Critter Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2003 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2003 Θελω να κανω μια ανασκοπηση και θελω απο τα παιδια των ΑΕΙ να μου πουν αν εχω καταλαβει καλα απο ολα οσα εχουν ειπωθει.Αφου μου απαντησετε σε αυτο με ευθυς απαντησεις και οχι με μακροσκελη κειμενα.θα κανω αλλο ενα τελευταιο προφανως post. Αυτα που καταλαβα ειναι: 1.Τα παιδια των ΑΕΙ θεωρουν αδικια ενας που εβγαλε χαμηλο βαθμο στο σχολειο,να περασει σε μια σχολη που να του διασφαλιζει ισα δικαιωματα. 2.Τα παιδια των ΑΕΙ θελουν εξοπλιστικα να ειναι πιο οργανωμενοι καθως αυτοι το αξιζουν λογο των κοπων και οχι αυτοι των ΤΕΙ. 3.Θεωρουν υποχρεωση της κοινωνιας προς αυτους να τους θεωρουν διευθυντες και τα παιδια των ΤΕΙ υπαλληλους. 4.Πιστυεουν οτι τα παδια που σπουδαζουν στα ΤΕΙ ειναι κατα ενα μεγαλο ποσοστο τεμπεληδες. 5.Θεωρουν δεδομενο οτι οταν βγουν απο ενα ΑΕΙ 100% θα ξερουν περισσοτερα πραγματα απο εναν αντιστοιχο Τειτζη. 6.Δεν θελουν να γινει και στην πραξη η ανωτατοποιηση (μιας και στα χαρτια βρισκεται) γιατι βαση ολων των παραπανω θα ειναι αδικια προς αυτους... Παρακαλω δεν θελω διπλωματιες στις απαντησεις.Ενα ΝΑΙ ή ΟΧΙ αρκει...
The_Judas Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2003 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2003 Αυτό το post γίνεται όλο και πιο αστείο.Αυτοί που έβγαλαν γενικό βαθμό στο λύκειο 17 προσπαθούν να αποδείξουν ότι είναι καλύτεροι και ότι αξίζουν περισσότερο ως άνθρωποι και επαγγελματίες από αυτούς που βγάλαν 16,5 :grin: Να 'στε καλά παιδιά που μας κάνετε και γελάμε λίγο.
mindtrapper Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2003 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2003 Critter- 3 NAI kai 2 OXI to teleytaio den mporw na to apantiso monolektika epeidi den ypirxe omogenia stis prohgoumenes apantiseis. Judas - Oxi. Aytoi pou ebgalan 19 sta panellinios mathimata tou lykeiou prospathoun na apodeixoun oti axizoun perissotero san epaggelmaties (stis perissoteres periptwseis) apo aytous pou bgalan 13 kai den endiaferontai gia to antikeimeno tis sxolis stin opoia perasan apla pigan gia na min exoun alla problimata... Na sai kai esy kala file mou...
NeTeD Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2003 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2003 <blockquote><font class="small">Quote mindtrapper:</font><hr>Judas - Oxi. Aytoi pou ebgalan 19 sta panellinios mathimata tou lykeiou prospathoun na apodeixoun oti axizoun perissotero san epaggelmaties (stis perissoteres periptwseis) apo aytous pou bgalan 13 kai den endiaferontai gia to antikeimeno tis sxolis stin opoia perasan apla pigan gia na min exoun alla problimata...<hr /></blockquote> Κοίτα να δεις! :grin: Κι όσοι απ'τους συμμαθητές μου computerάδες με τα 18άρια πέρασαν μεταλλειολόγοι και ορυκτών πόρων επειδή δε κατάφεραν να μπουν Ηλεκτρολόγοι ΕΜΠ ενδιαφερόντουσαν πολύ για την μεταλλορυχία :grin: :grin: Anyway, πλακίτσα κάνω να ελαφρύνει το κλίμα αν και τα παραπάνω γεγονότα ισχύουν. Αναμένω απαντήσεις πάντως στο τελευταίο post μου της προηγούμενης σελίδας!
Critter Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2003 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2003 Σε ποια θεματα ειναι τα 3 ΝΑΙ? Σε ποια θεματα ειναι τα 2 οχι και γιατι. Για τα ΝΑΙ μη μου πεις γιατι...Το εχω εμπεδωσει!
Critter Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2003 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2003 <blockquote><font class="small">Quote The_Judas:</font><hr> Αυτό το post γίνεται όλο και πιο αστείο.Αυτοί που έβγαλαν γενικό βαθμό στο λύκειο 17 προσπαθούν να αποδείξουν ότι είναι καλύτεροι και ότι αξίζουν περισσότερο ως άνθρωποι και επαγγελματίες από αυτούς που βγάλαν 16,5 :grin: Να 'στε καλά παιδιά που μας κάνετε και γελάμε λίγο. <hr /></blockquote> Αν αυτο καταλαβες απο το τοπικ μαλλον πρεπει να ξαναπας σχολειο να μαθεις αναγνωση :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:(Να και μερικα χαμογελακια για να φανει ποιο ωραιο οπως κανεις και συ!!)
Marcos_Aurilius Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2003 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2003 Μετά από σχεδόν 10 σελίδες posts αποφάσισα να μπω στην "συζήτηση" για να σχολιάσω κάποια πράγματα: 1) Νιώθω την ανάγκη να υπερασπιστώ τον φίλο Lithro από την επίθεση του Daimona. Ναι Daimona, το post σου ακουγόταν άκρως κομμουνιστικό και τυποποιημένο, στην ίδια χροιά και λογική που εισπράττω στις γενικές "συνελεύσεις" του τμήματός μου. Γι αυτό δεν φταίει ο Lithros και η αδυναμία του να σε κατανοήσει (κατ' επέκταση και η δικιά μου?) αλλά ο προπαγανδιστικός λόγος σου και μόνο. Αγνοώ την ηλικία σου, αλλά ο χαρακτηρισμός "πιτσιρίκι" για ανθρώπους 22-23 χρονών που είμαστε εμείς, μόνο αταίριαστος είναι. 2) Θα συμφωνήσω με τον φίλο Tevatron. Είμαστε συμφοιτητές, οι επιδόσεις μου στο λύκειο ήταν πανομοιότυπες με τις δικές του (διαφορετικά λύκεια). Στις εξετάσεις ατύχησα ή ευτύχησα (η ιστορία θα δείξει) να γράψω 4 μόρια (!) παρακάτω από τον βαθμό εισαγωγής στο Μαθηματικό Παν. Ηρακλείου, με αποτέλεσμα να εισαχθώ στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική κ' Πολυμέσα Ηρακλείου. Αυτή τη στιγμή εργάζομαι σε 2 διαφορετικά πόστα (εννοείται άμεσα συνδεδεμένα με το αντικείμενο σπουδών μου) και θα αρχίσω και πρακτική σε 1 μήνα. Και επειδή ακούστηκαν κάποια πράγματα για σχολές 2,5 χρόνων, η δική μας ήταν 4ετής από ιδρύσεώς της. 3) Να ευχαριστήσω τους NeTeD και Critter (δεν γνωρίζομαι προσωπικά με τα παιδιά) για το επίπεδο το οποίο προσπαθούν να κρατήσουν στο thread αυτό, και για τα επιχειρήματα τα οποία παρέχουν για να στηρίξουν τις ιδεες τους, με τις οποίες συμβαδίζω πλήρως. 4) Να κάνω και μια σύντομη προσωπική τοποθέτηση: Καλό θα ητάν να επανεξετάσουν την νοοτροπία τους κάποια άτομα, που με απόψεις τους δείχνουν να πιστεύουν πως η προσπάθεια τελειώνει στις Πανελλήνιες και από εκεί και πέρα τα πάντα παίρνουν τον δρόμο τους (εμείς καλύτεροι, οι άλλοι γεια). Πίστη μου είναι πως τα Πανεπιστήμια προορίζονται (ή τουλάχιστον αυτός ήταν στις αρχές το concept) για να δημιουργήσουν άτομα κατάλληλα για έρευνα και σε θεωρητικό επίπεδο εξελιξη της υπάρχουσας γνώσης (εξ'ου και τα λιγότερα εργαστήρια - ο μικρότερος αδερφός μου πήρε τον δρόμο του από την σχολή μου, όπου πέρασε αρχικά, για ένα πανεπιστήμιο νεοϊδρυθέν και με παρόμοιο πρόγραμμα σπουδων, αλλά σχεδόν χωρίς καθόλου εργαστηρια. Πως θα μάθει αυτά που έμαθα πάνω στο PC?). Η πρακτική εφαρμογή της υπάρχουσας γνώσης είναι (ή τουλάχιστον αυτό ήταν στις αρχές το concept) ευθύνη των Τεχνολογικών Ιδρυμάτων. Σκοπός της ανωτατοποίησης ήταν επίσης να επιχορηγηθούν τα ΤΕΙ με μεγαλύτερα κονδύλια από την Ευρωπαική Ένωση, μέσω της νέας τους Ιδιότητας (ανώτατα). Γνώμη μου ότι πρέπει να διαφυλαχθεί ο χαρακτήρας των δύο τύπων ιδρυμάτων και να δωθούν ίσες ευκαιρίες για να κάνουν both καλά την δουλειά τους. Συμφωνώ ότι υπάρχουν χαμηλόυ επιπέδου ΤΕΙ, οπώς όμως και ΑΕΙ. Τέλος το σημαντικότερο όλων, που αναφέρθηκε αλλά κάποιοι το προσπέρασαν/αγνόησαν ελαφρά τη καρδία. Το τι αξίζει ο καθένας μας θα το αποφασίσει η αγορά εργασίας (που θα συγκρίνει τις γνώσεις μας μέσω try 'n buy) και όχι εγώ ή εσύ ή ο άλλος που θέλει να με κρατήσει χαμηλά. Προσωπικά έχω εμπιστοσύνη στον εαυτό μου. Κάποιοι άλλοι όμως? Φιλικά... κάποιος σαν κι εσας. (Συγνώμη για το μέγεθος του post, αλλά ήθελα να νιώθω ότι δεν ξέχασα κάτι. Αν το κρίνω σκόπιμο, θα επιστρέψω. Ευχαριστώ όσους το διάβασαν.)
bandito Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2003 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2003 <blockquote><font class="small">Quote Critter:</font><hr> Θελω να κανω μια ανασκοπηση και θελω απο τα παιδια των ΑΕΙ να μου πουν αν εχω καταλαβει καλα απο ολα οσα εχουν ειπωθει.Αφου μου απαντησετε σε αυτο με ευθυς απαντησεις και οχι με μακροσκελη κειμενα.θα κανω αλλο ενα τελευταιο προφανως post. <hr /></blockquote> Μακροσκελή κείμενα όχι, αλλά δεν μπορείς να με πιέζεις να απαντήσω με ένα ναι ή ένα όχι στις ερωτήσεις που έχεις διαλέξει επιτηδευμένα για να μπορείς να αντλήσεις επιχειρήματα για το επόμενο post σου. Δεν θα μακρυγορήσω, αλλά μια πρόταση σε κάθε ερώτηση την δικαιούμαι. Αυτα που καταλαβα ειναι: 1.Τα παιδια των ΑΕΙ θεωρουν αδικια ενας που εβγαλε χαμηλο βαθμο στο σχολειο,να περασει σε μια σχολη που να του διασφαλιζει ισα δικαιωματα. <hr /></blockquote> Τα παιδιά όλου του κόσμου, θεωρούν αδικία όταν κάποιος με λιγότερο κόπο έχει περισσότερα. Φυσικά, αυτό δεν γίνεται μόνο στα ΤΕΙ και στα ΑΕΙ, αλλά και στην ζωή. Αν ο μπάμπας αφήσει στον γιόκα του δέκα διαμερίσματα, θα έχει αυτά που θα έχω εγώ μετά απο 40 χρόνια. Και στα υλικά, λίγη σημασία δίνω, αλλά όσο και αν λέγεται το αντίθετο, τα λεφτά φέρνουν την ευτυχία. Αν κάποιος λοιπόν, έγραψε 19,9 και πέρασε σε ένα ΤΕΙ γιατι αυτό γούσταρε, του βγάζω το καπέλο. Αλλά όσο υπάρχει ποσοστό (έστω και αν αυτό ειναι το 2%) που πέρνανε λύνοντας μια εξίσωση 2ού βαθμού και γράφοντας ένα πρόγραμμα COBOL, εξίσωση δεν μπορεί να υπάρχει. 2.Τα παιδια των ΑΕΙ θελουν εξοπλιστικα να ειναι πιο οργανωμενοι καθως αυτοι το αξιζουν λογο των κοπων και οχι αυτοι των ΤΕΙ. <hr /></blockquote> Έχω την εντύπωση οτι δεν διάβασες ούτε ένα post μου. Εγώ σαν πρώην παιδί ΑΕΙ, έχοντας ζήσει το μπάχαλο εκεί που θεωρητικά υπάρχει χλιδή, επιθυμώ τον άριστο εξοπλισμό και την άριστη οργάνωση όλων των ιδρυμάτων όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων. (το παραπάνω το έχω γράψει ίσα με 40 φορές, απο πού έβγαλες αυτό το συμπέρασμα ένας θεός ξέρει!) 3.Θεωρουν υποχρεωση της κοινωνιας προς αυτους να τους θεωρουν διευθυντες και τα παιδια των ΤΕΙ υπαλληλους. <hr /></blockquote> Θεωρούν υποχρέωση της κοινωνίας, να διασφαλίσει θέσεις εργασίας για όλους και ευκαιρίες ανάλογα με τις προσδοκίες του καθενός (μπορεί κάποιος απο ΑΕΙ να μην θέλει να κάνει καριέρα....). 4.Πιστυεουν οτι τα παδια που σπουδαζουν στα ΤΕΙ ειναι κατα ενα μεγαλο ποσοστο τεμπεληδες. <hr /></blockquote> Ένα μικρό ποσοστό. 5.Θεωρουν δεδομενο οτι οταν βγουν απο ενα ΑΕΙ 100% θα ξερουν περισσοτερα πραγματα απο εναν αντιστοιχο Τειτζη. <hr /></blockquote> .Θεωρουν δεδομενο οτι οταν βγουν απο ενα ΑΕΙ 100% θα ξερουν περισσοτερα διαφορετικά πραγματα απο εναν αντιστοιχο Τειτζη. Ένας απόφοιτος του τμήματος ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ θα ξέρει να επιδιορθώνει το μηχάνημα της ανάλυσης αίματος και ο ΒΙΟΛΟΓΟΣ θα ξέρει να ερμηνεύει τα αποτελέσματα. Για 1000 φορά, ο καθείς στον τομέα του και ο Λουμίδης στους καφέδες. 6.Δεν θελουν να γινει και στην πραξη η ανωτατοποιηση (μιας και στα χαρτια βρισκεται) γιατι βαση ολων των παραπανω θα ειναι αδικια προς αυτους... <hr /></blockquote> Μιλάω προσωπικά: Δεν δίνω δεκάρα για το αν θα γίνει η ανωτατοποίηση ή όχι. Έχω γράψει παραπάνω τι θα ήθελα, ας μην το επαναλάβω. Παρακαλω δεν θελω διπλωματιες στις απαντησεις.Ενα ΝΑΙ ή ΟΧΙ αρκει... <hr /></blockquote> Νομίζω οτι δεν απάντησα διπλωματικά. Αλλά ας κάνω και εγώ τις ίδιες ερωτήσεις να δώ πως θα απαντήσεις με ένα ναι ή ένα οχι. 1.Τα παιδιά των ΤΕΙ πιστεύουν οτι όλοι όσοι πέρασαν ΑΕΙ είναι σκατόφυτα που δεν έχουν καμία σχέση με το αντικείμενο που σπουδάζουν. 2. Τα παιδιά των ΤΕΙ θέλουν να έχουν μόνο εκείνα εξοπλιστικά προγράμματα, γιατι στο κάτω κάτω, εργαστήρια κάνουν, ενω τα παιδιά των ΑΕΙ μόνο θεωρητικά μαθήματα. 3.Τα παιδιά των ΤΕΙ θέλουν να πάρουν εκδίκηση για την διάκριση που τους γίνεται. Έτσι θέλουν , όλοι οι ΑΕΙτζήδες να είναι άνεργοι ή τουλάχιστον να τους αναγνωριστεί (στους ΤΕΙτζήδες) οτι είναι ανώτεροι και σε θεωρητικό και σε πρακτικό επίπεδο. 4.Πιστεύουν οτι το στο ΤΕΙ δεν υπάρχουν τεμπέλιδες και οτι το μονο ΤΕΙ που υπάρχει είναι το ΤΕΙ πληροφορικής που οι φοιτητές του έχουν μεράκι. 5. Τα παιδιά των ΤΕΙ θεωρούν δεδομένο οτι όλες οι παραπάνω γνώσεις των ΑΕΙτζήδων είναι άχρηστες και εκείνοι κατέχουν την χρυσή τομή απαιτούμενης γνώσης/προσφερόμενης γνώσης. 6. Θέλουν εκτός απο την ανωτατοποίηση και το κλείσιμο των ΑΕΙ γιατι δεν έχουν τίποτα να προσφέρουν αφού και αυτοί έτσι και αλλιώς κάνουν τα ίδια συν μερικά άχρηστα. Παρακαλω δεν θελω διπλωματιες στις απαντησεις.Ενα ΝΑΙ ή ΟΧΙ αρκει...
bandito Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2003 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2003 <blockquote><font class="small">Quote NeTeD:</font><hr> Έστω δυο σχολές πληροφορικής(πολύ ευρεία έννοια η πληροφορική, καλύπτει οτιδήποτε έχει να κάνει με την δημιουργία/επεξεργασία/αναπαραγωγή/μετάδοση της πληροφορίας, συνεπώς καλύπτει και το φάσμα απ'τον μηχανικό hardware μέχρι τον προγραμματιστή Visual Basic) μιας και σε αυτές κυρίως δημιουργείται το πρόβλημα, μία ΑΕΙ και η άλλη ΤΕΙ. Για θέσε μου τη διαχωριστική γραμμή αν θες! Προσοχή: Όχι βάση της ποιότητας όπως αυτή έχει σήμερα(στα ΑΕΙ έχουμε καλύτερους καθηγητές κτλ κτλ) Αλλά το τι πιστεύεις ότι θα έπρεπε να διδάσκετε στα ΑΕΙ σχετικά με την Πληροφορική και τι στα ΤΕΙ. <hr /></blockquote> Κατ'αρχην επέτρεψε μου να πιστεύω οτι η Visual Basic έχει τόση σχέση με την πληροφορική όσο η μαγερική με την χημεία. Δεν είναι τίποτα άλλο απο ένα εργαλείο, και ο κώδικας που γράφεται εκεί, συνήθως είναι ένα μάτσο σκουπίδια. Ως προς τα όρια. Θυμάμαι, παλιότερα που είχα αναρτήσει εδώ το πρόγραμμα σπουδών του ΤΕΙ Πληροφορικής Αθήνας και του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ΕΜΠ, κατεύθυνσης πληροφορικής. Η διαφορά στα μαθήματα δεν ήταν μεγάλη, αλλά υπήρχε μια σαφής διαχωριστική γραμμή. Ας παραδεχτούμε αρχικά, οτι τό μόνο πεδίο όπου η διαφορα ΤΕΙ , ΑΕΙ γίνεται συγκρίσιμη είναι στον ΤΟΜΕΑ της πληροφορικής. Γιατί αν συγκρίνουμε ΤΕΙ Μαιευτικής με Ιατρική, θα αγγίξουμε τα όρια του γελοίου. Η πληροφορική ειναι πολύ παρεξηγημένη έννοια. Τα περιοδικά πληροφορικής, είναι περιοδικά εφαρμογών της πληροφορικής και όχι της επιστήμης. Η Visual Basic, δεν ειναι πληροφορική και αν θυμάμαι καλά, στο ΤΕΙ πληροφορικής διδάσκεται και μάλιστα σε δυο εξάμηνα. Η διαχωριστική γραμμή ειναι πιο προφανής τώρα;; Στο πολυτεχνείο π.χ , στο εισαγωγικό μάθημα του προγραμματισμού η διδασκαλία έχει ώς εξής: Αυτό ειναι αλγόριθμος, αυτή ειναι η τάξη του, έτσι τον κάνουμε πιο γρήγορο, αει τράβα κάντο. Δεν θα σου μάθει κανείς , ούτε την σύνταξη της Pascal, ούτε πώς θα βάζεις σχόλια. Στο μάθημα των Γλωσσών προγραμματισμού π.χ, δεν θα σου μάθει κανείς ADA, C και Java. Θα σου πεί αυτές είναι οι γραμματικές που χρησιμοποιούν, αυτά έχει η κάθε γλώσσα, έτσι λύνεις ή δεν λύνεις το πρόβλημα των φιλόσοφων, άει τράβα κάντο.Το ίδιο θα γίνει και στους Μεταγγλωτιστές, στο Software Engineering (όπου σου αναθέτουν ένα τεράστιο project-σχεδόν στο μέγεθος διπλωματικής-και δεν σου λένε ούτε τι πρέπει να κάνεις ούτε πως να το κάνεις) Και φυσικά, τα μαθηματικά και οι φυσικές αν και αρκετές φορές είναι υπερβολικές δεν είναι καθόλου τυχαίες. Στην διπλωματική μου πολλές φορές χρειάστηκε να κατανοήσω μαθηματικά (και μιλάμε για "κατανόηση", όχι καταφατική γνέψη του κεφαλιού ακολουθούμενη απο το επιφώνημα "α-χα"), που εγώ ο ίδιο πίστευα οτι είναι άχρηστη γνώση. Η διαφορά λοιπόν του μηχανικού, είναι οτι μπορεί έχοντας ένα πλατύτερο εύρος γνώσεων σε μικρότερο ίσως ποσοστό (εξαρτάται απο τον άνθρωπο αυτό, υπάρχουν κάποιοι που ασχολούνται με όλα και τα καταφέρνουν καλά), μπορεί να εκτιμήσει πολυπλοκότερες καταστάσεις. Για παράδειγμα για την δημιουργία ενός μεγάλου project-π.χ μια κάρτα wi-fi - θα χρειαστούν RF Designers, Software Designers, VLSI Designers, PCB designers και δεν συμμαζεύετε. Θα προκύψουν προβλήματα και θα πέσουν προτάσεις απο την πλευρά του καθενός για το πώς μπορόυν να λυθούν αυτά. Κάποιος θα πρέπει να μπορεί να είναι σε θέση, να κάνει μια σφαιρική εκτίμηση βασισμένος σε μια πλατειά γνώση και στην ικανότητα του να κάνει ευστοχες εκτιμήσεις (αυτό που είναι λύση π.χ για το θόρυβο στο PCΒ, μπορεί να ανατρέπει την υπάρχουσα σχεδιαση στο RF). Ο μηχανικός που αποφοιτά, απέχει παρασάγκας απο το παραπάνω πρότυπο, αλλά ΕΧΕΙ την ικανότητα και το θεωρητικό υπόβαθρο μετά απο χρόνια εμπειρίας να το επιτύχει. Ένας απόφοιτος ΤΕΙ , έχει την δυνατότητα να λύνει και να δένει στον τομέα του, αλλά θέλει πολύ προσπάθεια και για να αποκτήσει τις δυνατότητες ενός μηχανικού (οχι οτι δεν μπορεί, απλώς δεν ειναι το ίδιο εύκολο). Ελπίζω να καταλάβατε το πνεύμα , και να μην κατατάξετε και αυτό το post ώς απόδειξη του ελιτισμού των ΑΕΙτζήδων προς τους άλλους κλάδους. Ερώτηση: Ποια είναι η διαχωριστική γραμμή ενός ΙΕΚ πληροφορικής και ενός ΤΕΙ πληροφορικής;;;
mindtrapper Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2003 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2003 oso kai na prospathousa de tha to elega kalytera ap'ton bandito...
anarmostos Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2003 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2003 <blockquote><font class="small">Quote mindtrapper:</font><hr> oso kai na prospathousa de tha to elega kalytera ap'ton bandito... <hr /></blockquote> Φίλε και συμφοιτητή Midtrapper (αλήθεια με το θέμα σου τι έγινε; θα προσθέσω και εγώ ένα παράδειγμα για να καταλάβει περίπου ο Neted. Θα πάρω για παράδειγμα τα 3 πρώτα χρόνια ιατρικής και τα 3 του ΤΕΙ φυσικοθεραπείας (και λέω 3 γιατί το τελευταίο εξάμηνο στα ΤΕΙ είναι πρακτική). Θα σου γράψω 3 κοινά μαθήματα. Ανατομία, Φυσιολογία, Βιοχημεία και επίσης κάνουν και Ορθοπαιδική που εμείς κάνουμε στο 5 έτος. Το ζήτημα είναι ότι εμείς τα παραπάνω μαθήματα τα διδασκόμεστα εφολης της ύλης ενώ στα ΤΕΙ απλώς τα ακουμπάνε. Επίσης στην Ορθοπαιδική εμείς κάνουμε και άσκηση σε νοσοκομείο.. Το θέμα δεν είναι τι μαθήματα κάνει ο καθένας αλλά σε τι επίπεδο. Και επειδή μου έχει μείνει το κόλλημα από εκείνη τη θρασυτάτη σπουδάστρια μαιευτικής, στο ΤΕΙ της κάνουν και γυναικολογία
mindtrapper Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2003 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2003 E tote mporw na po oti afou kanoun gynaikologia mporei kalista na antikatastisei ton giatro... Me to thema mou den xero akoma ti egine, otan eixa paei na kano tin aitisi mou eipan oti ta apotelesmata tha bgoun kata to pasxa. Opote exoume kairo akoma. Mipos xereis esy apo alles periptoseis peripou pote bgainoun??
NeTeD Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2003 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2003 bandito: Έχω την εντύπωση οτι δεν διάβασες ούτε ένα post μου. Εγώ σαν πρώην παιδί ΑΕΙ, έχοντας ζήσει το μπάχαλο εκεί που θεωρητικά υπάρχει χλιδή, επιθυμώ τον άριστο εξοπλισμό και την άριστη οργάνωση όλων των ιδρυμάτων όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων. (το παραπάνω το έχω γράψει ίσα με 40 φορές, απο πού έβγαλες αυτό το συμπέρασμα ένας θεός ξέρει!) To συμπέρασμα βγήκε από την πλειοψηφία των απόψεων που ακούγονται από τα ΑΕΙ και όχι μόνο απ'τη δική σου που είναι 1:10 (με επιείκια). Προφανώς συμφωνείς και συμφωνούμε μαζί σου. bandito: Θεωρουν δεδομενο οτι οταν βγουν απο ενα ΑΕΙ 100% θα ξερουν περισσοτερα διαφορετικά πραγματα απο εναν αντιστοιχο Τειτζη. Τα φαινόμενα δείχνουν ότι νομίζουν ότι θα ξέρουμε τα ίδια πράγματα, αυτοί καλύτερα, εμείς χειρότερα, άρα δε πρέπει να τους φάμε τις θέσεις. Σχετικά με τα ΝΑΙ ΟΧΙ, κι εγώ πιστεύω ότι δε δίνονται μονολεκτικές απαντήσεις. bandito: Κατ'αρχην επέτρεψε μου να πιστεύω οτι η Visual Basic έχει τόση σχέση με την πληροφορική όσο η μαγερική με την χημεία. Δεν είναι τίποτα άλλο απο ένα εργαλείο, και ο κώδικας που γράφεται εκεί, συνήθως είναι ένα μάτσο σκουπίδια. Δεν είπα ότι η VB είναι η απόλυτη γλώσσα απλά ήθελα να πιάσω τα δύο άκρα low εντελώς level - high εντελώς level. bandito: Στο μάθημα των Γλωσσών προγραμματισμού π.χ, δεν θα σου μάθει κανείς ADA, C και Java. Θα σου πεί αυτές είναι οι γραμματικές που χρησιμοποιούν, αυτά έχει η κάθε γλώσσα, έτσι λύνεις ή δεν λύνεις το πρόβλημα των φιλόσοφων, άει τράβα κάντο.Το ίδιο θα γίνει και στους Μεταγγλωτιστές, στο Software Engineering (όπου σου αναθέτουν ένα τεράστιο project- σχεδόν στο μέγεθος διπλωματικής-και δεν σου λένε ούτε τι πρέπει να κάνεις ούτε πως να το κάνεις) Συμφωνώ και επαυξάνω ότι η νοοτροπία όλων των γλωσσών είναι η ίδια, και απλά αλλάζουν οι εντολές και η σύνταξη. Όπως ακριβώς τα Ελληνικά, τα Αγγλικά, τα Γαλλικά, τα Ρώσσικα. Αλλάζει το συντακτικό, η γραμματική, οι λέξεις. Ο στόχος είναι ένας, η επικοινωνία. Μιλώντας για το δικό μου ΤΕΙ τουλάχιστον κι εμείς έχουμε 3 μαθήματα Μαθηματικών και σίγουρα δε φτάνουν μέχρι την λύση Δευτεροβάθμιας Εξίσωσης. Με το δίκιο σου τώρα θα μου πεις, "εντάξει, αλλά κρίνουμε την πλειονότητα των ΤΕΙ κι όχι μόνο του δικού σου", και θα σου πω "γιατί? σε όλα τα ΑΕΙ πληροφορικής κάνουν Φυσικές και Μαθηματικά στον βαθμό που κάνουν στο Πολυτεχνείο και απαιτούν να έχουν μόνο αυτοί ίσα δικαιώματα με εσάς? Η τουλάχιστον τα δικαιώματα κρίνονται από το πόσο μπορείς να δημιουργήσεις ή όχι επιστήμη" Δε προσπαθώ να ισοπεδώσω την ύλη και ουσία του Πολυτεχνείου και μάλιστα και εγώ της βγάζω το καπέλο και υποκλίνομαι. bandito said: Και φυσικά, τα μαθηματικά και οι φυσικές αν και αρκετές φορές είναι υπερβολικές δεν είναι καθόλου τυχαίες. Στην διπλωματική μου πολλές φορές χρειάστηκε να κατανοήσω μαθηματικά (και μιλάμε για "κατανόηση", όχι καταφατική γνέψη του κεφαλιού ακολουθούμενη απο το επιφώνημα "α-χα"), που εγώ ο ίδιο πίστευα οτι είναι άχρηστη γνώση. To ίδιο πίστευα κι εγώ μέχρι το 3ο εξάμηνο, ευτυχώς αντιλήφθηκα την χρησιμότητα τους σχετικά νωρίς τα οποία όμως είναι απαραίτητα κυρίως μόνο για μηχανικούς. bandito: Η διαφορά λοιπόν του μηχανικού, είναι οτι μπορεί έχοντας ένα πλατύτερο εύρος γνώσεων σε μικρότερο ίσως ποσοστό (εξαρτάται απο τον άνθρωπο αυτό, υπάρχουν κάποιοι που ασχολούνται με όλα και τα καταφέρνουν καλά), μπορεί να εκτιμήσει πολυπλοκότερες καταστάσεις. Για παράδειγμα για την δημιουργία ενός μεγάλου project-π.χ μια κάρτα wi-fi - θα χρειαστούν RF Designers, Software Designers, VLSI Designers, PCB designers και δεν συμμαζεύετε. Θα προκύψουν προβλήματα και θα πέσουν προτάσεις απο την πλευρά του καθενός για το πώς μπορόυν να λυθούν αυτά. Κάποιος θα πρέπει να μπορεί να είναι σε θέση, να κάνει μια σφαιρική εκτίμηση βασισμένος σε μια πλατειά γνώση και στην ικανότητα του να κάνει ευστοχες εκτιμήσεις (αυτό που είναι λύση π.χ για το θόρυβο στο PCΒ, μπορεί να ανατρέπει την υπάρχουσα σχεδιαση στο RF). Συνοψίζοντας τα λεγόμενα σου, και διόρθωσε με αν κάνω λάθος, λες ότι στο Πολυτεχνείο στο τμήμα σου, μαθένετε να έχετε μια εποπτεία της επιστήμης της Πληροφορικής και των Υπολογιστών και controlάρετε κατά κάποιον τρόπο όλους εμάς τους υπόλοιπους μιας και έχετε μια πιο σφαιρική γνώση και άρα άποψη πάνω σε ένα project που θα φτιάξουμε όλοι μαζί. Πανέμορφα, δε διαφωνώ, αλλά απ'τη στιγμή που όλοι μας βάζουμε το λιθαράκι μας για το τελικό αποτέλεσμα και με ισάξιο κόπο απ'τη στιγμή που υπάρχουν οι γνώσεις απ'όλες τις μεριές ο καθένας για τον τομέα του, (και κάπου εδώ είναι που προτείνω την ουσιαστική ανωτατοποίση παρεχόμενης γνώσης για να μπορεί ο καθένας να αποδώσει όσο το δυνατόν καλύτερα στον τομέα του, και οι φίλοι μας από πάνω φωνάζουνε), γιατί εσείς να έχετε περισσότερα επαγγελματικά δικαιώματα από εμάς. Αυτό είναι που δε μπορώ να χωνέψω. Για τα ΙΕΚ η απάντηση μου είναι ότι στα περισσότερα οι παρεχόμενες γνώσεις περιορίζονται στο setup του εκτυπωτή και στην συγγραφή html με frontpage ή στην μηχανική αλλαγή καλωδίων σε routers αν πρόκειται για ΙΕΚ που αγγίζει και θέματα δικτύωσης και στην ουσία βγάζει χειριστές/τεχνικούς υπολογιστών. Ο διαχωρισμός λοιπόν που κάνω εγώ μεταξύ ΙΕΚ | ΤΕΙ-ΑΕΙ είναι ο βαθμός χωσίματος στο αντικείμενο, όπου είτε είσαι χειριστής τεχνολογίας, είτε δημιουργείς τεχνολογία. Αν οι ιδιοκτήτες των ΙΕΚ αποφασίσουν να παρέχουν επιστημονικές γνώσεις αντάξιες των ΤΕΙ-ΑΕΙ ας μπει και ένας από ΙΕΚ στο project εφ'όσον γνωρίζει και ας διεκδίκησει και αυτός ανάλογα λεφτά. Αλλά ας επικεντρωθούμε καλύτερα στη Δημόσια Εκπαίδευση και όχι στην Ιδιωτική γιατί κι αυτή προκύπτει από την μη επάρκεια θέσεων στη Δημόσια, και μάλιστα δεν έχει δημιουργηθεί για την συνεισφορά στο κοινό καλό, αλλά για να γεμίζουν τις τσέπες τους ορισμένοι. Σχετικά με mindtrapper και anarmosto έχετε κολήσει ρε σεις παιδιά ότι θέλουμε να σας φάμε τις δουλειές.. Critter ο The_Judas "δικός μας" είναι και αναφέρθηκε απλά ειρωνικά για την τόση σπουδαιότητα πια των βαθμών. Μη φαγωθούμε και μεταξύ μας! Τελιώνοντας θα μείνω με το παράπονο επειδή φίλε bandito έκανες περισσότερο διαχωρισμό ρόλων ΤΕΙ-Πολυτεχνείου παρά ΤΕΙ-ΑΕΙ στην Πληροφορική πάντα. Και όπως λέτε και λέμε, ο καθένας μας θα κριθεί μεθαύριο στην κοινωνία που θα του ζητήθει να παράγει έργο. Απλά θα θέλαμε ίσες ευκαιρίες και ίσοις όροις μεταχείριση στην διάρκεια των σπουδών μας που είναι συμπληρωματικές σε αρκετές από τις δικές σας και αντίστροφα, και στην τελική ευνοούν το αποτέλεσμα(προϊόν, υπηρεσία, ότι κι αν είναι αυτό). Όσο για την υπογραφή σου bandito και την ύπουλη προσπάθεια σου να με στρέψεις στον προγραμματισμό, ΔΕ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ!!! Τη δική σου δουλειά θα φάω! :grin: :grin: (just kidding!!)
bandito Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2003 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2003 To συμπέρασμα βγήκε από την πλειοψηφία των απόψεων που ακούγονται από τα ΑΕΙ και όχι μόνο απ'τη δική σου που είναι 1:10 (με επιείκια). Προφανώς συμφωνείς και συμφωνούμε μαζί σου. Ακραίες απόψεις και πεποιθήσεις υπάρχουν και απο τις δύο πλευρές. Ας κρατήσουμε καλύτερα μόνο τις μετριοπαθείς, γιατι αλλιώς θα κάνουμε πόλεμο και όχι συζήτηση. Τα φαινόμενα δείχνουν ότι νομίζουν ότι θα ξέρουμε τα ίδια πράγματα, αυτοί καλύτερα, εμείς χειρότερα, άρα δε πρέπει να τους φάμε τις θέσεις. Επαναλαμβάνω ας κρατήσουμε τις μετριοπαθείς θέσεις. Όπως είπαμε και πρίν, μόνο στην πληροφορική έχει νόημα η σύγκρισή, οπότε περιοριζόμαστε στο 5% (???) των φοιτητών. Δεν είναι άδικο, γι'αυτο το 5% να υπάρχει εξίσωση και στο υπόλοιπο 95% που οι ρόλοι είναι αυστηρώς διαχωρισμένοι;;; Συμφωνώ και επαυξάνω ότι η νοοτροπία όλων των γλωσσών είναι η ίδια, και απλά αλλάζουν οι εντολές και η σύνταξη. Όπως ακριβώς τα Ελληνικά, τα Αγγλικά, τα Γαλλικά, τα Ρώσσικα. Αλλάζει το συντακτικό, η γραμματική, οι λέξεις. Ο στόχος είναι ένας, η επικοινωνία. Να συμπληρώσω στον παραπάνω συλλογισμό, οτι όλοι ξέρουμε να γράφουμε Ελληνικά, αλλά δεν τα γράφουμε όλοι το ίδιο καλά. Εδώ είναι που διαφωνώ με την Visual Basic ώς μάθημα και μάλιστα σε δυο εξάμηνα, γιατι ουσιαστικά σε μαθαίνει να αδιαφορείς για το επίπεδο του κώδικα που γράφεις και να επικεντρώνεσαι μόνο στο σχεδιαστικό κομμάτι. Μιλώντας για το δικό μου ΤΕΙ τουλάχιστον κι εμείς έχουμε 3 μαθήματα Μαθηματικών και σίγουρα δε φτάνουν μέχρι την λύση Δευτεροβάθμιας Εξίσωσης. Με το δίκιο σου τώρα θα μου πεις, "εντάξει, αλλά κρίνουμε την πλειονότητα των ΤΕΙ κι όχι μόνο του δικού σου", και θα σου πω "γιατί? σε όλα τα ΑΕΙ πληροφορικής κάνουν Φυσικές και Μαθηματικά στον βαθμό που κάνουν στο Πολυτεχνείο και απαιτούν να έχουν μόνο αυτοί ίσα δικαιώματα με εσάς? Η τουλάχιστον τα δικαιώματα κρίνονται από το πόσο μπορείς να δημιουργήσεις ή όχι επιστήμη" Δε προσπαθώ να ισοπεδώσω την ύλη και ουσία του Πολυτεχνείου και μάλιστα και εγώ της βγάζω το καπέλο και υποκλίνομαι. Δεν έχουμε 3 μαθήματα μαθηματικών αλλά 7. Αυτό δεν σημαίνει οτι είμαστε ανώτεροι η κάτι τέτοιο, αλλά σαφώς δηλώνει τον διαφορετικό προσανατολισμό ώς προς το γνωστικό αντικείμενο. Και όπως ανέφερα, με μερικές υπερβολές, τα μαθήματα αυτά δεν είναι άχρηστα. Κάποιος που είναι έξω απο τον χώρο ή τώρα έχει αρχίσει να μπαίνει δεν μπορεί να διανοηθεί π.χ τι χρειάζονται τα ηλεκτρομαγνητικά πεδία για έναν Hardware Engineer. Μέχρι που θα σου ζητήσουν κάτι που θα παίρνει μετρήσεις για ηλεκτρομαγνητικά πειράματα. Και τότε κάτι θα πρέπει να ξέρεις για το τι ειναι αυτά, πώς μεταδίδονται κτλ. Μπορείς να τα μάθεις τότε, αλλά ίσως να είναι άργα και δεν μπορείς να το κάνεις αυτό με όλα τα αντικείμενα που δεν γνωρίζεις. To ίδιο πίστευα κι εγώ μέχρι το 3ο εξάμηνο, ευτυχώς αντιλήφθηκα την χρησιμότητα τους σχετικά νωρίς τα οποία όμως είναι απαραίτητα κυρίως μόνο για μηχανικούς. My words, exactly! Συνοψίζοντας τα λεγόμενα σου, και διόρθωσε με αν κάνω λάθος, λες ότι στο Πολυτεχνείο στο τμήμα σου, μαθαίνετε να έχετε μια εποπτεία της επιστήμης της Πληροφορικής και των Υπολογιστών και controlάρετε κατά κάποιον τρόπο όλους εμάς τους υπόλοιπους μιας και έχετε μια πιο σφαιρική γνώση και άρα άποψη πάνω σε ένα project που θα φτιάξουμε όλοι μαζί Χωρίς αυτό να σημαίνει οτι οι υπόλοιποι είναι λιγότερο σημαντικοί για την ανάπτυξη και χωρίς να σημαίνει οτι στην θέση αυτή δεν μπορεί να βρεθεί κάποιος απο ένα αντίστοιχο ΤΕΙ πληροφορικής. Πανέμορφα, δε διαφωνώ, αλλά απ'τη στιγμή που όλοι μας βάζουμε το λιθαράκι μας για το τελικό αποτέλεσμα και με ισάξιο κόπο απ'τη στιγμή που υπάρχουν οι γνώσεις απ'όλες τις μεριές ο καθένας για τον τομέα του, (και κάπου εδώ είναι που προτείνω την ουσιαστική ανωτατοποίση παρεχόμενης γνώσης για να μπορεί ο καθένας να αποδώσει όσο το δυνατόν καλύτερα στον τομέα του, και οι φίλοι μας από πάνω φωνάζουνε), γιατί εσείς να έχετε περισσότερα επαγγελματικά δικαιώματα από εμάς. Αυτό είναι που δε μπορώ να χωνέψω. Στην συγκεκριμένη περίπτωση τα περισσότερα επαγγελματικά δικαιώματα δεν προκύπτουν απο τις σπουδές, αλλά απο την θέση. Αν κάτι δεν πάει καλά, ο υπεύθυνος θα πάρει τον πούλο. Οι άλλοι απλώς θα δουλέψουν με τον επόμενο. Δεν ειναι δίκαιο, αυτός που ρισκάρει την θέση του να έχει τα ίδια δικαιώματα με αυτόν που δεν διακυνδυνεύει τίποτα σωστα; Για τα ΙΕΚ η απάντηση μου είναι ότι στα περισσότερα οι παρεχόμενες γνώσεις περιορίζονται στο setup του εκτυπωτή και στην συγγραφή html με frontpage ή στην μηχανική αλλαγή καλωδίων σε routers αν πρόκειται για ΙΕΚ που αγγίζει και θέματα δικτύωσης και στην ουσία βγάζει χειριστές/τεχνικούς υπολογιστών. Εσύ τώρα...μεταξύ μας...δεν μιλάς απαξιωτικά;;;; Υπάρχει εδω μέσα παιδί απο ΙΕΚ που δουλεύει σαν προγραμματιστής VISUAL BASIC και τα καταφέρνει μια χαρά. Τελιώνοντας θα μείνω με το παράπονο επειδή φίλε bandito έκανες περισσότερο διαχωρισμό ρόλων ΤΕΙ-Πολυτεχνείου παρά ΤΕΙ-ΑΕΙ στην Πληροφορική πάντα. Συγγνώμη, δεν γνωρίζω για τα ΑΕΙ πληροφορικής και δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη. Αν κάποιος απο εδω μέσα σπουδάζει σε κάποιο ΑΕΙ πληροφορικής ευχαρίστως να τον ακούσω. Και όπως λέτε και λέμε, ο καθένας μας θα κριθεί μεθαύριο στην κοινωνία που θα του ζητήθει να παράγει έργο. Απλά θα θέλαμε ίσες ευκαιρίες και ίσοις όροις μεταχείριση στην διάρκεια των σπουδών μας που είναι συμπληρωματικές σε αρκετές από τις δικές σας και αντίστροφα, και στην τελική ευνοούν το αποτέλεσμα(προϊόν, υπηρεσία, ότι κι αν είναι αυτό). Να σου πώ κάτι;;;; Το μίσος μεταξύ των συντεχνιών έχει λάθος target group. Ποια νομίζεις οτι ειναι τα δικά μου εργασιακά δικαιώματα; Αυτά ισχύουν για τους μηχανικούς που βάζουν υπογραφές, όχι για εμάς που δουλεύουμε σαν μισθωτοί. Νομίζεις οτι εμένα μου γλύφουν τα πόδια; Οι μισθωτοί ειναι μισθωτοί, ότι και αν έχουν τελειώσει. Όσο για την υπογραφή σου bandito και την ύπουλη προσπάθεια σου να με στρέψεις στον προγραμματισμό, ΔΕ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ!!! Τη δική σου δουλειά θα φάω! :grin: :grin: Δεν θυμάμαι τι σπουδάζεις sorry. Nα υποθέσω αυτοματιστής;;;
NeTeD Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2003 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2003 Επαναλαμβάνω ας κρατήσουμε τις μετριοπαθείς θέσεις. Όπως είπαμε και πρίν, μόνο στην πληροφορική έχει νόημα η σύγκρισή, οπότε περιοριζόμαστε στο 5% (???) των φοιτητών. Δεν είναι άδικο, γι'αυτο το 5% να υπάρχει εξίσωση και στο υπόλοιπο 95% που οι ρόλοι είναι αυστηρώς διαχωρισμένοι;;; Δε θα συμφωνίσω απόλυτα γιατί δε πιστεύω ότι όλοι οι άλλοι κλάδοι είναι άχρηστοι ή τέλος πάντων τόσο λίγο αναγκάιοι έναντι των ΑΕΙ που συμπληρώνουν. Και τέλος πάντων αν δεν είναι συμπληρωματικοί αλλά απλά υποκατάστατοι(που δε το πιστεύω, απλά ορισμένοι έτσι το θεωρούνε), γιατί δε θέλετε (εσείς οι ορισμένοι) να αποκτήσουν ανάλογη ύλη όμοια των ΑΕΙ και να διπλασιαστούν οι θέσεις στην αντίστοιχη ειδικότητα/επιστήμη? Να συμπληρώσω στον παραπάνω συλλογισμό, οτι όλοι ξέρουμε να γράφουμε Ελληνικά, αλλά δεν τα γράφουμε όλοι το ίδιο καλά. Εδώ είναι που διαφωνώ με την Visual Basic ώς μάθημα και μάλιστα σε δυο εξάμηνα, γιατι ουσιαστικά σε μαθαίνει να αδιαφορείς για το επίπεδο του κώδικα που γράφεις και να επικεντρώνεσαι μόνο στο σχεδιαστικό κομμάτι. Το ότι το ΤΕΙ που αναφέρεις είχε 2 εξάμηνα VB δεν αναιρεί την ύπαρξη μαθήματος σχετικό με την γραφή κώδικα(εντάξει το βρίσκω λίγο απίθανο), ή μαθημάτων άλλων γλωσσών προγραμματισμού(πολύ πιο πιθανό). Ούτε στην C όμως μαθαίνεις να γράφεις σωστό και γρήγορο κώδικα. Δεν είναι προσόν της μίας γλώσσας ενώ της άλλης όχι. Δεν έχουμε 3 μαθήματα μαθηματικών αλλά 7. Αυτό δεν σημαίνει οτι είμαστε ανώτεροι η κάτι τέτοιο, αλλά σαφώς δηλώνει τον διαφορετικό προσανατολισμό ώς προς το γνωστικό αντικείμενο. Και όπως ανέφερα, με μερικές υπερβολές, τα μαθήματα αυτά δεν είναι άχρηστα. Κάποιος που είναι έξω απο τον χώρο ή τώρα έχει αρχίσει να μπαίνει δεν μπορεί να διανοηθεί π.χ τι χρειάζονται τα ηλεκτρομαγνητικά πεδία για έναν Hardware Engineer. Μέχρι που θα σου ζητήσουν κάτι που θα παίρνει μετρήσεις για ηλεκτρομαγνητικά πειράματα. Και τότε κάτι θα πρέπει να ξέρεις για το τι ειναι αυτά, πώς μεταδίδονται κτλ. Μπορείς να τα μάθεις τότε, αλλά ίσως να είναι άργα και δεν μπορείς να το κάνεις αυτό με όλα τα αντικείμενα που δεν γνωρίζεις. Συμφωνώ, αλλά διαφωνώ(αυτό έλειπε!) στα 7 Μαθηματικά τα οποία παραπέμπουν στο Πολυτεχνείο και όχι στα ΑΕΙ που κι αυτά φωνάζουν. Παρ' όλα αυτά σταματάω την κόντρα των Μαθηματικών γιατί όπως λες κι εσυ δηλώνουν απλά τον διαφορετικό προσανατολισμό. Στην συγκεκριμένη περίπτωση τα περισσότερα επαγγελματικά δικαιώματα δεν προκύπτουν απο τις σπουδές, αλλά απο την θέση. Αν κάτι δεν πάει καλά, ο υπεύθυνος θα πάρει τον πούλο. Οι άλλοι απλώς θα δουλέψουν με τον επόμενο. Δεν ειναι δίκαιο, αυτός που ρισκάρει την θέση του να έχει τα ίδια δικαιώματα με αυτόν που δεν διακυνδυνεύει τίποτα σωστα; Η οποία θέση συνήθως εξαρτάται από τις σπουδές, εκτός κι αν αποδείξεις ότι αξίζεις περισσότερα απ'τον τίτλο σου. Σε αυτή την περίπτωση όμως οι αποδοχές θα είναι οι ίδιες ή πετσοκομένες λόγω πτυχίου ΤΕΙ? Αυτό δεν είναι ρητορικό ερώτημα, ερώτηση προς εσένα είναι που κάνεις τα πρώτα σου βήματα στην παραγωγή κι επειδή δε γνωρίζω. Τα υπόλοιπα όμως που λες με εκπλήσουν..! Όλοι δεν είμαστε υπεύθυνοι για αυτό που καλούμαστε να φέρουμε εις πέρας? Εγώ δηλαδή άμα τα σκατώσω δε θα πάρω τον πούλο, εσένα θα διώξουν? Μόλις βρήκα δηλαδή πως θα εκδικηθώ όλους εσάς :grin: :grin: Εσύ τώρα...μεταξύ μας...δεν μιλάς απαξιωτικά;;;; Υπάρχει εδω μέσα παιδί απο ΙΕΚ που δουλεύει σαν προγραμματιστής VISUAL BASIC και τα καταφέρνει μια χαρά. Έχεις δίκιο, μάλλον έτσι ακούστηκα και συγγνώμη. Απλά αυτό που ήθελα να πω είναι ότι οι προορισμοί είναι παντελώς διαφορετικοί. Αυτό το παιδί που μπορεί να είναι αστέρι στη VB ίσως να είχε περισσότερες ευκαιρίες να αποδείξει αυτό που αξίζει αν υπήρχαν περισσότερες θέσεις στην εκπαίδευση να τον δεχτούν. Το ότι παντού υπάρχουν εξαιρέσεις είναι γνωστό. Αυτό που λέω συνέχεια είναι ότι αυτές οι εξαιρέσεις θα έπρεπε να βρίσκονται αλλού και να μην χαντακώνονται από ένα χαρτί. Γιατί όσο αστέρι και να είναι στη VB, θα πρέπει να αποδείξει ότι ο ήλιος δε φωτίζει για να πάρει όσα θα έπερνε ένας όμοιος του από κάποιο ΑΕΙ. Δεν θυμάμαι τι σπουδάζεις sorry. Τμήμα Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων, ΤΕΙ Πειραιά.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.