Προς το περιεχόμενο

Heavy Rain


gherudos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΥΠΟΤΙΤΛΟΥΣ!!! Μην κοιτάτε εμένα που τα Αγγλικά είναι η δεύτερη γλώσσα μου (sic...) Η Sony έχει μεταφράσει τίτλους και τίτλους...

  • Απαντ. 301
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Υπότιτλους ναι, διαλόγους όχι όμως. Θα χαθεί όλη η ατμόσφαιρα...

 

Εννοείται... Δεν θέλω τον Φιλιππίδη και τον Ιεροκλή ΜηχαΪλίδη να το κάνουν LAPD...

Δημοσ.

Επαιξα το demo και μπορω να πω οτι το heavy rain ειναι αυτο ακριβως που εψαχνα. Απο εποχες in-memoriam σε single player και still life περιμενω κατι αναλογο. Το Indigo prophecy ειναι σαφως αντιστοιχο αλλα δεν ειναι "ρεαλιστικο" με την ιδια ενοια του Heavy Rain (ως τωρα τουλαχιστον).

 

Εχει γραφικαρες, εχει πολυ καλο voice acting και lip sync (αυτο το τελευταιο οχι σε επιπεδο heavenly sword αλλα κορυφαιο παρα αυτα) και ο κοσμος του διχνει καλοδουλεμενος. Πιστευω οτι θα το γουσταρω τρελα. Δεν με ενδιαφερει αν ειναι καλο σε "gameplay" μιας και δεν ειναι ο κεντρικος σκοπος αυτος αλλα το story και η παρουσιαση και οι επιλογες (και επιπτωσεις τους) να εχουν νοημα.

 

---------- Προσθήκη στις 19:57 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 14:18 ----------

 

review απο IGN επισης μολις βγηκε.

 

[ame]http://ps3.ign.com/dor/objects/811232/quantic-dream-project/videos/heavyrain_vdr_020910.html?show=hi[/ame]

Δημοσ.
Εχει γραφικαρες, εχει πολυ καλο voice acting και lip sync (αυτο το τελευταιο οχι σε επιπεδο heavenly sword αλλα κορυφαιο παρα αυτα) και ο κοσμος του διχνει καλοδουλεμενος. Πιστευω οτι θα το γουσταρω τρελα. Δεν με ενδιαφερει αν ειναι καλο σε "gameplay" μιας και δεν ειναι ο κεντρικος σκοπος αυτος αλλα το story και η παρουσιαση και οι επιλογες (και επιπτωσεις τους) να εχουν νοημα.

Μην λέμε ότι θέλουμε... Από το demo αν κρίνω το lip sync είναι ΧΑΛΙΑ... Στη σκηνή με την κοπέλα ότι νάναι λέει και το στόμα λέει άσχετα (και αλλού)... Πάντως αφού έψαξα λίγο παραπάνω για το παιχνίδι αποφάσισα ότι θα το αγοράσω γιατί το story θα μου αρέσει πάρα πολύ. Και το καλύτερο είναι ότι οι επιλογές σου μένουν... Αν σε κάπια φάση δεν καταφέρεις να νικήσεις έναν "κακό" και πεθάνεις, η ιστορία συνεχίζει και αφομοιώνει το θάνατο του χαρακτήρα μέσα της... Αυτό μου φαίνεται καταπληκτικό από πλευρά ότι μπορούμε να δούμε 4 βασικές ιστορίες (4 ζωντανοί, 3 ζωντανοί κλπ) και με τις μικρότερες επιλογές που κάνεις η ιστορία αλλάζει άρα άπειρες ακόμα παραλαγές :-)

Δημοσ.

Το ειχα επισημανει πριν χρονια με την κυκλοφορια του Fahrenheit: Το μελλον του interactive gaming ειναι αυτο.Δυστυχως μετα το Fahrenheit καμια εταιρια δεν εκανε 'ανοιγμα' προς αυτου του ειδους την διασκεδαση.Προσωπικα δωσε μου καθε μηνα ενα τετοιο 'game' και δεν ακουμπαω τιποτα αλλο.Ακομα καλυτερα φερε σεναριογραφους και κανε δεκαπενθημερα-μηνιαια επεισοδια σαν σειρα.Ο μπουσουλας υπαρχει,τρελες πωλησεις θα γινουν αυτη τη φορα σιγουρα, μακαρι να δουμε κατι παραπανω και να μην περιμενουμε παλι απο την Quantic σε 4 χρονια.

 

Εντιτ: Α!Κατι αλλο: Το 'παιχνιδι' παρα τις διθυραμβικες κριτικες να ειστε σιγουροι οτι θα θαφτει απο την πλειονοτητα των gamers οπως εγινε και με το Fahrenheit.H κλασικη ατακα θα ειναι "60Ε για ταινια και επιλογη πατηματος κουμπιων?".Οποτε η generation του COD-2,5ωρες-σας τρωω-τα-λεφτα-παρτε-MP της πλακας, θα θαψει απιστευτα και αυτη την προσπαθεια για κατι νεο.

Δημοσ.

Κοίταξε γούστα είναι αυτά. Κάποιοι θέλουν συνεχή δράση, δεν μπορείς να τους κατηγορείς για κάτι τέτοιο. Αν ακολουθεί τα βήματα του Fahrenheit αναμένεται εξαιρετικό!

Δημοσ.
Εντιτ: Α!Κατι αλλο: Το 'παιχνιδι' παρα τις διθυραμβικες κριτικες να ειστε σιγουροι οτι θα θαφτει απο την πλειονοτητα των gamers οπως εγινε και με το Fahrenheit.H κλασικη ατακα θα ειναι "60Ε για ταινια και επιλογη πατηματος κουμπιων?".Οποτε η generation του COD-2,5ωρες-σας τρωω-τα-λεφτα-παρτε-MP της πλακας, θα θαψει απιστευτα και αυτη την προσπαθεια για κατι νεο.

 

 

Πολύ σωστό αυτό που λες, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά το Fahrenheit. Προσωπικά το κατατάσσω στην κατηγορία των παιχνιδιών που ενώ είχαν potential για κάτι πολύ περισσότερο, τελικά μάλλον τα... έφαγε η μαρμάγκα (Fahrenheit, Vampire the Masquerade: Bloodlines και φυσικά Planescape Torment). Θα ήθελα να πιστεύω ότι η πιο ώριμη και ενήλικη φύση του Heavy Rain καθώς και το πιο οργανωμένο marketing και promotion του, θα το βοηθήσουν ώστε να μην μπει στη λίστα...

Δημοσ.
Μην λέμε ότι θέλουμε... Από το demo αν κρίνω το lip sync είναι ΧΑΛΙΑ... Στη σκηνή με την κοπέλα ότι νάναι λέει και το στόμα λέει άσχετα (και αλλού)...

 

Από ό,τι διάβασα, η native γλώσσα είναι τα Γαλλικά. Δοκίμασε να αλλάξεις την γλώσσα και κάνε ένα post.

Δημοσ.

Eurogamer...

 

Games typically begin and end with killing. In between, there will be a lot of killing. And if you get bored, you can always go off and do some different killing. Heavy Rain is another game about killing, but the difference is that when you pull the trigger - if you pull the trigger - you're committing to something with consequences. You may die in Heavy Rain, but rather than losing progress you may lose opportunities. In a medium where your existence is now so cheap that most games don't bother to punish you for wasting it, Heavy Rain wants you to respect human life.

Δημοσ.
Το παιχνίδι κυκλοφορεί,ένα φιλαράκι μου από Αμερική το παίζει 2 ημέρες τώρα,στο status του γράφει Heavy Rain και όχι Heavy Rain Demo!!!

 

Εχει το review copy ο τυχερος.Δεν σπασανε ακομα την release date στην Αμερικη τα καταστηματα.Στις 22 λογικα θα πωλειται στην Αμερικη.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...