lef50 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2010 Ξεκολλάτε με τις προκαταλήψεις για τα ιταλικά,γιαπωνεζοκορεατικά κτλ. Ενταξει παρε εσυ κινεζικο η ιταλικο μηχανακι τοτε αλλα εγω θα προτιμησω την japan προκαταληψη (και οταν λεμε japan εννοουμε made in japan). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
linkin Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2010 Συνήθως ειρωνεύομαι με αφορμή ορθογραφικά λάθη.Συγνώμη αν προσέβαλα τα ιταλικά. Έχουν αρχίσει και τα απωανατολίτικα scooter να είναι σούργελα όπως και τα piaggio? H ελλειψη μορφωσης καποιου δηλαδη σου δινει την δυνατοτητα να τον ειρωνευεσαι?Και αν ναι,μετα νιωθεις πιο σημαντικος?Περισσοτερο εξυπνος μηπως?? Magneti Marelli παρακαλω.Και οντως εχουν ενα θεματακι τα ηλεκτρικα, αλλα μην τρελαθουμε οτι παιρνουν και φωτια τα Ιταλικα αυτοκινητα (και μηχανακια). PS: Και bosch βαζουν σε αρκετα μοντελα. Magnetti marelli ειχαν τον προηγουμενο αιωνα τα ιταλικα.Πλεον η πλειοψηφια των μοντελων που παρουσιαζονται φορανε bosch. Ενταξει παρε εσυ κινεζικο η ιταλικο μηχανακι τοτε αλλα εγω θα προτιμησω την japan προκαταληψη (και οταν λεμε japan εννοουμε made in japan). Για πες μου και πλεον τι ειναι πραγματικα made in japan...Και οταν λεω made in japan εννοω ολα τα εξαρτηματα να ειναι φτιαγμενα στην Ιαπωνια και οχι να ειναι assembled in japan ή οτιδηποτε παρομοιο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
iced Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2010 Καλα το θεμα εχει ξεγυγει πολυ. Ο ενας με το εξυπνο nickname (bass starlet) και τα ορθογραφικα, ο αλλος λεει οτι οκ τα ιταλικα επειδη τυχαινει να βγαζει η μαγκνετι τις καλυτερες αναφλεξεις και ο αλλος νομιζει πως τα κινεζικα δεν ειναι καλα, ο αλλος οτι παιρνουν φωτια τα ιταλικα. Παιδια χαλαρωστε λιγο. Οντως η μαγκνετι βγαζει τις καλυτερες αναφλεξεις, ειναι ιταλικη. Καποια ιταλικα γενικα εχουν κακη φημη, δικαιολογημενα... Το θεμα ειναι οτι ολα τα αμαξια και ολες οι μηχανες εχουν προβληματα. ΟΛΑ. Μπορειτε να το διαπιστωσετε μπαινοντας σε ενα αντιστοιχο φορουμ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lef50 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2010 Για πες μου και πλεον τι ειναι πραγματικα made in japan...Και οταν λεω made in japan εννοω ολα τα εξαρτηματα να ειναι φτιαγμενα στην Ιαπωνια και οχι να ειναι assembled in japan ή οτιδηποτε παρομοιο. Ενα εργοστασιο παραγωγης μοτοσυκλετας παραγει βια το 30% των μερων του κινητηρα τα υπολοιπα απο προμηθευτες ο ποιοτικος ελεγχος ομως της Honda Ιαπωνιας δεν ειναι ιδιος με την Honda Ιταλιας Βραζιλιας κτλ. Προσπαθησε να μονταρεις τα πλαστικα μερη μιας μοτο γιαπωνεζικη και μιας γιαπωνεζο-ιταλικης και θα καταλαβεις την διαφορα .Το δικο μου μηχανακι ειναι ενα 500 GS Suzuki φτιαγμενο ομως στην Ισπανια μονο ο κινητηρας ειναι fix απο japan μετα απο 50000χλμ η διαφορα ειναι πασιφανης ελπιζω να εγινα κατανοητος,αληθεια τι μηχανακι εχεις? Καλα το θεμα εχει ξεγυγει πολυ. Ο ενας με το εξυπνο nickname (bass starlet) Μαλλον εσυ ξεφευγεις χαρακτηριζοντας το nick καποιου αλλου. και ο αλλος νομιζει πως τα κινεζικα δεν ειναι καλα Γιατι ειναι? τα συστηνεις προς αγορα?ο αλλος οτι παιρνουν φωτια τα ιταλικα. γιατι δεν παιρνουνε? εγω στα 35 χρονια μοτοσυκλετας εχω δη και εχω ακουσει αρκετα και οχι μονο αυτο αλλα αμα θες στειλε μου pm να κανονισουμε να δης και μια καμενη BMW F 650 GS που βρισκεται στο συνεργειο που δουλευω. Το θεμα ειναι οτι ολα τα αμαξια και ολες οι μηχανες εχουν προβληματα. ΟΛΑ. Μπορειτε να το διαπιστωσετε μπαινοντας σε ενα αντιστοιχο φορουμ. Με αυτο που λες διαπιστωνω οτι εισαι ξενος με το αντικειμενο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
iced Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2010 Φιλε να σου πω κατι για τα "κινεζικα", οταν στηνει μαι εταιρια ενα εργοστασιο στην Κινα για φτηνοτερα εργατικα χερια δεν κανουν οτι γουσταρουν οι κινεζοι. Η εταιρια το στηνει με τα δικα της στανταρ.. Φυσικα και δεν συστηνω μηχανακια του πρακτικερ, οτι πληρωνεις παιρνεις φιλε και πρεπει να το χωνεψεις. Επισης τονιζω και πρεπει να ψαχτεις περισσοτερο, ΟΛΑ μα ΟΛΑ μηχανακια αμαξια βγαζουν προβληματα. ΟΛΑ Μπορει αλλα μικρα αλλα μεγαλα αλλα οταν μεινεις σε ενα ταξιδι απο μια μικρη ζημια δεν παυει να αποτελει προβλημα. Μπορεις να το διαπιστωσει μπαινοντας σε διαφορα φορουμ Το οτι καηκε το F650GS δεν ειναι οτι καλυτερο αλλα δεν σημαινει οτι δεν ειναι καλο μηχανακι ουτε και οτι καιγονται τα BMW. Υπαρχει μια μικρη περιπτωση να εκανε χαζαμαρα ο αναβατης. Να πηγε να το μαστορεψει κτλ κτλ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lef50 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2010 iced ακομα δεν καταλαβες οτι παιζω εδρα?ενω εσυ εισαι φιλοξενουμενος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
iced Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2010 Τεσπα αναπληρωματικος εισαι, κατσε λιγο να μιλησει και κανας αλλος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lef50 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2010 Eσυ εισαι ο κανας αλλος? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
eSATA Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2010 Α τώρα που είπατε κινέζικα. Είναι πολύ κακό στα 3.5κ χλμ το μοτερ να πίνει περισσότερο λάδι από βενζίνη; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
linkin Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2010 Ενα εργοστασιο παραγωγης μοτοσυκλετας παραγει βια το 30% των μερων του κινητηρα τα υπολοιπα απο προμηθευτες ο ποιοτικος ελεγχος ομως της Honda Ιαπωνιας δεν ειναι ιδιος με την Honda Ιταλιας Βραζιλιας κτλ.Προσπαθησε να μονταρεις τα πλαστικα μερη μιας μοτο γιαπωνεζικη και μιας γιαπωνεζο-ιταλικης και θα καταλαβεις την διαφορα .Το δικο μου μηχανακι ειναι ενα 500 GS Suzuki φτιαγμενο ομως στην Ισπανια μονο ο κινητηρας ειναι fix απο japan μετα απο 50000χλμ η διαφορα ειναι πασιφανης ελπιζω να εγινα κατανοητος,αληθεια τι μηχανακι εχεις? Δεν ασχολουμαι φιλε μου τοσο με μηχανακια οσο με αυτοκινητα και βλεπω πως το τελευταιο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ αξιοπιστο ιαπωνεζικο ηταν το starlet.Ειναι τραγικο να λες λοιπον(οχι εσυ συγκεκριμενα,γενικα μιλαω) οτι το ταδε αμαξι ειναι αναξιοπιστο οταν με το δηνα αμαξι εχει τα μισα παρτς κοινα και αυτο χαρακτηριζεται ως αξιοπιστο! Στις μηχανες δεν ξερω τι συμβαινει αλλα στα αμαξια ΟΛΑ χαλανε. Α τώρα που είπατε κινέζικα. Είναι πολύ κακό στα 3.5κ χλμ το μοτερ να πίνει περισσότερο λάδι από βενζίνη; Ε δεν ειναι και καλο.Σε τι αμαξι dude? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2010 Moderators Share Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2010 Ε δεν ειναι και καλο.Σε τι αμαξι dude? Ε οχι και αμαξι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
eSATA Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2010 Βασικά lin όταν λέω 3.5κ εννοώ σύνολο. Πλάκα κάνω προφανώς... ξέρω λίγα τα ψωμιά του μηχανακιού. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
linkin Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2010 Ε οχι και αμαξι... Γτ οχι?εχεις δει tfsi axx?χεχε Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2010 Ενταξει παρε εσυ κινεζικο η ιταλικο μηχανακι τοτε αλλα εγω θα προτιμησω την japan προκαταληψη (και οταν λεμε japan εννοουμε made in japan). Κινέζικο δε θα έπαιρνα, αλλά όσους ξέρω με ιταλικά αντιμετωπίζουν τα ίδια προβλήματα που αντιμετωπίζουν και τα υπόλοιπα. Και τα γιαπωνέζικά . Και να συγκρίνουμε ίδια πράγματα έτσι; Όχι σκουτεράκια με παπιά. ---------- Προσθήκη στις 06:05 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 06:01 ---------- Α τώρα που είπατε κινέζικα. Είναι πολύ κακό στα 3.5κ χλμ το μοτερ να πίνει περισσότερο λάδι από βενζίνη; Όχι αν είναι δίχρονο ...χαλασμένο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
elvisjedi Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2010 οι συγκρισεις αναμεσα σε γιαπωνεζικα - γαλλικα - ιταλικα - γερμανικα τοσο σε αυτοκινητα οσο και σε μηχανες πλεον νομιζω οτι δεν εχουν καννενα νοημα (πριν απο 20 χρονια σιγουρα ισχυαν καποια απο τα "εθνικα" κλισε) ολα πανω κατω με τα ιδια στανταρ γινονται και βγαινουν πατατες αλλα και αξιολογα οχηματα απο ολους (παραδειγμα τα τελευταια προβληματα της toyota) απο την αλλη βεβαια τα καθαρα κινεζικα οχηματα ειναι αλλη ιστορια για τον λογο οτι δεν εχουν τον αντιστοιχο ποιοτικο ελεγχο που θα ειχε ενα οχημα αλλης εταιρειας ασχετα αν κατασκευαζοταν στην κινα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.