Προς το περιεχόμενο

TA TEI AΝΩΤΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ???ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ ΠΟΙΑ??


rapper

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Με το υπάρχον σαθρό εκπαιδευτικό σύστημα της Ελλάδας καταφέρανε οι έχοντες τεράστια συμφέροντα να γαλουχήσουν τον κόσμο της Ελάδας με μια νοοτροπία τέτοια ώστε να είναι αδύνατον να δεις την πραγματικότητα ως είναι.Αφήνουν να αναλωνόμαστε σε ανούσια πράγματα,κόβουν στην κυριολεξία τα φτερά των νέων και εφησυχάζουν το λαό με έξυπνα τεχνάσματα ώστε η ελάχιστη κρίση που του απέμεινε να εξαλειφθεί,αποδοκιμάζουν κάθε προσπάθεια που φέρει την προσωπική σφραγίδα και δημιουργούν ίντριγκες μαζοποιώντας ολόκληρα κοινωνικά στρώματα.Μέσα σε αυτά τα πλαίσια λειτουργίας ανωτατοποίησαν τα ΤΕΙ και για να απαντήσω στον φίλο μας όλα τα ΤΕΙ με απώτερο σκοπό όχι την καλύτερη εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού που βρίσκεται στους χώρους αυτούς αλλά για να έχουν την δυνατότητα οι καθηγητές των ιδρυμάτων αυτών από τη μια να αυξήσουν τον μισθό τους και από την άλλη να έχουν την δυνατότητα να πέρνουν πακέτα χρηματοδότησης από το εξωτερικό για έρευνα.Τα ΤΕΙ λοιπόν γίνανε ΑΤΕΙ αλλά σύμφωνα με το υπουργείο παιδείας τα όρια αρχίζουν από την γέννηση και ανάπτυξη της επιστημονικής γνώσης όπου αναλαμβάνουν τα πανεπιστήμια και τα πολυτεχνεία και τελιώνει με την εφαρμογή της ήδη αναπτυγμένης και εγκεκριμένης γνώσης όπου και αναλαμβάνουν τα ΑΤΕΙ.Μετά βέβαια από αυτήν την επεξήγηση ολοκληρωθήκαμε σαν φοιτητές,σαν έλληνες πολίτες της ψαροκώσταινας και διαπιστώσαμε πως θα συνεχίσουν να παίζουν για πολλά χρόνια στην πλάτη μας,στην πλάτη του βασανισμένου ελληνικού λαού βρώμικα παιχνίδια συμφερόντων έχοντας ώς ασπίδα προστασίας τον πόνο και την ανημπόρια του εκάστοτε πολίτη.

daimonas <hr /></blockquote>

 

lithros

Na rotiso daimona afta pou grafeis poli KOUMOUNISTIKA kai TYPOPOIIMENA akougontai kai mallon den einai kai poli dika sou. Poli idealistika mou kanoun emena. Afto pou itheles na peis mporeis na to peis me alla logia pio apla. Afta einai sa na akouo tous politikous na apagelloyn to logo toys. Aftos o LAOS pia an eixe stoma tha milage tosa xronia. Oso gia ta TEI mono kat'onoma ginan ATEI kai afto to kserei kai i koutsi maria. Kai sto kato kato ta kseroume ta xairia tou ypourgeiou paideias kai tin politiki tou, psifous theloun mia zoi oi kiberniseis tis elladas kai aftos einai enas epipleon tropos na tis kerdisoun.

<hr /></blockquote>

 

Θα λεγα τίποτα τώρα...Καταρχήν αν σου φαίνονται αυτά που λέω δυσνόητα δεν ευθύνομαι άμεσα εγώ αλλά το γνωστικό σου επίπεδο...πιο απλά να γράψω ακόμα?

αν επίσης λίγες αράδες γραμμές που έγραψα εκφράζοντας την άποψη μου σου φέρνουν στο μυαλό πολιτικό λόγο τι το μεμπτό υπάρχει σε αυτό?Να υποθέσω πως θα ήταν καλύτερα να σου έφερνε στο μυαλό "λόγο" ημιμαθών και ανώριμων πιτσιρικιών?Μήπως έτσι θα γινόσουν ένθερμος υποστηρικτής μιας και θα αναγνώρισες σε τέτοιου είδους αναγνώσματα κομμάτι του εαυτού σου?

Πως έχεις την ψευδή εντύπωση πως είσαι σε θέση να κρίνεις τα λεγόμενα μου και να εικάσεις πως δεν μου ανήκουν?

Πως καταλήγεις σε συμπεράσματα για την πολιτική υφή των 5 αράδων που έγραψα και μάλιστα να τα κρίνεις αφ΄υψηλού?Μάλλον σου χουν δώσει πολύ αέρα τα ετοιματζίδικα που απολαμβάνεις του μπαμπά και της μαμάς και απέχεις από την πραγματικότητα.Θα τη γευτείς και συ πιτσιρίκο μου κάποια στιγμή υποθέτω και ίσως σεβαστείς κάποια πραγματάκια.

  • Απαντ. 234
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

<blockquote><font class="small">Quote anarmostos:</font><hr>

Το ζήτημα είναι πολύ σοβαρό από μία άλλη οπτική γωνία την οποία τα ΤΕΙ κρύβουν επιμελώς....

 

Ξέρετε πόσα "δίδυμα" ΤΕΙ - ΑΕΙ υπάρχουν;; Με τον όρο δίδυμα εννοώ με τον ίδιο τίτλο, απλά το ΑΕΙ είναι πανεπιστήμιο και ένα από τα στοιχεία που το ξεχωρίζουν είναι η τετραετής φοίτηση.

 

Αν μιλάμε για ανωτατοποίηση ΤΕΙ σε ότι αφορά τον εξοπλισμό και την ποιότητα είμαι απόλυτα σύμφωνος. Αλλά αν μιλάμε για 4ετη φοίτηση, και μελλοντικά διεκδίκηση των ίδιων εργασιακών δικαιωμάτων δημιουργείται ένα κωμικοτραγικό μπέρδεμα...

 

Και κάτι άλλο ειδικά για το φίλο Neted με τον οποίο συμφωνώ σε πολλά..... Το μεγαλύτερο ποσοστό των ατόμων που πέρασαν ειδικά σε υψηλόβαθμες σχολές ΑΕΙ είναι αυτό που πραγματικά άξιζε. Υπάρχουν αδικίες και λυπάμαι για αυτές αλλά δε σημαίνει πως για τις όποιες ατυχίες ορισμένων παιδιών πρέπει να βγουν ξαφνικά 2 οικονομολόγοι με τα ίδια δικαιώματα από ΑΕΙ και ΤΕΙ....!!!

 

Διότι Neted η πλειοψήφία από τα παιδάκια που δεν γράψαν καλά στις όποιες πανελλήνιες δεν ήταν τα άτυχα και αδικημένα της ζωής... Δεν ήταν αυτά που ήταν πάμπφτωχα, περπατούσαν ξυπόλυτα, και ήταν μόνα στη ζωή.... Τα παιδιά αυτά τα σέβομαι και μακάρι το κράτος να τα βοηθούσε περισσότερο....

ΞΕΡΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΠΙΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΗΤΑΝ;;;

Εκείνα που όταν εμείς ξεσκιζόμασταν αυτά πηγαίναν για καφέδες. Που όταν εμείς από το διάβασμα πέρναμε τα κιλάκια 5 , 5 αυτά πηγαίναν γυμναστήριο. Που όταν εμείς ξημεροβραδιαζόμασταν σπίτι αυτά τρέχαν με τις γκόμενες και στα κλαμπάκια.... Η ακόμα πιο απλά τα παιδιά ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΑΝ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ

Δεν τα κατηγορώ και ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ότι είναι ούτε αλήτες όυτε κακοί άνθρωποι...

Απλά τώρα πια πρέπει να αναλάβουν τις εύθυνες τους, και να ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ να λένε ότι μου είπε μία φοιτήτρια στα ΤΕΙ μαιευτικής....

"Πρέπει κάποια μέρα εσείς οι γιατροί να καταλάβετε ότι είναι δουλειά δική μας να ξεγεννάμε τις γυναίκες και να μας αφήνετε να την κάνουμε"

 

Τέτοια ανωτατοποίηση ΠΟΤΕ.

 

<hr /></blockquote>

 

Λοιπον φιλε αναρμοστε,μαλλον το οτι διαβασες και τις 11 σελιδες δεν εδειξε να σου εδωσε και τιποτα.Μαλλον κανε μια επαναληψη καλυτερα.

Λοιπον εχουμε και λεμε:

 

1.Η πλειοψηφια των ΤΕΙ εχουν 4 χρονια φοιτηση.

Συμφωνα με το αρθρο 16(αν θυμαμαι καλα) του συνταγματος η παιδεια στην Ελλαδα χωριζεται σε ανωτατη και ανωτερη.Το χαρακτηριστικο της ανωτερης ειναι οτι δεν μπορει να ειναι ΠΑΝΩ ΑΠΟ 3 ΧΡΟΝΙΑ.Επομενως αφου τα ΤΕΙ ειναι 4 χρονια(και λιγα 3,5)ξεπερνανε αυτο το οριο και επομενως θεωρουνται ανωτατα.Αν αυτο δεν αρεσει σε καποιους δεν εχουμε καμμια ευθυνη.Ο νομος υπαρχει απειρα χρονια και μας κατατασει ατυπως στις ανωτατες σχολες.

 

2.Βαρεθηκα να διαβαζω και να ακουω οτι τα παιδια των ΤΕΙ ειναι τουβλα και δεν ξερουν να γραφουν.Εγω ο αγραμματος ΤΕΙτζης ομως εχω ακουσει 1000αδες δημοσιογραφους να λενε τις απιστευτες μπουρδες κατακρεουργωντας την Ελληνικη γλωσσα.Εχω δει γιατρους-δικηγορους να μην μπορουν να συνταξουν μια προταση και να εκφρασουν μια εκφραση(ειναι επειδη βλεπω πολλες πολιτικες συζητησεις).Δηλαδη τι να πω?Οτι ολοι στα ΑΕΙ ειστε ιδιοι και τετοια?Οχι φυσικα γιατι δεν ειμαι κομπλεξικος και δεν προσπαθω να τα βγαλω ολα μαυρα.

Επισης σιγουρα σε πολλα χαμηλοβαθμα ΤΕΙ υπηρχαν και πολλα παιδια που τα ξυνανε αλλα δεν ειναι ολοι ετσι.Πως να το κανουμε δηλαδη?Αλλωστε και πολλα ΑΕΙ εχουν μεσους βαθμους προσβασης που περναει κανεις αμα τα ξυνει.Γιατι δηλαδη αυτα να λεγονται ΑΕΙ και εμεις να συνεχισουμε να λεγομαστε ΤΕΙ?Σκεψου λιγο αυτα που λες.

Απο εκει και περα για το αν εσυ εχασες το φως του ηλιου για να περασεις στο πολυτεχνειο,καλα να παθεις.Εγω προτειμω να μην κλεισω τα παιδικα μου χρονια οντας φυτο σπιτι,απλα να διαβαζω οσο πρεπει για να μπω σε μια αξιοπρεπη σχολη που γουσταρω,να εχω την κοπελα μου και ολη τη ζωη που αρμοζει σε ενα ον που δεν εχει 10 ζωες αλλα μια.Και αμα ειμαι μαγκας θα σου φαω και τη θεση.και αποτι φαινετε ειμαι μαγκας καθως πολλοι απο ΤΕΙ σας τρωνε τις θεσεις και αυτο δεν θα γινοτανε αν τα ξυναμε.

Οσο για τους καφεδες ας τα αφησουμε αυτα!Εχουμε δει και στα παννεπιστημια τι γινεται.Στη νομικη αν ηταν 300 καφετεριες απεξω,θα ηταν ολες γεματες ολη μερα.Και γενικα στις θεωρητικες σχολες.

Βαρεθηκα πια να αντιμετωπιζω τα ιδια επιχειρηματα.Βρειτε και κατι καινουργιο βρε παιδια.Δεν καταλαβαινετε οτι ειναι κουφια?

 

 

<blockquote><font class="small">Quote Red_Phandom:</font><hr> Pros Criter:An to theteis etsi tote katse sto spiti sou,pare kai ta biblia kai arxise.Na min exeis kai exoda. <hr /></blockquote>

 

Απο εξυπναδες αλλο τιποτα.

Δημοσ.

<hr /></blockquote>Με αδικείτε mister Taso. Είχα εκφράσει μια χαρά ώριμες απόψεις, μέχρι που άρχισαν να ανοίγονται topics που έλεγαν ...<hr /></blockquote>

 

Και παλι επιμενω γιατι διαβασα ξανα καποια απο αυτα που ειχαν γραφτει τοτε. Ειχε ξεκινησει συζητηση και στο τελος κατεληξε σε καυγα μεταξυ ενος φοιτητη ΤΕΙ που ητανε και μεγας συνδικαλιστης απ' οτι καταλαβα και εσενα.

Επειδη εμενα με ταλαιπωρησε καποια στιγμη το ΤΕΕ μαζι με το Δικατσα στην αναγνωριση του πτυχιου μου και των επαγγελματικων μου δικαιωματων καταλαβα απο πρωτο χερι πως αισθανονται στην "αντιπερα οχθη".

Παντως στα ΑΕΙ λιγες ειναι οι σχολες που αξιζουν. Οι υπολοιπες ειναι απλα να παρεις ενα πτυχιο. Κατι αντιστοιχο συμβαινει και στα ΤΕΙ. Το προβλημα ειναι στις επικαλυπτομενες ειδικοτητες και ακομα δεν εχει δωθει λυση. Νομιζω οτι αν καταργουνταν τα τμηματα αυτα και εδιναν τη δυνατοτητα στους παλιους αποφοιτους τους με μετεκπαιδευση να αναβαθμισουν τα πτυχια τους (κατοπιν εισαγωγικων εξετασεων φυσικα) θα ηταν ολοι ευχαριστημενοι.

 

Δημοσ.

Επίσης προς τα παιδιά των ΤΕΙ:Σπουδάζω Μηχανικός Περιβάλλοντος στο Πολυτεχνείο Κρήτης ( www.enveng.tuc.gr ) και ΔΕΝ έχουμε ακόμα επαγγελματικά δικαιώματα παρά μπαίνουμε στο ΤΕΕ με κάτι ρυθμίσεις περί συγγενούς ιδιότητας με Πολιτικούς (Στο εξωτερικό είναι 1 τμήμα Civil & Enviromental engineering) ή Χημικούς Μηχανικούς..Επίσησς στο Πολυτ.Κρήτης και για τα υπόλοιπα τμήματα άργησε πάρα πολύ η αναγνώριση επαγγελματικών διακιωμάτων.Aυτό για να βλέπουν πιο σφαιρκά τα πράγματα κάποιοι των ΤΕΙ και να μην νομίζουν οτι όλοι είναι επικεντρωμένοι πως θα αδικήσουν αυτούς αλλά οτι παρόμοια πράγματα συμβαίνουν και στα ΑΕΙ

Δημοσ.

<blockquote><font class="small">Quote mindtrapper:</font><hr> Ligo dyskolo to blepo na fas ti thesi tou anarmostou... :)

 

Eisai magas epeidi tha pareis ti thesi twn paidiwn apo AEI e? Mprabo re file se paradexomai... Ti na peis <hr /></blockquote>

 

kai egw mazi sou!!re critter an de kanw la8os ta 3.5 xronia pou les gia fitisi simperilambanoun kai kapia eksamina ergasias kai kala meso tis sxolis.opote mi ta metras sa fitisi!!!!!

Δημοσ.

<blockquote><font class="small">Quote zaxoys:</font><hr> Επίσης προς τα παιδιά των ΤΕΙ:Σπουδάζω Μηχανικός Περιβάλλοντος στο Πολυτεχνείο Κρήτης ( www.enveng.tuc.gr ) και ΔΕΝ έχουμε ακόμα επαγγελματικά δικαιώματα παρά μπαίνουμε στο ΤΕΕ με κάτι ρυθμίσεις περί συγγενούς ιδιότητας με Πολιτικούς (Στο εξωτερικό είναι 1 τμήμα Civil & Enviromental engineering) ή Χημικούς Μηχανικούς..Επίσησς στο Πολυτ.Κρήτης και για τα υπόλοιπα τμήματα άργησε πάρα πολύ η αναγνώριση επαγγελματικών διακιωμάτων.Aυτό για να βλέπουν πιο σφαιρκά τα πράγματα κάποιοι των ΤΕΙ και να μην νομίζουν οτι όλοι είναι επικεντρωμένοι πως θα αδικήσουν αυτούς αλλά οτι παρόμοια πράγματα συμβαίνουν και στα ΑΕΙ <hr /></blockquote>

Δυστηχώς όμως δε το βλέπουν όλοι οι δικοί σας έτσι το θέμα, ούτε όλοι οι δικοί μας. Μακάρι μια μέρα να υπάρξει μια κοινή φωνή ενάντια σ'αυτούς που μας κάνουν τη ζωή δύσκολη και να κοπεί πια το σιχαμερό "Κατώτερε εσύ μη μιλάς", που έχει ως συνέπεια να φανερώνουμε κι εμείς απέναντι σας την πικρία μας. Γι'αυτό μη σας κάνει εντύπωση η επιθετικότητα του Critter, γιατί κατά κύριο λόγο εσείς τη γεννάτε. :(

Δημοσ.

pros to paidi pou eipe <<

kai egw mazi sou!!re critter an de kanw la8os ta 3.5 xronia pou les gia fitisi simperilambanoun kai kapia eksamina ergasias kai kala meso tis sxolis.opote mi ta metras sa fitisi!!!!!

>>

 

prwton einai 4 xronia.Ena examhno apo auta (to last) einai h praktikh KAI H PTYXIAKH ERGASIA.

Δημοσ.

<blockquote><font class="small">Quote NeTeD:</font><hr> <blockquote><font class="small">Quote zaxoys:</font><hr> Επίσης προς τα παιδιά των ΤΕΙ:Σπουδάζω Μηχανικός Περιβάλλοντος στο Πολυτεχνείο Κρήτης ( www.enveng.tuc.gr ) και ΔΕΝ έχουμε ακόμα επαγγελματικά δικαιώματα παρά μπαίνουμε στο ΤΕΕ με κάτι ρυθμίσεις περί συγγενούς ιδιότητας με Πολιτικούς (Στο εξωτερικό είναι 1 τμήμα Civil & Enviromental engineering) ή Χημικούς Μηχανικούς..Επίσησς στο Πολυτ.Κρήτης και για τα υπόλοιπα τμήματα άργησε πάρα πολύ η αναγνώριση επαγγελματικών διακιωμάτων.Aυτό για να βλέπουν πιο σφαιρκά τα πράγματα κάποιοι των ΤΕΙ και να μην νομίζουν οτι όλοι είναι επικεντρωμένοι πως θα αδικήσουν αυτούς αλλά οτι παρόμοια πράγματα συμβαίνουν και στα ΑΕΙ <hr /></blockquote>

Δυστηχώς όμως δε το βλέπουν όλοι οι δικοί σας έτσι το θέμα, ούτε όλοι οι δικοί μας. Μακάρι μια μέρα να υπάρξει μια κοινή φωνή ενάντια σ'αυτούς που μας κάνουν τη ζωή δύσκολη και να κοπεί πια το σιχαμερό "Κατώτερε εσύ μη μιλάς", που έχει ως συνέπεια να φανερώνουμε κι εμείς απέναντι σας την πικρία μας. Γι'αυτό μη σας κάνει εντύπωση η επιθετικότητα του Critter, γιατί κατά κύριο λόγο εσείς τη γεννάτε. :( <hr /></blockquote>

 

3,5 χρονια και αλλο 1 εξαμηνο που ειναι πρακτικη και λαμβανεε σαν προυπηρεσια και ειναι αλλο ενα + τον ΤΕΙ.Επισης αμα εισαι καλος ειναι πολυ πιθανον να σε κρατησουν στο τελος.Για πρακτικη ολοι οι αποφοιτοι του τμηματος μας ειναι δεκτοι στην intracom.Οποιος δεν το πιστευει ή δεν μπορει να το χωνεψει,μπορει να απευθυνθει στην ιδια την intracom....

Δημοσ.

<blockquote><font class="small">Quote mindtrapper:</font><hr> Ligo dyskolo to blepo na fas ti thesi tou anarmostou... :)

 

Eisai magas epeidi tha pareis ti thesi twn paidiwn apo AEI e? Mprabo re file se paradexomai... Ti na peis <hr /></blockquote>

 

Τι ειμαι μαγκας το ειπα με την εννοια οτι ειμαι αμορφωτος κατα εσας.Αρα ως αμορφωτος θα ειμαι μαγκας.

Εσυ μονο αυτο εχεις να πεις για ολα οσα ειπωθηκαν?

Μπραβοι σου..Τι να πεις?

Δημοσ.

An koitaxeis ligo piso sto topic tha deis oti symmeteixa sti syzitisi ap'tin arxi kiolas, apla epeidi eida oti den odigei kapou na to syzitame legontas kai oi dyo meries orismenes akrothtes apofasisa na min miliso allo, kati pou esy den skeftikes otan eipes oti eisai amorfotos (kati gia to opoio de se katgorise kaneis prosopika) kai oti epomenws eisai magas pou tha fas ti thesi kapoiou apo aei. Dystyxos, kai ayto einai pou me enoxlei pio poly se orismena paidia apo tei, einai ayti akribos i logiki : tha fao ti thesi kapoiou apo aei gia na apodeikso oti eimai kai ego kalos...

 

Oriste eipa...

Δημοσ.

To θέμα είναι να κάνουμε κάτι κι απ'τις δυό μεριές για αυτές τις ακρότητες και να κοιτάξουμε επιτέλους το κοινό καλό μας.

Δημοσ.

Ela re paidia enta3ei. To kaname Mesanatoliko kai den odigei ap'oti fainetai kai pouthena. O kathenas mas leei to makri tou kai to konto tou kai sto telos to mono pou tha kataferoume tha einai na eimaste plakwmenoi. Oti einai na ginei tha ginei. Kaneis de tha adikithei h tha paei xamenos an a3izei.

Δημοσ.

Εμένα πάντως δε μου αρέσει να μένει στάσιμη και να συνεχίζεται η κατάσταση..

Ας το αλλάξουμε όσοι έχουμε όρεξη, θέλουμε και μπορούμε :)

Δημοσ.

<blockquote><font class="small">Quote mindtrapper:</font><hr> Dystyxos, kai ayto einai pou me enoxlei pio poly se orismena paidia apo tei, einai ayti akribos i logiki : tha fao ti thesi kapoiou apo aei gia na apodeikso oti eimai kai ego kalos...

<hr /></blockquote>

 

Εγω φιλε μου δεν το βλεπω ετσι.Εγω πιστευω οτι υπαρχουν θεσεις για ολους.Εσεις ειστε αυτοι που θελετε σον και καλα να αποδειξετε οτι ειστε η αρια φυλη.Θελεις αποδειξη?

Ριξε μια ματια στο παρακατω:

 

Αυτη η επιστολη σταλθηκε στα www.teach.gr και www.edra.gr απο "εκπαιδευτικους" Ηλεκτρολογους Πολυτεχνειου :

 

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ

ΗΛΕΚ/ΓΩΝ ΜΗΧ. ΚΑΙ ΜΗΧ. Η/Υ

ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΠΕ19

ΠΕΡΙ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ Α.Σ.Ε.Π. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΣΧΕΤΙΚΩΝ ΠΕΡΙ

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Αρχικά θα θέλαμε να σας ευχηθούμε χρόνια πολλά και ευτυχισμένα.

Να

ευχηθούμε, ακόμα, για αυτόν τον τόσο ταλαιπωρημένο χώρο της Παιδείας να

βρει

επιτέλους την ησυχία του, ώστε να κατορθώσει να αποδώσει τα επιθυμητά.

Βλέπετε, μετά από τις όποιες γιορτές και πανηγύρια των πρόσφατων

εορταστικών ημερών, καλούμαστε όλοι να προσγειωθούμε στη σκληρή πραγματικότητα. Πρέπει τώρα να σας συστηθούμε. Αποτελούμε μία ομάδα Μηχανικών του Πολυτεχνείου που σαν επαγγελματικό-και όχι μόνο-στόχο έθεσε την εισαγωγή στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Στο συγκεκριμένο κείμενο γίνεται αναφορά μόνο στο θέμα της Πληροφορικής στα σχολεία μας, γιατί αυτό αποτελεί σήμερα ένα μείζον θέμα.

Στο πρώτο τμήμα της παρούσας επιστολής γίνεται μια αναφορά στα θέματα του Α.Σ.Ε.Π. του πρόσφατου διαγωνισμού ενώ στο δεύτερο γίνεται μια

πιο εκτενής αναφορά και κριτική απέναντι σε ένα γεγονός κατά το οποίο

έχουμε ακούσει κατά καιρούς διάφορα «λόγια» και κατακρίσεις από κάποιους μη

Πανεπιστημιακούς αυτοαποκαλούμενους και μόνο «συναδέλφους» της

Πληροφορικής και σιωπούσαμε. Τώρα, όμως, ήρθε η ώρα να ακουστούμε και εμείς και κάποιοι άλλοι να τρέξουν να κρυφτούν, γιατί πολύ απλά η αλήθεια δεν είναι και τόσο ευχάριστη στα αφτιά κάποιων, έχοντας υπόψη ότι μέσα σ' αυτή την επιστολή

μόνο αλήθειες έχουν γραφεί.

Θα μας επιτρέψετε, όμως, να μην αναφέρουμε τα ονόματα των εκπροσώπων αυτής της κίνησης και αυτό για ευνόητους λόγους. Στην Ελλάδα μπορείς να στιγματισθείς πάρα πολύ εύκολα. Θα επιθυμούσαμε, λοιπόν, κι εμείς

να διατηρήσουμε την ανωνυμία μας, μέχρι να ανακοινωθούν τα τελικά

αποτελέσματα του πρόσφατου διαγωνισμού του Α.Σ.Ε.Π., στον οποίο και όλοι

μας λάβαμε μέρος. Στο κοντινό, πιστεύουμε, μέλλον μετά από τις διαβεβαιώσεις του ΥΠΕΠΘ για γρήγορη διόρθωση και ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, θα αποκαλύψουμε την ταυτότητά μας και ως σύλλογος και ως άτομα.

> ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΑΣΕΠ ΠΕ19 - ΤΜΗΜΑ 1ο

Όπως αναφέρθηκε και νωρίτερα στην εισαγωγή, αποτελούμε μία ομάδα

Μηχανικών του Πολυτεχνείου. Μία ομάδα που συντάχθηκε κυρίως μέσα από το χώρο της ΠΑΤΕΣ-ΣΕΛΕΤΕ και που ανδρώθηκε και αναπτύχθηκε λίγο καιρό μετά, όταν όλοι μας κληθήκαμε να αντιμετωπίσουμε κάποιον κοινό «εχθρό», κάτι για το οποίο γίνεται εκτενής αναφορά στο δεύτερο τμήμα της παρούσας επιστολής.

Το Πολυτεχνείο αποτέλεσε για όλους μας την πρώτη μας επιλογή στο

μηχανογραφικό μας έντυπο, όταν ήμασταν μαθητές. Μπήκαμε, λοιπόν, στις ανά την Ελλάδα Πολυτεχνικές Σχολές των Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Η/Υ γεμάτοι όνειρα, τα οποία διαψεύστηκαν με την αποφοίτησή μας και την ανώμαλη προσγείωσή μας στη σκληρή εργασιακή πραγματικότητα, που ποτέ δεν αντιμετώπισε το Μηχανικό Η/Υ όπως θα έπρεπε. Παρόλα αυτά, όμως, εργαστήκαμε όλοι μας σκληρά στον ιδιωτικό τομέα αποκτώντας εμπειρία και γνώσεις που σε καμία σχολή δεν θα μπορούσαν να αποκτηθούν.

Η ιδέα της εισόδου στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση σαν καθηγητές

πληροφορικής εξετάστηκε από εμάς σαν ευκαιρία, αν θέλετε, να μετριάσουμε

από τη μια το πρόβλημα του βιοπορισμού μας (ο καθηγητικός μισθός είναι

πενιχρός) και από την άλλη να περάσουμε στους μελλοντικούς μαθητές μας όλη την εμπειρία και τις γνώσεις μας. Γιατί, ας μην το ξεχνάμε, η εκπαίδευση είναι πάνω απ' όλα μεράκι και αγάπη προς τη νεολαία. Έτσι, λοιπόν, καταφέραμε και παρακολουθήσαμε το παιδαγωγικό πρόγραμμα της ΠΑΤΕΣ-ΣΕΛΕΤΕ διάρκειας ενός έτους για την απόκτηση του παιδαγωγικού πτυχίου απαραίτητο για το Μηχανικό που θα επιθυμούσε να εμπλακεί στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Ο χρόνος αυτός ήταν για όλους μας ένα μαρτύριο λόγω και των

> παράλληλων επαγγελματικών και οικογενειακών υποχρεώσεών μας. Τελικά, απ' ό,τι φαίνεται τα καταφέραμε και σήμερα οι περισσότεροι από εμάς αποτελούμε μέλη της κοινωνίας των εκπαιδευτικών της πληροφορικής στα σχολεία μας σαν αναπληρωτές καθηγητές ΠΕ19.

Το ΑΣΕΠ μας έδωσε την ευκαιρία του μόνιμου και χωρίς «ημερομηνία

λήξης» διορισμού. Έτσι, πήραμε όλοι μας μέρος στις εξετάσεις που, για

πρώτη και ίσως τελευταία, περιελάμβανε και ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών. Μετά τις εξετάσεις μαζεύτηκε όλη η παρέα με αντικείμενο συζήτησης-τι άλλο;-τα θέματα.

Πάνω σ' αυτή την εμπεριστατωμένη μελέτη μας και με την εμπειρία που μας

πρόσφερε η ΣΕΛΕΤΕ καταλήξαμε σε κάποιες παρατηρήσεις, τις οποίες και

επιχειρούμε να σας μεταφέρουμε, όσο πιο σύντομα γίνεται.

Όσο αφορά στο γνωστικό αντικείμενο τα θέματα κρίνονται μάλλον

εύκολα, ώστε να διευκολύνουν και τους αυτοαποκαλούμενους και μόνο

«συναδέλφους» των ΤΕΙ. Τη βάση του 65, λοιπόν, μπορούσε κανείς να τη

φτάσει πολύ εύκολα. Να υποθέσουμε εδώ ότι το ΥΠΕΠΘ έχει τόσο μεγάλες ελλείψεις σε καθηγητές πληροφορικής που μέσα από το διαγωνισμό αυτό επιχείρησε να ανοίξει το δρόμο διάπλατα, ακόμα και στους άσχετους; Θα το διαπιστώσουμε στην πορεία.

Τώρα, για βαθμολογίες άνω του 65 και κοντά στο άριστα (100) θα

έπρεπε ο υποψήφιος να κατέχει αρκετά περισσότερες γνώσεις και εμπειρία,

για να μπορέσει να αντεπεξέλθει στο «κυνήγι» της υψηλής βαθμολογίας. Κάποια από τα θέματα ήταν εκτός της προτεινόμενης ύλης από το ΥΠΕΠΘ (τα συστήματα αρίθμησης, για παράδειγμα), κάποια άλλα απαιτούσαν τη χρήση πολλών σελίδων πρόχειρου για την επίλυσή τους ενώ σε κάποιο από αυτά από τις 4 προτεινόμενες απαντήσεις δεν ήταν καμία σωστή! Η απάντηση του

συγκεκριμένου θέματος, όμως, «φώναζε από μακριά» αν στηριζόταν ο εξεταζόμενος σε μαθηματικά και μόνο κριτήρια. Κύριοι του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, που βγάλατε τα θέματα, δεν μπήκατε στον κόπο να τα λύσετε;

Τέλος πάντων. Βλέπετε, αυτό μάθαμε να λέμε συνέχεια σ' αυτή τη

χώρα και να καταπίνουμε πολύ εύκολα και αναντίρρητα κάποια

πράγματα.Ολοκληρώνοντας, θα θέλαμε να επισημάνουμε ότι τα θέματα στο

γνωστικό αντικείμενο ήταν σε γενικές γραμμές πολύ καλά και μελετημένα για

μια εύκολη προσέγγιση της βάσης, κάτι που θα βόλευε ιδιαίτερα τους

TEI-τζήδες, των οποίων η αναλογία επιτυχίας ήταν ένας προς έναν, χωρίς να

υπολογίσουμε την αποχή που σημειώθηκε.

Ας περάσουμε, τώρα, και στα θέματα του παιδαγωγικού-διδακτικού

αντικειμένου, όπου σημειώνονται και τα πιο ευτράπελα.Κύριοι του

Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και παιδαγωγοί επινοήσατε κάποια παιδαγωγικά θέματα, τα οποία και προσπαθήσατε να προσαρμόσετε και να περιορίσετε μέσα από μια επιλογή 4 πιθανών απαντήσεων. Δεν έχετε ακούσει ή διαβάσει ποτέ για το λεγόμενο > «πλαίσιο» εξέλιξης μιας συμπεριφοράς; Έτσι, σε πολλά από τα θέματα ταίριαζαν περισσότερες από μία πιθανές απαντήσεις σαν σωστές λόγω του «πλαισίου». Κάποια πιθανή απάντηση, δηλαδή, θα μπορούσε να θεωρηθεί σωστή αν η συμπεριφορά η οποία περιγραφόταν συνέβαινε κάτω από κάποιες συγκεκριμένες συνθήκες (το «πλαίσιο»), συνθήκες οι οποίες δεν αναφέρονταν καν μέσα στα θέματα αυτά με τη μορφή μιας κάποιας παραμέτρου.

Πέρα απ' αυτό, πολλά από τα θέματα είχαν πολύ έντονο το υποκειμενικό στοιχείο. Δηλαδή, τι θα έπρεπε να κάνει ο υποψήφιος; Τι άλλο;

Να προσπαθήσει να μαντέψει την πιθανή απάντηση, ώστε να ταυτιστεί με την

προσωπική και πέρα για πέρα υποκειμενική απάντηση του επινοητή της

ερώτησης. Τι καταφέρατε κύριοι του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου; Να περάσετε την παράνοια του τζόγου που έχει κατακλύσει τη χώρα μας και στον ιερό χώρο της εκπαίδευσης και παιδείας. Μπράβο σας!

Η θέση μας σαν ομάδα είναι ότι τα παιδαγωγικά θέματα των

πολλαπλών

επιλογών κρίνονται επιεικώς απαράδεκτα. Αν θέλετε και έχετε τα «κότσια» να

παραδεχθείτε (πράγμα σπάνιο για την Ελλάδα) το τραγικό λάθος σας και να το διορθώσετε έστω και τώρα, κάντε το. Πώς; Απλά με το να

επαναπρογραμματισθεί το scanner που διορθώνει τα γραπτά-δελτία τζόγου, ώστε να δεχθεί περισσότερες από μία απαντήσεις σαν σωστές. Σας το λέμε σαν άτομα που έχουν κάποιες γνώσεις ψηφιακής τεχνολογίας και σας πληροφορούμε ότι γίνεται πάρα πολύ εύκολα, αρκεί να υπάρχει θέληση. Σε αντίθετη περίπτωση, οφείλουμε να επισημάνουμε για άλλη μια φορά ότι θα αποδειχθεί και πάλι περίτρανα η πλήρης αδιαφάνεια των διαγωνισμών του ΑΣΕΠ, του οποίου η ύπαρξη και η λειτουργία είναι να «σκεπάζει» και να «κουκουλώνει» τις ανομίες με.νόμιμο τρόπο, ώστε να εξυπηρετούνται κάποιες συγκεκριμένες μερίδες πολιτών.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ Β/ΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ - ΤΜΗΜΑ 2ο

Σ' αυτό το δεύτερο τμήμα της επιστολής μας θα αναφερθούμε στα όσα

> συνέβησαν, συμβαίνουν και ίσως να συμβούν στο μέλλον με «θύμα» τη

διδασκαλία της πληροφορικής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας και σε λίγο καιρό της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Η διδασκαλία της πληροφορικής στη χώρα μας είναι μια πολύ μεγάλη

και πονεμένη ιστορία. Μια ιστορία που αρχίζει με την πειραματική εισαγωγή

του μαθήματος σε Γυμνάσια-Λύκεια που έγινε απλά για να κλείσει κάποια

στόματα που διαμαρτύρονταν για το γνωστό και συνεχές «χάσιμο του τρένου».

> Αυτά συνέβαιναν πριν η Ευρωπαϊκή Ένωση αρχίσει να «σφίγγει τα λουριά» και να ζητά πράγματα από την ελληνική κυβέρνηση, η οποία μέχρι τότε κυριολεκτικά έκανε ό,τι ήθελε (δηλαδή απολύτως τίποτα) χωρίς κάποιον σημαντικό έλεγχο από εξωελλαδικούς παράγοντες. Πώς όμως να ανταποκριθεί στα καλέσματα των ευρωπαϊκών καιρών μια κυβέρνηση, η οποία ποτέ δεν πήρε τίποτα στα σοβαρά και που ποτέ δεν εργάστηκε ποτέ υπεύθυνα; Το ελληνικό δαιμόνιο έκανε και πάλι το θαύμα του με τη γνωστή, αλλά και δοκιμασμένη, τεχνική του «άρπα- κόλλα».

>

Ας γίνουμε, λοιπόν, πιο συγκεκριμένοι, όσο αφορά την εφαρμογή

αυτής

> της.τεχνικής στο χώρο της εκπαίδευσης και της διδασκαλίας της πληροφορικής στη χώρα μας. Με τους πρώτους μόνιμους διορισμούς τοποθετήθηκαν στα σχολεία μέσω μιας πολύ βραχύβιας επετηρίδας και στη συντριπτική τους πλειοψηφία απόφοιτοι των ΤΕΙ, προερχόμενοι από σχολές σχετικές με την πληροφορική. Να αναφέρουμε κάποια πράγματα για αυτά τα άτομα; Φυσικά και θα αναφέρουμε. Είπαμε, ότι εδώ θα αναφερθούν όλες οι αλήθειες. Ας δούμε, λοιπόν, την όλη πορεία ενός μαθητή πριν εισαχθεί στο οποιοδήποτε ΤΕΙ πληροφορικής. Είναι μαθητής του 12-14, φυγόπονος εκ πεποιθήσεως, με λεξιλόγιο των 500 λέξεων το

πολύ, δολοφόνος της ελληνικής γλώσσας σε γραπτή και προφορική χρήση

(ειδικά

> στα τριτόκλιτα επίθετα), με ατομικά ενδιαφέροντα που εξαντλούνται στην

> καφετέρια της γειτονιάς του ή κοντά στο σχολείο του, όπου πηγαίνει μετά

από

> τις άπειρες κοπάνες του. Και ερχόμαστε στη συμπλήρωση του μηχανογραφικού

> εντύπου, όπου κατά την τελευταία τάξη του Λυκείου ο μαθητής αυτός καλείται

> να δηλώσει τις σχολές της προτίμησής του. Τι δηλώνει; Αυτός που

ονειροβατεί

> και θέλει να ασχοληθεί με την πληροφορική δηλώνει σαν πρώτη επιλογή τις

> πολυτεχνικές σχολές των Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Η/Υ. Τις πιο «βαριές» σχολές της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Αμφιβάλλει κανείς γι' αυτό; Τι > θα δηλώσει ο μαθητής αυτός στις επόμενες θέσεις του μηχανογραφικού του; Αντίστοιχες άλλες πανεπιστημιακές σχολές και στο τέλος, τι άλλο; Τα ΤΕΙ. Καταφέρνει, λοιπόν, ο υποθετικός μαθητής μας να περάσει σε κάποιο ΤΕΙ πληροφορικής με μια βαθμολογία που είναι κυριολεκτικά για γέλια, αν αυτή συγκριθεί με την απαιτούμενη βαθμολογία εισαγωγής στο Πολυτεχνείο ή σε κάποιο Πανεπιστήμιο που κυμαίνεται μεταξύ 18-20. Αντίποδας, λοιπόν, ο αριστούχος σε όλα του μαθητής και υποψήφιος φοιτητής του

> Πολυτεχνείου-Πανεπιστημίου. Για να επανέλθουμε στον υποθετικό μας μαθητή και πάλι, τι κάνει λοιπόν αυτός, μετά την «επιτυχία» του; Φοιτά κανονικά,

> περνάει τα μαθήματα στη «ζούλα», σχεδόν άκοπα και συνεχίζοντας τα

> ενδιαφέροντά του στις καφετέριες, που βρίσκονται τώρα πια κοντά στο ΤΕΙ

του.

> Μετά από λίγα χρόνια ο τύπος αυτός παίρνει ένα πτυχίο που τον διορίζει

> μόνιμο σε κάποιο σχολείο της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σαν καθηγητή

> πληροφορικής με κωδικό ΠΕ20 (από πού κι ως πού βρε ΠΕ;;;-Πανεπιστημιακής

> Εκπαίδευσης;;. Εδώ ταιριάζει το αντίστροφο του γνωμικού «από δήμαρχος

> κλητήρας».

> > Τι πέτυχε το ΥΠΕΠΘ; Πέτυχε να διορίσει σε μόνιμες θέσεις εντελώς

> απαράδεκτα, ακατάλληλα και προπαντός επικίνδυνα άτομα για το χώρο της

> εκπαίδευσης. Δεν είναι δυνατόν δίπλα στο φιλόλογο και το φυσικομαθηματικό που αποφοίτησαν από τις πλέον παραδοσιακά δύσκολες πανεπιστημιακές σχολές να > σταθούν άτομα που πήραν πτυχία και διπλώματα τριετούς φοίτησης από τις καφετέριες. Πέρα από αυτό, το γνωστικό αντικείμενο αυτών των ατόμων είναι εξαιρετικά χαμηλό. Τι πληροφορική μπορούν να διδάξουν, όταν δεν γνωρίζουν πώς ξεκινάει ένας Η/Υ; Σε ποιους ανέθεσε το ΥΠΕΠΘ να αποτρέψουν το επερχόμενο κύμα των νέων αναλφάβητων; Το ΥΠΕΘ για άλλη μία φορά εγκλημάτησε.

Ξέρετε, όμως, ποιο είναι αυτό που προκάλεσε το μένος μας εναντίον αυτών των άχρηστων ΤΕΙ-τζήδων; Το ότι με τα συνδικαλιστικά τους όργανα, τ ις

> οργανώσεις και τις συντεχνίες τους υπονομεύουν την είσοδο των αποφοίτων

των Πολυτεχνικών Σχολών τμημάτων Πληροφορικής στη Β/θμια εκπαίδευση. Το διανοείσθε αυτό; Βγαίνεις από τα ρούχα σου ή όχι; Μιλάνε αυτοί που δεν

> τολμούν να περάσουν ούτε έξω από το Πολυτεχνείο; Ξεχνούν μήπως ότι οι

> καθηγητές τους στα ΤΕΙ είναι απόφοιτοι των Πολυτεχνικών Σχολών; Δηλαδή, ο μαθητής έχει το δικαίωμα να διορισθεί στην εκπαίδευση και ο καθηγητής του > όχι; Βρε σεις, ακούτε τι λέτε; Επικοινωνείτε με το περιβάλλον; Και το ΥΠΕΠΘ δεν μπορεί να κατανοήσει ότι είναι πολύ μεγάλη τιμή για το ίδιο και εξαιρετικά μεγάλο «κεφάλαιο» το να έχει μηχανικούς στην εκπαίδευση, οι οποίοι σε τελική ανάλυση της κάνουν χάρη με την παρουσία τους και τη συμμετοχή τους σ' αυτήν; Μπορεί αυτό το τελευταίο να ακούγεται πολύ εγωιστικό αλλά δεν παύει να είναι πέρα για πέρα αληθινό. Αλλά είπαμε ότι εδώ > στην Ελλάδα πάντα επιπλέουν τα φύκια που «μοστράρονται για μεταξωτές κορδέλες», σύμφωνα με τη λαϊκή κι πολύ πετυχημένη ρήση. Αυτή τη χώρα την κυβερνούν μια ζωή οι συντεχνίες, τα συμφέροντα και η ψηφοθηρία.

Ας μην ξεχνάμε και πάλι ότι η εκπαίδευση είναι πάνω από όλα

μεράκι. Δεν φτάνει να είσαι καλός μόνο στο γνωστικό σου αντικείμενο. Μετρούν πάρα πολλά πράγματα. Πρώτα-πρώτα απαιτούνται πολλές γενικές και σφαιρικές γνώσεις > επί παντός επιστητού, που μόνο ένας αιώνιος μαθητής του 12 δεν μπορεί να έχει αλλά ούτε και να προλάβει να αποκτήσει, όσο κι αν το επιθυμεί, σε αντίθεση με τον εκ πεποιθήσεως αριστούχο σε όλα της δικής μας πλευράς. Ένα άλλο θέμα είναι οι προσλαμβάνουσες. Πόσο περισσότερο δεκτικός μπορεί να > είναι ένας απόφοιτος των ΤΕΙ στη νέα γνώση συγκριτικά με τον απόφοιτο του > Πολυτεχνείου; Το θέμα πάλι της γενικότερης παρουσίας μέσα σε ένα καθηγητικό > σύλλογο; Οι ΤΕΙ-τζήδες κατά κανόνα είναι αναιδείς γιατί πολύ απλά είναι

ακαλλιέργητοι και τους δόθηκε αξία που ούτε καν την ονειρεύονταν. Παρόλα > αυτά, όμως, και λόγω αυτής τους της αναίδειας στέκονται με θράσος απέναντι σε καθηγητές πανεπιστημιακών σχολών, χωρίς κανένα ίχνος συστολής. «Δώσε θάρρος στο χωριάτη», δηλαδή. Όλα αυτά μας φέρνουν στο μυαλό όλων μας τη γνωστή ατάκα του πολύ μεγάλου Χάρρυ Κλυνν που σας τη μεταφέρουμε, παρά την έκδηλη αγανάκτησή μας, πιο ήπια : «ξύπνησε και η βαζελίνη και ζητάει μερτικό από τη συνουσία!». >

> Τελειώνοντας, θα θέλαμε να επισημάνουμε ότι καλό θα ήταν το ΥΠΕΠΘ

> να σταματήσει το λάθος που ξεκίνησε πριν από μερικά χρόνια, με το να

> διορίζει σε μόνιμες θέσεις ακατάλληλα, ανεπαρκή και προπάντων επικίνδυνα

> άτομα. Για όσους, βέβαια, έχουν ήδη διορισθεί, προτείνουμε να αναλάβουν

> θέσεις βοηθητικού προσωπικού μέσα στα σχολεία ή ακόμα καλύτερα να τους γίνει μετάταξη σε κάποια άλλη δημόσια υπηρεσία αλλά ποτέ μα ποτέ δεν θα πρέπει να > αναλάβουν ρόλο εκπαιδευτικού μέσα στην τάξη, γιατί το κακό που προξενούν > είναι τεράστιο, κάτι που θα φανεί στα αμέσως επόμενα χρόνια.

>

> Παραθέτουμε ένα απόσπασμα από τις προσωπικές εμπειρίες ενός

> συναδέλφου Ηλεκτρολόγου Μηχανικού και Μηχανικού Η/Υ (το όνομά του, όπως και τα ονόματα της επιτροπής αγώνα θα αποκαλυφθούν μετά τα αποτελέσματα του ΑΣΕΠ), όταν πέρσι διορίσθηκε σαν αναπληρωτής καθηγητής πληροφορικής σε κάποιο ΤΕΕ : «Στο ΤΕΕ που παρουσιάστηκα βρήκα 10 μόνιμους ΤΕΙ-τζήδες και έναν φυσικομαθηματικό με μεταπτυχιακό πληροφορικής. Με δέχθηκαν εγκάρδια μέχρι τη μέρα που έμαθαν ποια σχολή είχα τελειώσει. Από τότε μου γύρισαν κυριολεκτικά την πλάτη και η όλη συμπεριφορά τους έκανε στροφή 180 μοιρών, έγινε ψυχρή και αντιεπαγγελματική». Πείτε μου, λοιπόν, πώς κρίνετε αυτή τη συμπεριφορά; Τρόμαξαν οι ΤΕΙ-τζήδες που είδαν ξαφνικά τον καθηγητή τους δίπλα τους; Είδαν το νέο τους και κατά πολύ ανώτερο συνάδελφο σαν «νέο σερίφη στην πόλη»; Ο ίδιος αναπληρωτής κατά το τρέχον σχολικό έτος δήλωσε ενιαίο λύκειο και αυτή τη στιγμή διδάσκει σαν αναπληρωτής σ' αυτό. Στο χώρο

> της Β/θμιας διεύθυνσης, όπου και υποβάλλονταν οι αιτήσεις στις αρχές του

> σχολικού έτους έγιναν διάφορες συζητήσεις μεταξύ αυτού και κάποιων άλλων «συναδέλφων» από ΤΕΙ. Διαβάστε, για να δείτε την ποιότητα αυτών των ατόμων

:

> «Όταν εξέφρασα στην ομήγυρη την επιθυμία μου για διορισμό σε ενιαίο λύκειο > και όχι ΤΕΕ ακούστε τι μου είπαν ομόφωνα σχεδόν όλοι οι παρόντες

ΤΕΙ-τζήδες : «καλά, είσαι τρελός;». Στην ερώτησή μου «γιατί» έλαβα μια ακόμα ισοπεδωτική απάντηση : «Γιατί το Ενιαίο Λύκειο θέλει πολύ διάβασμα και προετοιμασία. Εμείς θα πάμε σε ΤΕΕ για να αράξουμε». Περιττό να σας πω ότι έμεινα στήλη άλατος, μετά από αυτό που άκουσα».

Κλείνοντας, θα θέλαμε να ευχηθούμε «καλά μυαλά» στα υψηλά

ιστάμενα πρόσωπα του ΥΠΕΠΘ, του ΑΣΕΠ και όλων όσων βρίσκονται «υπό την σκέπην» τους.

Ευχαριστούμε

Η Επιτροπή Αγώνα

Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Η/Υ

Καθηγητών Πληροφορικής (ΠΕ19)

Υ.Γ. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας ως προς τη διατήρηση της

προσωρινής

μας ανωνυμίας. Σε περίπτωση επιθυμίας σας να έρθετε σε επαφή μαζί μας,

παρακαλούμε χρησιμοποιήστε το επίσης ανώνυμο λογαριασμό e-mail :

[email protected] .

 

Τι εχεις να πεις επ'αυτου?Ελπιζω να μην χαρηκες με την ψυχη σου την επιστολη

Εγω επαναλαμβανω οτι οταν λεω θα σου παρω τη θεση το μονο που θελω να πω ειναι οτι δεν εχει σημασια το πτυχιο και οτι ΑΝ ειμαι καλυτερος εγω θα ειμαι αντι για σενα ή αντιστροφα.Απλα τα πραγματα και τα εχουμε χιλιοτονισει!!!

:mad:

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...