Προς το περιεχόμενο

Μαθήτρια αποβάλλεται λόγω... Facebook


Sir Pretender

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Random person στο FB, θεέ.

 

http://www.sarantakos.com/isocrat.htm

 

ποσο θα κολλήσεις σε μια μερικώς offtopic λεπτομέρεια? τι θες να γράψω ακριβώς, δεν ξέρω ποιός το είπε, προφανώς και πριν από το ποστ σου διασταύρωσα πως δεν το είπε αυτος, τι άλλο θες να κάνω? έλεος.

 

---------- Προσθήκη στις 22:57 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 22:43 ----------

 

Μου αρέσει που έχεις διαβάσει το γεγονός απίστευτα! Έχω τονίσει τα σημεία στα οποία βγάζεις αυθαίρετα συμπεράσματα, και κάνεις υποθέσεις που, μιας και ούτε εσύ ούτε εγώ γνωρίζουμε το ποιόν ούτε της μαθήτριας ούτε της διευθύντριας, δεν ξέρεις αν ισχύουν. Ωστόσο, γνωρίζουμε ότι όλοι οι μαθητές είχαν πρόβλημα με την εν λόγω κυρία, επειδή (ω μάντεψε) έδινε τις αποβολές σαν να ήταν στραγάλια.

 

Γράφεις συνέχεια ότι ή θα της έκανε μήνυση, ή θα τις έδινε αποβολή και θα έμενε από απουσίες, ή αυτό που έκανε. Την τρίτη λύση, της παιδαγωγικής οδού, τη σκέφτηκες; Η δουλειά της (ειδικά σαν διευθύντρια) είναι να μπορεί κοπελίτσες σαν τη συγκεκριμένη να τις βάλει στο σωστό δρόμο. Έχεις καταλάβει ότι μιλάς για 14χρονο κορίτσι; Μεγάλωσα σε σχολείο υποβαθμισμένης περιοχής, όπου τα κάθε λογής αλητάκια πλεόναζαν. Η διευθύντρια που είχα είχε καταφέρει να κερδίσει τον σεβασμό όλων, και όποτε δημιουργούνταν πρόβλημα και τα παλικαράκια το παίζανε επαναστάτες χωρίς αιτία, όποτε τέλος πάντων υπήρχε πρόβλημα, η τύπισσα έκανε διάλογο μπροστά σ' όλο το υπόλοιπο σχολείο. Έτσι, οι μαθητές έρχονταν αντιμέτωποι όχι μόνο με αυτήν αλλά και με όλους τους υπόλοιπους συμμαθητές τους. Όταν είχαν άδικο, τους κάνανε καλά οι υπόλοιποι. Όταν υπήρχε γενικότερη δυσαρέσκεια για κάτι (τη συμπεριφορά κάποιου άλλου καθηγητή) η διευθύντρια το έβλεπε στην αντίδραση όλων των μαθητών. Ποτέ δεν το έπαιξε αποφασίζω και διατάσσω, καθώς το σχολείο δεν είναι στρατός, και δεν είναι χώρος για φασιστικές πρακτικές.

 

Α, και παρεμπιπτόντως, το απόσπασμα του Ισοκράτη δεν ισχύει, get your facts straight, αν και δεν σε αδικώ, ήταν της μόδας και πέρυσι στο φασιστικό παραλήρημα για το παιδάκι που σκότωσε ο ειδικός φρουρός.

κοίτα δεν μπορώ να μιλήσω με αποδείξεις, όπως και είπες δεν ξέρουμε τα πρόσωπα. υποθέτω λογικά. απλά μου τη δίνει η αφάνταστη υποκρισία "το 14χρονο κοριτσι το καημενο ο άγγελος, θανατος στη διευθυντρια" κοκ. απλά λεώ οτι για όλα υπάρχει ένας λόγος. ίσως να παρεξηγούμαι επειδή δεν έχω ακόμα την οριμώτητα να εκφράσω πλήρως το τι πιστεύω προσωπικά, αλλά θα τη βρω goddamnit. το συγκεκριμένο quote πρώτη φορά το διάβασα, αν θες το πιστεύεις. κακώς το έβαλα, δεν ήξερα οτι θα υπάρξει τέτοιο κύμα θυελλωδών αντιδράσεων για την προέλευσή του. αυτο που προσπαθώ να κάνω είναι να υπερασπιστώ τη λογική.

 

δεν ξέρω αν συγκεκριμένα έκανε διάλογο αυτή, αλλά πες μου γιατι τουλάχιστον η πλειοψηφεία δεν θα το έκανε. έχουνε κακό μέσα τους έτσι χωρίς λόγο δηλαδη?

μπράβο για τη διευθύντριά σου, μακάρι να είχα και εγώ τέτοια, αλλά δυστυχώς αποτελεί εξαίρεση.

 

το άλλο που με εξοργίζει αφάνταστα, είναι που αύριο όλοι αυτοί που δήθεν αντιδρούν για εκπαιδευτικό σύστημα, φασισμός, ελευθερία έκφρασης κλπ αύριο θα πάνε να ψηφίσουν το ίδιο που ψήφιζαν ανέκαθεν.

  • Απαντ. 255
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Η ατιμωρησία βασιλεύει σε αυτη τη χώρα όπως πάντα. Και οι θύτες γίνονται θύματα.

 

Δεν θα απορούσα αν η διευθύντρια έχανε και τη δουλειά της. Μας αξίζει.

Δημοσ.

Εμένα αυτό που με "εξοργίζει", είναι ότι εσύ όταν θα ψηφίζεις, κρίνοντας από τα quote με τα οποία συμφωνείς, μάλλον θα φέρεις χειρότερους εκπαιδευτικούς από αυτήν, όχι καλύτερους. Το σκέφτηκες αυτό ή απλά κατέφυγες στο αιώνιο "με αυτούς που ψηφίζετε αυτά θα έχουμε"; Αυτά θα έχουμε ως έχουν τα πράγματα, ναι, αλλά το "άλλο" μπορεί να είναι καλύτερο, μπορεί και χειρότερο.

 

Στο θέμα μας, μπορεί κάποιος να μου απαντήσει αν οι καημένες οι επιστήμες είναι κάτι υποκειμενικό και χωράει η αποψάρα του καθενός;

Δημοσ.
Εμένα αυτό που με "εξοργίζει", είναι ότι εσύ όταν θα ψηφίζεις, κρίνοντας από τα quote με τα οποία συμφωνείς, μάλλον θα φέρεις χειρότερους εκπαιδευτικούς από αυτήν, όχι καλύτερους. Το σκέφτηκες αυτό ή απλά κατέφυγες στο αιώνιο "με αυτούς που ψηφίζετε αυτά θα έχουμε"; Αυτά θα έχουμε ως έχουν τα πράγματα, ναι, αλλά το "άλλο" μπορεί να είναι καλύτερο, μπορεί και χειρότερο.

 

Στο θέμα μας, μπορεί κάποιος να μου απαντήσει αν οι καημένες οι επιστήμες είναι κάτι υποκειμενικό και χωράει η αποψάρα του καθενός;

 

πρωσοπικά δεν με εκφράζει κανένα κόμμα. άμα συμφωνώ σε κάτι με ένα, διαφωνώ σε 50. κάνεις λάθος σε αυτό όμως, οτι κρίνεις την ιδεολογία μου και τον πολιτικό χώρο από ένα και μόνο quote το οποίω πιστεύω πως ισχύει. εδώ δεν έχω καν καταλήξει ο ίδιος, αλλά σίγουρα δεν είναι αυτό που νομίζεις.

 

επίσης, με αυτά που λες με κάνεις να σκέφτομαι πως η μόνη λύση είναι η παρακμή(αργή ή γρήγορη). έτσι δεν γίνεται τίποτα imo. πιο πολύ σαν καθεστώς φόβου μου ακούγεται

Δημοσ.

Απλά επισημαίνω πως το διαφορετικό δεν είναι κατ' ανάγκη καλό.

 

Σε ό,τι αφορά το δεύτερο και σημαντικότερο σκέλος του ποστ μου. Έχω πολλά στραβά. Δεν αυτοπροσδιορίζομαι ούτε ως δημοκράτης, ούτε ως συζητήσιμος, ούτε τίποτα τέτοιο - είμαι αυταρχικός, αλαζόνας, τα πάντα, αλλά έχω μία συγκεκριμένη ψύχωση: τη λογική και την επιστημονική προσέγγιση του κόσμου.

 

Μπορεί να ακούγεται πολύ κολλημένο, γι' αυτό φαντάζομαι ότι χρησιμοποιείς τη λέξη "καθεστώς φόβου", αλλά εμένα περισσότερο μου κάνει με καθεστώς φόβου το "μαθητές αγγελούδια επειδή αλλιώς θα φάνε αποβολή/μήνυση/κλπ". Εσύ μπορεί να είσαι "καλό παιδί" στο σχολείο (κι εγώ ήμουν, και άτομα όπως η εν λόγω μαθήτρια μου ήταν αντιπαθέστατα), αλλά απλά δεν έχουν όλοι μεγαλώσει στις ίδιες συνθήκες. Απλά πράγματα, αφού τα παιδιά μαθαίνουν μ' έναν συγκεκριμένο τρόπο και το καθένα έχει τα δικά του πράγματα στο κεφάλι και θέλει συγκεκριμένη αντιμετώπιση και υπάρχουν επιστήμες που ασχολούνται μ' αυτό το πράγμα, ποιος ο λόγος να κράζουμε (άσχετοι όντες) την πραγματικότητα ως υπερπροοδευτική (ή ό,τι άλλη λέξη σκαρφίζονται όσοι δε μπορούν να την αντιμετωπίσουν), ποιος ο λόγος να φωνάζουμε ότι τα πράγματα πρέπει να γίνουν έτσι όπως μας προστάζουν τα προσωπικά μας κόμπλεξ, ψυχικά τραύματα και απωθημένα; Δε χρησιμοποιώ καμιά λέξη φορτισμένη αρνητικά - κι εγώ έχω κόμπλεξ, αλλά δεν απαιτώ να τα αναπαράγει σε όλους το σύστημα παιδείας.

 

Και στην τελική, τι νόημα έχει μια άποψη σκέτη, χωρίς να βασίζεται πουθενά; Τι αξία έχει μια πρόταση που δεν έχει επαφή με την πραγματικότητα όπως τη γνωρίζουμε σήμερα και όχι πριν 30 ή 2000 χρόνια; Τι περισσότερη αξία έχει από ένα τυχαίο αλφαριθμητικό που πληκτρολογήσαμε κοπανώντας τα πόδια στο πληκτρολόγιο; Στην τελική, μήπως απλά βλέπουμε κάτι τέτοιο;

 

Αυτά τα απλά προσπαθώ να πω (και να ανακαλύψω μέσα στους άλλους, για να δω πώς σκέφτεται ο κόσμος). Μη με παρεξηγείς. Απλά σκέψου αν είναι παράλογα. B)

Δημοσ.

@teo64x: οσο αφορα την παιδαγωγικη..

αποψεις πρεπει να ακουγονται και με τα χρονια οι ειδικοι προσπαθουν να βρουν τροπους να πλησιασουν,να κατανοησουν και να ικανοποιησουν οσο περισσοτερο γινεται τις αναγκες του παιδιου.δινουν πολυ μεγαλη βαση στη ψυχολογια του.δεν τα αντιμετωπιζουν σαν στρατιωτακια.τα παιδια μπορουν να μιλησουν..αρκει να τα πλησιασεις

θα διαβασεις πολλες αποψεις απο ψυχολογους.

εξαρταται απο τον εκπαιδευτικο ποια αποψη θα ασπαστει και θα ακολουθησει.

σημερα αυτο που θεωρειται το πιο σωστο και παιδαγωγικο ειναι να προσπαθεις να κατανοησεις και να μιλας με το παιδι

Δημοσ.

Λουλού.

 

Συμφωνώ με το ότι ξέρουμε τι θεωρείται τώρα ως σωστή προσέγγιση. Αν κάποιος βγει για να το διαψεύσει, πρέπει να φέρει συγκεκριμένα στοιχεία και να έχει τουλάχιστον το υπόβαθρο (πτυχία και τα σχετικά) για να το στηρίξει. Άλλο πράγμα η ανορθόδοξη άποψη ενός ψυχολόγου, άλλο η ανορθόδοξη άποψη κάποιου που απλά έχει βίτσιο να ξέρει ότι παιδιά τιμωρούνται.

 

Αν και δε νομίζω πως υπάρχει σχολή που να λέει ότι τα παιδιά πρέπει να τα χτυπάμε, να τα μειώνουμε, να μην ασχολούμαστε μαζί τους, να τα κάνουμε να μας φοβούνται, κλπ - και να λαμβάνεται αυτό ως σοβαρή προσέγγιση από την επιστημονική κοινότητα. Επιφυλάσσομαι, απλά δεν το νομίζω.

 

Πιστεύω συμφωνούμε, απλά το θέτω πολύ πιο αυταρχικά γιατί είμαι κακός και τα λοιπά.

Δημοσ.

Σωστή διαπαιδαγώγηση μέσα στο σχολείο . Όσον αφορά το έξω η καθηγήτρια είναι άνθρωπος μπορεί να ρεζιλευτηκε σε συγγενείς και φίλους και όλα αυτά απο την δράση ενός παιδιού που ήταν εκτός σχολείου εκείνη την στιγμή . Αν δεν ήταν καθηγήτρια του και ήταν ο Κουγ##ς θα έστελνε μηνύσεις. Απλά έμαθε απο νωρίς ότι κάθε πράξη έχει και συνέπειες. Έτσι είναι η ζωή ... Δηλαδή όσοι είναι καλά παιδιά και σέβονται τους άλλους και τους πρεσβύτερους είναι μακάκες? να τα σπάσουν και αυτά όλα και να πούνε μετά πρέπει να μας συμπεριφέρεστε καλά για να γίνουμε καλά παιδιά.

Δημοσ.

Καλά τα λέει η Λουλού ρε. Παίρνεις το παιδί, το βάζεις κάτω και το κουβεντιάζεις, όμορφα και πολιτισμένα.

 

...δεν θα γίνεις 18 κωλόπαιδο, θα σε τσακίσω, ΝΟΜΙΜΑ.

 

Δημοσ.
small wall

μα έχω αναπτύξει αυτές τις αντιλήψεις επειδή ακριβώς τις ζώ καθημερινά, σήμερα. σπόιλερ για παράδειγμα.

μαθητής στην τάξη μου 3η γυμν. αποκοιμήθηκε την ώρα του μαθήματος και έπεσε από την καρέκλα. ποιός μου λέει εμένα οτι δεν ήταν stoned η οτιδηποτε αλλο. άλλη φορα έτυχε να καπνίζουν εν ωρα μαθηματος χωρις να το παρουν χαμπάρι οι καθηγητες. εν τω μεταξυ φοβαμαι και εγώ να πράξω σωστα και να το δηλώσω για την υγεία μου τέτοια που είναι η κατάσταση. δεν ξέρω για ποιον να πρωτοαισθανθω απέχθεια. το είπα μετά το τέλος της ώρας, ομως nο αποδείξεις no money. αποτέλεσμα = έκαναν ό,τι έκαναν χωρίς ουδεμία συνέπεια.

 

 

ούτε καλό παιδί είμαι, απλά όταν θέλω να αντικρούσω μια άποψη (πχ της θεολόγου) το κάνω ευθέως και πολιτισμένα. μπροστά μου γίνονται, facts είναι. το βίντεο δεν είναι ανάλογο της περίπτωσής μου. και εγώ τη λογική υποστηρίζω.

 

μαθητές αγγελούδια επειδή αλλιώς θα φάνε αποβολή/μήνυση/κλπ

never said that. αλλά όταν είσαι στο όριο των απουσιών και κανεις το group, ξέρεις οτι το υπερρισκάρεις άσχετα με το αν το λένε οι νόμοι που λιγοστές φορές εφαρμόζονται.

 

άμα το εξετάσεις επιστημονικά περιορίζεσαι σε αυτό και μόνο το περιστατικό.

Δημοσ.

 

Λουλού.

 

απλά το θέτω πολύ πιο αυταρχικά γιατί είμαι κακός και τα λοιπά.

 

μπρρ..με το που διαβασα αυτο το "λουλου" με διαπερασε ενα ριγος:fear:

 

με τρομοκρατεις!:fear

 

κατα τα αλλα συμφωνουμε:-D

 

Δημοσ.
μα έχω αναπτύξει αυτές τις αντιλήψεις επειδή ακριβώς τις ζώ καθημερινά, σήμερα. σπόιλερ για παράδειγμα.

μαθητής στην τάξη μου 3η γυμν. αποκοιμήθηκε την ώρα του μαθήματος και έπεσε από την καρέκλα. ποιός μου λέει εμένα οτι δεν ήταν stoned η οτιδηποτε αλλο. άλλη φορα έτυχε να καπνίζουν εν ωρα μαθηματος χωρις να το παρουν χαμπάρι οι καθηγητες. εν τω μεταξυ φοβαμαι και εγώ να πράξω σωστα και να το δηλώσω για την υγεία μου τέτοια που είναι η κατάσταση. δεν ξέρω για ποιον να πρωτοαισθανθω απέχθεια. το είπα μετά το τέλος της ώρας, ομως nο αποδείξεις no money. αποτέλεσμα = έκαναν ό,τι έκαναν χωρίς ουδεμία συνέπεια.

 

 

ούτε καλό παιδί είμαι, απλά όταν θέλω να αντικρούσω μια άποψη (πχ της θεολόγου) το κάνω ευθέως και πολιτισμένα. μπροστά μου γίνονται, facts είναι. το βίντεο δεν είναι ανάλογο της περίπτωσής μου. και εγώ τη λογική υποστηρίζω.

 

 

never said that. αλλά όταν είσαι στο όριο των απουσιών και κανεις το group, ξέρεις οτι το υπερρισκάρεις άσχετα με το αν το λένε οι νόμοι που λιγοστές φορές εφαρμόζονται.

 

άμα το εξετάσεις επιστημονικά περιορίζεσαι σε αυτό και μόνο το περιστατικό.

 

Κοίτα.

 

Εκτός αν κάθισες να πιάσεις εκατοντάδες παιδιά και να κάνεις (μακροπρόθεσμα) παρατηρήσεις για τις τάσεις που αναπτύσσουν αναλόγως της αντιμετώπισης που είχαν στην παιδική ηλικία, δε νομίζω πως τα φακτς σου είναι αρκετά για να οδηγήσουν σε κάποιο συμπέρασμα που αντιτίθεται στη "mainstream" παιδαγωγική.

 

Πέρα από αυτό, διαλέγεις να βλέπεις τα γεγονότα λάθος. Περιγράφεις πραγματικά ατυχή περιστατικά, τα οποία δυστυχώς σε επιβαρύνουν, σίγουρα, αλλά αυτό δε σημαίνει κάτι ως προς την αντιμετώπιση που πρέπει να υπάρξει, ούτε καταρρίπτει την παιδαγωγική. Απλά δείχνει ότι τα παιδιά έχουν προβλήματα. Υπάρχουν λύσεις γι' αυτό. Το ότι βλέπεις αυτά τα περιστατικά μπροστά σου, δε σημαίνει ότι οι λύσεις αυτές είναι ο φόβος και η τιμωρία, ότι τα παιδιά αυτά είναι χαμένες υποθέσεις ίσως και ότι δε μπορεί να γίνει τίποτα δημιουργικό μ' αυτούς. Δεν καταλαβαίνω πώς κατέληξες σ' αυτό το συμπέρασμα (αν κατέληξες, αλλιώς δεν ξέρω γιατί μου τα παραθέτεις). Πάντως, δε θα έπρεπε να σε μπερδεύει το γεγονός ότι εσύ, προσωπικά, σε ό,τι αφορά αυτά τα περιστατικά δεν έχεις κάποια σαφώς σωστή επιλογή. Είναι αμέλεια των γονιών και των εκπαιδευτικών αυτή, ναι ασφαλώς ο κόσμος δε λειτουργεί ρολόι, αλλά δε θα καλυτερέψει με το να επιστρέψουμε σε πρακτικές που δεν έχουν επιστημονική βάση.

 

Η τελευταία σου πρόταση δε νομίζω πως ευσταθεί, δεν καταλαβαίνω καν το συνειρμό. Σκοπός μου δεν είναι να βγάλω το ποιος έχει δίκιο στο συγκεκριμένο περιστατικό (γι' αυτό έχω αναφερθεί ελάχιστα σε αυτό συγκεκριμένα), σκοπός μου είναι να πω ότι, όπως και μερικές δεκάδες άλλες περιπτώσεις, έτσι και η περίπτωση "παιδιά που μισούν τους δασκάλους τους" (με το twist να το εκφράζουν δημοσίως, ίσως) δεν είναι κάποιο πρωτοφανές ή άλυτο πρόβλημα της παιδοψυχολογίας - και αφού αυτός ο καημένος τομέας έχει κάποιες συγκεκριμένες θέσεις σ' αυτό το θέμα, δε βλέπω τι αξία έχουν οι απόψεις που αγνοούν, παραβλέπουν ή ελπίζουν πως καταργούν αυτές τις θέσεις.

Δημοσ.

Πάλι τα παραδείγματα σου δε συνδέονται με το συγκεκριμένο συμβάν.

 

Η μαθήτρια εξέφρασε το μίσος της για συγκεκριμένη καθηγήτρια, φτιάχνοντας ένα group στο facebook. Αυτή η πράξη δεν τιμωρείται από οποιονδήποτε οπουδήποτε. Ο χαρακτηρισμός pitbull προς το πρόσωπο της καθηγήτριας, μπορεί ίσως να εκληφθεί υβριστικός. Ο νομικός πολιτισμός μας το έχει προβλέψει και έχει νομοθετήσει σχετικά. Έλα μου όμως πως δε γίνεται να αποβληθεί κάποιος από το σχολείο διότι στην ιδιωτική του ζωή εξύβρισε κάποια. Αυτή η κάποια, η ίσως εξυβρισμένη όμως αυτοδικεί. Εκμεταλλεύεται την εμπιστοσύνη που της δείξαμε όλοι οι πολίτες, να εκπαιδεύσει την επόμενη γενιά και χρησιμοποιεί την εξουσιούλα που της εμπιστευθήκαμε για προσωπική εκδίκηση και βίαιη επιβολή σε 12χρονα, 13χρονα, 14χρονα για την εξωσχολική τους συμπεριφορά.

 

Η μαθήτρια δεν αποβλήθηκε διότι κάπνιζε ή διότι είχε ανάρμοστη (όπως κι αν ορίζεται αυτό)συμπεριφορά στο σχολείο, αποβλήθηκε διότι μία (κατ' όνομα για εμένα) εκπαιδευτικός εκμεταλλεύτηκε τη θέση της για προσωπική εκδίκηση.

 

Πόσους μαθητές έχει αυτό το σχολείο που αρχικά 100 και πια 400 σχεδόν άτομα δηλώνουν ότι μισούν τη συγκεκριμένη καθηγήτρια; Αυτή η μαζική (για το μέγεθος ενός σχολείου)απήχηση που είχε/έχει το συγκεκριμένο γκρουπ θεωρείται τυχαία; Όταν οι μαθητές κράζουν ένα διδάσκοντα, μήπως ο καπνός προέρχεται από υπαρκτή φωτιά;

 

ΥΓ Καλό θα ήταν να αποφευχθούν τα άσχετα ενδοσχολικής συμπεριφοράς παραδείγματα, δε βοηθούν τη συζήτηση.

Δημοσ.

Βασικα θα μπορούσε να την ξεσκίσει στην εξέταση οπότε η θα έμενε στο μάθημα ή θα γινόταν αστέρι!!!!! Αυτ'ο που δεν ξέρω είναι αν άνοιγε η καθηγήτρια group για την μαθήτρια τι θα γινόταν??? :) :)

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...