stefkos Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2010 Δεν τον παω τον μαστοράκη αλλά το οτι τον έβαλαν από τη Χουντα να παρει μια "συνεντευξη" - ανακριση στα παιδια του Πολυτεχνείου δεν τον κανει αυτόματα Χουντικό - δολοφόνο κλπ.. Δεν ξέρω την ιστορία του αλλά πιθανολογώ ότι οταν μια δικτατωρια σου λεει κανε αυτό ή κανε εκεινο είτε το βουλωνεις και κανεις οτι σου πουν είτε πεφτεις σε δυσμένια.. Αν δεν ηταν ο μαστοράκης καποιος αλλος θα ηταν στη θεση του. Με αυτη τη λογικη, οσοι συνεργαστηκαν με τη Χουντα ειναι δικαιολογημενοι αλλιως θα επεφταν σε δυσμενεια, ενω οσοι αντισταθηκαν ειναι κοροιδα... Οσο αφορα τον 69χρονο καραφλα, υποτιθεται οτι συνεβη κατι περισσοτερο απο μια συντεντευξη, οτι τους την εστησε. Ακολουθησαν συλληψεις. Δε ξερω τον ακριβη ρολο του σε αυτη την υποθεση, οποιος ειναι κατατοπισμενος ας μας πει. Μετα απο λιγο ο καραφλας αναγκαστηκε να τη κοπανησει στο εξωτερικο
frenzy Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2010 Ο ρόλος του ήταν αυτός ενός μη αντικειμενικού δημοσιογράφου ο οποίος προσπάθησε να διαστρεβλώσει την αλήθεια. Εκεί που οι φοιτητές είχαν κάτι αξιόλογο και ορθό να πουν τους έβαζε να δικαιολογήσουν συνθήματα. Έκανε γενικεύσεις και προσέγγισε το θέμα εστιάζοντας σε σημεία που θα έκανε το κίνημα να φαίνεται "αναρχικό" περισσότερο, παρά δημοκρατικό. Νομίζω πως μετά το φόνο και τα βασανιστήρια, η υποβάθμιση της αξίας των αγώνων στα μάτια (και τις συνειδήσεις) των υπόλοιπων πολιτών που ενδεχομένως βρίσκονταν σε άγνοια, είναι ότι χειρότερο. http://www.phorum.gr/viewtopic.php?f=51&t=136347
stefkos Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2010 Μα ενας δημοσιογραφος παιρνει απλα μια συνεντευξη, δεν ειναι αυτος ο πρωταγωνιστης, αυτος υποβαλλει τις ερωτησεις. Πως λοιπον θα διαστρεβλωσει και την αληθεια? Αν κανει περιεργες οι πονηρες ερωτησεις θα ελεγα οτι ειναι στα συν του. Ο ρολος του καραφλα στη συγκεκριμενη υποθεση ηταν κατι περισσοτερο απ αυτο που βλεπουμε στο βιντεο, εδρασε και παρασκηνιακα. Αληθεια, σκηνοθετης δεν ειναι ο καραφλας? πως εγινε και δημοσιογραφος?
frenzy Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2010 Μα ενας δημοσιογραφος παιρνει απλα μια συνεντευξη, δεν ειναι αυτος ο πρωταγωνιστης, αυτος υποβαλλει τις ερωτησεις. Πως λοιπον θα διαστρεβλωσει και την αληθεια? Αυτό είναι αφελέστατο.
Garnele Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2010 Ναι, πολύ αφελής απάντηση, πράγματι. Ο δημοσιογράφος (ο αλήτης και ρουφιάνος) μπορεί να πάει τη συζήτηση εκεί που θέλει. Να κάνει τον συνεντευξιαζόμενο να πει αυτά που ο ίδιος ή αυτοί που τον προσέλαβαν αν θέλεις επιθυμούν να ακούσουν.
Chrisxxx Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2010 Κατάλαβα τι θέλεις να πεις, κατάλαβες κι εσύ τι λέω.Ας μη πιάσουμε καλύτερα τους λόγους και τις συνθήκες πάνω στις οποίες πάτησε η χούντα και έβγαλε και ολόκληρη 7ετία, γιατί θα ξεφύγουμε εντελώς από το θέμα και αναγκαστικά η κουβέντα θα περιέχει πολιτικές αναφορές που δεν γίνεται να συζητήσουμε εδώ. Ναι :-) ---------- Προσθήκη στις 13:50 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 13:45 ---------- Με αυτη τη λογικη, οσοι συνεργαστηκαν με τη Χουντα ειναι δικαιολογημενοι αλλιως θα επεφταν σε δυσμενεια, ενω οσοι αντισταθηκαν ειναι κοροιδα...Οσο αφορα τον 69χρονο καραφλα, υποτιθεται οτι συνεβη κατι περισσοτερο απο μια συντεντευξη, οτι τους την εστησε. Ακολουθησαν συλληψεις. Δε ξερω τον ακριβη ρολο του σε αυτη την υποθεση, οποιος ειναι κατατοπισμενος ας μας πει. Μετα απο λιγο ο καραφλας αναγκαστηκε να τη κοπανησει στο εξωτερικο Εχει δικιο ο Λιοπυρ ας μην το παμε σε πολιτικη συζητηση.. Εξαρτάται τι εννοεις συνεργασία.. Ενας τυχαιος δασκαλος π.χ. συνεργαστηκε με τη Χουντα και συνεχισε να κανει τη δουλεια του, ενας τυχαιος "ανθρωπος" ζητησε από τη χουντα να συνεργαστει μαζι της για να βασανίζει οσους αντισταθηκαν.. Εχει διαφορα... Τελοσπαντων αυτο που θελω να πω είναι οτι η εικόνα δεν είναι binary είναι grey και μεταξυ Λευκου και άσπρου υπάρχουν άλλες 254 αποχρώσεις..
Garnele Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2010 Κρις, το παράδειγμα με το δάσκαλο: 1) ένας τυχαίος δάσκαλος συνεργάστηκε με τη χούντα και έκανε τη δουλειά του, προσφέροντας στους μαθητές παιδεία και προσπάθησε, χωρίς πολιτικά μανιφέστα, να κάνει τη δουλειά του, "να τους μάθει γράμματα". 2) ένας τυχαίος δάσκαλος συνεργάστηκε με τη χούντα και έκανε μέσα από τη δουλειά του, τη δουλειά της χούντας, διαμορφώνοντας -με πολιτικά μανιφέστα- συνειδήσεις. Κάρφωνε και τους αντιδραστικούς γονείς στο κόμμα. Και οι δύο στάσεις είναι καθεστωτικές, συντηρούν το καθεστώς με την εργασία τους και χωρίς αντιπαραθέσεις. Στη δεύτερη βέβαια δουλεύει άμεσα υπέρ του καθεστώτος. (βλ. Μαστοράκης)
stefkos Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2010 Αυτό είναι αφελέστατο. Οxι, ειναι ρεαλιστικο. Ισως το συσχετιζεις με τους σημερινους "πρωτοκλασσατους" δημοσιογραφους της τηλερορασης που κανουν πολυωρες εκπομες εμφανιζομενοι ως "one man show"... Σε μια συνεντευξη πρωταγωνιστης ειναι ο συνεντευξιαζομενος, οχι ο συντεντευξιαστης. Αν σε παγιδευσει και δεν μπορεσεις να ανταπεξελθεις μπραβο του, και εσυ ας προσεχες! Αυτα, γενικα Ο δημοσιογράφος (ο αλήτης και ρουφιάνος) μπορεί να πάει τη συζήτηση εκεί που θέλει. Να κάνει τον συνεντευξιαζόμενο να πει αυτά που ο ίδιος ή αυτοί που τον προσέλαβαν αν θέλεις επιθυμούν να ακούσουν. Συνεβη εδω κατι τετοιο?...
Garnele Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2010 Ναι, αυτό ακριβώς συνέβη. Δες και το λινκ του φρένζυ.
stefkos Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2010 Τι, οι φοιτητες αποδεχτηκαν αυτα που ηθελε το καθεστως? και ο κοσμος το πιστεψε? Αυτο δεν θα μπορουσε να γινει ποτέ, διοτι ο κοσμος στη συντριπτικη του πλειοψηφια ηταν κατα της χουντας και υπερ των παιδιων.
frenzy Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2010 Οxι, ειναι ρεαλιστικο. Ισως το συσχετιζεις με τους σημερινους "πρωτοκλασσατους" δημοσιογραφους της τηλερορασης που κανουν πολυωρες εκπομες εμφανιζομενοι ως "one man show"...Σε μια συνεντευξη πρωταγωνιστης ειναι ο συνεντευξιαζομενος, οχι ο συντεντευξιαστης. Αν σε παγιδευσει και δεν μπορεσεις να ανταπεξελθεις μπραβο του, και εσυ ας προσεχες! Αυτα, γενικα Συνεβη εδω κατι τετοιο?... Δεν είναι ρεαλιστικό. Μπορώ να ρωτήσω τον πρωθυπουργό αν έχει μέτρα αντιμετώπισης της κρίσης και μπορώ να ρωτήσω τον πρωθυπουργό ποιά ειναι τα μέτρα αντιμετώπισης της κρίσης. Στην πρώτη περίπτωση είμαι φιλοκυβερνητικός, στη δεύτερη αντικειμενικός. Αν δε βλεπεις το πως, δικαιολογείται το ποστ που χαρακτήρισα αφελές. Τι, οι φοιτητες αποδεχτηκαν αυτα που ηθελε το καθεστως? και ο κοσμος το πιστεψε?Αυτο δεν θα μπορουσε να γινει ποτέ, διοτι ο κοσμος στη συντριπτικη του πλειοψηφια ηταν κατα της χουντας και υπερ των παιδιων. Aπό ποτε κρίνουμε το κίνητρο βάσει αποτελέσματος; Η προσπάθεια δε μετράει αν αποτύχεις;
_BASSstarlet_ Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2010 Για όσους βαριούνται να πατήσουν στο link, μερικά ενδιαφέροντα (για μένα) αποσπάσματα: Στο "Αλάτι και Πιπέρι" ήμουν παραγωγός – σκηνοθέτης, όσο η εκπομπή ήταν στην ΥΕΝΕΔ. Και μάλιστα, είχα δώσει στον Φρέντυ και πάρα πολλές επιτυχίες, δηλαδή του είχα φέρει την Diana Rigg και τον Patrick Macnee από τους Avengers στο στούντιο, και το πιο σημαντικό απ’ όλα, του είχα φέρει τον John Lennon και την Yoko Ono, για live εκπομπή που δυστυχώς δεν είχε γραφτεί ποτέ σε βίντεο και δεν σώζεται.. Ποια είναι η γνώμη σας για την σημερινή Ελληνική τηλεόραση; Ν. ΜΑΣΤΟΡΑΚΗΣ: Κατ αρχήν, τον ΑΝΤ1 δεν τον “αναγνωρίζω” πια, αλλά αντιλαμβάνομαι τις ανάγκες των καιρών. Αντιλαμβάνομαι ότι όλοι σκέφτονται με το χέρι στην τσέπη. Δεν είναι μόνο ο ΑΝΤ1 αλλά όλοι οι υπόλοιποι, ειδικά φέτος που τα κανάλια έχασαν από €15 έως €40 εκατομμύρια το καθένα... Εγώ ξεκίνησα από ραδιόφωνο που ήταν σε πρωτόγονο στάδιο, δηλαδή άκουσα για πρώτη φορά τον ήχο του από ραδιοφωνάκι κρυστάλλου με γαληνίτη (που πολύς κόσμος σήμερα δεν ξέρει τι είναι – δεν ξέρει δηλαδή ότι υπήρχε ραδιόφωνο χωρίς μπαταρία, χωρίς ρεύμα, που μπορούσες να ακούσεις στα μεσαία τους μοναδικούς δυο σταθμούς της χώρας) ο Μίμης Πλέσσας έχει ατέλειωτο ραδιοφωνικό υλικό από τον καιρό που έκανε εκπομπές στο ραδιόφωνο. Τα πρώτα του παιχνίδια, "Ο πιανίστας Χ και το τηλέφωνο", όλα αυτά τα αναλογικά που όλοι όσο τα έχουν διστάζουν να τα μετατρέψουν γιατί σκέφτονται το κόστος, τον μπελά και την πρεμούρα, θα τους τα μετατρέψουμε εμείς.. Πάντως, θα κάνω και μία ταινία στην Ελλάδα, μικρότερου budget, θα την κάνω μαζί με την Imagina, η οποία είναι πολύ φιλική μου λόγω των ιδιοκτητών της και πολύ τεχνολογικά προοδευμένη, έτσι που να μπορέσουμε να κάνουμε το φθινόπωρο την πρώτη Horror 3D ταινία που έγινε ποτέ στην Ελλάδα από Έλληνες με Ελληνικά τεχνικά μέσα! RETROMANIAX: Πολύ ενδιαφέρον! Η αγαπημένη σας ταινία ποια είναι; Ν. ΜΑΣΤΟΡΑΚΗΣ: Είμαι συναισθηματικά συνδεδεμένος με μερικές, επειδή πέρασα πολύ καλά κάνοντάς τις, ή επειδή υπήρξαν πολύ σημαντικές στην εξέλιξή μου στον κινηματογράφο και σιχαίνομαι κι άλλες... ..Αυτή που δεν θέλω να την βλέπω, είναι το “Dot.com for Murder”, η τελευταία ταινία που έκανα το 2002 με την Nastassja Kinski, ακριβώς επειδή σιχαίνομαι την ιδέα ότι δούλεψα με την Nastassja Kinski. Επειδή με “τυράννησε”, επειδή ταλαιπωρήθηκα, επειδή ήταν ψυχοπαθής.. RETROMANIAX: Πάντως είχατε πάντα πολύ εντυπωσιακές πρωταγωνίστριες… Ν. ΜΑΣΤΟΡΑΚΗΣ: Στην αρχή της καριέρας τους, μετά έγιναν “σταράρες” έτσι; Για σκεφτείτε, η Kirstie Alley όταν έκανε το “Blind Date” ήταν άγνωστο όνομα. Μετά έγινε star. Η Valeria Golino που έπαιξε για 5 δευτερόλεπτα, μου έλεγε εκείνο τον καιρό: “Νίκο μου, θέλω να γίνω star”. Και της έλεγα κι εγώ: “Άσε μας ρε Βαλερια, γίνε ηθοποιός πρώτα..
oneofthem Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2010 Ο Μαστοράκης, γιατί γι' αυτόν είναι το συγκεκριμένο τόπικ -αν θέλεις να μιλήσεις για κινητά υπάρχει το ανάλογο σαμπφόρουμ- κοίταξε να εκμεταλλευτεί την περίοδο της Χούντας έτσι ώστε να καταξιωθεί επαγγελματικά. Χαρακτηριστικό παράδειγμα δε, το οποίο τον στιγμάτισε και σε όλη την υπόλοιπη πορεία του, ήταν αυτό με τους φοιτητές του πολυτεχνείου, τους οποίους εμμέσως πλην σαφώς, και ενώ βρίσκονταν υπό την κράτηση των αστυνομικών, τους έβγαλε στο γυαλί και τους έβαλε κατόπιν ψυχολογικής πίεσης να απολογηθούν. Μπορεί αυτός ο άνθρωπος να μην είναι Χουντικός τώρα, σίγουρα. Αλλά συνεργάστηκε με την Χούντα, την περίοδο της Χούντας. Αν δεν είναι κάτι τέτοια σιχαμένα τυπάκια Χουντικοί τότε ποιοι; Επίσης, αν δε θες να συνεχίσεις το θέμα, μην απαντάς καθόλου. ότι να'ναι όμως.. το topic είναι για τον μαστοράκη αλλά το σχόλιο του liopyr δεν ήταν, ήταν γενικό κι εκεί πήγε το σχόλιό μου οπότε αν εσύ δεν καταλαβαίνεις τι διαβάζεις, καλύτερα εσύ να μην απαντάς καθόλου, έλεος ελληνικά ξέρουμε?ακριβώς για αυτό έγραψα πως δεν θέλω να συνεχίσω το θέμα γιατί ο καθένας όπως εσύ θα λέει το μακρύ και το κοντό του και θα αναγκάζομαι να απαντώ σε troll.. Το να έχεις παθητική στάση, αυτό φαντάζομαι εννοεί και το τεκνό παραπάνω, σημαίνει ότι έχεις καθεστωτική στάση. Αναγκαστικά. Κοιτάς να βολευτείς και πας με τα νερά του καθεστώτος.το αφήνω ασχολίαστο, μάλλον δεν το έχεις σκεφτεί καν
KaizerSoze Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2010 Γιατι τα εχετε μπλεξει, αλλο πραγμα αν δικαιολογειται να φοβασαι και να μην μιλας και αλλο αν καταννοειται. Προφανως και evil prevails when good people do nothing που λεγανε και σε μια ταινια. Απεχει ομως αυτο απο το να πεις τον αλλο "χουντικο" Για παραδειγμα, ποιος δεν εχει συγγενεις που ζουσαν τοτε?Ολων σας οι συγγενεις γεννηθηκαν απο '75 και μετα? Επειδη λοιπον ολοι εχουμε συγγενεις, απο αυτους, ποιοι ανεπτυξαν αντικαθεστωτικη δραση? Οποιος λεει λοιπον οτι ολοι οι ανθρωποι που δεν αντισταθηκαν ενεργα στο καθεστως του '67 ειναι "χουντικοι" να σκεφτουν οτι αυτοματα παπουδες, γιαγιαδες, θειες, θειοι και για τους μεγαλυτερους και μπαμπας-μαμα γινονται "χουντικοι"
Garnele Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2010 Ρε συ, τα σόγια μας εξαιρούνται, δεν το ξέρεις; =ρ Τέλος πάντων, το νόημα είναι ότι όπως συνέβη και σε άλλα καθεστώτα, όσοι δεν ανέπτυξαν αντικαθεστωτική δράση, βοήθησαν ώστε να συντηρηθούν αυτά. Αυτόματα αυτό δεν κάνει κάποιον χουντικό, χιτλερικό, σταλινικό ή ό,τι άλλο, φυσικά, αλλά τον κάνει παθητικό δέκτη μιας κατάστασης, που είτε τελικά συμφωνεί κατά βάθος με αυτήν είτε όχι, τη διαιωνίζει. Ο Μαστοράκης πάντως δεν εργάστηκε όντας σε μια κατηγορία όπως η παραπάνω, είτε αυτό οφείλεται στα προσόντα που κάθε τηλεοπτική περσόνα θα έπρεπε να έχει, είτε στην δική του προσωπική επιθυμία για επαγγελματική ανέλιξη. Δεν νομίζω ότι υφίσταται η παραμικρή δυσκολία λοιπόν στο να αποδώσει κανείς στον εν λόγω κύριο ένα τέτοιο προσωνυμίο, νο; Πέρα από τις ιδεολογίες του πάντως, ελάχιστα ξέρω την υπόλοιπη τηλεοπτική παρουσία του, αν υπάρχει κάποιος που ξέρει και μπορεί να λινκάρει κάτι αξιόλογο στο γτ, θα ήταν ωραία. @oneofthem έχεις απόλυτο δίκιο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.