john2gr Δημοσ. 19 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2011 35 ώρες μου πήρε. Εντάξει, δεν είναι Origins αλλά έχουμε δει πολλά χειρότερα RPG's. Κρίμα που το απλοποίησαν πάντως σε τέτοιο βαθμό
3leven Δημοσ. 20 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2011 35 ώρες μου πήρε. Εντάξει, δεν είναι Origins αλλά έχουμε δει πολλά χειρότερα RPG's. Κρίμα που το απλοποίησαν πάντως σε τέτοιο βαθμό Well said!
glad1at0re Δημοσ. 20 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2011 Αγόρασα το Fable 3 μέχρι να βγει το DA2, έτσι για να ζεσταθώ με ένα Action/RPG, διαπίστωσα ότι το έκαναν ακόμα πιο απλοϊκό και "ετοιματζίδικο" από ότι ήταν, σε σημείο γελοιότητας. Το παράτησα πολύ σύντομα και απόρησα πως μία ωραία εταιρεία σα τη LionHead χάλασε ένα όμορφο παιχνίδι για χατήρι ενός μεγαλύτερου target group. Αλλά δεν με πείραξε πολύ γιατί είχε φτάσει η μέρα του demo του DA2. Το κατέβασα με το που ξύπνησα και μετά από λίγα λεπτά συνειδητοποίησα πως το gameplay in-combat ήταν κατά 80% (τουλάχιστον) ίδιο με το Fable. Ατελείωτο click n' slash, λες και παίζουμε Diablo σε 3rd person cam με cinematic cut-scenes για να σου δίνει την epic αίσθηση. Ειλικρινά έπεσα σε βαθιές σκέψεις τις επόμενες μέρες... "Πόσο ακόμα θα απλοποιήσουν τα RPG; Τι στόχο έχουν; Να τα κάνουν playable από 8χρονά; Πού βαδίζει η κοινωνία; Σε τι κόσμο θα μεγαλώσουν οι επόμενες γενιές;" κτλ κτλ κτλ. Έφτασα σε σημείο να αμφισβητήσω τον εαυτό μου: Μήπως μεγάλωσα και δε καταλαβαίνω τι παιχνιδάρα παίζω; Μέχρι που πήρα την απόφαση... Κατέβασα και ξαναέκανα install το Oblivion που ποτέ δεν είχα τελειώσει πριν χρόνια λόγω ανειλημμένων υποχρεώσεων (MMORPGs). Μετά από 2 μέρες κάνοντας βόλτες στην Tamriel, μπορώ να πω με σιγουριά πως η σχέση ενός πραγματικού RPG με το Dragon Age 2 είναι κάτι σαν να συγκρίνεις τις ταινίες του Lord of the Rings με μία περιπετειώδη εβδομαδιαία σειρά στυλ Xena. Η διαβολική BioWare μας αλλοτρίωσε σιγά-σιγά, ξεκινώντας από το KOTOR, στο Mass Effect (τα έλιωσα και τα δύο series) και τώρα έφτασε σε σημείο να εξαφανίσει σχεδόν όλα τα βασικά RPG στοιχεία από το Dragon Age, κάνοντας το εύκολο, γρήγορο και ρηχό. Fast Food "RPG", το τρως, το χωνεύεις, πας τουαλέτα και το ξεχνάς για πάντα σε λίγες μέρες. Μόνο 4 τη νύχτα θα μπορούσα να κάνω τέτοιο post.
john2gr Δημοσ. 20 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2011 Fast Food "RPG", το τρως, το χωνεύεις, πας τουαλέτα και το ξεχνάς για πάντα σε λίγες μέρες. Αυτό ακριβώς ένιωθα όταν τελείωνα την συγγραφή του review του. Μα ακριβώς το ίδιο!
ikaruga24 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2011 Αυτό ακριβώς ένιωθα όταν τελείωνα την συγγραφή του review του. Μα ακριβώς το ίδιο! Και αυτη ειναι η βασικη διαφορα με τους "παππουδες" του. Τα μεν μιλανε ακομα και σημερα για αυτα (και παιζονται ακομα και σημερα) και εχουν μεινει στην ιστορια σαν greatest RPG's of all time ενω εχουμε τα δε τα οποια περνανε και δεν ακουμπανε. Για ενα ονομα οπως της Bioware αυτο ειναι προσβολη.
chek2fire Δημοσ. 20 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2011 Τουλάχιστον από τους μεγάλους του χώρου υπάρχει ακόμα η obsidian που βγάζει πραγματικά μεγαλειώδες rpg. Παίξτε το New vegas να δείτε τι σημαίνει σύγχρονο rpg που δεν πουλάει με τπτ τα στοιχεία του είδους του.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 20 Μαρτίου 2011 Super Moderators Δημοσ. 20 Μαρτίου 2011 Κατέβασα και ξαναέκανα install το Oblivion που ποτέ δεν είχα τελειώσει πριν χρόνια λόγω ανειλημμένων υποχρεώσεων (MMORPGs). Μετά από 2 μέρες κάνοντας βόλτες στην Tamriel, μπορώ να πω με σιγουριά πως η σχέση ενός πραγματικού RPG με το Dragon Age 2 είναι κάτι σαν να συγκρίνεις τις ταινίες του Lord of the Rings με μία περιπετειώδη εβδομαδιαία σειρά στυλ Xena. και να φανταστείς ότι το Oblivion δεν είναι τόσο RPG όσο το Morrowind, έχει επηρεαστεί από τις κονσόλες...
vocals_ Δημοσ. 22 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2011 Eρώτηση: Το να πηδιέσαι στο Blooming Rose πού ακριβώς ωφελεί εκτός απ'το να χαλάς λεφτά; :ρ
chek2fire Δημοσ. 23 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2011 Και άλλος ένας που πήγε ενάντια στο κατεστημένο της βιομηχανίας και είχε τα guts να γράψει ένα review όπως αρμόζει για το dragon age 2 και να πει τα πράγματα με το ονομα τους βάζοντας ένα περιποιημένο 2.5 http://www.gamecritics.com/brad-gallaway/dragon-age-ii-review
morgoth_gr Δημοσ. 23 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2011 Έχει παρατηρήσει κανένας ότι σε όποια σπηλιά-μπουντρούμι-υπόγειο και να μπείς έχουν ακριβώς τα ίδια σκηνικά και διαδρόμους ?? Ούτε μια σπηλιά διαφορετική δεν βρήκα, και πάντα ψαχνόμουν γιατί νόμιζα ότι είχα ξαναμπεί εκει μέσα !!
>-Nosakos<- Δημοσ. 23 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2011 Και άλλος ένας που πήγε ενάντια στο κατεστημένο της βιομηχανίας και είχε τα guts να γράψει ένα review όπως αρμόζει για το dragon age 2 και να πει τα πράγματα με το ονομα τους βάζοντας ένα περιποιημένο 2.5 http://www.gamecritics.com/brad-gallaway/dragon-age-ii-review Υπερβολικός κ άδικος. Μπορεί να μην ήταν αυτό π περιμέναμε αλλά το 2,5 δεν είναι αντικειμενικός βαθμός γι αυτό το game μάλλον είναι βαθμός από συναισθηματική απογοήτευση κ μίσος..
antonl Δημοσ. 23 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2011 Θα συμφωνήσω με τον από πάνω (κρίνοντας απ τα γενικά σχόλια μιας και δεν έχω ασχοληθεί με το παιχνίδι). 2.5/10 σημαίνει πως δεν είναι καλά-καλά playable. Έχει πολλά & σοβαρά bugs / χάλια γραφικά/ήχο / διάρκεια <10 ώρες κλπ. Αν λεγόταν diablolike-clone σίγουρα πιθανότατα θα χε τριπλάσιο βαθμό. Αλλά η απογοήτευση ενός rpg το στέλνει στο 2,5. Πιθανόν και η επιθυμία για πρόκληση :Ρ
panther_512 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2011 Δέν χρειάζεται να βλέπεις τη βαθμολογία με αυτό το τρόπο. Η βαθμολογία πιό πολύ από όλα αποτελεί έκφραση προσωπικής γνώμης, παρά αξιολόγηση τεχνικών χαρακτηριστικών. Όπως κάποιος βάζει στο παιχνίδι 10 επειδή του άρεσε πολύ και συγχωρεί τα τεχνικά λάθη του, έτσι υπάρχει και αυτός που απογοητεύτηκε τόσο ώστε να του βάλει 0. Και τα 2 είναι δεκτά. Οι βαθμολογίες αυτές δεν είναι αυτό που λέμε "αντικειμενικές", αλλά στην τελική προς όφελός σου είναι, διότι ο μέσος όρος που βλέπεις είναι ένα κράμα απόψεων που σου δίνει πιό σφαιρική εικόνα για το πώς δέχεται ο κόσμος το παιχνίδι. Εγώ προσωπικά θα του έβαζα του παιχνιδιού ένα ξεγυρισμένο 1, ακριβώς για να εκφράσω την απίστευτη απογοήτευσή μου για την κατάντια της Bioware, ελπίζοντας ότι δεν θα κάνουν τις ίδιες "βελτιστοποιήσεις" και στο Mass Effect 3.
antonl Δημοσ. 24 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2011 Ψιλοδιαφωνώ. Όταν γράφεις σ ένα site με κριτικές παιχνιδιών οφείλεις, κατά τη γνώμη μου, να έχεις μια πιο αποστασιοποιημένη άποψη, τουλάχιστον ως προς τη βαθμολογία. 2,5/10 σημαίνει μην ασχοληθείς μαζί του ακόμα και να σε πληρώνουν, σε όποια κατηγορία gamer και ν ανήκεις. Στην ανάλυση μπορείς ν αναφέρεις τις απόψεις σου και να το θάψεις εκεί που το αξίζει αλλά επειδή πολλοί είναι αυτοί που κοιτάνε μόνο τον βαθμό, αυτός θα πρέπει να αντιπροσωπεύει τη γενική εικόνα του παιχνιδιού. Αν απ την άλλη γράφεις στο blog σου, δεν έχω τέτοιες απαιτήσεις.
ikaruga24 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2011 Ψιλοδιαφωνώ. Όταν γράφεις σ ένα site με κριτικές παιχνιδιών οφείλεις, κατά τη γνώμη μου, να έχεις μια πιο αποστασιοποιημένη άποψη, τουλάχιστον ως προς τη βαθμολογία. 2,5/10 σημαίνει μην ασχοληθείς μαζί του ακόμα και να σε πληρώνουν, σε όποια κατηγορία gamer και ν ανήκεις. Στην ανάλυση μπορείς ν αναφέρεις τις απόψεις σου και να το θάψεις εκεί που το αξίζει αλλά επειδή πολλοί είναι αυτοί που κοιτάνε μόνο τον βαθμό, αυτός θα πρέπει να αντιπροσωπεύει τη γενική εικόνα του παιχνιδιού. Αν απ την άλλη γράφεις στο blog σου, δεν έχω τέτοιες απαιτήσεις. Εδω διαφωνω και συμφωνω. Συμφωνω οτι θα πρεπει η βαθμολογια σου να κινειται μακρια απο συναισθηματισμους και να του βαλεις εναν "ξερο" βαθμο με αυτο που αξιζει αλλα διαφωνω στο οτι ενα παιχνιδι με βαθμολογια 2-3 οτι ειναι και απλα unplayable λογο τεχνικων μειονεκτηματων. Το ιδιο λαθος εχει γινει σε πολλα παιχνιδια (παραδειγμα Farcry 2) τα οποια τεχνικα ηταν αρτια αλλα απολυτα "αδεια" και βαρετα σαν παιχνιδια. Το dragon age 2 εχει τοσα μειονεκτηματα (ακομα και τεχνικα) τα οποια ανετα μπορουν να χρησιμοποιηθουν για να ριξουν την βαθμολογια κατω απο 5. Οταν ενα παιχνιδι σαν και αυτο διαθετει τα -ιδια- tilesets και textures και τουνελς ξανα και ξανα και ξανα παει να πει οτι το art team βαρεθηκε (ή κατι αλλο) και δεν εδωσε το βαρος που επρεπε σε ατμοσφαιρα, σχεδιασμο, level design και αλλα τα οποια ειναι προβληματα που βγαζουν ματι. Με λιγα λογια μπορει να εχεις ενα παιχνιδι το οποιο να μην εχει bugs, να εχει τελειο χειρισμο κτλ αλλα αυτο δεν παγιωνει οτι και η βαθμολογια του θα ειναι το λιγοτερο ενα 5. Στο κατω κατω για παιχνιδια μιλαμε, εκ του αποτελεσματος βγαινει και το σκορ. Και το infernal αν θυμασαι στο PC για την εποχη του ειχε τελεια γραφικα, ηχο και χειρισμο καθως και σχεδον μηδενικα bugs αλλα ελεος αν πει καποιος οτι το παιχνιδι εκεινο αξιζε για παραπανω απο 3.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα