Προς το περιεχόμενο

Μαθήτρια αποβάλλεται λόγω... Facebook


Sir Pretender

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Δεν μπορώ να καταλάβω αν το κάνεις επίτηδες, αλλά προσπαθείς να αποπροσανατολίσεις τη συζήτηση. Αυτή που παρανόμησε είναι η διευθύντρια.

 

γιατι; η αιτία της αποβολής ήταν το βίντεο(αυτό εννοώ οτι όλοι στηρίζονται στο group και αγνοούν οτι άλλο. δεν διώχνεις παιδί από το σχολείο έτσι για πλάκα). ναι η αφορμή ήταν μερικώς το group. η διευθύντρια καλύπτεται, θα μπορούσε να της δώσει π.χ. διήμερη και να έχανε χρονιά. κατα πιο τρόπο παρανόμησε εφόσον μπορεί κάλλιστα και λογικά να ισχυριστεί οτι το έκανε επειδή έπαιρνε video εν ώρα μαθήματος? που ακριβώς είναι η παρανομία.

  • Απαντ. 255
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Εστω λοιπον οτι ¨εφτιαξες το Γκρουπακι "Ο Pantelwolf φοραει ροζ καλτσες και μυριζουν οι μασχαλες του", επώνυμα στο Fb. Όπως η μικρή.

 

Η αντιδραση μου συμφωνα με τη δικη μου λογικη ειναι να επικοινωνησω μαζι σου να σου ζητησω το λογο η να ερθω να πλακωθουμε στα μπουνιδια η να ερθω να σου πω οτι εισαι κουτός και οτι φταις για την τρυπα του οζοντος.Σε όλες τις περιπτώσεις αντιμετωπίζω τις συνέπειες σαν άτομο και όχι σαν θέση.

Η αντιδραση με τη λογικη της καθηγητριας ειναι η εξης:

Αν ειμαι διευθυντης της cosmote να σου κοψω το τηλεφωνο.

Αν ειμαι administrator της φορθνετ να σου κοψω το νετ.

Αν ειμαι προιστάμενος στο εβερεστ να μη σου πουλαω τοστ.

Αν ειμαι ναυαγοσώστης να μη σε αφηνω να κανεις μπανιο στην παραλια μου.

Αν ειμαι υπουργος να σε αποκλεισω απο τον ΑΣΕΠ.

Αν ειμαι υπαλληλος στην εταιρία που ειμαι τώρα κι εσυ συναδελφος να σου κόψω την πρόσβαση στο γιουτιουμπ και στο τζημεηλ.

 

Σε ολες τις παραπανω περιπτωσεις Δεν ημουν ιδιοκτητης της εταιρειας-υπηρεσιας απλως διαχειριστης. Και χρησιμοποιησα την εξουσια μου πανω σου λογω του προσωπικου μας προβληματος. Δε θα επρεπε να με κρινει αρνητικα ο αποπανω μου ? Γιατι λειτουργησα λαθος σαν διευθυντης, προισταμενος, ναυαγοσωστης κλπ. Εσυ πρέπει να έχεις πρόσβαση στο τοστ στα εβερεστ. Αν πλακωθουμε απεξω εγω πρεπει να συνεχίσω να στο φτιαχνω και να μη φτυνω μεσα κιολας.

 

Δεν είπε κανεις οτι ειναι αγγελουδι. Αλλα και η άλλη απέχει παρασάγγας απο το να θεωρηθεί σωστή εκπαιδευτικός.

 

Got my point ?

Δημοσ.

παπαρια...αν ειχε προβλημα με την καθηγητρια της,ας πηγαινε να της μιλησει.ομορφα,οργανωμενα και κοσμια. εδω μπορει και φτιαχνει σελιδα βριζοντας ενα ατομο,ξεφτιλιζοντας το μπροστα σε οχτω χιλιαδες εννιακοσια ενενηντα ατομα που θα το διαβασουν και δεν εχει το θαρρος να παει να της μιλησει?? και πες πως με την συγκεκριμενη καθηγητρια δεν μπορεις να βγαλεις ακρη.πηγαινε και μιλησε σε αλλον καθηγητη και να σου πει την αποψη του.

μαθαμε τωρα το φεισμπουκ κι οτι προβλημα εχουμε το ανεβαζουμε, με τον καθε μαλακα να σχολιαζει κι ο αλλος να χαιρεται επειδη του απαντανε οι αλλοι"μπραβο,καλα εκανες"

πφφφ..

κι οσο αφορα την τιμωρια..εγω θα καθομουν να μιλησω με την μαθητρια για να δω τι συμβαινει και γιατι το εκανε.

εχουμε χασει τον ελεγχο μου φαινεται.

εκφυλισμος!!

ντροπη και αισχος!!

 

---------- Προσθήκη στις 21:52 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 21:46 ----------

 

 

Got my point ?

 

i get it παντως..σωστος..

Δημοσ.

Μου κάνει εντύπωση - αρνητική εντύπωση - που σε σελίδες επί σελίδων, η ιδέα να πιάσει η καθηγήτρια με ήρεμο τρόπο τη μικρή και να τη ρωτήσει σε φιλικό τόνο τι πρόβλημα έχει μαζί της, τι πιστεύει ότι θα την έκανε καλύτερη στον τρόπο συμπεριφοράς της ως καθηγήτρια, αν έχει η ίδια η μικρή κάποιο προσωπικό πρόβλημα που θα ήθελε να βγάλει από μέσα της στην ίδια την καθηγήτρια ή σε κάποιον άλλο από το σχολικό περιβάλλον, κάτι τέτοιο τέλος πάντων, λαμβάνεται ως εξίσου ρεαλιστικό με το να ανακαλύψουμε stargates στην Αίγυπτο.

 

Μου φαίνεται επίσης σχεδόν εξωπραγματικό το πώς δεν περνάει σχεδόν από κανενός το μυαλό ότι υπάρχουν σχολές στις οποίες μαθαίνει τη δουλειά του ένας εκπαιδευτικός και το ότι όταν βγει να δουλέψει έχει συγκεκριμένες (και μάλιστα τεκμηριωμένες από πολύ σοβαρές επιστήμες) μεθόδους για να αντιμετωπίσει ένα παιδί σε πολλές καταστάσεις, κάποιες συνηθισμένες και κάποιες πολύ πιο ασυνήθιστες και ακραίες από το εν λόγω περιστατικό.

 

Πόσο δύσκολο είναι να περάσει το μυαλό μας από τα παραπάνω πια;

Δημοσ.

κι οσο αφορα την τιμωρια..εγω θα καθομουν να μιλησω με την μαθητρια για να δω τι συμβαινει και γιατι το εκανε.

 

 

Το αυτό.

Σε προηγούμενο ποστ έγραψα οτι μια κατ ιδίαν συζήτηση η/και με τους γονεις της θα την έκανε να ντραπεί τόσο που θα ζητούσε συγγνώμη και θα έλεγε και στις φιλες της οτι εκανε μαλακια. Και εκει ειναι ο ηθοπλαστικός ρόλος του δασκάλου.

Δημοσ.

οκ, μαζί σου. χρησιμοποίησε την εξουσία της για να την ξεφορτωθεί. αν είχε κινηθεί δικαστικά θα ήθελε χρόνο/χρήμα/υπομονή κλπ. τρεχαγυρευόπουλος νικολοκαρτέρατος. οπότε επέλεξε τον εύκολο δρόμο. για να έχει εξαντλήσει τις απουσίες η 14χρονη στη μέση της χρονιάς, she ain't a saint. απλά προφανώς θα είχε δώσει τόσες αφορμές που θα είχε αγανακτήσει η γυναίκα (και ο σύλλογος για να συμφώνησε). βρήκε αφορμή και την σούταρε. νταξ δεν είναι σωστό. αλλά προσπάθησε να καταλάβεις πόσο ψυχοφθόρο είναι το να προσπαθείς να δαμάσεις θηρία σε ένα τσίρκο. γιατι για αυτό πρόκειται πλέον.

 

Ερώτηση προς δικαστές και δικηγόρους: Άμα κάποιος ύψωνε πανό στο κέντρο της πλατείας που έγραφε "Γ@ΜΩ ΤΗΝ ταδεΚΑΚΟΥ" και ήταν 100 άτομα γύρω τι μπορεί να κάνει η ταδεκάκου? να κινηθεί δικαστικά υποθέτω?

ε από εμένα δικαιολογείται αυτή η κατάχρηση της εξουσίας. γιατι έχω βαρεθεί τη λαμογιά (δεν θεωρώ λαμογιά το αποπάνω, το βλέπω από την πλευρά του μαθητή του Σωκράτη), και το οτι έχει χαθεί ΚΑΘΕ ίχνος σεβασμού, αξιοπρέπειας και λογικής.

 

 

 

"Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται, διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας,διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία."

-random person-, τώρα το είδα σε ενα fb comment.

 

he isn't wrong is he.

 

 

 

όσο για το αν μίλησε με τη μαθήτρια, πιστέψτε με θα το είχε κάνει σε άλλη "ζαβολιά" της κοπέλας, όλοι μα όλοι οι καθηγητές προσπαθούν και θέλουν το καλό και πρώτα καταφεύγουν στο διάλογο σχεδόν όμως πάντα αποτυγχάνοντας. δεν είναι τρελοί. αλλά απλά δεν παίρνουν από λόγια πλέον οι "άτακτοι". δεν πιάνει ο διάλογος σε άλογα πλάσματα.

Δημοσ.
Το αυτό.

Σε προηγούμενο ποστ έγραψα οτι μια κατ ιδίαν συζήτηση η/και με τους γονεις της θα την έκανε να ντραπεί τόσο που θα ζητούσε συγγνώμη και θα έλεγε και στις φιλες της οτι εκανε μαλακια. Και εκει ειναι ο ηθοπλαστικός ρόλος του δασκάλου.

 

το θεμα ειναι αναμεσα στην μαθητρια και την καθηγητρια.εγω δεν θα ανακατευα καν τους γονεις γιατι τοτε παμε σε αλλο επιπεδο.θα εμπλακουν μεσα ο μπαμπας,η μαμα,φωνες,καυγαδες κι αλλη τιμωρια και δεν υπαρχει λογος.

 

ειτε το κοριτσι εφτιαξε ενα γκρουπακι,ειτε εβγαλε βιντεο,ειτε οτιδηποτε αλλο το κοριτσι πρεπει να καταλαβει πως δεν μπορεις να εκθετεις ετσι εναν ανθρωπο.και για να το καταλαβει αυτο,μιας και ειναι και 14,θα πρεπει να γινει συζητηση μεταξυ καθηγητριας-μαθητριας.ειναι θεμα καθαρα μεταξυ αυτων των δυο.ουτε καν της διευθυντριας!

εξαλλου οι διευθυντες προκειμενου να δειξουν οτι εχουν τον ελεγχο και

οτι πιανουν τον παπα απο τα @@(δεν το ακουσατε αυτο απο εμενα)

 

ριχνουν τις ποινες χαλαρα.δυστυχως οι περισσοτεροι διευθυντες ετσι κανουν.ουτε που το συζητουν.ριχνουν την τιμωρια και επαναπαυονται στην καρεκλα τους.αλλωστε η συγκεκριμενη τιμωρησε την μαθητρια,αποκατασταθηκε η ταξη,δεν μπορει να της πει κανεις τιποτα.εχει τον ελεγχο του σχολειου.τρομαρα τους..:mad:

Δημοσ.

"Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται, διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας,διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία."

Ισοκράτης (436 π.Χ-338 π.Χ.), τώρα το είδα σε ενα fb comment.

 

he isn't wrong is he.

 

 

 

He isn't even there at all. Να μάθεις ιστορία από τα comments στο Facebook.

Δημοσ.
He isn't even there at all. Να μάθεις ιστορία από τα comments στο Facebook.

 

googled it, έχεις δίκιο. τo quote δεν είναι καθόλου λάθος παρ'όλα αυτά.

 

fyi δεν έχω καν facebook και δεν σκοπεύω να μάθω κάτι από εκεί.

 

Δημοσ.

Τουλάχιστον δεχόμαστε ότι υπάρχουν και αντικειμενικά πράγματα; Όπως είναι η ορθή συμπεριφορά ενός εκπαιδευτικού που έχει εκπαιδευτεί γι' αυτό που καλείται να κάνει (όσο κουραστικό και εκνευριστικό κι αν μοιάζει για το μη εκπαιδευτικό), όπως αυτό ορίζεται από τις σχετικές επιστήμες;

 

Είναι η παιδαγωγική κάτι υποκειμενικό; Είναι η βιολογία; Είναι η φυσική; Είναι τα μαθηματικά;

Δημοσ.
"Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται, διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας,διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία."

 

-random person-, τώρα το είδα σε ενα fb comment.

 

he isn't wrong is he.

 

Random person στο FB, θεέ.

 

http://www.sarantakos.com/isocrat.htm

Δημοσ.
οκ, μαζί σου. χρησιμοποίησε την εξουσία της για να την ξεφορτωθεί. αν είχε κινηθεί δικαστικά θα ήθελε χρόνο/χρήμα/υπομονή κλπ. τρεχαγυρευόπουλος νικολοκαρτέρατος. οπότε επέλεξε τον εύκολο δρόμο. για να έχει εξαντλήσει τις απουσίες η 14χρονη στη μέση της χρονιάς, she ain't a saint. απλά προφανώς θα είχε δώσει τόσες αφορμές που θα είχε αγανακτήσει η γυναίκα (και ο σύλλογος για να συμφώνησε). βρήκε αφορμή και την σούταρε. νταξ δεν είναι σωστό. αλλά προσπάθησε να καταλάβεις πόσο ψυχοφθόρο είναι το να προσπαθείς να δαμάσεις θηρία σε ένα τσίρκο. γιατι για αυτό πρόκειται πλέον.

 

Ερώτηση προς δικαστές και δικηγόρους: Άμα κάποιος ύψωνε πανό στο κέντρο της πλατείας που έγραφε "Γ@ΜΩ ΤΗΝ ταδεΚΑΚΟΥ" και ήταν 100 άτομα γύρω τι μπορεί να κάνει η ταδεκάκου? να κινηθεί δικαστικά υποθέτω?

ε από εμένα δικαιολογείται αυτή η κατάχρηση της εξουσίας. γιατι έχω βαρεθεί τη λαμογιά (δεν θεωρώ λαμογιά το αποπάνω, το βλέπω από την πλευρά του μαθητή του Σωκράτη), και το οτι έχει χαθεί ΚΑΘΕ ίχνος σεβασμού, αξιοπρέπειας και λογικής.

 

 

 

"Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται, διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας,διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία."

Ισοκράτης (436 π.Χ-338 π.Χ.), τώρα το είδα σε ενα fb comment.

 

he isn't wrong is he.

 

 

 

όσο για το αν μίλησε με τη μαθήτρια, πιστέψτε με θα το είχε κάνει σε άλλη "ζαβολιά" της κοπέλας, όλοι μα όλοι οι καθηγητές προσπαθούν και θέλουν το καλό και πρώτα καταφεύγουν στο διάλογο σχεδόν όμως πάντα αποτυγχάνοντας. δεν είναι τρελοί. αλλά απλά δεν παίρνουν από λόγια πλέον οι "άτακτοι". δεν πιάνει ο διάλογος σε άλογα πλάσματα.

 

Μου αρέσει που έχεις διαβάσει το γεγονός απίστευτα! Έχω τονίσει τα σημεία στα οποία βγάζεις αυθαίρετα συμπεράσματα, και κάνεις υποθέσεις που, μιας και ούτε εσύ ούτε εγώ γνωρίζουμε το ποιόν ούτε της μαθήτριας ούτε της διευθύντριας, δεν ξέρεις αν ισχύουν. Ωστόσο, γνωρίζουμε ότι όλοι οι μαθητές είχαν πρόβλημα με την εν λόγω κυρία, επειδή (ω μάντεψε) έδινε τις αποβολές σαν να ήταν στραγάλια.

 

Γράφεις συνέχεια ότι ή θα της έκανε μήνυση, ή θα τις έδινε αποβολή και θα έμενε από απουσίες, ή αυτό που έκανε. Την τρίτη λύση, της παιδαγωγικής οδού, τη σκέφτηκες; Η δουλειά της (ειδικά σαν διευθύντρια) είναι να μπορεί κοπελίτσες σαν τη συγκεκριμένη να τις βάλει στο σωστό δρόμο. Έχεις καταλάβει ότι μιλάς για 14χρονο κορίτσι; Μεγάλωσα σε σχολείο υποβαθμισμένης περιοχής, όπου τα κάθε λογής αλητάκια πλεόναζαν. Η διευθύντρια που είχα είχε καταφέρει να κερδίσει τον σεβασμό όλων, και όποτε δημιουργούνταν πρόβλημα και τα παλικαράκια το παίζανε επαναστάτες χωρίς αιτία, όποτε τέλος πάντων υπήρχε πρόβλημα, η τύπισσα έκανε διάλογο μπροστά σ' όλο το υπόλοιπο σχολείο. Έτσι, οι μαθητές έρχονταν αντιμέτωποι όχι μόνο με αυτήν αλλά και με όλους τους υπόλοιπους συμμαθητές τους. Όταν είχαν άδικο, τους κάνανε καλά οι υπόλοιποι. Όταν υπήρχε γενικότερη δυσαρέσκεια για κάτι (τη συμπεριφορά κάποιου άλλου καθηγητή) η διευθύντρια το έβλεπε στην αντίδραση όλων των μαθητών. Ποτέ δεν το έπαιξε αποφασίζω και διατάσσω, καθώς το σχολείο δεν είναι στρατός, και δεν είναι χώρος για φασιστικές πρακτικές.

 

Α, και παρεμπιπτόντως, το απόσπασμα του Ισοκράτη δεν ισχύει, get your facts straight, αν και δεν σε αδικώ, ήταν της μόδας και πέρυσι στο φασιστικό παραλήρημα για το παιδάκι που σκότωσε ο ειδικός φρουρός.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...