Προς το περιεχόμενο

Dragon Age 2


kostacurtas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 714
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Με αφορμή την αναφορά στο αξιοπρεπέστατο Silent Storm: Εγώ πάλι ρε παιδιά απορώ, σε ολόκληρο τον πλανήτη δεν υπάρχει αρκετό κοινό για να κυκλοφορήσουν όχι τρία, όχι δύο, ΈΝΑ turn based; Είναι δυνατόν αυτό; Ας μην είναι RPG, όπου ομολογουμένως οι υπερβολικά αργές μάχες να λειτουργούν εις βάρος του σεναρίου,της πλοκής και του immersion στον κόσμο του παιχνιδιού. Ποιός δεν θυμάται κάτι φοβερά turn based βασισμένα στον κόσμο του Warhammer 40K; Ή το πραγματικά αξεπέραστο από πολλές απόψεις Jagged Alliance 2;

Αλλά τί να λέμε τώρα. Είπαν να φτιάξουν remake των UFO και τα μούσκεψαν και εκείνοι στο σύστημα μάχης.

Γεγονός πάντως είναι πως μετά το DA2 δεν υπάρχει πιο κάτω όσον αφορά την απλοποίηση στο σύστημα μάχης. Δεν μπορώ να φανταστώ τί άλλο μπορούν να κάνουν για να μας δώσουν πιο απλές μάχες στα πλαίσια ενός RPG.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πραγματικα ομως το εχει παιξει κανεις στο nightmare να σας φυγει η μαγκια απο αυτους που λενε οτι εχει ευκολες μαχες? :devil: :devil: :devil:

 

εγώ τώρα παίζω σε nightmare το δεύτερο run. Είναι πολύ ζόρικο αν και νομίζω οτι είναι δυσκολο επειδή ακριβώς δεν μπορείς να φτιάξεις σωστά "στρατηγική" κατά την μάχη. Διώχνω μακρυά τον μάγο και τον archer και με το που τελειώσει το πρώτο κύμα αντιπάλων οι επόμενοι μπορεί ξαφνικά να βρεθούν ακριβώς πίσω τους (αφου εμφανίζονται απο το πουθενά στην πραγματικότητα). Στην αρχή είναι ωραίο σε nightmare αλλά τώρα στο act 3 είναι αρκετά εκνευριστικό....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Επειδή πηγαίνουμε σε πολύ γενική συζήτηση θα μου επιτρέψετε τα υπόλοιπα να τα θέσω σε spoiler.

 

 

Turn-based προσπάθειες έχουν υπάρξει αρκετές, αλλά για διάφορους λόγους (ενίοτε ποιότητας, συχνότερα προβολής) δε γίνονται γνωστές στη "δύση". Δηλαδή πρόκειται για προσπάθειες από studios της Ανατολικής Ευρώπης. Στο site της C1 publishing μπορεί να βρει κανείς διάφορες προτάσεις. Δεν έχω αγοράσει απευθείας από αυτούς -συνήθως έχει καλύτερες προσφορές στο Gamersgate, αλλά μπορείτε να δείτε τι κυκλοφορεί.

 

Το franchise του Jagged Alliance είναι μια πονεμένη ιστορία: το 3ο μέρος της σειράς ξεκίνησε να φτιάχνεται ουκ ολίγες φορές, έχει μπλέξει σε έναν ιδιοκτησιακό κυκεώνα, τελευταία νέα το γύριζαν σε RTS -ήμαρτον. Αντίστοιχη προσπάθεια, αρκετά αξιόλογη, είναι το Hired Guns, το διαθέτει η Matrix Games. Στο site θα βρείτε πολλούς ενδιαφέροντες αλλά σχεδόν άγνωστους τίτλους, αρκετούς tbs. Φανατικοί πολέμιοι των DRM, λατρεύονται από τους Αμερικανούς wargamers -μεγάλη ιστορία αυτή, αξίζει να πούμε κάποια πράγματα, σε άλλο νήμα, αν δοθεί ευκαιρία. Στη Matrix θα βρείτε και το πραγματικά επικών διαστάσεων sci-fi Distant Worlds -όσοι νοσταλγούν το Master of Orion αξίζει να το δουν.

 

Για remake των UFO: παρότι είχε μέτριες κριτικές, θεωρώ ότι σε επίπεδο role-play το UFO Afterlight έχει καλές προοπτικές. Το patch 1.7 αφαιρεί το DRM, έχει tb μάχες, research και ένα ενδιαφέρον σενάριο -ειδικά ο αποικισμός του Άρη. Από τα λίγα παιχνίδια μετά το Jagged Alliance που επιχείρησαν να βγάλουν "προσωπικότητα" από τους χαρακτήρες. Στα δυσκολότερα settings προσφέρει αρκετά καλή εμπειρία.

 

Επίσης fan-made, indie remake του παλιού, καλού X-Com είναι το Xenonauts. Βρίσκεται ακόμη σε alpha (αν όχι pre-alpha) στάδιο, αλλά έχει ξεκινήσει θετικά. Μην περιμένετε uber γραφικά, σίγουρα όμως αξίζει να το παρακολουθήσει κανείς.

 

Hard core rpg, indie επίσης, είναι το Age of Decadence αλλά είναι φιλόδοξο σχέδιο και έχει ορίζοντα το -κλασικό- "when it's done".

 

Για tb rpg μπορείτε να δείτε προσπάθειες της Spiderweb Software και της Basilisk Games -γραφικά 80s, κλασικό rpg gameplay.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το τερμάτισα σήμερα κ γω το game.

Μια βδομάδα μ πήρε σχεδόν με 4-5 την ημέρα κ έχω να πώ τελικά οτι το game είναι καλό,οχι οτι ήταν έπος αλλα το αυθεντικό δισκάκι το αξίζει..Στην αρχή η ιστορία ίσως σας φανέι βαρετή κ χωρίς νόημα αλλα στο τέλος καταλαβαίνεις τι γίνετε κ καλυτερεύει πολύ!.Δλδ έχει κατι απίστευτα διλήμματα στο τέλος π αναγκάζεσαι να κάτσεις κ να το σκεφτείς πολύ!

anders!!!!

:rolleyes:

 

Το σύστημα μάχης εμένα προσωπικά μάρεσε κ δεν το βρηκα εύκολο(δεν το παιζα στο Normal) το μόνο σπαστικό ήταν κάτι Bosses π βγαίναν συνέχεια minions απο το πουθενά κ σε πήγαιναν αίμα!Λίγο το inventory κ γενικώς τα "rpg στοιχεία" να μην ήταν τόσο απλά καθώς κ μια βελτίωση στους διαλόγους(οι εναλλαγές απο ερωτήσεις σε απαντήσεις ήταν γελοίες) κ για μένα θα ήταν top.

Πάντως με αυτα τα στοιχεία ένα 8+ το αξίζει. :mrgreen:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πραγματικα ομως το εχει παιξει κανεις στο nightmare να σας φυγει η μαγκια απο αυτους που λενε οτι εχει ευκολες μαχες? :devil: :devil: :devil:

Δεν νομίζω οι περισσότεροι να τις χαρακτηρίζουν εύκολες, απλοϊκές τις χαρακτηρίζουν, χωρίς πολλή τακτική.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο μαγος εποφελειται απο το dexterity? Toυ εχωσα dex και ανεβηκε το crit. chance.... Δε λεω βαραει και critical αλλα δεν ξερω αν ειναι το default % η απο το dex.

 

Dexterity σε μάγο?????????????????? Ποιο το νόημα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι μαγοι βαρανε critical στο DA II :shifty:

 

 

 

Τα συνολικά attribute points είναι περιορισμένα. Θες όσο το δυνατόν περισσότερα στο magic και αρκετά στο willpower( ώστε να έχεις πρόσβαση σε καλά robes) οπότε δεν έχει νόημα να δώσεις 3-4 points στο dexterity. Και θα σου λείψουν αλλά και δεν είναι αρκετά (για να κάνουν αισθητή διαφορά) για mid-late game. Οπότε δεν βλέπω τι νόημα έχει..... Εξάλλου όπως και να τον φτιάξεις τον μαγο στο DA2 ολα τα spells του είναι για support και crowd control. Οχι για να καθαρίζει boss... (Αν θες και τέτοιο πας σε high DPS + critical rogue).......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ το τελείωσα μόνο και μόνο επειδή είμαι Biowhore.

 

 

Τα μόνα + σε σχέση με το πρώτο της σειράς (το οποίο δε με είχε τρελάνει κιόλας πλην του fade level) είναι το κάπως πιο ενδιαφέρον story (αφού δε το παίζεις εθνοσωτήρας μέχρι το τέλος της act 2) και η τελική μάχη (στο πρώτο γενικά το ending και η τελική μάχη ήταν απαράδεκτα με τα darkspawn να πεθαίνουν με 1 hit αλά shootemup). Το μεγαλύτερο μειονέκτημα του τίτλου είναι η έλλειψη χρόνου που πρέπει να είχαν στο level design με αποτέλεσμα ΟΛΑ τα dungeons να είναι παραλλαγές από 5-6 presets. Η δεύτερη μεγαλύτερη ξενέρα είναι ότι πλέον τα party members δεν μπορούν να κάνουν equip armor. Η dragonblood και η Sir Isaac είναι για το storage αν διαλέξετε μάγο. Είναι ένα υβρίδιο από dragon age, wow και dynasty warriors. Στο pc με το autocombat παίζει απλά μόνο του και είναι γελοιωδώς εύκολο ακόμα και στο advanced. Και όλα αυτά χωρίς να χρησιμοποιήσω τα unlimited runes και potions που μπορείς να κάνεις order και είναι επιεικώς game-breaking. Ειδικά το +1 level potion για μόλις 8 gold WTF. Ίσως στις κονσόλες να έχει καλύτερο feel το combat με το gamepad. Οι mages με τα AOE spells είναι και πάλι powerful όπως στο 1, αλλά αυτοί που πήραν τρελο buff είναι οι rogues σε duelist. H Isabela απλά με 2 top tier daggers όπως τα lowblade carta και finesse είναι τέρας μετά το 40 dexterity. Αρκεί να έχει ένα tank όπως η Aveline να μαζευεί το aggro. Στις εύκολες μάχες δε χρειάζεται καν να κάνεις pause και micro-manage τους μάγους όπως στο 1 πριν τους κάνεις arkane warrior. Απλά 1 - Choose Isabela 2 - Attack 3 - PROFIT. Αρκετά bugs επίσης όπως ένα sidequest στο wounded coast στην act 3 που απλά είναι broken και μερικά drops που δε βγαίνουν με σημαντικότερο το τελευταίο upgrade armor slot της Aveline. Επίσης το τελευταίο upgrade armor slot του Varric προϋποθέτει ένα quest που γίνεται activate αν φορτώσεις ένα DAO Awakening game. WTF πρέπεει να παίξουμε και το expansion για κάτι που θα έπρεπε να υπήρχε στο vanilla game. Δε με βλέπω πια για dragon age 3 μετά από αυτά που 8α δούμε στο witcher 2. Peace

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα συνολικά attribute points είναι περιορισμένα. Θες όσο το δυνατόν περισσότερα στο magic και αρκετά στο willpower( ώστε να έχεις πρόσβαση σε καλά robes) οπότε δεν έχει νόημα να δώσεις 3-4 points στο dexterity. Και θα σου λείψουν αλλά και δεν είναι αρκετά (για να κάνουν αισθητή διαφορά) για mid-late game. Οπότε δεν βλέπω τι νόημα έχει..... Εξάλλου όπως και να τον φτιάξεις τον μαγο στο DA2 ολα τα spells του είναι για support και crowd control. Οχι για να καθαρίζει boss... (Αν θες και τέτοιο πας σε high DPS + critical rogue).......

Κιομως! Το Willpower μεχρι το 29-32 παει. Μονο και μονο για τις ρομπες.. Με 2-3 καλα jewels aka kick-ass mana regen. το mana δεν κατεβαινει που να κωλοχτυπιεσε.

Απο εκει και περα μπορεις να χωσεις constitution (αν πας για blood mage) cunning (αν θες μαματο def) η dexterity (αν θες critical hits).

 

Και επειδη τα δοκιμασα και τα τρια builds σου λεω οτι ο dex mage λεει με 1000! Σκεψου να βαρας και να ριχνεις 1/4 η 1/3 critical.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...