Προς το περιεχόμενο

Connx και ελάχιστη παραμονή 12 μήνες

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Χαίρεται παιδιά. Ακούστε την ιστορία μου σχετικά με την σύνδεσή μου.

Είμαι φοιτητής και μέχρι και πέρσυ τον Μάιο είχα internet από έναν φίλο μου. Πληρώναμε ρεφενέ το λογαριασμό δηλαδή. Όμως, επειδή ο φίλος μου αυτός ήξερε πως το Σεπτέμβριο θα ξενοίκιαζε, έκοψε την σύνδεσή του. Ήρθε το καλοκαίρι, πέρασε το καλοκαίρι και ήρθε η ώρα να επιστρέψω στο Ηράκλειο για το νέο εξάμηνο. Τέλη Αυγούστου που ήρθα, έκανα εγώ νέα σύνδεση connx στον ΟΤΕ όμως επειδή ήξερα πως η ελάχιστη παραμονή είναι 12 μήνες και ότι τον Φεβρουάριο του 2010 θα ξενοίκιαζα και εγώ, ρώτησα τον υπάλληλο τί γίνεται σε περίπτωση που επιθυμώ να διακόψω τη σύνδεσή μου πριν τη ρήτρα των 12 μηνών. Η απάντηση που πήρα ήταν ότι θα πληρώσω γύρω στα 40 ευρώ για το modem. Ε, εντάξει λέω σιγά. Τώρα που ήρθε η ώρα να ξεκοικιάσω, επειδή με "έτρωγε", πήγα στον ΟΤΕ του Ηρακλείου να ρωτήσω ξανά για το φλέγον θέμα. Η υπάλληλος μου είπε ότι θα πρέπει να πληρώσεις ό,τι θα πλήρωνες μέχρι και τον 12ο μήνα δηλαδή τον Αύγουστο του 2010. Το ποσό είναι σχετικά μεγάλο (6 μήνες x 30 ευρώ = 180 ευρώ). Τί μπορώ να κάνω ρε παιδιά?

Δημοσ.

Πρώτον να κοιτάξεις το συμβόλαιο που υπέγραψες. Δεύτερον να πάρεις στο 134 και να ρωτήσεις, γιατί πιθανόν έπεσες σε άτομο που δεν τα ξέρει καλά.

Δημοσ.

Δεν έχω κάποιο συμβόλαιο... Μόνο το χαρτί που λέει τα username και password, ένα διαφημιστικό και την απόδειξη του modem. Τώρα θα καλέσω στο 134 να δώ...

Δημοσ.

Το πρώτο που θα κάνεις είναι να πάρεις τηλέφωνο και να κατεβάσεις την ταχύτητά σου στα 2MBit μήπως και πληρώσεις 6Χ16.50 αντί για 6Χ30.

Δεύτερον πρέπει να βρεις το συμβόλαιό σου. Σε καμία περίπτωση δεν πληρώνεις μόνο αποζημίωση για το μοντεμάκι. Πρέπει να δεις τι προβλέπει το συμβόλαιο. Συνήθως είναι ένα τέλος διακοπής στους εναλλακτικούς παρόχους της τάξης των 70ευρώ αλλά ο ΟΤΕ έχω ακούσει και από άλλους ότι απαιτεί τα πάγια μέχρι και τον τελευταίο μήνα.

Δημοσ.

Σε ποιον οτε πηγες;