mchrisober Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2010 Προσπαθω να κανω συναλλαγη σε paypal και μετα το login μοθ εμφανιζει το παρακατω μνμ Error 3028. You have accessed your account from a sanctioned country. Per international sanctions regulations, you are not authorized to access the PayPal system. For more information about your PayPal account status, contact [email protected]. Δεν ξερω τι να κανω. Εχει αντιμετωπισει κανεις αναλογο προβλημα?
isay Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2010 Αρχικά πήγαινε στην παρακάτω σελίδα και πες μας σε τι χώρα σε βγάζει http://www.geobytes.com/IpLocator.htm?GetLocation&IpAddress=
isay Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2010 Με δίοδος είσαι; http://www.thelab.gr/showthread.php?p=1062764783 Κάνε reconnect το router σου (ώστε να αλλάξεις ip) και αν πάλι δε δουλεύει στείλε ένα email στο paypal με το Ιp και το πρόβλημα Κάτι ακόμα. Που προσπαθείς να ψωνίσεις; Γνωστό site;
mchrisober Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2010 ok φιλε μου, με διοδος ειμαι... απο ραπιντ αγορασα...
xrhstoskata Δημοσ. 25 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2010 καλημέρα έχω ένα πρόβλημα με την PayPal μου στιλανε ένα email και γράφει τα εξής ? After reviewing your PayPal account, we have determined there to be excessive risk involved and would like to begin parting ways in a manner that is least disruptive to your business. If your PayPal account balance is zero, and you have no outstanding issues such as unresolved Buyer Complaints or chargebacks, your account will remain limited. If there are funds in your account, the remaining account balance will be held for a period of 180 days in order to minimise charge back risks. Any Buyer Complaints or chargebacks received against your account during this time will be paid from your account balance. After the 180-day period has elapsed, you may withdraw the funds from your account. You may also request that a cheque for the remaining balance be sent to the address registered on your PayPal account. If there are outstanding Buyer Complaints or chargebacks, and you choose to refund your customers, please log into your account and respond to each Buyer Complaint or chargeback in order to resolve each issue. To view the status of a transaction dispute: 1. Go to the PayPal website and log in to your account. 2. Click Resolution Centre on your Account Overview page. 3. In the drop down box on the Transaction Disputes page, select "Open Cases" 4. Click the "Details" link of the transaction in question to view the status PayPal reserves the right to close any account reported to be involved in possible high-risk behaviour. In the event of a dispute, PayPal will seek to recover the funds from you by debiting your PayPal balance first and, if there are insufficient funds in your PayPal balance, PayPal reserves the right to collect your debt to PayPal by any other legal means. We appreciate your patience and understanding regarding this matter and regret any inconvenience it may cause you. Ποιος ξερή κάτι ας μου απάντηση . και τι πρέπει να κάνω ευχαριστώ
Sir Pretender Δημοσ. 25 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2010 Κατ' αρχάς είναι όντως από το PayPal ή μήπως είναι κανένα από τα μουφοemails που κυκλοφορούν; Αν είναι πράγματι από το PayPal, στείλε τους ένα mail με c/p το email και ρώτα τους τον λόγο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.