GameWorld Δημοσ. 24 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2010 Pro Evolution Soccer 2011: Gamescom preview Με βελτιωμένο gameplay και 4vs4 online. Η Konami έκανε διαθέσιμο στο booth της το Pro Evolution Soccer 2011 στο ευρύ κοινό, μέσω ενός demo όπου οι ποδοσφαιρόφιλοι μπορούσαν να παίξουν έναν φιλικό αγώνα 1-2 παικτών για να τσεκάρουν τις νέες αλλαγές. Παραδόξως, το PES 2011 θα κυκλοφορήσει νωρίτερα από το Fifa 11 την φετινή σεζόν, κι όλα αυτά ενώ χρειάζεται επειγόντως έναν πλήρη ανασχεδιασμό στο gameplay, τις ομάδες και τις online υπηρεσίες. To θετικό βέβαια είναι ότι για πρώτη φορά στην ιστορία του θα έχει ελληνική περιγραφή αγώνα. Ποιες ομάδες θα υπάρχουν φέτος Πολλοί μπορεί να αναρωτιέστε ποια πρωταθλήματα θα υπάρχουν φέτος στο παιχνίδι. Η απάντηση είναι απλή. Η EA Sports έχει εξασφαλίσει αποκλειστικά δικαιώματα του Γερμανικού πρωταθλήματος για το Fifa 11 κι εξακολουθεί με την πρόσφατη συμφωνία της να έχει και τα δικαιώματα ονομάτων των αγγλικών ομάδων. Επειδή όμως υπάρχουν κι εξαιρέσεις, αναλυτικά θα ισχύσουν τα εξής. - Ιταλικό πρωτάθλημα - Αγγλικό πρωτάθλημα: με σωστά ονόματα σε Manchester United και Tottenham - Ισπανικό πρωτάθλημα με σωστά ονόματα στις 14 μεγάλες ομάδες - Ολλανδικό πρωτάθλημα - Γαλλικό πρωτάθλημα - Από το Γερμανικό θα υπάρχουν: Bayern, Schalke (ως Ruhr), Werder Bremen (ως Weser). - Από Πορτογαλία: Benfica, Porto, Sporting - Από Αργεντινή: Boca Juniors, River Plate, Banfield, Colon, Estudiantes, Lanus, Newell’s Old Boyz, Velez Sarsfield - Από Βραζιλία: Cruzeiro, Corinthians, Flamengo, Internacional, Sao Paulo - Από Μεξικό: Chivas, Estudiantes, Motnerrey, San Luis, Monarcas - Από Βολιβία: Blooming, Bolivar, Real Potosi, - Κι ακόμη: Τρεις ομάδες από Χιλή, τρεις από Κολομβία, τρεις από Εκουαδόρ, τρεις από Περού, τρεις από Ουρουγουάη και τρεις από Βενεζουέλα. Αυτές είναι οι ομάδες που έχουν ήδη επιβεβαιωθεί. Αναμένεται φυσικά να επιβεβαιωθούν και ομάδες από Ελλάδα, Δανία, Τσεχία, Ρουμανία, Τουρκία, Βέλγιο , Ρωσία, Σουηδία, Ουκρανία και διάφορες άλλες ευρωπαϊκές χώρες, καθότι εκεί η EA Sports δεν κατέχει κάποιες αποκλειστικότητες. Από γήπεδα, θα υπάρχουν τα Old Trafford, Camp Nou, Santiago Bernabeu, da Luz, Dragao, Jose Alvalade, El Monumental, Stade Louis II, Amsterdam Arena, Saitama Stadium 2002, Giuseppe Meazza, San Siro και Olympico. Θα υπάρχουν επίσης το Konami Stadium, συν άλλα 10 γήπεδα με ψεύτικα ονόματα, ελλείψει δικαιωμάτων. Multiplayer Στο ανανεωμένο Online mode του PES, θα μπορούν να παίξουν μέχρι 8 παίκτες ταυτόχρονα (πέρυσι ήταν μέχρι 4). Η Konami έχει δηλώσει επίσης πως έχει βελτιώσει τις υπηρεσίες των servers, αλλά θα είναι απόλυτα σίγουρη για αυτές μόλις το παιχνίδι βγει live. Φέτος θα έχουμε περισσότερα modes κι ένα από αυτά θα είναι και μία πιο εύκολη συμμετοχή στα τουρνουά της Konami, που πέρυσι αποτελούσαν ερωτηματικό. Όσο για το Online Master League, όλοι οι κάτοχοι του Pro Evolution Soccer που συνδέονται online, θα μπορούν να συμμετάσχουν σε αυτό! Υπολογίζεται ότι θα υπάρχουν πέντε κατηγορίες και καθεμία από τις οποίες θα έχει μέσα τις χιλιάδες χρήστες. Καθένας από εσάς θα εισάγεται σε ένα πρωτάθλημα, ανάλογα με το rank του, που θα ρυθμίζετε από νίκες, ισοπαλίες και ήττες. Αν θέλετε να παίξετε έναν online αγώνα, απλά θα επιλέγετε τον χρήστη απ’ την ανάλογη λίστα και θα του στέλνετε την σχετική πρόσκληση. Αν όλα αυτά υλοποιηθούν χωρίς προβλήματα, τότε η online εμπειρία σας φέτος με το Pro Evolution θα απογειωθεί στα ύψη. Gameplay Έχοντας την ευκαιρία να κάτσουμε με τις ώρες πάνω απ’ το τελευταίο demo του Pro Evolution Soccer, παρατηρήσαμε αρκετές βελτιώσεις σε σχέση με την beta που είχαμε παίξει ένα μήνα πριν. Καταρχήν οι πάσες και τα σουτ λειτουργούν πάρα πολύ σωστά και η μπάλα κατευθύνεται εκεί που την θέλετε. Πλέον όλα εξαρτώνται απ’ την δύναμη που θα θέσετε στην μπάλα, αλλά και από την ατομική ικανότητα κάθε παίκτη. Αν τερματίσετε την δύναμη της συρτής πάσας, τότε η μπαλιά μπορεί να φύγει μπροστά σαν να ήταν προωθημένη στον κενό χώρο. Με αρκετή εξάσκηση αυτή είναι μια καλή μέθοδος για να ξεγελάσετε τον αντίπαλο, τουλάχιστον αν παίζετε κόντρα στην A.I. του παιχνιδιού. Τα animations των παικτών έχουν αλλάξει, καθώς σχεδόν όλα είναι πλήρως καινούργια. Απ’ την άλλη, στην ανταπόκριση χειρισμού υπάρχει μια μικρή καθυστέρηση ολίγων δευτερολέπτων, λιγότερη σε σχέση με το περυσινό PES, μεγαλύτερη όμως σε σύγκριση με το φετινό Fifa. Ένα νέο χαρακτηριστικό είναι ότι όταν η μπάλα είναι στον αέρα και βρίσκεστε σε θέση για σουτ, τότε ο παίκτης σας θα κάνει μια ειδική κίνηση, όπως π.χ. η κεφαλιά-ψαράκι, ώστε να καλύψει την απόσταση και να μην χαθεί η μπαλιά. Αντίθετα, έτυχε να δούμε σε ορισμένες σέντρες, οι παίκτες μας να μην σηκώνουν το πόδι τους για να κάνουν κοντρόλ, κάτι που επίσης χρειάζεται βελτίωση. Τα τζαρτζαρίσματα λειτουργούν όπως πρέπει, ώστε κάθε παίκτης ανάλογα με την ταχύτητα και τον σωματότυπό του, να μπορεί να πάρει πλεονέκτημα στη διεκδίκηση της μπάλας. Αυτή η αλλαγή ωστόσο, δημιούργησε ένα άλλο πρόβλημα που συμβαίνει σπάνια, αυτό της σύγκρουσης των συμπαικτών μεταξύ τους. Φυσικά μέχρι την τελική έκδοση έχουμε δρόμο ακόμα. Ας ρίξουμε όμως μια ματιά και στην νέα οθόνη τακτικών. Οι περισσότεροι από εσάς θα έχετε ακούσει για το νέο σύστημα drag & drop που θα εφαρμοστεί από φέτος και θα αναρωτιέστε πως θα γίνει αυτό στις κονσόλες, όπου δεν υπάρχει mouse. Η απάντηση είναι απλή. Με το αριστερό analog stick του χειριστηρίου σας. Η διαφορά λοιπόν τώρα είναι ότι για να ορίσετε που θα σταθούν οι παίκτες σας στο γήπεδο, πρώτα τους επιλέγετε και με το βελάκι που θα εμφανιστεί τους στέλνετε στη νέα θέση τους. Οι πολυδιαφημισμένες προγραμματισμένες τακτικές της Konami είναι κάτι πολύ απλό που επίσης θα αποτελέσει highlight. Οι τακτικές αυτές ορίζονται από μία οθόνη, στην οποία υπάρχουν χρωματιστές μπάρες που θυμίζουν τις αντίστοιχες μπάρες loading των περισσοτέρων games. Αυτό που κάνετε ουσιαστικά είναι να ορίζετε τι τακτική θα ακολουθεί η ομάδα σας κάθε τέταρτο. Μπορεί για έναν εκτός έδρας αγώνα του ΠΑΟΚ κόντρα στον Ajax, να παίξετε από το 0’ έως το 15’ άμυνα, από το 15’ έως το 30’ αντεπιθέσεις κι από εκεί και ύστερα φουλ επίθεση. Όλα μπορούν να προγραμματιστούν εξ αρχής και φυσικά να τα αλλάξετε πάνω στη ροή του αγώνα. Το θέμα βέβαια είναι ότι σε ένα ποδοσφαιράκι αφενός μεν πρέπει να παίζεις μονίμως φουλ επίθεση κι αφετέρου δεν ξέρεις ποτέ τι θα συμβεί στην πορεία του ματς. Μην ξεχαστούμε δηλαδή και βάλουμε στο ’75 φουλ άμυνα, την ώρα που το σκορ είναι 1-1 και παίζεται η πρόκριση. Κυκλοφορία Το Pro Evolution Soccer 2011 θα κυκλοφορήσει τελικά στην Ευρώπη νωρίτερα απ' ότι περιμέναμε και συγκεκριμένα στις 30 Σεπτεμβρίου, για PC, Playstation 3, Xbox 360, Wii, Playstation 2 και PSP. Πηγή: GameWorld.gr
mixalis8 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2010 Όπως ενημερωθήκαμε απο την εταιρεία διανομής του Pro evolution soccer το παιχνίδι αναμένεται να κάνει την εμφάνιση του στα ράφια των καταστημάτων στις 30 του Σεπτέμβρη... http://www.gameplace.gr/news/index/35 Περισσότερες πληροφορίες στο παραπάνω Link
Heatspreader Δημοσ. 31 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2010 Είναι δυνατόν κάτι τέτοιο? Δύσκολο μου κάνει! Μακάρι βέβαια. Αυτό σημαίνει ότι πλέον το παιχνίδι είναι 100% έτοιμο αυτή τη στιγμή που μιλάμε.
activex Δημοσ. 31 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2010 Είναι δυνατόν κάτι τέτοιο?Δύσκολο μου κάνει! Μακάρι βέβαια. Αυτό σημαίνει ότι πλέον το παιχνίδι είναι 100% έτοιμο αυτή τη στιγμή που μιλάμε. Υπάρχουν και φήμες για demo εντός της εβδομάδας...
Parapas Δημοσ. 31 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2010 Όποιος είδε αγώνες της Superleague το Σαββατοκύριακο θα πρόσεξε σίγουρα ότι υπήρχαν διαφημιστικές πινακίδες με ημερομηνία κυκλοφορίας του Pro στις 30 Σεπτεμβρίου και ελληνική περιγραφή.
GameWorld Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2010 Ο Jonathan Murphy μιλάει για το Pro Evolution Soccer 2011 Ο παραγωγός του PES, απαντάει για το θέμα των πρωταθλημάτων στο παιχνίδι, για τα όσα θα περιλαμβάνει το Master League Online και για τον ανταγωνισμό με το Fifa. Όπως κάθε ποδοσφαιράκι οφείλει να έχει...τον Άγγλο του, έτσι και ο Jonathan Murphy, παραγωγός του Pro Evolution Soccer, βρίσκεται στην Konami ανάμεσα σε Ιάπωνες, όντας υπεύθυνος σε ένα από τα δημοφιλέστερα games παγκοσμίως. Τον συναντήσαμε στην Gamescom λίγο πριν φύγουμε από την Κολωνία και δέχτηκε να μας απαντήσει σε κάθε ερώτηση. Οι απορίες μας φυσικά ήταν πολλές και στρέφονταν κυρίως γύρω από δύο μεγάλα ερωτήματα: Γιατί τα τελευταία PES δεν έχουν την αίγλη των προηγούμενων και τι θα δούμε στο Pro Evolution Soccer 2011 και σε όσα ακολουθήσουν. Ας δούμε λοιπόν τι μας είπε, σε μία μαραθώνια συνέντευξη που ξεπέρασε κατά πολύ το μισάωρο, ευτυχώς χωρίς να...μπουν νίντζα στο δωματιάκι και να μας πάρουν σηκωτούς! GW: Ποιες είναι οι βλέψεις σας για το Pro Evolution Soccer 2011; JM: To PES 2011 είναι η ευκαιρία που έχουμε στο να παρουσιάσουμε μία σωστή next-gen έκδοση. Σε αρκετές περιπτώσεις δεν είχαμε τις σωστές ιδέες και κατευθύνσεις. Είχαμε μια δύσκολη περίοδο στην οποία έπρεπε να οργανωθούμε και να φέρουμε νέους ανθρώπους στην ομάδα. Το κάναμε, απλά ο πυρήνας της ομάδας έμεινε ίδιος. Έπρεπε λοιπόν να μάθουμε ποια είναι πραγματικά η κατεύθυνσή μας. Και τώρα το γνωρίζουμε, γι’ αυτό και θα δείτε φέτος μια τόσο καλή έκδοση, που θα έχει ριζικές αλλαγές σε σχέση με την προηγούμενη. GW: Φέρατε ανθρώπους από την Αγγλία; Γιατί όπως γνωρίζεις, στην Αγγλία ξέρετε περισσότερα για το ποδόσφαιρο. JM: (Γέλια) Όχι, εντάξει! Παίζω έναν σημαντικό ρόλο στην ομάδα, φέρνοντας την ευρωπαϊκή γνώμη στο τραπέζι. Αλλά ούτως ή άλλως λαμβάνουμε μεγάλο feedback από τους ευρωπαίους οπαδούς μας. "Η EA Sports έχει τα αποκλειστικά δικαιώματα για τα πρωταθλήματα Αγγλίας και Γερμανίας. Τώρα αναμένεται να ανανεώσει την συμφωνία της κι έχει ένα διάστημα αποκλειστικών διαπραγματεύσευων, στο οποίο δεν μπορούμε να συμμετάσχουμε, όσο κι αν προσπαθήσαμε." GW: Ο στόχος του PES είναι εκτός από Arcade να γίνει και Simulation; JM: Δεν θα έλεγα ότι είμαστε τόσο simulation. Σίγουρα όμως φέτος δείχνουμε να εστιάζουμε περισσότερο στο simulation κομμάτι. Αυτό είναι άλλωστε και ότι ζητούν οι ευρωπαίοι καταναλωτές. Για αρκετές χρονιές προσπαθούσαμε να κάνουμε το παιχνίδι πιο arcade, αλλά έτσι χάσαμε τους οπαδούς μας. GW: Τι συμβαίνει με τα δικαιώματα των ομάδων; Την στιγμή που έχετε Champions League, Europa League και Copa Libertadores, τι σας εμποδίζει να αγοράσετε τα δικαιώματα των πρωταθλημάτων; JM: Η EA Sports ως γνωστόν έχει τα αποκλειστικά δικαιώματα για τα πρωταθλήματα Αγγλίας και Γερμανίας κι έτσι είμαστε τελείως μπλοκαρισμένοι. Τώρα που λήγει η συμφωνία τους, αναμένεται να την ανανεώσουν για τέσσερα ακόμη χρόνια. Βάση του προηγούμενου συμβολαίου, προηγήθηκε τώρα ένα διάστημα αποκλειστικών διαπραγματεύσεων για το νέο αυτό συμβόλαιο, στο οποίο διάστημα δεν μας επετράπη καν να λάβουμε μέρος. Προσπαθήσαμε να σπάσουμε το καθεστώς αυτό προσφέροντας μάλιστα πολύ ανταγωνιστικές προσφορές. Πιστεύω ότι η προσφορά μας φέτος ήταν μεγαλύτερη από της EA. Παρόλα αυτά δεν καταφέραμε καν να διαπραγματευτούμε το οτιδήποτε. Αν η EA Sports πιστεύει ότι το προϊόν της είναι καλύτερο από το δικό μας, τότε θα έπρεπε να επιτρέψει τα μη αποκλειστικά δικαιώματα ομάδων. Βέβαια, αρνητική είναι και η στάση της Premiership, η οποία έκλεισε με την EA χορηγία και τώρα θα ανανεώσει για συν τέσσερα χρόνια. Κι ύστερα έρχονται και μας ρωτάνε όλοι γιατί δεν βάζουμε ομάδες στο παιχνίδι. Μα είναι προφανές! Υπάρχει θέμα αποκλειστικότητας. Η EA το κάνει άλλωστε αυτό και σε άλλα games της, όπως για παράδειγμα στο NBA Elite. GW: Μπορείτε να προσθέσετε νέα πρωταθλήματα στο παιχνίδι από τα μη αποκλειστικά; Όπως το ελληνικό για παράδειγμα. JM: Όχι ακόμη, γιατί έχουμε ως στρατηγική το να πάρουμε πρώτα τα μεγάλα πρωταθλήματα. Αν αποτύχουμε τότε θα επιχειρήσουμε να πάρουμε άλλα μικρότερα πρωταθλήματα. GW: Σκοπεύετε να προσθέσετε νέα Online modes; JM: Φέτος έχουμε για πρώτη φορά το 4vs4. Δεν έχουμε βέβαια στα πλάνα μας να παρουσιάσουμε το 11vs11, γιατί δεν βλέπω το νόημα του να ελέγχεις τερματοφύλακα. Εγώ πάντως δεν θα άντεχα στο τέρμα για 90 λεπτά, προσπαθώντας μόνο να διώξω την μπάλα. Αυτό που ετοιμάζουμε επίσης φέτος είναι το Master League Online. GW: Σχετικά με το lag στους servers, σκοπεύετε να το διορθώσετε; JM: Δοκιμάσαμε παιχνίδια με πολλούς παίκτες και το αποτέλεσμα ήταν καλό. Δεν αφαιρέσαμε τελείως το lag, κάτι που είναι δύσκολο να γίνει. Αν κάποιοι παίκτες έχουν χάλια συνδέσεις είναι λογικό να υπάρχει lag. Πάντως, οι χρόνοι ανταπόκρισης από τις κινήσεις των κουμπιών είναι καλοί και οι παίκτες δεν ξεπηδούν πλέον από το ένα μέρος στο άλλο. Φυσικά είναι αδύνατο να πεις το οτιδήποτε, αν πρώτα δεν κυκλοφορήσει το παιχνίδι, ώστε να τα δούμε όλα αυτά στην πράξη. Πάντως, το Pro Evolution Soccer 2011 έχει προσαρμοστεί έτσι ώστε να μπορείτε να παίξετε κανονικά και να μην υπάρχουν τα προβλήματα των προηγούμενων ετών. GW: Πες μας λίγα λόγια για το Master League Online. JM: Δεν θα είναι αντίγραφο του Master League. Αν το κάναμε έτσι, τότε θα έπρεπε να περιμένατε κι άλλους παίκτες να συνδεθούν για να μπορέσετε να παίξετε. Κάναμε όμως το εξής. Καταρχήν θα μπορείτε να φτιάξετε ομάδα από το αρχικό μπάτζετ, με τους παίκτες που θέλετε. Μετά, θα παίζετε είτε γρήγορους αγώνες, είτε επίσημο τουρνουά Konami. Θα υπάρχουν πέντε τουρνουά την ημέρα και συγκεκριμένα τουρνουά διαφορετικών κατηγοριών, κύπελλα κ.ο.κ. Αν θέλετε να συμμετάσχετε σε τουρνουά τότε θα πληρώνετε αρχικά κάποια χρήματα. Ανάλογα με τα αποτελέσματα, το πρωτάθλημα που ήδη παίζετε και τους παίκτες που θα έχετε, θα λαμβάνετε αντίστοιχα χρήματα στο τέλος του τουρνουά. Μπορεί δηλαδή να κερδίσετε ένα ματς με αδύναμο αντίπαλο και η ομάδα σας να είναι τόσο ισχυρή που αντί να κερδίσει χρήματα να χάσει. Όσο για το σύστημα μεταγραφών, κάθε ποδοσφαιριστής θα είναι διαθέσιμος από όλους. Όποτε γίνεται λοιπόν αγορά ενός παίκτη, η τιμή του θα ανεβαίνει κι όποτε πουλιέται η τιμή του θα πέφτει. Θα πρέπει λοιπόν να τσεκάρετε συχνά τις μεταγραφές που γίνονται. GW: Πόσες κατηγορίες θα υπάρχουν στο Master League Online και πως θα χωριστούν οι χρήστες; JM: Θα υπάρχουν πέντε κατηγορίες, στις οποίες θα συμμετέχουν όλοι οι χρήστες που συνδέονται να παίξουν PES. Αυτό σημαίνει ότι σε κάθε κατηγορία θα υπάρχουν χιλιάδες χρήστες. Θα έχετε όμως δυνατότητα να παίξετε και με ομάδα από άλλη κατηγορία. Τώρα, όσο για το πως θα διαχωρίζονται οι ομάδες, απλά κάθε ομάδα θα έχει ένα ranking. Το ranking της ομάδας σας θα εξαρτάται απ’ τους πόντους σας (ανάλογα με νίκες-ισοπαλίες-ήττες), τα οικονομικά σας και την ικανότητα των παικτών σας. Σε όλο αυτό μπορεί να μην υπάρχει η αίσθηση της σεζόν που ξεκινάει και τελειώνει, αλλά για να μπορείτε να παίξετε άμεσα, το σύστημα δεν θα μπορούσε να εφαρμοστεί διαφορετικά. GW: Έχετε βελτιώσει το Become a Legend; JM: Ναι, καταρχήν θα μπορείτε να δημιουργήσετε τον παίκτη σας και να παίξετε σε όποια θέση θέλετε ή να ελέγξετε έναν ήδη γνωστό ποδοσφαιριστή. Πριν από κάθε παιχνίδι, ο προπονητής θα σας δίνει εντολές για το τι ακριβώς θα πρέπει να κάνετε και αντίστοιχα μετά το παιχνίδι θα σας κάνει παρατηρήσεις για την απόδοσή σας. Θα μπορείτε από φέτος να υπογράψετε συμφωνία με ατζέντηδες, οι οποίοι θα σας φέρνουν προτάσεις από ομάδες. Θα υπάρχει επίσης ένα νέο κύπελλο, το Secret Cup και διαγωνισμοί για την ομάδα της χρονιάς και τον παίκτη της χρονιάς. GW: Σκοπεύετε να το κάνετε πιο ενδιαφέρον, προσθέτοντας διάφορες δραστηριότητες, όπως το να αγοράζεις σπίτι, αυτοκίνητο, να κάνεις οικογένεια κτλ; JM: Κοίταξε, καταρχήν το Become a Legend υπήρχε αρχικά στο Winning Eleven, πολύ πιο πριν η EA Sports αντιγράψει την ιδέα με το Be a Pro και την εισαγάγει στο Fifa. Τότε, το Become a Legend είχε διάφορα στοιχεία RPG μέσα. Επίσης πριν από λίγα χρόνια είχαμε το Pro Evolution Soccer Manager, με παρόμοιες δραστηριότητες. Ίσως στο μέλλον επαναφέρουμε κάποιες από αυτές. GW: Πως βλέπεις τον ανταγωνισμό με το Fifa; JM: Υπάρχει υγιής ανταγωνισμός μεταξύ των προγραμματιστών και των δύο τίτλων. Ειδικά στην πρόσφατη ιστορία, στην EA Sports αναγκάστηκαν να αλλάξουν το παιχνίδι τους εξαιτίας μας. Κι αυτό διότι περάσανε πολλά δύσκολα χρόνια. Τα τελευταία δύο χρόνια μάλιστα που έχουνε πάρει τα πάνω τους, είναι άδικο οι οπαδοί να μας λένε “Τι διάολο κάνετε ρε Konami; Γιατί έχει τα χάλια του το Pro και το Fifa είναι καλύτερο;” Εγώ έχω να τους πω, δώστε μας μια ευκαιρία. Εδώ το Fifa τα τελευταία 10 χρόνια ήταν τραγικό. Όπως και να ‘χει, αναβαθμίσανε το παιχνίδι τους και τώρα κάνουμε κι εμείς το ίδιο. Κι αυτό είναι ότι καλύτερο για τους καταναλωτές, γιατί υπάρχουν καλύτερες ιδέες και καλύτερη ποιότητα παιχνιδιών. Χαιρόμαστε όμως που έχουμε μία hardcore βάση οπαδών, η οποία είναι ενεργή, «σπάει» το θέμα των δικαιωμάτων (σ.σ. εδώ εννοεί με τα ανεπίσημα patches που δημιουργούνται από sites όπως το WeHellas) και τους οποίους πρέπει να ακούμε. Όσο κι αν δεν τους αρέσουν κάποια πράγματα, όταν κάνουμε κάτι σωστό, το επικοινωνούν παντού στο Internet και υπερασπίζονται πολύ δυναμικά το Pro Evolution Soccer. Ξέρουμε ότι υπάρχουν οπαδοί που αφήνουν το Pro για να παίξουν το Fifa, αλλά τουλάχιστον μας λένε τους λόγους που φεύγουν και ότι αν αλλάξουμε στα πράγματα που μας προτείνουν, τότε κι αυτοί θα γυρίσουν πίσω. GW: Πολλοί λένε ότι έχετε αντιγράψει διάφορα στοιχεία του Fifa, όπως για παράδειγμα το σύστημα με τις πάσες φέτος. JM: Εγώ πιστεύω ότι το νέο σύστημα με τις πάσες δεν είναι δανεισμένο απ’ το Fifa. Είναι η δική μας εξέλιξη στο θέμα της πάσας. Κι αν δεις τις δικές τους πάσες σε ρυθμό πινγκ-πονγκ, το οποίο απ' όσο ξέρω δεν έχει διορθωθεί φέτος, τότε θα καταλάβεις ότι είμαστε σε διαφορετικούς δρόμους. Αντίστοιχα κι εγώ μπορώ να σου πω, όπως ανέφερα και προηγουμένως, ότι το Become a Legend το αντέγραψε η EA Sports απ’ το Winning Eleven για λογαριασμό του Fifa. Και μετά φυσικά το είδαμε εμείς και σκεφτήκαμε ότι μιας και το είχαμε ήδη, για ποιο λόγο να μην το εισάγουμε στο PES. "Τα τελευταία χρόνια που το Fifa έχει πάρει τα πάνω του, μας λένε «Τι διάολο κάνετε ρε Konami; Γιατί έχει τα χάλια του το Pro και το Fifa είναι καλύτερο;» Απλά δώστε μας μια ευκαιρία. Εδώ το Fifa τα τελευταία 10 χρόνια ήταν τραγικό". GW: Στο μέλλον σκοπεύετε να αυξήσετε τον αριθμό των online παικτών; JM: Θα ξεκινήσουμε φέτος με το 4vs4 για να δούμε πως θα αποδώσει. Θα πρέπει να δουλέψουμε πάνω σ’ αυτό για να κάνουμε ένα βήμα παραπάνω. Πάντως από εμπειρία μου και παίζοντας ποδόσφαιρο με φίλους, έχω δει ότι όταν παίζουν πάνω από 2-3 παίκτες μεταξύ τους, κάπου χάνεται η ουσία. Ειδικά όταν είσαι σε ομάδα με άτομα που δεν έχουν πειθαρχία στο παιχνίδι τους. Στη δουλειά μετά από κάθε γεύμα παίζουμε 2vs2. Στο 3vs3 συνήθως δεν ξέρεις ποιον παίκτη έχεις, άρα κάπου χάνεται η ποιότητα του gameplay. Εκτός κι αν «κλειδώσεις» ελέγχοντας μόνο έναν παίκτη. Φυσικά, εννοείται ότι θα θέλαμε να μπορείτε να ελέγχετε όσο το δυνατόν περισσότερους παίκτες ταυτόχρονα στο ίδιο ματς. GW: Για τις επόμενες εκδόσεις τι σκοπεύετε να εισάγετε; JM: Θα προσπαθήσουμε να επικεντρωθούμε στα όσα ζητούν οι οπαδοί μας. Δηλαδή περισσότερα πρωταθλήματα, καλύτερο gameplay και γενικά περισσότερο περιεχόμενο που θα προέρχεται από την community του παιχνιδιού. Θα δουλέψουμε επίσης και στην επαφή του παίκτη με την μπάλα, δηλαδή στο πως την κοντρολάρει ή πως ντριπλάρει με αυτήν. Το Pro Evolution Soccer 2011 θα κυκλοφορήσει στις 30 Σεπτεμβρίου για PC, Playstation 3 και Xbox 360. Τον Οκτώβριο θα ακολουθήσουν οι εκδόσεις για Playstation 2, Wii και PSP. Το demo αναμένεται σε λίγες ημέρες. Πηγή: GameWorld.gr
GameWorld Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2010 Pro Evolution Soccer 2011: Τελικό preview Παίξαμε το review code του PES 2011 και σας μεταφέρουμε όσα πρέπει να γνωρίζετε. Στις 15 Σεπτεμβρίου το demo. Το Pro Evolution Soccer 2011 θα κυκλοφορήσει σε λιγότερο από ένα μήνα και πλέον η ανάπτυξή του έχει μπει σε τελική ευθεία. Αυτές τις ημέρες είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε το review code του παιχνιδιού στο Playstation 3, το οποίο μας έδωσε ένα δείγμα του πως βαδίζει η ανάπτυξη μέχρι τώρα. Τα συναισθήματά μας ήταν ανάμεικτα. Ευτυχώς που ακούγαμε αραιά και που το δίδυμο Σωτηρακόπουλου-Θαναηλάκη, έτσι για να διασκεδάσουμε τις εντυπώσεις. Modes και Ομάδες Υπενθυμίζουμε για όσους δεν είχαν διαβάσει προηγούμενα preview στο GW, ότι στο φετινό Pro τα πρωταθλήματα θα είναι ίδια με πέρυσι κι ότι απλά θα υπάρχει μια αύξηση ομάδων. Στην Αγγλία τα ονόματα ομάδων έχουν μείνει αυτούσια, ενώ από την Γερμανία προστέθηκαν τουλάχιστον τρεις γνωστές ομάδες, οι Bayern, Βέρντερ Βρέμης και Σάλκε, που εμφανίζονται με τα ονόματα Isar, Weser και Ruhr. Το κακό είναι ότι έχουν ακόμα και ψεύτικα ονόματα παικτών, συνεπώς θα χρειαστείτε την συμβουλή κάποιου Wikipedia ή Transfermarkt.de αν θέλετε να τις φτιάξετε όπως πρέπει. Δείτε εδώ την πλήρη λίστα των ομάδων που θα υπάρχουν φέτος στο παιχνίδι. Όσο για το γιατί δεν αποκτήθηκαν κάποια από τα μικρότερα πρωταθλήματα, όπως μας δήλωσε ο Jonathan Murphy, πολιτική της Konami είναι πρώτα να κυνηγήσει τα δικαιώματα των μεγάλων πρωταθλημάτων. Αυτό βέβαια, λόγω μόνιμης αποκλειστικότητας της EA Sports, είναι κομμάτι δύσκολο, άρα η Konami ίσως θα έπρεπε να ξανασκεφτεί και τους "μικρούς". Εκτός του ότι υπάρχει πρόβλημα με τα δικαιώματα, το PES έχει απ' ότι φαίνεται ανάγκη και στο scouting. Οι μεταγραφές του παιχνιδιού είναι σαν να μην έγιναν κι έτσι είχαμε την τύχη να παίξουμε με τα περυσινά ρόστερ. Στον Παναθηναϊκό δεν παίζει ο Govou αλλά ο Σαλπιγγίδης (παρότι είχε πάρει φέτος μεταγραφή από νωρίς στον ΠΑΟΚ), στον Ολυμπιακό υπάρχει κανονικά ο Galletti, o Στολτίδης και όχι ο Riera, στην ΑΕΚ απουσιάζουν Δέλλας και Diop, στον ΠΑΟΚ μια απ' τα ίδια και πάει λέγοντας. Σαφώς κι είναι ακόμη νωρίς να κρίνουμε, απ' την στιγμή που δεν έχει κυκλοφορήσει το παιχνίδι κι η Konami έχει κάθε δικαίωμα να ασχοληθεί με την database την τελευταία στιγμή, αλλά σε κάθε περίπτωση ας κρατάμε μικρό καλάθι. Στα ratings των παικτών, έχουμε ένα θέμα καθώς βλέπουμε αρκετές περίεργες βαθμολογίες. Δεν μπορεί για παράδειγμα ο Γκαλίτσιος να έχει rating 80 (όσο κι ο Mellberg) ή ο Σαλπιγγίδης να έχει rating 66 κι απ' την άλλη ο Gabriel 80! Αυτά είναι λοιπόν θέματα που πρέπει να διορθωθούν στις ημέρες που απομένουν. Τα διαθέσιμα modes φέτος είναι όσα είχαμε και πέρυσι, με την προσθήκη του Master League Online και της δυνατότητας που υπάρχει για παιχνίδι μέχρι 8 παικτών ταυτόχρονα (4vs4). Στην δημιουργία τουρνουά, δεν μπορείτε να δημιουργήσετε διοργάνωση συλλόγων -όπως το Champions League- κι είστε αναγκασμένοι να παίξετε μόνο με εθνικές ομάδες. Περιβάλλον Το design των μενού έχει αλλάξει για φέτος προς το καλύτερο. Με τον Messi στο background και κάποια χαριτωμένα εφέ, η πλοήγηση γίνεται πιο ευχάριστη. Εδώ θα πρέπει όμως να επισημάνουμε ότι η ελληνική έκδοση του Pro δεν θα έχει αγγλικά μενού. Θα έχει μόνο ελληνικά και κάποιες άλλες βασικές γλώσσες. Αυτό είναι ένα σημαντικό μειονέκτημα, καθώς πολλοί από εσάς θα έχουν ήδη συνηθίσει στην αγγλική γλώσσα, πόσο μάλλον όταν η ελληνική μετάφραση έχει πάρα πολλά λάθη, όπως ποδοσφαιρικούς όρους που δεν μεταφράζονται κατά λέξη ή άλλους θα έπρεπε να μείνουν ως έχουν. Αν θέλετε λοιπόν αγγλικά μενού θα πρέπει να αγοράσετε την αγγλική έκδοση, είτε online είτε μέσω καταστημάτων που την εισάγουν. Στις τακτικές, μπορείτε από φέτος να κάνετε τις αλλαγές σας πιο άμεσα, καθώς υπάρχει ένας πίνακας απεικόνισης της ομάδας σας και στα αριστερά του πίνακα οι αναπληρωματικοί. Με ένα drag & drop αλλάζετε τους παίκτες μεταξύ τους ή τις θέσεις των παικτών σας, λέγοντάς τους το ακριβές σημείο που θέλετε να παίξουν. Οι κλασικές ρυθμίσεις τακτικών που προστέθηκαν πέρυσι, όπως η ένταση πίεσης, η υποστήριξη, οι κινήσεις των παικτών και όλα τα συναφή, συνεχίζουν να υφίστανται και φέτος. Υπάρχει επίσης και η εφαρμογή τακτικής στο παιχνίδι, όπου ανά τέταρτο ορίζετε το στυλ παιχνιδιού που θα παίξει η ομάδα σας. Τους λέτε δηλαδή να κάνουν παιχνίδι κατοχής, μαζική επίθεση, άμυνα, επίθεση από αντίθετη μπαλιά, κινήσεις για μακρινές μπαλιές κτλ. Κάθε εντολή μπορεί να οριστεί ανάλογα με τις συνθήκες του αγώνα, δηλαδή με το αν χάνετε, κερδίζετε ή βρίσκεστε σε ισοπαλία. Θα αναφερθούμε σε αυτό εκτενέστερα στο review, όταν θα κυκλοφορήσει το παιχνίδι. Gameplay Οι σημαντικές καινοτομίες στο gameplay του φετινού Pro είναι ο ακριβής έλεγχος της ταχύτητας κάθε πάσας και τα ακριβέστερα σουτ. Στις πάσες ελέγχετε πλήρως το που θα πάει η μπάλα και με τον έλεγχο 360 μοιρών θα πρέπει να κινήσετε το control stick εκεί που πρέπει. Αν κρατήσετε το X, η πάσα σας είναι δυνατή και ακολουθεί παίκτης στο βάθος, τότε θα δείτε αρκετές φορές τον αντίστοιχο συμπαίκτη σας να αφήνει να περάσει η μπάλα από μπροστά του. Στα σουτ έχουμε μεγάλες βελτιώσεις, σε βαθμό που η εκτέλεση να γίνεται πια παιχνιδάκι. Δεν έχει τόση σημασία το σημείο που τρέχετε όσο το να στοχεύσετε σωστά προς το τέρμα. Με απλά λόγια, ο έλεγχος των σουτ έχει γίνει πιο arcade. Οι ντρίπλες έχουν δουλευτεί περίτεχνα, ώστε να μπορείτε να κάνετε ένα σωρό κολπάκια με την μπάλα. Κινώντας το δεξί control stick αριστερά-δεξιά, περνάτε το πόδι σας πάνω απ' την μπάλα. Με το L2 και το δεξί κοντρόλ stick χαϊδεύετε την μπάλα με το κάτω μέρος του ποδιού, ενώ με το L2, το R2 (τρέξιμο) και το δεξί control stick, χτυπάτε με το τακουνάκι την μπάλα στο άλλο σας πόδι ώστε να πεταχτεί μπροστά (κλασική κίνηση Ronaldinho). Υπάρχουν πολλές ωραίες ντρίπλες, αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει κάποιο εκτενές tutorial να σας τις δείξει, καθώς η προπόνηση επικεντρώνεται πάλι σε ελεύθερο παιχνίδι και εκτελέσεις φάουλ και κόρνερ. Η A.I. σε αυτό το στάδιο που βρίσκεται το review code του παιχνιδιού παρουσιάζει αρκετά προβλήματα. Καταρχήν τα animations των παικτών έχουν κάποιες μικρές βελτιώσεις, αλλά δεν δείχνουν να πείθουν, ιδιαίτερα στις απότομες αλλαγές κατεύθυνσης του παίκτη. Όταν έχετε την μπάλα στα πόδια σας και στρίβετε απότομα χωρίς ντρίπλα, τότε θα δείτε για άλλη μια φορά τον ποδοσφαιριστή σας να καθυστερεί για κλάσματα δευτερολέπτου. Στα διπλά παιχνίδια με φίλους σας σίγουρα θα προτιμήσετε την ταχύτητα x1 για να ευχαριστηθείτε λίγο μπαλίτσα. Το πιο αναπάντεχο πρόβλημα όμως, είναι η απουσία ουσιαστικής A.I. στους αντιπάλους. Παίξαμε στο πιο δύσκολο επίπεδο και απ' το πρώτο ματς κάναμε πελάτη μας την Αργεντινη του Μέσσι με την Ελλάδα νικώντας την 2-1! Σκεφτείτε δηλαδή να έπαιζε κανένας επαγγελματίας παίκτης, πόσα θα της είχε ρίξει. Είδαμε πολλά απρόσεκτα λάθη να συμβαίνουν μπροστά στα μάτια μας από την engine, όπως το να μας επιστρέφουν την μπάλα από πλάγιο σαν fair-play ή να βγαίνει αντίπαλος επιθετικός τετ-α-τετ με τον τερματοφύλακά μας και να δίνει πλάγια πάσα σε ακριανό συμπαίκτη του. Είδαμε επίσης αμυντικούς να βγαίνουν με την μπάλα πλάγια ή να χάνουν την μπάλα μέσα στην περιοχή τους, επειδή τους πιέσαμε ή κάναμε ένα τάκλιν. Κι όλα αυτά όταν υπό άλλες συνθήκες τα βλέπαμε στο 2ο ή στο 3ο επίπεδο δυσκολίας. Επίσης, ανά διαστήματα οι αντίπαλοί σας τρώνε ένα...ψιλοlag με την μπάλα στα πόδια και θα τύχει το πολύ για ένα δευτερόλεπτο να τους δείτε να στέκονται ακίνητοι. Όλα αυτά όμως η Konami μας προειδοποίησε ότι είναι πρόσκαιρα και πως θα έχουν διορθωθεί στην τελική έκδοση. Ας το ελπίσουμε. Σχολιασμός Η ελληνική μετάφραση που βλέπουμε για πρώτη φορά στο Pro Evolution Soccer έχει τον χαβαλέ της. Ο Χρήστος Σωτηρακόπουλος κι ο Γιώργος Θαναηλάκης λένε διάφορες...πετυχημένες ατάκες, ειδικά για τις επίμαχες φάσεις, όμως για κάποια δευτερόλεπτα σιωπούν ή σε συγκεκριμένες ευκαιρίες ξεστομίζουν ορισμένες φράσεις που θα σας κάνουν να γελάσετε! Σε αυτό δεν φταίνε οι συνάδελφοι, καθώς τα κείμενα της Konami είναι αυτά που δεν συμβαδίζουν. Φανταστείτε η μπάλα να βγαίνει άουτ από πολύ δυνατό σουτ και ο Σωτηρακόπουλος να λέει "Ωωωω, η μπάλα στο σημαιάκι του κόρνερ" (την στιγμή που έχει περάσει πάνω από το οριζόντιο δοκάρι κι έχει φτάσει στην πίσω κερκίδα). Ξεχάστε τις ατάκες του στυλ «τάκλιν για σεμινάριο». Τώρα, υπάρχει νέο αίμα, όπως η ατάκα «ωωω, ήταν ένα σκληρό τάκλιν, σχεδόν δολοφονικό!» ή μια ακόμη πιο μυθική ατάκα στην αρχή του δευτέρου ημιχρόνου: «Έχουν χασει μια μαχη, αλλα όχι τον πόλεμο!» Γενικά ο σχολιασμός έχει τον πλάκα του, όπως επίσης κι οι...εκρηκτικές πινελιές του Γιώργου Θαναηλάκη, αν και σε ορισμένα σημεία οι δύο σχολιαστές δεν συμβαδίζουν μεταξύ τους. Ίσως θα έπρεπε να υπάρχουν περισσότερα κείμενα και όχι κενός χρόνος την ώρα που παίζεται η μπάλα. Πάντως, για το επίπεδο σχολιασμού, ο Χρήστης Σωτηρακόπουλος είχε δηλώσει ότι στην αρχή οι δύο σχολιαστές ήταν αγχωμένοι και μετά "λύθηκαν". Γι' αυτό άλλωστε ίσως θα παρατηρήσετε ότι στην έναρξη του αγώνα είναι κάπως πιο υποτονικοί σε σχέση με την ένταση που δίνουν όταν μπαίνει γκολ ή χάνεται μια ευκαιρία. Κατά βάθος καλά τα πήγαν και δεν ευθύνονται στο ελάχιστο για κάποια σχόλια φάσεων που ακούγονται με καθυστέρηση. Σκεφτείτε απλά ότι ο Christophe Dugarry (Γάλλος σχολιαστής και πρώην ποδοσφαιριστής) ανά διαστήματα δεν αρθρώνει λέξη, ακόμη και για ένα λεπτό. Become a Legend-Master League Στο Become a Legend (ή "Γίνε Θρύλος" όπως λέει το ελληνικό μενού, κάτι που με κάνει να...βγάζω σπυράκια) όπου αναλαμβάνετε έναν και μόνο παίκτη, υπάρχει η εξής διαφοροποίηση. Στο ξεκίνημα επιλέγετε κάποια αρχικά στατιστικά του παίκτη σας και στην πορεία διαλέγετε το τι θα βελτιώσετε περισσότερο με την προπόνηση. Υπάρχει ακόμη το στοιχείο του μάνατζερ που σας φέρνει εναλλακτικές προτάσεις από συλλόγους, ενώ χρονικά το ημερολόγιο προχωράει γρήγορα, με αποτέλεσμα να βλέπετε μόνο τα παιχνίδια που παίζετε. Εκεί, ο προπονητής σας δίνει οδηγίες του στυλ "Παίξτε με μακρινές μπαλιές και δώστε την μπάλα στον τάδε". Αν δεν τις ακούσετε τότε μπορεί να σας κάνει αλλαγή και να πρέπει να τρέξετε το υπόλοιπο ματς σε fast-forward. Εντός του παιχνιδιού, δεν μπορείτε να πάρετε μπάλα ζητώντας την, αλλά απλά κάνετε σωστές κινήσεις σε συμπαίκτες σας κι αυτοί αν σας δουν σας τροφοδοτούν. Γενικά όμως, οι οδηγίες ενός προπονητή μπορούν να σας στείλουν εύκολα στον πάγκο, καθώς δεν γίνεται να προσαρμόσετε το στυλ του (π.χ. "Μεγάλες μπαλιές και βρες αυτόν τον επιθετικό") με τον τρόπο παιχνιδιού σας. Όσο για το Master League, καταρχήν φέτος στο περιβάλλον του το μενού έγινε οριζόντιο, για να ταιριάζει με το layout του υπόλοιπου περιβάλλοντος. Το σύστημα μεταγραφών παραμένει ίδιο και θα πρέπει να περιμένετε δυστυχώς ένα ανάλογο διάστημα ημερών μέχρι ένας παίκτης να σας απαντήσει για το αν ενδιαφέρεται ή όχι να έρθει σε εσάς. Δεν υπάρχουν δηλαδή για δεύτερη συνεχή χρονιά οι άμεσες μεταγραφές που είχαμε κάποτε. Στα οικονομικά, υπάρχει δυνατότητα επενδύσεων σε προπονητές, γιατρό, ακαδημίες και fans (με Levels 1-5 για άλλη μια φορά), ενώ υπάρχει και έξτρα δυνατότητα πρόσληψης γυμναστών, σαν να διαπραγματεύεστε συμβόλαιο από παίκτη. Τώρα όλοι οι γυμναστές έχουν χαρακτηριστικά και συγκεκριμένα τα: Σημείο επικέντρωσης, Ανάπτυξη Νέων, Τακτική Εγρήγορση, Τεχνική Προπόνηση kai Ικανότητα εντοπισμού. Προσλαμβάνοντας έναν γυμναστή δίνετε μια μικρή ώθηση στην προπόνηση της ομάδας, ενώ μπορείτε να καθορίσετε και πάλι τους τομείς της προπόνησής σας. Demo στις 15 Σεπτεμβρίου Η Konami ανακοίνωσε ότι το demo του Pro Evolution Soccer 2011 θα κυκλοφορήσει στις 15 Σεπτεμβρίου για PC και Playstation 3. Οι κάτοχοι PC θα μπορούν να το κατεβάσουν απ' το GameWorld εκείνη την ημέρα και οι κάτοχοι PS3 από το Playstation Store. Όσοι έχετε συνδρομή Playstation Plus θα μπορείτε να το κατεβάσετε από τις 8 Σεπτεμβρίου. Όσο για τους κατόχους Xbox 360, η Konami αρκέστηκε στο να δηλώσει ότι θα ακολουθήσουν κι αυτοί "σύντομα". Στο demo θα μπορείτε να παίξετε αγώνα μεταξύ των ομάδων Barcelona-Bayern ή Internacional-Chivas. Συνοψίζοντας Το demo του Pro Evolution Soccer 2011 που κυκλοφορεί στις 15 του μήνα, θα είναι ένα καλό crash test για να αντιληφθούμε τι θα πρέπει να περιμένουμε από την φετινή A.I. και από τις μέχρι τώρα μεταγραφές. Αυτό που σίγουρα θα σας αρέσει, είναι τα καλοσχεδιασμένα γραφικά του νέου Pro και οι νέες καινοτομίες που εισάγονται στις τακτικές. Ακόμα κι υπό ιδανικές συνθήκες όμως, η έλλειψη πρωταθλημάτων, τα προβλήματα στην κίνηση των παικτών και το στατικό gameplay, θα πρέπει σίγουρα να προβληματίσουν την Konami για το μέλλον αυτού του τίτλου. Στην Shortlist μας βάζουμε και το Master League Online, το οποίο αν υλοποιηθεί όπως πρέπει και χωρίς lag, τότε θα υπάρχει ένα ακόμη καλό χαρτί στο τραπέζι. Πηγή: GameWorld.gr
Heatspreader Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2010 Τελικά δεν τη γλιτώνουμε την αγορά από ελληνικό κατάστημα. Ξέρουμε τουλάχιστον ποιο έχει τη καλύτερη τιμή? Μήπως υπάρχει περίπτωση να παραγγείλουμε όλοι μαζί κάποια κομμάτια να μας έρθει με τιμή εξωτερικού (40-43Ευρώ)?
activex Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2010 Τελικά δεν τη γλιτώνουμε την αγορά από ελληνικό κατάστημα.Ξέρουμε τουλάχιστον ποιο έχει τη καλύτερη τιμή? Μήπως υπάρχει περίπτωση να παραγγείλουμε όλοι μαζί κάποια κομμάτια να μας έρθει με τιμή εξωτερικού (40-43Ευρώ)? o shop το δίνει 35Ε , γιατί 40-43 ; (για τη Pc έκδοση μιλάμε έτσι...) http://www.e-shop.gr/show_main.phtml?id=PCG.02234
antonl Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2010 Για όποιον ενδιαφέρεται, από εδώ <23€ με μεταφορικά.
activex Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2010 Όχι για την PS3 έκδοση! Στο Pc section ; δικό σας λάθος
Heatspreader Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2010 Για PS3 με ενδιαφέρει... Οπότε λάθος section, sorry...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα