Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα σε οθόνη laptop


empire21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πήρα σήμερα τηλέφωνο στην HP να τους πω τα περί εγγύησης.

 

Αρχικά μίλησα με μια τηλεφωνήτρια η οποία μου έλεγε πως δεν υπάρχει νόμος αλλά κοινοτική οδηγία.Όταν της ανέφερα το νόμο 3043 τα βρήκε δύσκολα και με σύνδεσε με το τεχνικό τμήμα.Στον τεχνικό αφού του ανέφερα το πρόβλημα του laptop ξεκαθάρισα ότι δεν δέχομαι την επισκευή από την HP εφόσον δεν καλύπτεται από την εγγύηση.Αυτός πήγε να μου το παίξει έξυπνος λέγοντάς μου πως υπέγραψα κατά την αγορά άρα δέχθηκα τον 1 χρόνο εγγύησης.Όταν άρχισα να του λέω για τον συγκεκριμένο νόμο που υπάρχει μου είπε πως δεν είναι αρμόδιος και θα προωθήσει το άιτημά μου.

Την Δευτέρα περιμένω τηλέφωνο από την HP για να ξεκαθαρίσουμε τι θα γίνει με την εγγύηση.

Δημοσ.

μόνο στα hp δημιουργείται αυτό το θέμα με την κάρτα γραφικών? έχω στο vaio την geforce 8400M Gt είναι το ίδιο, θα πρέπει να αρχίσω να ανυσηχώ ή άλλο..

Δημοσ.

Ένας φίλος πιο πάνω ανέφερε ότι του παρουσίασε τα ίδια συμπτώματα σε fujiju.Αν η κάρτα γραφικών δεν σου παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα τότε γιατί να ανησυχείς;

Δημοσ.

Σήμερα με πήραν τηλέφωνο από την hp όπως μου είχαν πει από την Παρασκευή.Ο υπάλληλος που μίλησα ήταν ευγενέστατος και όπως μου είπε αντιπροσώπευε την φωνή της εταιρείας(μάλλον γι'αυτό ήταν τόσο ευγενικός).Στο θέμα μας τώρα και αυτός λίγο πολύ μου είπε πως η φιλοσοφία της hp hellas είναι να παρέχει εγγύηση ενός έτους και δεν φάνηκε να αλλάζει στάση όταν του ανέφερα τους νόμους.Παρόλα αυτά μου άφησε ένα παραθυράκι λέγοντάς μου πως αν έχω κάποια ένσταση πάνω σε αυτό μπορώ να απευθυνθώ γραπτώς στην hp και θα λάβω γραπτή απάντηση.

 

Πάντως εγώ για να τους πιέσω περισσότερο έκανα ήδη καταγγελία στην γενική γραμματεία καταναλωτή και την ίδια καταγγελία θα την στείλω και στην hp για να δουν ότι δεν σκοπεύω να τα παρατήσω.

Θέλω να ρωτήσω όμως σε ποιο email να τους στείλω ώστε να το λάβουν στην hp hellas;Παλιότερα που τους είχα γράψει για κάτι άλλο μέσω της φόρμας επικοινωνίας με είχαν γράψει.

Δημοσ.
Σήμερα με πήραν τηλέφωνο από την hp όπως μου είχαν πει από την Παρασκευή.Ο υπάλληλος που μίλησα ήταν ευγενέστατος και όπως μου είπε αντιπροσώπευε την φωνή της εταιρείας(μάλλον γι'αυτό ήταν τόσο ευγενικός).Στο θέμα μας τώρα και αυτός λίγο πολύ μου είπε πως η φιλοσοφία της hp hellas είναι να παρέχει εγγύηση ενός έτους και δεν φάνηκε να αλλάζει στάση όταν του ανέφερα τους νόμους.Παρόλα αυτά μου άφησε ένα παραθυράκι λέγοντάς μου πως αν έχω κάποια ένσταση πάνω σε αυτό μπορώ να απευθυνθώ γραπτώς στην hp και θα λάβω γραπτή απάντηση.

 

Πάντως εγώ για να τους πιέσω περισσότερο έκανα ήδη καταγγελία στην γενική γραμματεία καταναλωτή και την ίδια καταγγελία θα την στείλω και στην hp για να δουν ότι δεν σκοπεύω να τα παρατήσω.

Θέλω να ρωτήσω όμως σε ποιο email να τους στείλω ώστε να το λάβουν στην hp hellas;Παλιότερα που τους είχα γράψει για κάτι άλλο μέσω της φόρμας επικοινωνίας με είχαν γράψει.

 

σου εχω στειιλει και πμ

γραψε και στον συνηγορο τπυ πολιτη καθως και στειλε μαιλ σε ολα τα περιοδικα και εφημεριδες που μπορεις να βρεις με κοινοποιηση στη ΗΡ και στην ελλαδα και στην login και στο εξωτερικο

να τεκμηριωσεις την αποψη σου επισυναπτοντας τον αντιστοιχο νομιο

 

η συγκεκριμενη φωνη της εταιρειας ειχε μιλησει και μαζι μου. ειχε παντα την ιδια απαντηση για ολα βγαλμενη απο καποιο εγχειριδιο και ποτε δεν αφηνε καποια υποψια οτι θα σε δικαιωσουν. ειναι πολιτικη τους να μην εκνευριζονται και να σε αποθαρρυνουν ωστε να πεις "δεν βαριεσαι και να μην κανεις τιποτα"

περιμενουμε νεα σου και μην το βαλεις κατω

εγω νομιζα οτι το ειχα χαμενο και ξαφνικα πηρα νεο λαπτοπ

και σε λιγους μηνες θα εχω νεο γυρο μαζι τους γιατι θα θελω να αγορασω την επεκταση της εγγυησης αλλα ειμαι ακομα στον ενα χρονο ενω δικαιουμαι 2 χρονια

Δημοσ.
σου εχω στειιλει και πμ

γραψε και στον συνηγορο τπυ πολιτη καθως και στειλε μαιλ σε ολα τα περιοδικα και εφημεριδες που μπορεις να βρεις με κοινοποιηση στη ΗΡ και στην ελλαδα και στην login και στο εξωτερικο

να τεκμηριωσεις την αποψη σου επισυναπτοντας τον αντιστοιχο νομιο

 

η συγκεκριμενη φωνη της εταιρειας ειχε μιλησει και μαζι μου. ειχε παντα την ιδια απαντηση για ολα βγαλμενη απο καποιο εγχειριδιο και ποτε δεν αφηνε καποια υποψια οτι θα σε δικαιωσουν. ειναι πολιτικη τους να μην εκνευριζονται και να σε αποθαρρυνουν ωστε να πεις "δεν βαριεσαι και να μην κανεις τιποτα"

περιμενουμε νεα σου και μην το βαλεις κατω

εγω νομιζα οτι το ειχα χαμενο και ξαφνικα πηρα νεο λαπτοπ

και σε λιγους μηνες θα εχω νεο γυρο μαζι τους γιατι θα θελω να αγορασω την επεκταση της εγγυησης αλλα ειμαι ακομα στον ενα χρονο ενω δικαιουμαι 2 χρονια

 

Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον φίλε tolis_21.

Έχω φτιάξει την καταγγελία μου την οποία έχω ήδη στείλει στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή,στο συνήγορο του πολίτη,στην hp και στη login.Αν δε πάρω ανταπόκριση τότε θα την στείλω και σε περιοδικά όπως λες.

Απλά ενημερωτικά εσένα πόσο καιρό σου πήρε όλη αυτή η ιστορία;

Δημοσ.

Τα νεότερα της υπόθεσης είναι ότι σήμερα πήρα την πρώτη απάντηση από τον συνήγορο του καταναλωτή.Συγκεκριμένα μου είπαν πως ο νόμος δεν αναφέρει ελάχιστη διετή εγγύηση αλλά πως μετά από 2 έτη παραγράφονται τα δικαιώματα του καταναλωτή.Σύμφωνα με τα λεγόμενά τους αυτό σημαίνει πως μόνο αν αγόραζα ελαττωματικό προϊόν θα είχα το δικαίωμα αντικατάστασης εντός 2 χρόνων.

 

Για να πω την αλήθεια αυτή η απάντηση με μπέρδεψε ακόμη περισσότερο.Θα το ψάξω λίγο ακόμη θα περιμένω και κάποια άλλη απάντηση να δω τι θα μου πουν και βλέπουμε.

 

Αν έχει κάποιος κάτι να προσθέσει περιμένω την άποψή του.:-)

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...