και έπαθα Πλάκα όταν τον άκουσα να μου προτείνει ακριβώς αυτό που είχα.οταν διαμαρτυρήθηκα στον διευθυντή μου είπε τι να κάνω αφού έχω stock και πρέπει να πουληθεί.αισχος!!!!

 

 

Αποστολή από iPod touch με το Insomnia.app

Δημοσ.

Δεν είχα χρόνο να διαβάσω όλο το thead, οπότε συγγνώμη αν έχει ειπωθεί κάτι αντίστοιχο ήδη, απλά ήθελα να αναφέρω και τη δική μου περίπτωση. Αφορά στη Vodafone μεν, αλλά πιστεύω ότι δείχνει και αυτή ότι ίσως κάτι "παίζει" με την πολιτική στο service των iPhone γενικά, ανεξαρτήτως παρόχου:

 

Το iPhone 3G που είχα ξαφνικά σταμάτησε να βλέπει wireless δικτυα. Μετά από ανεπιτυχείς προσπάθειες να το διορθώσω (με restore κτλ), το πήγα στο service (εντός εγγύησης).

 

Η απάντησή τους μετά από μια εβδομάδα ήταν:

"Το κινητό τίθεται εκτός εγγύησης λόγω γρατζουνιών, εξωτερικών χτυπημάτων κτλ"... σας θυμίζει τίποτα αυτό...;

 

Μου ζήτησαν 194 ευρώ για αντικατάσταση συσκευής. Αφού κι εγώ τα έκανα "λαμπόγιαλο" με 100 τηλεφωνήματα, η Vodafone προσφέρθηκε να συμμετέχει στο ΜΙΣΟ κόστος αντικατάστασης.

Στις συζητήσεις με εκπροσώπους της Vodafone, το "στυλ" με το οποίο μου απαντούσαν ήταν "Έχετε δίκιο, καταλαβαίνουμε τι λέτε, αλλά τι να κάνουμε...". Εξού και προφέρθηκαν τελικά να καλύψουν το μισό κόστος, στη λογική ότι είχα οφθαλμοφανώς δίκιο και ότι το έκαναν ως προστασία του πελάτη τους. Αυτό που μου έδωσαν να καταλάβω είναι ότι δεν έχουν λόγο στο service ως εταιρεία, απλά αυτοί είναι οι μεσάζοντες μεταξύ service και πελάτη. Πάντα σύμφωνα με ό,τι μου έλεγαν έτσι;

 

Ήμαρτον πάντως. Δικό τους το πεπόνι, δικό τους και το μαχαίρι. Ο,ΤΙ μα Ο,ΤΙ θέλουν το επικαλούνται και that's it? Μήπως χρειάζεται μια ΟΜΑΔΙΚΗ κίνηση από μεριάς μας;

Δημοσ.

Apple μόνο αν σας τα χαρίσουν απο δώ και στο εξής. ;)

Πιστεύω ότι πέρα απο όλα αυτά στα οποία συμφωνώ μαζί σας και επικροτώ τα περί "Μαύρο στο Γερμανο" μιας και ομοιοπάθης σε άλλη φάση, στην συγκεκριμένη περίπτωση έχουμε κοινη αντιμετώπιση απο 2 διαφορετικούς παρόχους με κοινό παρονομαστή το iphone. Αρα η apple έχει ανεβάσει πολύ ψηλά τον πήχη όσον αφορά την επισκευή με το να απαιτεί το κινητό να είναι όπως όταν την μέρα που αγοράστηκε. Που ακούστηκε αυτό?

Δημοσ.

Εγώ έχω ακούσει πάντως τα καλύτερα για το Service της Apple το επίσημο σε Αγγλία-Αμερική. Ωραία αφού το θέλουν να λένε τέτοιες μ....ς για γρατζουνιές και αηδίες να βάλουμε όλοι μια θήκη (Zagg Invisible Shiled) που δεν προσθέτει και όγκο και να δώ μετά τι θα λένε...

Δημοσ.
Δεν είχα χρόνο να διαβάσω όλο το thead, οπότε συγγνώμη αν έχει ειπωθεί κάτι αντίστοιχο ήδη, απλά ήθελα να αναφέρω και τη δική μου περίπτωση. Αφορά στη Vodafone μεν, αλλά πιστεύω ότι δείχνει και αυτή ότι ίσως κάτι "παίζει" με την πολιτική στο service των iPhone γενικά, ανεξαρτήτως παρόχου:

 

Το iPhone 3G που είχα ξαφνικά σταμάτησε να βλέπει wireless δικτυα. Μετά από ανεπιτυχείς προσπάθειες να το διορθώσω (με restore κτλ), το πήγα στο service (εντός εγγύησης).

 

Η απάντησή τους μετά από μια εβδομάδα ήταν:

"Το κινητό τίθεται εκτός εγγύησης λόγω γρατζουνιών, εξωτερικών χτυπημάτων κτλ"... σας θυμίζει τίποτα αυτό...;

 

Μου ζήτησαν 194 ευρώ για αντικατάσταση συσκευής. Αφού κι εγώ τα έκανα "λαμπόγιαλο" με 100 τηλεφωνήματα, η Vodafone προσφέρθηκε να συμμετέχει στο ΜΙΣΟ κόστος αντικατάστασης.

Στις συζητήσεις με εκπροσώπους της Vodafone, το "στυλ" με το οποίο μου απαντούσαν ήταν "Έχετε δίκιο, καταλαβαίνουμε τι λέτε, αλλά τι να κάνουμε...". Εξού και προφέρθηκαν τελικά να καλύψουν το μισό κόστος, στη λογική ότι είχα οφθαλμοφανώς δίκιο και ότι το έκαναν ως προστασία του πελάτη τους. Αυτό που μου έδωσαν να καταλάβω είναι ότι δεν έχουν λόγο στο service ως εταιρεία, απλά αυτοί είναι οι μεσάζοντες μεταξύ service και πελάτη. Πάντα σύμφωνα με ό,τι μου έλεγαν έτσι;

 

Ήμαρτον πάντως. Δικό τους το πεπόνι, δικό τους και το μαχαίρι. Ο,ΤΙ μα Ο,ΤΙ θέλουν το επικαλούνται και that's it? Μήπως χρειάζεται μια ΟΜΑΔΙΚΗ κίνηση από μεριάς μας;

 

ΩΠ! και άλλος ομοιοπαθής! Εσένα τουλάχιστον σου είχε πέσει όντως κάτω ή το έβγαλαν από το μυαλό τους;;;;; (είχε δηλαδή χτυπήματα σε γωνίες κτλ; )

 

Εγώ το πήρα πολύ προσωπικά το θέμα. Όσες κινήσεις μπορώ να κάνω θα τις κάνω χωρίς να υπολογίσω τίποτα.

 

Από εδώ και στο εξής θα φάει τέτοια συκοφάντηση ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ από μέρος μου που όσο και να πεις κάποιους πελάτες θα χάσει.

 

Αλήθεια ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ έχει δικό του service για τα iphone ή τα στέλνει σε κάποια εξουσιοδοτημένη εταιρία όπως κάνει η vodafone;

Δημοσ.
Εγώ έχω ακούσει πάντως τα καλύτερα για το Service της Apple το επίσημο σε Αγγλία-Αμερική. Ωραία αφού το θέλουν να λένε τέτοιες μ....ς για γρατζουνιές και αηδίες να βάλουμε όλοι μια θήκη (Zagg Invisible Shiled) που δεν προσθέτει και όγκο και να δώ μετά τι θα λένε...

 

Έχω διαβάσει σε fora του εξωτερικού ότι πάνε το κινητό σε ένα οποιοδήποτε applestore και εκεί αφού διαπιστωθεί ότι όντως έχει πρόβλημα το αλλάζουν ΑΜΕΣΩΣ!

 

εμείς εδώ στην Μπανανία που λέγεται Ελλάδα έχουμε δικούς μας κανόνες...

 

Δείτε στο επίσημο site της apple τι δυνατότητες service δίνει σε Αγγλία και Αμερική ΠΧ και τι στην Ελλάδα!

post-43410-129063065198_thumb.jpg

post-43410-12906306521_thumb.jpg

post-43410-12906306522_thumb.jpg

Δημοσ.
ΩΠ! και άλλος ομοιοπαθής! Εσένα τουλάχιστον σου είχε πέσει όντως κάτω ή το έβγαλαν από το μυαλό τους;;;;; (είχε δηλαδή χτυπήματα σε γωνίες κτλ; )

 

Εγώ το πήρα πολύ προσωπικά το θέμα. Όσες κινήσεις μπορώ να κάνω θα τις κάνω χωρίς να υπολογίσω τίποτα.

 

Από εδώ και στο εξής θα φάει τέτοια συκοφάντηση ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ από μέρος μου που όσο και να πεις κάποιους πελάτες θα χάσει.

 

Αλήθεια ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ έχει δικό του service για τα iphone ή τα στέλνει σε κάποια εξουσιοδοτημένη εταιρία όπως κάνει η vodafone;

 

Είχε τις γρατζουνιές που έχει κάθε κινητό από ΝΟΡΜΑΛ χρήση φίλε μου, τίποτα παραπάνω... Είναι ΦΑΝΕΡΟ ότι είναι ΠΟΛΙΤΙΚΗ τους αυτό το πράγμα. Δηλαδή, τι σχέση έχει το wifi με τις γρατζουνιές;;

 

Προσωπικά, ως (υπερευχαριστημένος - μέχρι τώρα, χτύπα ξύλο :-D) κάτοχος macbook, δεν ξέρω αν θα γύριζα πίσω σε μη-apple υπολογιστή...

Αλλά όσο για το iPhone... μαύρο, ξερά. Με το που μου έδωσαν το "καινούριο", το πούλησα την άλλη μέρα. Τόσο πολύ ξενέρωσα. Φοβερό gadget, δεν λέω, αλλά κάποια πράγματα έχουν και τα όριά τους...

 

Το θέμα πάντως είναι ότι για να έχει κάποιο ΝΟΗΜΑ η αντίδραση του καθενός, πρέπει να βρεθεί ένας τρόπος να μάθουν οι εμπλεκόμενοι (δεν ξέρω τελικά αν αυτοί είναι οι πάροχοι ή μόνο κάποιο service center της apple, τόσο πολύ τα έχουν καταφέρει να μας μπερδέψουν) τι μαζική απογοήτευση και θυμός επικρατεί για τη συμπεριφορά τους.

Να καταλάβουν ότι συζητείται, ότι υπάρχουν άνθρωποι που αν δεν έχουν στοιχειώδες ανθρώπινο support για μία συσκευή ΤΟΣΟ ΑΚΡΙΒΗ, την επόμενη φορά ΔΕΝ θα πάρουν...

 

Παγκοσμίως η apple έχει ελιτίστικη συμπεριφορά, αλλά πιστεύω πως εδώ έχει παραγίνει το κακό... Μας λένε μ#@@#κες, και -δυστυχώς- τους λέμε και ευχαριστώ...

Δημοσ.

Είναι τραγικό να μην μπορούν να επιδιορθώσουν ένα κινητό. Εντάξει εσείς είστε και μέσα στην εγγύηση. Τι γίνεται όταν βγει εκτός εγγύησης; Πάπαλα; Απλά "χάλασε";?

Σας λέω, περίπτωση από το φιλικό μου περιβάλλον, το είχε χρησιμοποιήσει ΕΛΑΧΙΣΤΑ και ξαφνικά, δε βρίσκει κανένα wifi. Εκτός εγγύησης. Τώρα τι;

Δηλαδή έτσι μια μέρα "χαλάνε" τα κινητά; Έστω και από μια πτώση; (Εντάξει, δε λέω να το πάτησε αυτοκίνητο και να έπεσε από τον 3ο)

Αυτό με τις γρατζουνιές είναι ΓΕΛΟΙΟ.

Καταγγελίες κύριοι...καταγγελίες σε όλες τις οργανώσεις για την προστασία του καταναλωτή.

Δημοσ.

Κοιτανε πως να τα παρουνε και να βγαλουνε απο την μύγα ξίγκι.Απο την αλλη εχειπαρει iphone και η κουτση μαρία(το πήρε γιατι το είδε να ειναι της μόδας απο ανθρώπους ''σημαντικους'' και trendy) και επειδη τα χει σκάσει λεει η Vodafone,Γερμανος κτλπ αμα ερθει η κουτση μαρια θα κατι θα βρω να της πω για να της παρω λεφτα(ε δεν θα θελει να λειτουργει το στολίδι της;)

Δυστηχως εδω Ελλαδιτσα μας εχουν βρει ούγκαλους και μας τα παίρνουν και επειδη αλλοι ούγκαλοι (με το ονομα και την χάρη) τα χουν σκάσει τα ζητάνε και απο μας...:mad:

Δημοσ.

λοιπόν το πήρα σήμερα στα χέρια μου

 

αφού το έλεγξα μπροστά τους ότι δεν έχει καμία παράξενη φθορά από αυτούς μου έδωσαν χαρτάκι που εξηγεί τον λόγο που το έβγαλαν εκτός εγγύησης, τους σιχτίρισα ( :-D ) και έφυγα από το κατάστημα.

 

Μόλις ήρθα σπίτι το έβγαλα φωτογραφίες και το έστειλα στο 9volto να το δούνε και αυτοί.

 

Λογικά από Δευτέρα Τρίτη θα έχω νέα από αυτούς

 

Μερικές φωτογραφίες που "δείχνουν" τα χτυπήματα και ραγίσματα που αναφέρει ο Γερμανός! Όποιος τα βρει κερδίζει το τηλέφωνο. :P:-(:-(

 

 

 

ip19.jpg

ip18.jpg

ip17.jpg

ip16.jpg

ip15.jpg

ip14.jpg

ip13.jpg

ip12.jpg

ip11.jpg

ip10v.jpg

ip9.jpg

ip8x.jpg

ip7.jpg

ip6.jpg

ip5v.jpg

ip4.jpg

ip3b.jpg

ip2zf.jpg

ip1z.jpg

 

 

Δημοσ.
καλά σε τέτοια άθλια κατάσταση, με τόσες γρατζουνιές και σπασίματα, δεν ντρέπεσαι να το κυκλοφορείς?? :P

 

άσε άσε εμένα μου λες ; Εδώ σκέφτομαι να το βάψω με blanco μπας και κοροιδέψω το service και το περάσουν εγγύηση.... :P :-(

Δημοσ.

Καλά θα μας τρελάνεις ρε μεγάλε; Σε τέτοια άθλια κατάσταση και θέλεις να είσαι και εντός εγγύησης; Ένα θα σου πώ. Μην δώσεις λεφτά πουθενά να στο φτιάξουν και κυνήγα τους να στο φτιάξουν η αν όχι να στο αντικαταστήσουν. Ντροπή τους μην πώ τίποτα άλλο...

 

---------- Προσθήκη στις 16:17 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 16:15 ----------

 

Πήγαινε το στη Apple στην Αγγλία που θα πας.

 

---------- Προσθήκη στις 16:20 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 16:17 ----------

 

Όσο για το blanco δεν είναι καλή λύση γιατί ξεφάφει. Βάψτο με ανεξύτηλη μπογιά και μετά με κόκκινο χρώμα γράψε επάνω δεν αντέχω άλλο τούμπες...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...