Eliaskat Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 εμενα παντως μου το ειπαν 2-3 φορες οτι αν ειναι απο εμενα η βλαβη θα με χρεωσουν .. ηρθαν ειδαν και με ενημερωσε ο τεχνικος οτι δεν ειναι απο εμενα και το εγραψε και στο δελτιο επισκεψης οτι δεν εχει χρεωση.
salida Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Στην περίπτωσή μου ο τεχνικός ήρ8ε μεσιμέρι έκανε έλεγχο (τα νούμερα ήταν ιδανικά) ...του τόνισα οτι έχω πρόβλημα το βράδυ και δεν σχολίασε κάτι σχετικά. Όυτε αν φταίω εγώ ούτε οτι φταίει η εταιρία. Μπορούμε να τους καταγγείλουμε κάπου ? για κρυφή χρέωση ή κάτι σχετικό ?
athlios Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2010 Νομίζω όμως ότι έχουμε ξεφύγει πολύ απο το αρχικό θέμα ,ο φίλος που ξεκίνησε το ποστ δεν μας είπε ποιές κινήσεις επέλεξε να κάνει και τι αποτέλεσμα είχαν. Πλήρωσε τελικά τον τεχνικό ή όχι και αν όχι τι ισχυρίστικε ?
salida Δημοσ. 27 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2010 Όντως ξέφυγε το θέμα, καλό θα ήταν να μας πει ο griv32 τι στρατηγική ακολούθησε τελικά και το σημαντικότερο αν πλήρωσε ή όχι την forthnet.
skimnos Δημοσ. 28 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2010 Η forthnet ενώ με είχε ενημερώσει τηλεφωνικά οτι δεν υπάρχει χρέωση στην επίσκεψη του τεχνικού στο σπίτι μου, έστειλε λογαριασμό με χρέωση 60 € για τον τεχνικό και επιπλέον δεν έχει αποκαταστήσει ακόμα το πρόβλημα που αντιμετωπίζω....Πήρα τηλέφωνο και το μόνο που μου είπαν είναι οτι θα διαβιβάσουν το αίτημά μου .... Έχει κανείς παραπλήσια εμπειρία ? τι προτείνετε να κάνω ? ακριβώς το ίδιο συνέβη και σε μένα πριν τα χριστούγεννα. Τους έστειλα αναφορά (με κοινοποίηση στην ΕΕΤΤ), δεν απάντησαν εγγράφως, του ξαναέστειλα καινούρια αναφορά (πάλι με κοινοποίηση στην ΕΕΤΤ) και τελικά έκοψαν πιστωτικό (έλαβα και μια επιστολή τους προς την ΕΕΤΤ λέγοντας ότι έκοψαν πιστωτικό)
Getta Robo Δημοσ. 28 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2010 και τους ρωταω ¨ρε παιδια θα ΧΡΕΩΘΩ τπτ????¨ και μου λενε οχι τπτ Δεν ξερω κατα ποσο εφταιγες εσυ και οτι μας λες εδω ειναι 100% ετσι.. Αλλα απο την στιγμη που οντως σου ειπαν τηλεφωνικος οτι δεν χρεωνεσαι πρεπει εσυ να αρνηθεις να πληρωσεις. Δεν πρεπει να σε νοιαζει αν εφταιγε το ατομο που σου μιλησε, ας προσλαμβανουν εξειδικευμενο προσωπικο με γνωση πανω στο αντικειμενο και στο ποστο τους, και οχι ατομα που δεν ξερουν που παν τα τεσσερα. Στη θεση σου θα αρνιομουν κατηγορηματικα να πληρωσω, εφοσων οντως σου ειπαν τηλεφωνικος οτι δεν θα υπαρχει χρεωση. Επισης, εφοσων ο τεχνικος εντοπισει προβλημα για το οποιο δεν ευθυνεται η εταιρια αλλα εσυ, ειναι υποχρεωση του να αναφερει πως θα χρειαστει να προβει σε περαιτερω ενεργειες οπου θα υπαρξει αμοιβη για τις υπηρεσιες του. Αν "μπουκαρε" σπιτι σου και ουτε σου ειπε τι εχεις, ουτε τι θα κανει, αλλα και ουτε υπεγραψες, μιλα κατευθιαν με την ΕΕΤΤ, γιατι μου φαινεται πως τωρα αρχισανε και νεα νταβατζιλικια..
poulinos Δημοσ. 28 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2010 Περα απο την χρεωση που σου εκαναν απτην στιγμη που λες οτι το βραδυ χαλαει η γραμμη το πιο πιθανον ειναι να φταιει η forthnet και οχι η γραμμη σου...Απο το σεπτεμβρη μεχρι και τωρα τα βράδια πιταρει το συστημα δηλαδη μπαινει πολύς κοσμος και ετσι γινεται ο χαμος! Οποτε τσαμπα ηρθε ο τεχνικος μαλλον το αναποδο.αμα ειναι θεμα να χαλανε στατιστιακ γραμμης ειναι χαλκος αν απλα πηγαινει το νετ αργα εκει ειναι του Provider Όχι αλλά τουλάχιστον μπορούσαν να κάνουν έναν έλεγχο της γραμμής απο το κέντρο τους εκείνη την ώρα... ειναι σχετικο αυτο αναλογως το προβλημα Θα σε χρεωναν μονο αν εβρισκαν οτι η βλαβη ειναι απο εσενα μερια. Απο τη στιγμη που δεν σου ειπε τπτ ο τεχνικος τους οτι ειναι δικια σου βλαβη μαλλον την εκαναν την πατατα παλι. Για παρε τους τηλεφωνο να δεις τι παιζεται. Επισης ο τεχνικος τους πρεπει να συμπληρωσε και να σου δωσω αντιγραφο ενος εγγραφου για την επισκεψη του. Για δες τι γραφει κι εκει. ο τεχνικος που παει σπιτι δεν λεει πιανουν ειναι η βλαβη η ποιος θα χρεωθει.απλα κανει αυτο που κανει.για το θεμα χρεωσης απλα αλλος θα αποφασισει εφοσον δει το χαρτι που συμπληρωνει. Δεν ξερω κατα ποσο εφταιγες εσυ και οτι μας λες εδω ειναι 100% ετσι.. Αλλα απο την στιγμη που οντως σου ειπαν τηλεφωνικος οτι δεν χρεωνεσαι πρεπει εσυ να αρνηθεις να πληρωσεις. Δεν πρεπει να σε νοιαζει αν εφταιγε το ατομο που σου μιλησε, ας προσλαμβανουν εξειδικευμενο προσωπικο με γνωση πανω στο αντικειμενο και στο ποστο τους, και οχι ατομα που δεν ξερουν που παν τα τεσσερα.Στη θεση σου θα αρνιομουν κατηγορηματικα να πληρωσω, εφοσων οντως σου ειπαν τηλεφωνικος οτι δεν θα υπαρχει χρεωση. Επισης, εφοσων ο τεχνικος εντοπισει προβλημα για το οποιο δεν ευθυνεται η εταιρια αλλα εσυ, ειναι υποχρεωση του να αναφερει πως θα χρειαστει να προβει σε περαιτερω ενεργειες οπου θα υπαρξει αμοιβη για τις υπηρεσιες του. Αν "μπουκαρε" σπιτι σου και ουτε σου ειπε τι εχεις, ουτε τι θα κανει, αλλα και ουτε υπεγραψες, μιλα κατευθιαν με την ΕΕΤΤ, γιατι μου φαινεται πως τωρα αρχισανε και νεα νταβατζιλικια.. στο τηλεφωνο απλα σου λενε οτι αμα φταις εσυ πληρωνεις αν οχι δεν πληρωνεις.
lexmark Δημοσ. 28 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2010 Εμενα στην τηλεφωνικη μας συνομιλια τοτε με ειχαν ενημερωσει για την πολιτικη τους οσο αφορα την χρεωση. Οταν ηρθε ο τεχνικος μου το ειπε πρωτο πρωτο επισης. Και τελος μετα που ελεγξε οτι ελεγξε συμπληρωσε ενα χαρτι για την επισκεψη, το υπογραψαμε και οι 2 και μου εδωσε αντιγραφο του. Οποτε λογικα το ιδιο θα κανει. Τωρα αν τα εχει κοψει και κοιτα πως να αρπαζει παραπανω.... ε! Φορθνετ ειναι αυτη! Εντελως αναμενομενο!
salida Δημοσ. 29 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2010 Ναι και εμένα μου έδωσε να υπογράψω ένα χαρτί αλλά δεν έγραφε πουθενά στο έντυπο για κάποια χρέωση ούτε ανέφερε ο ίδιος τίποτα...Και συγκεκριμένα ο τεχνικός ειρωνεύτικε την forthnet λέγοντας οτι μάλλον δεν μπορούν να κάνουν και κάτι για το πρόβλημα που έχω (τραγικό download μετά τις 9-10 το βράδυ) εκτός και αν βρεθούν πολλοί χρήστες να αναφέρουν τον ίδιο πρόβλημα στον ίδιο κόμβο.
poulinos Δημοσ. 30 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2010 Ναι και εμένα μου έδωσε να υπογράψω ένα χαρτί αλλά δεν έγραφε πουθενά στο έντυπο για κάποια χρέωση ούτε ανέφερε ο ίδιος τίποτα...Και συγκεκριμένα ο τεχνικός ειρωνεύτικε την forthnet λέγοντας οτι μάλλον δεν μπορούν να κάνουν και κάτι για το πρόβλημα που έχω (τραγικό download μετά τις 9-10 το βράδυ) εκτός και αν βρεθούν πολλοί χρήστες να αναφέρουν τον ίδιο πρόβλημα στον ίδιο κόμβο. το εντυπο δεν γραφει πουθενα για χρεωση ουτε το αποφασιζει ο τεχνικος.ο τεχνικος γραφει και αλλος αποφασιζει.ο τεχνικος δεν παιρνει ποτε λεφτα απο τον πελατη.αν υπαρχει χρεωση ερχεται σε λογαριασμο.ουτε ξερει ο τεχνικος τη συνενοηση εχει γινει για την χρεωση.τωρα για το προβλημα σου μονο αλλαγη ζευγους ισως να βοηθαγε.μπορει να επηρεαζεται απο οτιδηποτε.εχω δει ρουτερ να χανει sync το βραδυ απο φωτειζομενη πινακιδα.περνουσε ρευμα για την πινακιδα κοντα σε καλωδιο του οτε και εχανε sync το βραδυ.και το κακο ειναι οτι για να σου αλλαξει ο οτε καλωδιο πρεπει να δει το προβλημα.ο οτε δεν θα βγει το βραδυ οποτε πολι δυσκολο να πειστει να σου αλλαξει ζευγαρι.πιο ευκολα θα ηταν να ζητησεις αλλη γραμμη για να σου δωσουν αλλο ζευγαρι.
salida Δημοσ. 30 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2010 Το πρόβλημα εντοπίζεται τον τελευταίο μήνα, πιθανότατα δεν φταίει κάτι στην γραμμή μου αλλά στον κόμβο του παρόχου όπως άτυπα αποφάνθηκε και ο τεχνικός προσπαθώντας να εξηγήσει το φαινόμενο με βάση το φόρτο του κόμβου τις βραδυνές ώρες.
poulinos Δημοσ. 30 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2010 Ναι και εμένα μου έδωσε να υπογράψω ένα χαρτί αλλά δεν έγραφε πουθενά στο έντυπο για κάποια χρέωση ούτε ανέφερε ο ίδιος τίποτα...Και συγκεκριμένα ο τεχνικός ειρωνεύτικε την forthnet λέγοντας οτι μάλλον δεν μπορούν να κάνουν και κάτι για το πρόβλημα που έχω (τραγικό download μετά τις 9-10 το βράδυ) εκτός και αν βρεθούν πολλοί χρήστες να αναφέρουν τον ίδιο πρόβλημα στον ίδιο κόμβο. kai δεν θα ειναι στον ιδιο κομβο.απλα στο ιδιο καλωδιο.δεν φταιει το αστικο κεντρο ουτε το dslam.
poulinos Δημοσ. 30 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2010 Το πρόβλημα εντοπίζεται τον τελευταίο μήνα, πιθανότατα δεν φταίει κάτι στην γραμμή μου αλλά στον κόμβο του παρόχου όπως άτυπα αποφάνθηκε και ο τεχνικός προσπαθώντας να εξηγήσει το φαινόμενο με βάση το φόρτο του κόμβου τις βραδυνές ώρες. sorry ειπες download.νομιζα αποσυνδεσεις.εκεινη την στιγμη margin ειναι ολα οκ?
salida Δημοσ. 30 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2010 Δεν ξέρω ποια είναι "καλά" νούμερα για margin αν και μου τα ζήτησαν οταν είχα πάρει τηλ στην τεχνική υπηρεσία, αν θυμάμαι καλά μου ζήτησαν δύο νούμερα να τους πώ ενα snr και ένα attenuation... Όχι ευτυχώς δεν έχω αποσυνδέσεις αλλά μόνο πολύ χαμηλό download
poulinos Δημοσ. 30 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2010 Δεν ξέρω ποια είναι "καλά" νούμερα για margin αν και μου τα ζήτησαν οταν είχα πάρει τηλ στην τεχνική υπηρεσία, αν θυμάμαι καλά μου ζήτησαν δύο νούμερα να τους πώ ενα snr και ένα attenuation...Όχι ευτυχώς δεν έχω αποσυνδέσεις αλλά μόνο πολύ χαμηλό download και με 6 margin αμα μενει σταθερα παιζεις μια χαρα.σε attenuation οσο πιο χαμηλα τοσο πιο καλα.margin πλεον με τις 24 αρες θα εχεις ειτε 6 που δινει η forthnet ειτε 8-9 που δινουν οι υπολοιποι(το 8-9 σημαινει πιο αργη ταχυτητα σε sync απλα πιο σταθερα)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.