gtaivpc Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2010 Εσείς οι υπόλοιποι έχετε κατασταλάξει φιλοσοφικά αν αξίζει την κόπο, το χρόνο, την ενέργειά μας να απαντάμε σε κάποιον που (α) έχει δηλώσει ότι εκφέρει και θα εκφέρει τη δική του άποψη σε ένα θέμα ανεξαρτήτως του αν οι σχετικές με αυτό επιστήμες έχουν άποψη γι' αυτό και (β) υποστηρίζει τη γνώμη του με ένα σχήμα τύπου "αφού αυτό έκανε το ελληνικό κράτος, αυτό είναι και το ορθολογικό/λογικό/σωστό"; α)άλλο άποψη και άλλο γεγονότα. οι νόμοι δε σου φτάνουν? και δηλαδή εσύ σε αυτό κατέληξες, στο οτι έτσι γενικώς και αορίστος πετάω μια γνώμη χωρίς βάση? β)αόριστο συμπέρασμα που έβγαλες εσύ για κάποιο λόγο γαμώτο δηλαδή, τι σχέση έχει να κάνει η αποψή μου με το τι έγινε τελικά. η άποψη μου μπορεί να είναι πως η διευθύντρια πρέπει να λιθοβοληθεί δημόσια, που κολλάει όμως αυτό? τιμωρήθηκε με το νόμο επειδή έβγαλε βίντεο την ώρα του μαθήματος. πώς αλλιώς θές να απαντήσω? οχι πες μου σοβαρά, δεν έχω ιδέα πως.
tornado Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2010 Τα σκέτα, ίσως υβριστικά σχόλια όταν επισκέφθηκα το group που ήταν αναρτημένα, είναι το προσοχή πιτμπούλ κυκλοφορεί ελεύθερο ή κάτι παρόμοιο. καιρο προσπαθουσα να δω τα "υβριστικα σχολια" τελικα ηταν το προσοχή πιτμπούλ κυκλοφορεί ελεύθερο Αν αυτο ειναι υβριστικο σχολιο, τοτε η κοινη λογικη φοροδιαφευγει. Γνωριζω ομως τι εν δυναμει μπορει να γινει αυτη η 14χρονη πιτσιρικα εχωντας σταμπωμενη στο μυαλο της αυτη την ιστορια οταν πια γινει ολοκληρωμενη πολιτης. Σιγουρα οχι κατι να προσφερει στους γυρω της μιας και η ιδια εισεσπραξε το αντιθετο. Οσο για την κα Διαμαντοπουλου, ειναι σαφες οτι δεν εχει καταλαβει τιποτα. Συμβαλει και αυτη στο τομεα της, να συντηρει την κατασταση που βρηκε και δεν τολμαει να κανει την διαφορα. Για αυτο το θεμα, και για τα υπολοιπα της επικαιροτητας, το κυριακατικο εξωφυλο της ελευθεροτυπιας δινει την καλυτερη απαντηση: "ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΗΞΕΡΕΣ"
FarCry Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2010 Β Γυμνασίου είναι αν δεν κάνω λάθος κοντά στο όριο των 14 ετών (για όσους δεν γνωρίζουν κάτω από 14 απαγορεύει το Facebook την χρήση και 14-18 προτείνει γονική συναίνεση).Επίσης η εν λόγω μαθήτρια κατονόμασε την καθηγήτρια κάτι που στο ποινικό δίκαιο συνιστά ίσως και συκοφαντική δυσφήμιση. Οπότε μία πολύ σκληρή τιμωρία σίγουρα την άξιζε. Τώρα για αποβολή από το σχολείο εξαρτάται από την συμπεριφορά της. Πάντως σημαντικό αποτελεί η υποστήριξη των συμμαθητών που σημαίνει ότι είναι εναρμονισμένη με το σχολικό της περιβάλλον. + φωτο με καθηγητες και την εν λογω καθηγητρια μεσα και ανωνυμο tag πανω στο προσωπο της εν λογω καθηγητριας http://www.facebook.com/group.php?gid=280207394095#!/photo.php?pid=681547&op=1&o=global&view=global&subj=280207394095&id=1643329732
Teaser Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2010 Το έβδομο λουπ ξεκίνησε: Δεν υπάρχει τιμωρία που που επιτρέπεται να επιβάλει η διευθύντρια. Η μαθήτρια έχει το δικαίωμα να κάνει μήνυση (οι γονείς της) και η ελληνική δικαιοσύνη είναι η μόνη αρμόδια για να λάβει κάποια απόφαση για την τιμωρία του ατόμου που μπορεί να θεωρηθεί ότι αυτοδίκησε, όλα τα υπόλοιπα λέγονται μεροληπτική αντιμετώπιση των πραγμάτων. (να υπενθυμίσω ότι η τιμωρία δώθηκε κατόπιν απόφασης όλων των καθηγητών και δεν επεβλήθηκε από την διευθύντρια) Πίστευα ότι είχαμε συμφωνήσει ότι για να μην είμαστε ζούγκλα ο μόνος τρόπος για να αποδειχθεί το δίκαιο (για να μην επικρατήσει το δίκαιο του όχλου) είναι τα δικαστήρια και όχι η υποκειμενική κρίση του καθενός. Στο κείμενο που παρέθεσα αλλά και εδώ φαίνεται να παρακάμπτεις τη δικαιοσύνη και βγάζεις δικαστική απόφαση μόνος σου. Αν παρανόμησε η διευθύντρια (που πολύ εύκολα και φασιστικά αποφασίσαμε εδώ εμείς ότι έκανε - αμφιβάλω ωστόσο) θα το κρίνουν οι αρμόδιοι φορείς και τα δικαστήρια και όχι εμείς. Είναι δικαίωμα των γονέων της μικρής Che Guevara να χρησιμοποιήσουν όποιο νόμιμο μέσο διαθέτουν προκειμένου να αποδείξουν την ενδεχόμενη παρανομία στα δικαστήρια. tip: η ανάρτηση νέου κύκλου ύβρεων στο facebook και γενικότερα στο διαδίκτυο δεν αποτελεί νόμιμο μέσο αλλά ούτε και αποδεικνύει τον όποιο ισχυρισμό για παρανομία. Αποτελεί δε, άσκηση ψυχολογικής βίας εναντίον ενός ανθρώπου από τον όχλο.
tornado Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2010 Αν παρανόμησε η διευθύντρια (που πολύ εύκολα και φασιστικά αποφασίσαμε εδώ εμείς ότι έκανε - αμφιβάλω ωστόσο) θα το κρίνουν οι αρμόδιοι φορείς και τα δικαστήρια και όχι εμείς. δεν υπαρχει παρανομια κανενος, ουτε της μαθητριας, ουτε της διευθυντριας, ουτε του συμβουλιου που εξεδωσε την αποφαση. Η ολη συζητηση υπαρχει για το πως η εκπαιδευτικη κοινοτητα χειριζεται θεμα κρισης που αφορα μια προβληματικη σταση μιας μαθητριας. Η δικη μου γνωμη ειναι οτι θα επρεπε η διευθυντρια να καλεσει τους γονεις της μαθητριας και εκει μαζι με αυτην, να γινει μια εσωτερικη συζητηση για το ολο θεμα. Αντι αυτου, η διευθυντρια ξεκινησε τον αγωνα δικαιωσης της, εγινε θεμα σε ολη την ελλαδα και κανενα παιδαγωγικο μυνημα δεν βγηκε απο αυτη την υποθεση. Λες και συζηταμε για καποιο προβλημα ενος ταγματος και και το ελυσε ο ταγματαρχης.... Δικαιωμα της διευθυντριας ειναι να πιστευει οτι ετσι υπερασπιστηκε τον εαυτο της και την εκπαιδευτικη ευθυνη που εχει. Επισης δικαιωμα καποιων που διαβαζουν τα της υποθεσης, να εκτιμουν οτι μεσα απο τετοιες διαδικασιες δεν προωθουν τιποτα θετικο για το αυριο της κοινωνιας.
FarCry Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2010 Θέμα: Με αφορμή την απόφαση για αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος της μαθήτριας του Γυμνασίου Χρυσοπηγής Τα μέλη του ΔΣ της ΕΛΜΕ Χανίων, έλαβαν γνώση για το θέμα, την Πέμπτη 11 Φλεβάρη, την στιγμή δηλαδή πού έπαιρνε το θέμα μεγάλες διαστάσεις πανελλαδικά. Αφού ενημερώθηκε αναλυτικά από τον Σύλλογο Διδασκόντων και το Σύλλογο Γονέων του Γυμνασίου την ίδια ημέρα, σε συνεδρίαση του στις 16/2, δηλώνει τα εξής: α) Οι ενέργειες της μαθήτριας όπως και άλλων μαθητών σε σχέση με την ιστοσελίδα, ήταν υβριστικές και προσβλητικές για την διευθύντρια, τους καθηγητές του σχολείου και κατ' επέκταση για όλη την σχολική κοινότητα του Γυμνασίου. β) Ο σύλλογος διδασκόντων δεν τιμώρησε την έκφραση του συναισθήματος με την χρήση του μέσου (facebook), αλλά το περιεχόμενο, με παιδαγωγική και κοινωνική ευαισθησία απέναντι στους μαθητές. Το είδος της τιμωρίας επιβλήθηκε από το συμφέρον της μαθήτριας, αφού κάθε άλλη τιμωρία θα οδηγούσε την επανάληψη της σχολικής χρονιάς και έγινε με την σύμφωνη γνώμη του κηδεμόνα. γ) Οι ίδιοι οι ενδιαφερόμενοι μαθητές, αποδέχονται ότι έσφαλαν και ο Σύλλογος Γονέων του σχολείου δηλώνει ότι δεν υπάρχουν καταγγελίες για κακή συμπεριφορά του σχολείου ή μεμονωμένων καθηγητών έναντι των μαθητών. δ) Θεωρεί ότι οι δηλώσεις του προέδρου της ΕΛΜΕ στην εφημερίδα Χανιώτικα Νέα ( Πέμπτη 16/2), χρεώνουν με επιστημονική και παιδαγωγική ανεπάρκεια το σύνολο των εκπαιδευτικών της χώρας, πράγμα άδικο, ανυπόστατο και επικίνδυνο όχι μόνο για τους εκπαιδευτικούς, αλλά κυρίως για την νεολαία. Αντιθέτως, λόγω της προσφοράς των εκπαιδευτικών, έχει αντέξει ως τώρα η συνοχή του κοινωνικού ιστού, σε μια εποχή έντονων μεταβολών και αντιθέσεων (μεταναστευτικά ρεύματα, κοινωνία του θεάματος κ.λ.π), κάτω από αντίξοες συνθήκες, παρά την συνεχόμενη υποχρηματοδότηση της παιδείας και την προσπάθεια απαξίωσης του έργου τους. Το Δ.Σ της ΕΛΜΕ εκφράζει την απόλυτη πίστη του, στις παιδαγωγικές ικανότητες των συλλόγων διδασκόντων και στην ανυστερόβουλη και ανιδιοτελή τους επίδραση στις συνειδήσεις της νεολαίας http://www.alfavita.gr/ank_b/ank16_2_10_0929.php
Lucifer Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2010 Ρε πούστη, αν αυτή η κυράτσα ήταν ΒΕΝΖΙΝΑΣ και η μαθήτρια έκανε ακριβώς το ίδιο, τι θα έκανε δηλαδή; Τι σχέση έχει τι κάνει το κάθε τσογλάνι έξω από το σχολείο του, μου θυμίζει κάτι ιστορίες με παιδονόμους που σε σαπίζανε με τη βέργα στο σχολείο αν σε πιάνανε το βράδυ σε σινεμάδες.
pournaras Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2010 Ρε πούστη, αν αυτή η κυράτσα ήταν ΒΕΝΖΙΝΑΣ και η μαθήτρια έκανε ακριβώς το ίδιο, τι θα έκανε δηλαδή; Τι σχέση έχει τι κάνει το κάθε τσογλάνι έξω από το σχολείο του, μου θυμίζει κάτι ιστορίες με παιδονόμους που σε σαπίζανε με τη βέργα στο σχολείο αν σε πιάνανε το βράδυ σε σινεμάδες. Ρε λουσι, δεν ειναι ασχετα ατομα μεταξυ τους, ενας βενζινας πχ και μια μαθητρια, ειναι ατομα που τη μιση μερα την περνανε σε ενα κοινο χωρο, και οι εργασιες τους ειναι συνδεδεμενες. Εργαζεσαι σε μενα, εγω ειμαι pitbull, το απογευμα (που ειναι δικο σου, εισαι σπιτι σου, δεν εχει καμμια σχεση με τη δουλεια), κανεις ενα αντιστοιχο group "ο ναι και εγω μισω τον pournara, ειναι pitbull κλπ". Την αλλη μερα ερχεσαι τρεχαμενος κουναμενος (αλλα Αλικη Βουγιουκλακη ταινια, με τον Παπαγιανοπουλο πατερα και τον Παπαμιχαμηλ εργατη), και με το που σε βλεπω σου σκαω μια πολυ ομορφη απολυση στη μαπα. Εγω αδικο; Τι θα επρεπε να κανω που να αποδεικνυω οτι δεν υπαρχει σχεση με τη δουλεια; Αφου το ιδιο το μισος σου, πηγαζει απο τη δουλεια, δε βρισκομαστε εξω την υπολοιπη μερα.
Lucifer Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2010 Δεν ξέρω τι θα έπρεπε να κάνεις. Προσωπικά ας πούμε, θα με ένοιαζε αν ο εργαζόμενος που με μισεί και θέλει να μου τσιγαρίσει τα παπάρια είναι παραγωγικός ή όχι. Χέστηκα αν με μισεί ή αν με γουστάρει ή αν με συμπαθεί λίγο αλλά θα με προτιμούσε λίγο πιο γελαστό ή αν εγώ του κάθομαι καλά αλλά τη γκόμενά μου τη βρίσκει αχώνευτη.
pournaras Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2010 Δεν ξέρω τι θα έπρεπε να κάνεις. Προσωπικά ας πούμε, θα με ένοιαζε αν ο εργαζόμενος που με μισεί και θέλει να μου τσιγαρίσει τα παπάρια είναι παραγωγικός ή όχι. Χέστηκα αν με μισεί ή αν με γουστάρει ή αν με συμπαθεί λίγο αλλά θα με προτιμούσε λίγο πιο γελαστό ή αν εγώ του κάθομαι καλά αλλά τη γκόμενά μου τη βρίσκει αχώνευτη. Σεβαστο, αλλα δεν νομιζω να ισχυει στην υπαρχουσα πραγματικοτητα. Αν για οποιονδηποτε λογο βγεις "δημοσια" (και οχι απλα σε πηγαδακια στο χωρο δουλειας), και αρχισεις και τα χωνεις στον εργοδοτη σου, πιστευω οτι το τελευταιο που θα περιμενεις ειναι η αυξηση λογω παραγωγικοτητας. Δεν προχωραω το παραδειγμα γιατι παει αλλου (εξαρσηση απο χρημα κλπ), απλα ηθελα να δειξω οτι ακομη κι εξω απο τον προαυλιο χωρο, δεν ειναι αγνωστοι μεταξυ αγνωστων, ειναι δυο ατομα με αμεση σχεση τη μιση μερα, και την αλλη μιση (που πεφτει το οποιο μικρο η μεγαλο βρισιμο), πεφτει λογω συμπεριφορας της καθηγητριας στο πρωτο μισο της μερας. Δε βγηκε δηλαδη να πει η κοπελα, "μισω την ταδε γιατι εβαζε μπομπες σφηνακια το βραδυ που τα ηπιαμε στο ταδε μαγαζι".
liopyr Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2010 Σεβαστο, αλλα δεν νομιζω να ισχυει στην υπαρχουσα πραγματικοτητα. Αν για οποιονδηποτε λογο βγεις "δημοσια" (και οχι απλα σε πηγαδακια στο χωρο δουλειας), και αρχισεις και τα χωνεις στον εργοδοτη σου, πιστευω οτι το τελευταιο που θα περιμενεις ειναι η αυξηση λογω παραγωγικοτητας.Δεν προχωραω το παραδειγμα γιατι παει αλλου (εξαρσηση απο χρημα κλπ), απλα ηθελα να δειξω οτι ακομη κι εξω απο τον προαυλιο χωρο, δεν ειναι αγνωστοι μεταξυ αγνωστων, ειναι δυο ατομα με αμεση σχεση τη μιση μερα, και την αλλη μιση (που πεφτει το οποιο μικρο η μεγαλο βρισιμο), πεφτει λογω συμπεριφορας της καθηγητριας στο πρωτο μισο της μερας. Δε βγηκε δηλαδη να πει η κοπελα, "μισω την ταδε γιατι εβαζε μπομπες σφηνακια το βραδυ που τα ηπιαμε στο ταδε μαγαζι". It's endless. Δεν κάνουν πλάκα, αλλά έτσι κι αλλιώς δε μετράει κατ' ελάχιστο η γνώμη τους για το αν η πράξη και η τιμωρία ήταν σωστή για ένα παιδί (όχι ιδιωτικό υπάλληλο). Απλά ακούμε ατάκες, σαν από ογδοντάρηδες χουντικούς, για να περνάει η ώρα.
mixanobious Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2010 εγω εχω να κανω μια ερωτηση γιατι δεν αποβαλανε και τα υπολοιπα παιδια??? δευτερον αφου υπαρχει μια αντιπαθεια προς την συγκεκριμενη καθηγητρια σημαινει οτι δεν κανει σωστα την δουλεια της!!! Ενας καθηγητης δεν κρινετε μονο απο τις γνωσεις του.- Και μερικοι ειπανε οτι κοιταξτε που εχει καταντησει η νεολαια και η κοινωνια, ενα θα πω οτι ζειτε σημερα ειναι δημιουργημα δικο σας. Εσεις καταντησατε ετσι την ελλαδα και την νεολαια. Οταν θα φτασουμε 50 ( θεωρητικα αυτοι κυβερνανε) τοτε να μας πειτε τι καναμε λαθος βαση με οσα μας μαθατε. Ολο λετε πως ηταν παλια και πως ηταν παλια αυτο γιατι τοτε σας δωσανε καποια πραγματα που πλεον εχετε καταστρεψει!!! Ενας απογοητευμενος νεος.
Lucifer Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2010 Σεβαστο, αλλα δεν νομιζω να ισχυει στην υπαρχουσα πραγματικοτητα. Αν για οποιονδηποτε λογο βγεις "δημοσια" (και οχι απλα σε πηγαδακια στο χωρο δουλειας), και αρχισεις και τα χωνεις στον εργοδοτη σου, πιστευω οτι το τελευταιο που θα περιμενεις ειναι η αυξηση λογω παραγωγικοτητας.Δεν προχωραω το παραδειγμα γιατι παει αλλου (εξαρσηση απο χρημα κλπ), απλα ηθελα να δειξω οτι ακομη κι εξω απο τον προαυλιο χωρο, δεν ειναι αγνωστοι μεταξυ αγνωστων, ειναι δυο ατομα με αμεση σχεση τη μιση μερα, και την αλλη μιση (που πεφτει το οποιο μικρο η μεγαλο βρισιμο), πεφτει λογω συμπεριφορας της καθηγητριας στο πρωτο μισο της μερας. Δε βγηκε δηλαδη να πει η κοπελα, "μισω την ταδε γιατι εβαζε μπομπες σφηνακια το βραδυ που τα ηπιαμε στο ταδε μαγαζι". Πρακτικά στην Ελλάδα ναι, έτσι πάει. Για σκέψου τώρα και το ανάποδο: καθηγήτρια έχει αράξει σε καφέ με κάνα δυο άλλους, σκάει τυχαία μύτη μαθήτρια "γεια σας κυρίαααα, φρέντο πίνετε;" και ακούει την καθηγήτρια να λέει "αυτό το μαλακισμένο αν μπορούσα να το πνίξω στο μάθημα, θα το κανα". Εκεί τι παίζει, πατάτα στην εξάτμιση, καρφιά ως τον άξονα, ζάχαρη στο ντεπόζιτο, σκατά στο μπαλκόνι;
Moderators Malthador Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2010 Moderators Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2010 α)άλλο άποψη και άλλο γεγονότα. οι νόμοι δε σου φτάνουν? και δηλαδή εσύ σε αυτό κατέληξες, στο οτι έτσι γενικώς και αορίστος πετάω μια γνώμη χωρίς βάση?β)αόριστο συμπέρασμα που έβγαλες εσύ για κάποιο λόγο γαμώτο δηλαδή, τι σχέση έχει να κάνει η αποψή μου με το τι έγινε τελικά. η άποψη μου μπορεί να είναι πως η διευθύντρια πρέπει να λιθοβοληθεί δημόσια, που κολλάει όμως αυτό? τιμωρήθηκε με το νόμο επειδή έβγαλε βίντεο την ώρα του μαθήματος. πώς αλλιώς θές να απαντήσω? οχι πες μου σοβαρά, δεν έχω ιδέα πως. Έχεις δίκιο -εν μέρει- στο στήσιμο της επιχειρηματολογίας σου και στο περιέχομενό της. Κρατάω, όμως, μία επιφύλαξη για το τι αναφέρει ο νόμος του 1979 σχετικά με τις ποινές που επιβάλλονται στους μαθήτες. Θέλω να πω ότι κάποια εγκύκλιος που αναφέρθηκε πιο πάνω αναφέρει στο περίπου ότι "οι μαθητές οφείλουν να έχουν τα κινητά κλειστά και μέσα στην τσάντα τους, αλλιώς θα τιμωρούνται σύμφωνα με το νόμο του 1979". Χωρίς να έχω διαβάσει τις ποινές που αναφέρει ο συγκεκριμένος νόμος και με βάση τις προσωπικές μου σχολικές εμπειρίες, θεωρώ ότι αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος για βιντεοσκόπηση του καθηγητή με κινητό είναι πολύ τραβηγμένη ποινή. Όταν ήμουν έγω στο γυμνάσιο υπήρχε άτομο που π.χ. έβαζε φωτιά σε μία καρέκλα και έτρωγε τριήμερη. Και, οκ, προσωπικά δεν χάφτω ότι δεν μπορούσαν να της δώσουν ολιγοήμερη αποβολή γιατί θα έχανε τη χρονιά. Πιστεύω ότι της έριξαν τόσο βαριά ποινή για παραδειγματισμό, σκοπεύοντας να ελέγξουν τα πλήθη. Πράγμα απαράδεκτο imho. Η μαθήτρια έχει το δικαίωμα να κάνει μήνυση (οι γονείς της) και η ελληνική δικαιοσύνη είναι η μόνη αρμόδια για να λάβει κάποια απόφαση για την τιμωρία του ατόμου που μπορεί να θεωρηθεί ότι αυτοδίκησε, όλα τα υπόλοιπα λέγονται μεροληπτική αντιμετώπιση των πραγμάτων. (να υπενθυμίσω ότι η τιμωρία δώθηκε κατόπιν απόφασης όλων των καθηγητών και δεν επεβλήθηκε από την διευθύντρια) Πίστευα ότι είχαμε συμφωνήσει ότι για να μην είμαστε ζούγκλα ο μόνος τρόπος για να αποδειχθεί το δίκαιο (για να μην επικρατήσει το δίκαιο του όχλου) είναι τα δικαστήρια και όχι η υποκειμενική κρίση του καθενός. Μέγα σφάλμα, κατά την άποψή μου, το να πάει η μαθήτρια στα δικαστήρια. Το μόνο που θα επιτευχθεί θα είναι να γίνουν ακόμα μεγαλύτερη ζούγκλα τα σχολεία απ' ότι ήδη είναι, καθώς μετά ο κάθε μαθητής θα μπορεί να προσβάλλει την ποινή που του επέβαλε το σχολείο, με αποτέλεσμα να μην τολμάνε να ρίξουν ποινή οι καθηγητές εν τέλει (και ως γνωστόν οι σχολικές ποινές είναι μέρος της εκπαιδευτικής διδασκαλίας). Το ότι ο σύλλογος των καθηγητών έσφαλε οικτρά παραβαίνοντας το καθήκον του, τιμωρώντας μία μαθήτρια για κάτι που δεν αφορούσε το σύλλογο, δε σημαίνει ότι η μαθήτρια πρέπει να σφάλει κι αυτή με τη σειρά της σέρνοντας τους καθηγητές της στα δικαστήρια με ότι συνέπειες μπορεί αυτό να έχει. Ρε πούστη, αν αυτή η κυράτσα ήταν ΒΕΝΖΙΝΑΣ και η μαθήτρια έκανε ακριβώς το ίδιο, τι θα έκανε δηλαδή; Τι σχέση έχει τι κάνει το κάθε τσογλάνι έξω από το σχολείο του, μου θυμίζει κάτι ιστορίες με παιδονόμους που σε σαπίζανε με τη βέργα στο σχολείο αν σε πιάνανε το βράδυ σε σινεμάδες. Ε, αυτό λέμε τόση ώρα. Ότι έτυχε ο "θύτης" να είναι μαθήτρια και το "θύμα" να είναι καθηγήτρια. Για αυτό υπάρχει παράβαση καθήκοντος από τη μεριά της καθηγήτριας. Γιατί εάν ήταν οποιοσδήποτε άλλος random άνθρωπος δεν θα είχε εξουσία πάνω του και θα κινείτο δικαστικά (εάν θιγόταν). Στη συγκεκριμένη περίπτωση, όμως, αντί να κινηθεί όπως προβλέπει το ελληνικό δίκαιο προτίμησε να κάνει κατάχρηση καθήκοντος. Ρε λουσι, δεν ειναι ασχετα ατομα μεταξυ τους, ενας βενζινας πχ και μια μαθητρια, ειναι ατομα που τη μιση μερα την περνανε σε ενα κοινο χωρο, και οι εργασιες τους ειναι συνδεδεμενες.Εργαζεσαι σε μενα, εγω ειμαι pitbull, το απογευμα (που ειναι δικο σου, εισαι σπιτι σου, δεν εχει καμμια σχεση με τη δουλεια), κανεις ενα αντιστοιχο group "ο ναι και εγω μισω τον pournara, ειναι pitbull κλπ". Την αλλη μερα ερχεσαι τρεχαμενος κουναμενος (αλλα Αλικη Βουγιουκλακη ταινια, με τον Παπαγιανοπουλο πατερα και τον Παπαμιχαμηλ εργατη), και με το που σε βλεπω σου σκαω μια πολυ ομορφη απολυση στη μαπα. Εγω αδικο; Τι θα επρεπε να κανω που να αποδεικνυω οτι δεν υπαρχει σχεση με τη δουλεια; Αφου το ιδιο το μισος σου, πηγαζει απο τη δουλεια, δε βρισκομαστε εξω την υπολοιπη μερα. Μα αυτό δεν είναι επιχείρημα. Είναι εξίσου απαράδεκτο να σε απολύσει ο εργοδότης σου επειδή είπες δημόσια την άποψή σου για αυτόν με την αποβολή της μαθήτριας. Και μια ερώτηση κρίσεως: Αν ανεβάσω στο youtube βίντεο στο οποίο κάνω πατηλίκια με το αμάξι μου, μπορεί να έρθει μετά απο 2-3 μέρες η αστυνομία να με συλλάβει;
pournaras Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2010 Πρακτικά στην Ελλάδα ναι, έτσι πάει.Για σκέψου τώρα και το ανάποδο: καθηγήτρια έχει αράξει σε καφέ με κάνα δυο άλλους, σκάει τυχαία μύτη μαθήτρια "γεια σας κυρίαααα, φρέντο πίνετε;" και ακούει την καθηγήτρια να λέει "αυτό το μαλακισμένο αν μπορούσα να το πνίξω στο μάθημα, θα το κανα". Εκεί τι παίζει, πατάτα στην εξάτμιση, καρφιά ως τον άξονα, ζάχαρη στο ντεπόζιτο, σκατά στο μπαλκόνι; Για να ειναι σωστο το αναποδο, θα επρεπε γυρνωντας η πιτσιρικα στο σπιτι, την εκφραση της καθηγητριας να τη δει στο FB υπο μορφη γκρουπ, και απο κατω ολοι οι καθηγητες ανα την ελλαδα να συμφωνουν. Σωστα; Και αν γινοταν αυτο, τοτε με το δικιο μας θα παροτρυναμε τη μαθητρια να κανει μηνυση στην καθηγητρια. Σωστα; Αρα και απο τη μερια της η καθηγητρια, πιο σωστο και ηθικο, θα ηταν να τραβηξει μια μηνυση στους γονεις της κοπελας και να τη συρει στα καναλια και στα δικαστηρια, να της ζητησει και καμποσα καλα ευρα για ψυχικη οδυνη, οχι σαν κακια μαθητρια, αλλα σαν καποια που παρανομησε και αντιμετωπιζει το δικαστηριο. Σωστο; Σκοπος λοιπον ειναι να βαλει μυαλο η μαθητρια και να μην ξανακανει κατι τετοιο (εκτος και θεωρειτε - οι κατω των 80 - οτι αυτο ηταν μια πολυ καλη κινηση και καλο ειναι να την κανουν ολοι οι μαθητες ανα την ελλαδα), η να παμε βασει νομου, και οποιον παρει ο χαρος;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.