aldon Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2010 Έχω ένα iPhone 3GS που στις 30 Ιανουαρίου και ενώ το είχα να φορτίζει, ξαφνικά σταμάτησε να δουλεύει το home Button. Εκεί ξεκινά το μαρτύριο μου. Το κινητό το έχω αγοράσει από τον Γερμανό και είναι ΕΝΤΟΣ εγγύησης κανονικά. Αφού το πήγα στο κατάστημα του Γερμανού μου είπανε ότι θα με ενημερώσουν πότε θα είναι έτοιμο ώστε να πάω να το παραλάβω. Οι μέρες περνούσαν χωρίς κανένας να με ειδοποιήσει και σήμερα, 15 ημέρες μετά την παράδοση της συσκευής μου στο κατάστημα, παίρνω εγώ ο ίδιος στα κεντρικά του Γερμανού και μου αναφέρουν ότι το κινητό βγαίνει εκτός εγγύησης λόγω πτώσης!!!!!!!! (το κατάλαβαν λέει λόγω γρατσουνιών και "ραγισμάτων" περιμετρικά του βύσματος των ακουστικών!!!!!!!!) Το τηλέφωνο δεν μου έχει πέσει ποτέ και στο πίσω μέρος έχει τις φυσιολογικές γρατσουνιές λόγω χρήσης. Με τα πολλά μου ζητάνε €215 για αλλαγή λογικού κυκλώματος ( @@ δηλαδή, για να μου δώσουν ένα επισκευασμένο) Τους είπα ότι θεωρώ γελοίο και εντελώς απαράδεκτο, να βγάζουν εκτός εγγύησης μια συσκευή μόνο και μόνο επειδή έχει γρατσουνιές στο πίσω μέρος και ότι οι γρατσουνιές δεν έχουν σχέση με το ότι δεν δουλεύει το κουμπί. Μου είπανε ότι δεν μπορούνε να κάνουν τίποτα αφού αυτό τους έχει πει το service και ότι αν θέλω είτε μου στέλνουν το τηλέφωνο πίσω χαλασμένο όπως είναι, είτε πρέπει να πληρώσω €215 για να μου δώσουν ένα άλλο επισκευασμένο. Μου λετε εσείς τι να κάνω τώρα; Ο Γερμανός δηλαδή όσα κινητά έχουν φυσιολογικές γρατσουνιές στο πίσω μέρος (από κλειδιά κτλ που το βάζουμε μέσα στην τσέπη) τα βγάζει εκτός εγγύησης; Μπορεί κανείς να μου πει πως θα βρω το δίκιο μου; Τους πήρα ακόμη μια φορά τηλέφωνο την Παρασκευή και αφού τα άκουσε για τα καλά μια κοπελίτσα (στο τηλεφωνικό τους κέντρο) μου είπε ότι θα με καλέσουν αύριο ώστε να δούμε τι θα γίνει με το τηλέφωνο. Αύριο αν μου πούνε ότι δεν γίνεται τίποτα τότε θα τους πω ότι δεν μου αφήνουν άλλες επιλογές από το να το πάω δικαστικά το θέμα καθώς και να τους κάνω καταγγελία σε ΕΚΠΟΙΖΩ και ΙΝΚΑ. H Apple αλήθεια τι θέσει κρατά σε τέτοιες καταστάσεις; Αν πάρω τηλέφωνο στην rainbow θα καταφέρω τίποτα ή θα μου πούνε ότι αρμόδιο είναι το service του Γερμανού;
aris1986 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2010 Εχουμε βγαλει κινημα εδω στο insomnia και εξαπλώνεται: ΜΑΥΡΟ ΣΤΟΝ ΓΕΡΜΑΝΟ
vasman15 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2010 οι ανθρωποι που δουλευοθν στον γερμανο ειναι ως επι το πλειστον παντελως ασχετοι.ειχα και εγω παρομοια εμπειρια με το υποτιθεμενο service τους ,εστειλα και εγω ενα κινητο εντος εγγυησης που απλα δεν ανοιγε και μετα απο 20 μερες και δικης μου επικοινωνιας στελνουν στο υποκαταστημα ενα μυνημα οτι δηθεν εχει παρει υγρασια και θελει 200 ευρω να επισκευαστει ,φυσικα και ζητησα να επιστραφει ,μετα το πηγα σε αλλο υποκαταστημα και αφου το ελεξε ο υπαλληλος βρηκε οτι ηθελε απλως ενημερωση λογισμικου που οντως ετσι και εγινε.τωρα το θεμα ειναι μηπως παιζει καμια πονηρια απο καποιους στο κεντρικο service να διαστρεβλονουν καποιες καταστασεις για προσωπικο οικονομικο τους οφελος? :shock:
Sotosgl Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2010 Ζητα γραπτως την διαγνωση της βλάβης που σου εκανε ο Γερμανος. Αν δεις και απο δεις και δεν βγαινει ακρη πηγαινε το για Service σε ενα καταστημα που κανει μονο αυτη την δουλεια. Μου φαινεται και το 9volto κανει αυτη την δουλεια. Αν σου πουν το ιδιο κριμα... Αν ομως στο φτιαξουν με πολυ λιγοτερα χρηματα ζητα και απο αυτους γραπτως τι προβλημα ειχε τελικα και μετα τρεξε τον Γερμανο οπου θες!
Tigran Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2010 Γιατί δεν το στέλνεις ο ίδιος κατευθείαν στην iSquare; Πιστεύω θα ξεμπλέξεις μια και καλή. Ο Γερμανός είναι τελείως gtp.
aldon Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2010 Θα περιμένω μέχρι αύριο να δω τι θα μου πούνε από τον Γερμανό. Αλήθεια, μπορώ να απευθυνθώ απευθείας στην iSquare;;;; Δεν το ήξερα αυτό!
Cue Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2010 Μη σου πω κατευθείαν στην Apple να πας και συστημένος όπου εσύ επιλέξεις (iSquare, Document)
aldon Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2010 άντε να δούμε τι θα κάνουμε αύριο! Ευχαριστώ όλους όσους βοήθησαν! Θα γράψω μόλις έχω νεότερα
Sotosgl Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2010 iPhone customers: Your wireless carrier has partnered with Apple to provide technical support for your iPhone. Please contact the wireless carrier from whom you purchased your iPhone for more information. Μαλλον μπερδευονται τα πραγματα.... ---------- Προσθήκη στις 01:36 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 01:34 ---------- Απο εδω,.. http://www.apple.com/gr/support/complimentary/
aris1986 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2010 άντε να δούμε τι θα κάνουμε αύριο! Ευχαριστώ όλους όσους βοήθησαν! Θα γράψω μόλις έχω νεότερα Φιλε ειδες την διαφήμιση του Γερμανου για service στα κινητα (αστεια αλλα δεν παταω που να με πληρώνουν)ήρθε σαν κερασακι στην τουρτα με την περιπτωση σου...
aldon Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2010 iPhone customers: Your wireless carrier has partnered with Apple to provide technical support for your iPhone. Please contact the wireless carrier from whom you purchased your iPhone for more information. Μαλλον μπερδευονται τα πραγματα.... ---------- Προσθήκη στις 01:36 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 01:34 ---------- Απο εδω,.. http://www.apple.com/gr/support/complimentary/ :whistle: λες;;; Εγώ θα πάρω πάντως τηλέφωνο να δω τι θα μου πούνε Φιλε ειδες την διαφήμιση του Γερμανου για service στα κινητα (αστεια αλλα δεν παταω που να με πληρώνουν)ήρθε σαν κερασακι στην τουρτα με την περιπτωση σου... Κάθε φορά που την βλέπω νευριάζω ακόμη περισσότερο με το πόσο υποκριτές είναι :-(
aris1986 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2010 Εχουνε και αλλοι προβλημα με τον Γερμανόοο Ριξτε Μαύρο,μποϋκοτάζ,μαύρη πέτρα,μαύρη καρδια ο,τι θελετε μονο μην την πατήσετε και ξαναπατε στα ''ξεφτέρια'' που μας κοροιδεύουν.
aldon Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2010 Λοιπόν, ξαναπήρα στον Γερμανό και με υφάκι η κοπελιά στο τηλεφωνικό τους κέντρο μου λέει Κ. ΧΧΧΧ την παρασκευή καλέσατε, περιμένατε να σας πάρουμε σήμερα τηλέφωνο;;;;;;;;; Μόνο μια εργάσιμη μέρα έχει περάσει.... Ε εκεί δεν άντεξα..... Την πήρε η μπάλα κανονικά..... Στο τέλος μου λέει ότι θα με καλέσουν εντός ημέρας να με ενημερώσουν... Άντε να δούμε..... Επίσης πήρα και στη apple στο 00800 44145417 και μια πολύ εξυπηρετική κοπέλα με ενημέρωσε ότι τα iPhone δεν τα παίρνουν αυτοί αλλά αποκλειστικά οι εταιρίες που συνεργάζονται με την Vodafone, Cosmote και Γερμανό. Τους είπα την ιστορία μου και μου λέει ότι δυστυχώς δεν μπορεί να κάνει κάτι. Μάλιστα μου έδωσε και κουράγιο (!!!!) ώστε να καταφέρω να βγάλω άκρη με τον Γερμανό. Άρα περιμένω τον Γερμανό να δω τι θα μου πει.....
alexisgt Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2010 Όπως είπα και σε άλλο topic, στον Γερμανό πλέον ούτε για μπαταρίες!!!! Καλά ξεμπερδέματα φίλε μου!
mindtrapper Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2010 Φιλε ειδες την διαφήμιση του Γερμανου για service στα κινητα (αστεια αλλα δεν παταω που να με πληρώνουν)ήρθε σαν κερασακι στην τουρτα με την περιπτωση σου... Η διαφήμιση του Γερμανού είναι τραγική, γιατί το '94 παίζει να ήταν από τα μοναδικά καταστήματα service κινητών. Τον εαυτό τους κοροϊδεύουν
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.