bnvdarklord Δημοσ. 17 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2011 Λεγοντας "Α δηλαδη προτιμούσες το αλλο" νομιζα οτι συμφωνεις οτι δεν ειναι ρεαλιστικό αλλα τουλαχιστον ειναι πιο ωραιο. Anyway αν θεωρείς ρεαλιστικό να πηδάει ο αλλος στον αέρα με το δίχειρο ενώ φοράει 10 κιλά πανοπλία και κουβαλάει ενα κάρο αντικείμενα, ή να κάνει χτυπίματα με το δίχειρο με το ένα χέρι λες και δεν έχει βάρος το όπλο δικαιωμα σου.
chek2fire Δημοσ. 17 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2011 Για κάποιον που παίζει χρόνια τέτοιου είδους game δεν είναι λεπτομέρειες όλα αυτά που λένε. Υπάρχει μια συνήθεια στα rpg που διαχειρίζεσαι team να βασίζονται στο κλασικό dnd σύστημα με τα ζάρια και φυσικά να φτιάχνεις την στρατηγική σου με pause στις μάχες και ανάλογα με την έκβαση της μάχης και με την θέση του εχθρού. Κλασικό παράδειγμα το dragensang αλλά και το πρώτο dragon age, neverwinter nights ktl.
3leven Δημοσ. 17 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2011 Λεγοντας "Α δηλαδη προτιμούσες το αλλο" νομιζα οτι συμφωνεις οτι δεν ειναι ρεαλιστικό αλλα τουλαχιστον ειναι πιο ωραιο. Anyway αν θεωρείς ρεαλιστικό να πηδάει ο αλλος στον αέρα με το δίχειρο ενώ φοράει 10 κιλά πανοπλία και κουβαλάει ενα κάρο αντικείμενα, ή να κάνει χτυπίματα με το δίχειρο με το ένα χέρι λες και δεν έχει βάρος το όπλο δικαιωμα σου. Αν θεωρεις οτι τα animatations του combat system πρεπει να ειναι 2 αντε 3 , δικαιωμα σου..
bnvdarklord Δημοσ. 17 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2011 Αν θεωρεις οτι τα animatations του combat system πρεπει να ειναι 2 αντε 3 , δικαιωμα σου.. Μου πες οτι ειναι ρεαλιστικό πριν, και σου απάντησα τους λόγους που (κατα την γνώμη μου) δεν ειναι. Το ποσα animations πρέπει να εχει είναι ασχετο. Θα μπορούσε να έχει πολλά animations και να ναι ρεαλιστικό.(οσο γίνεται για ενα game τελος παντων)
Lioden Δημοσ. 17 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2011 DA:O > DA II οπως και να το δεις το θεμα. Αυτο που βλεπω ειναι οτι το origins το τελειωσα και γω δε ξερω ποσες φορες ενω το δευτερο το σκεφτομαι αν θα το παω για 2η.
Tmark Δημοσ. 18 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2011 Δεν έχουν σχέση σε ποιότητα τα 2 games παιδιά.. Όπως δεν είχαν σχέση το ME1 με το ME2.
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 18 Μαρτίου 2011 Moderators Δημοσ. 18 Μαρτίου 2011 Ε καλά, μην τα ισοπεδώνουμε όλα.
3leven Δημοσ. 18 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2011 DA:O > DA II οπως και να το δεις το θεμα. Αυτο που βλεπω ειναι οτι το origins το τελειωσα και γω δε ξερω ποσες φορες ενω το δευτερο το σκεφτομαι αν θα το παω για 2η. Την περιμενα μια τετοια απαντηση , ειλικρινα! Mιλαμε για το combat system , ποιος μιλησε γενικα για το game? Ειπα εγω οτι μου αρεσει περισσοτερο το DA II??? Μη λεμε και οτι θελουμε.
panther_512 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2011 Γιατι κολανε ολοι στις λεπτομερειες?? Δηλαδη επειδη πεταγονται bandits απο το πουθενα σε κοροιδευουν?? Φίλε μου, αυτά δεν είναι λεπτομέρειες. Αντίθετα είναι ουσιαστικά χαρακτηριστικά τα οποία δείχνουν πόσο προσεκτικός σχεδιασμός έγινε στο παιχνίδι. Και το να σου πετάγονται κακοί από το πουθενά ανά κύματα, χωρίς αυτό να αποτελεί σεναριακό στοιχείο, μαζί με τα ultra-fast combat animations και τις εκρήξεις των κακών όταν πεθαίνουν, δεν κάνουν τη μάχη πιό ρεαλιστική, αλλά αντίθετα πιό action,arcade,casual, no brain etc etc etc. Προσωπικά η πίκρα που έφαγα από το παιχνίδι είναι τέτοια, που χρειάστηκε να ξαναπαίξω τα 3 πρώτα κεφάλαια από το Baldur's Gate 1 για να πάρω το fix μου. Τώρα είμαι με το Two Worlds 2 ( patch 1.2 επιτέλους!) και ελπίζω να μου φτάσει μέχρι το Witcher 2.
3leven Δημοσ. 18 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2011 Φίλε μου, αυτά δεν είναι λεπτομέρειες. Αντίθετα είναι ουσιαστικά χαρακτηριστικά τα οποία δείχνουν πόσο προσεκτικός σχεδιασμός έγινε στο παιχνίδι. Και το να σου πετάγονται κακοί από το πουθενά ανά κύματα, χωρίς αυτό να αποτελεί σεναριακό στοιχείο, μαζί με τα ultra-fast combat animations και τις εκρήξεις των κακών όταν πεθαίνουν, δεν κάνουν τη μάχη πιό ρεαλιστική, αλλά αντίθετα πιό action,arcade,casual, no brain etc etc etc. Προσωπικά η πίκρα που έφαγα από το παιχνίδι είναι τέτοια, που χρειάστηκε να ξαναπαίξω τα 3 πρώτα κεφάλαια από το Baldur's Gate 1 για να πάρω το fix μου. Τώρα είμαι με το Two Worlds 2 ( patch 1.2 επιτέλους!) και ελπίζω να μου φτάσει μέχρι το Witcher 2. Δεν ειπα οτι ο σχεδιασμος του παιχνιδιου ειναι αριστος.. Αλλα τουλαχιστον εδω οι μαχες ειναι πιο διασκεδαστικες.. Στο Origins οι μαχες ηταν ανιαρες.. Εδω ανοιγω το Blood Magic , τους βαραω και ενα Ηemorrhage και τους βλεπω να σκανε , ενω παραλληλα τρωω ποπ κορν.. Παρολαυτα μη βιαστει παλι καποιος να μου πει οτι DA:O>DA II γιατι εγω δεν ειπα το αντιθετο , καθως κι εγω αυτο πιστευω..
chek2fire Δημοσ. 18 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2011 Μα το θέμα σε ένα game δεν είναι να τρως ποπ κορν την ώρα της μάχης και ιδίως σε ένα rpg. Πρέπει να βάζεις το μυαλό σου να σκεφτεί να φτιάχνεις την στρατηγική σου ανάλογα με τον ρόλο που έχει το κάθε μέλος του team σου. Αν είναι να τα κάνει ολα μόνο του ένα game γιατί να μην κάτσεις να δεις μια ταινία στην τελική?
panther_512 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2011 Κοίταξε, εμένα η κύρια διαφωνία μου είναι ότι όταν βγάζεις το sequel ενός παιχνιδιού, οφείλεις να κρατήσεις τα βασικά χαρακτηριστικά του ανέπαφα, εκτός και αν θές να τα εξελίξεις. Δυστυχώς εδώ δεν έχουμε εξέλιξη, αλλά υπεραπλούστευση. Άρα είναι αδύνατον να ικανοποιήσεις το κόσμο που λάτρεψε το DA:O, διότι αυτός ο κόσμος ήθελε κάτι το παραπάνω και όχι κάτι το λιγότερο μασκαρεμένο και καλά ως εξέλιξη. Αυτό το πράγμα δεν είναι εξέλιξη. Είναι φθηνή υπεραπλούστευση για να προσελκύσει ηλικίες κάτω των 10 ετών και άνω των 90. Αυτά είναι αποφάσεις της ΕΑ φίλε μου και όπως θα είδες στο άλλο το τόπικ, η εταιρία αυτή έχει ίδιες βλέψεις και για το Dead Space 3. Άντε πές μου εσύ τώρα για το Dead Space 3, το οποίο είναι ούτως ή άλλως πάναπλο παιχνίδι, τί αλλαγή μπορείς να κάνεις για να απευθύνεται σε περισσότερο κόσμο....
chek2fire Δημοσ. 18 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2011 Και ας συγκρίνουμε ένα πρόσφατο game από ένα ανεξάρτητο studio που έχει κοινά χαρακτηριστικά με το dragon age για να καταλάβετε και τι διαφορές υπάρχουν όταν τα studio αγαπάνε τους τίτλους που βγάζουν και όταν τα studio βγάζουν τίτλους μόνο και μόνο για να βελτιώσουν τους ισολογισμούς στις πολυεθνικές που εργάζονται και δουλεύουν πάνω σε μηχανικά μοτίβο. Παράδειγμα θα φέρω το Divinity 2. http://www.divinity2.com/index_eng.html Οπώς και το dragon age μετά από ένα χρόνο κυκλοφορίας του κανονικού game διάθεσαν και ένα expansion για το game το Flames of Vengeance. Και σε αυτό το expansion όπως και στο dragon age όλη η δράση περιοριζόταν στα όρια μιας πόλης. Αλλά οι ομοιότητες με το dragon age σταματούν εδώ. Οπώς όλα τα ανεξάρτητα studio σεβάστηκαν την δουλειά τους και είχαμε σημαντικές διαφορές από το πολυδιαφημισμένο dragon age - Ενώ το story διαδραματίζετε αποκλειστικά σε μια πόλη τα γραφικά και οι τοποθεσίες είναι με μεγάλη λεπτομέρεια και με αρκετή ποικιλία που αποκλειετε να τα βαρεθείς. - Μαζί με το expansion διάθεσαν και ένα texture pack for free που βελτιώνε συμαντικά τα γραφικά του πρώτου παιχνιδιού. - Μπορούσες να πάρεις άμεσα σε πακέτο τον πρώτο τίτλο μαζί με το expansion στην τιμή των 50 ευρώ - Φυσικά το story δεν περιείχε ξουρισμένους κόντρα Νάνους, gay elves μέσα στην τρελή χαρά και έτοιμους για όλα - Τέλος ο τίτλος ήταν open world και είχε το στοιχείο της εξερεύνησης Αυτές είναι παιδιά οι ουσιαστικές διαφορές ενός ανεξάρτητου studio και μια μεγάλης πολυεθνικής. Βλέπεις για να πάρουν τα τερατώδη ποσά τους τα διευθυντικά στελέχη στις πολυεθνικές πρέπει να το κάνουν εις βάρος του καταναλωτή κοροιδεύοντας τον στην ουσία κατάμουτρα. Μήπως ήρθε η ώρα να φτιάξουμε στο steam ένα Anti-EA group?
nikos21aek Δημοσ. 18 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2011 Άντε πές μου εσύ τώρα για το Dead Space 3, το οποίο είναι ούτως ή άλλως πάναπλο παιχνίδι, τί αλλαγή μπορείς να κάνεις για να απευθύνεται σε περισσότερο κόσμο.... Να κάνεις τα ζόμπι emo,να κόψεις τα πολλά πολλά χεσίματα,να κάνεις τα τέρατα λιγότερο φρικιαστικά.Με λίγα λόγια να το ξεφτιλίσεις.
Lioden Δημοσ. 18 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2011 Την περιμενα μια τετοια απαντηση , ειλικρινα! Mιλαμε για το combat system , ποιος μιλησε γενικα για το game? Ειπα εγω οτι μου αρεσει περισσοτερο το DA II??? Μη λεμε και οτι θελουμε. Δεν θυμαμαι στο post μου να ειχα κανει quote καποια δικη σου προταση, αναφερθηκα γενικα στη συζήτηση. Απο κει και περα οπως ειπε και το παλικαρι ο chek2fire αν ειναι να τα γινονται ολα στο αυτοματο σε ενα rpg τοτε τι να πω...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα