Προς το περιεχόμενο

L.A. Noire (PS3, XBOX360)


kostacurtas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

L.A. Noire

 

Rockstar Games is pleased to announce a partnership with Team Bondi Pty Ltd to publish the ground-breaking next generation crime thriller L.A. Noire. Developed by Team Bondi, a new Australian based studio founded by Brendan McNamara, of The Getaway, L.A Noire is an interactive detective story set in the classic noir period of the late 1940's.

 

L.A. Noire blends action, detection and complex storytelling and draws players into an open-ended challenge to solve a series of gruesome murders. Set in a perfectly recreated Los Angeles before freeways, with a post-war backdrop of corruption, drugs and jazz, L.A. Noire will truly blend cinema and gaming.

 

Publisher: Rockstar Games

Developer: Team Bondi

Platform: PS3, XBOX 360

Release Date: TBA 2011

 

  • Απαντ. 199
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

L.A. Noire graces cover of March Game Informer

 

Rockstar’s L.A. Noire will be gracing the cover of the March issue of Game Informer, and inside will be a 10-page feature looking at the game’s recreation of 1947 Los Angeles.

 

This is proof of comments made by Rockstar last month, that the game would get a big reveal in February.

 

According to Game Informer, the feature piece also delves into the facial-animation for the game, which GI says may “change the way we look at games from now on”.

 

lanoirecover.jpg

Δημοσ.

L.A. Noire Details Divulged

 

L.A. Noire, Rockstar's police action-adventure game, is no longer a Playstation 3 exclusive, opening up the possibility of an eventual PC port:

 

You play as Cole Phelps, a beat cop looking to clean up the streets of L.A. It won't be easy, seeing as how the L.A. police force is mired in corruption from top to bottom. Phelps has his own issues to deal with, including some very bad things he did in World War II. Though he starts low on the totem pole, over the course of L.A. Noire Phelps progresses through a series of "desks" in the department, including traffic, vice and, ultimately, homicide.

 

As a detective, you have to solve cases through a mixture of investigations, interviews and interrogations. According to the article in GI, when you come across a scene, you won't find highlighted items sitting in obvious places. Crime scenes are said to look natural and require a deft eye to spot important clues. See a pair of glasses on the ground of a supposed murder scene and you can pick them up, noting details such as the brand etched on the inside of the frame. These little bits of information are jotted down on your notepad, which can be brought up at any time.

 

Things get a little more interesting in regards to the interview system. Team Bondi is using revolutionary technology that could change the way games are made. The new facial motion capturing system sets actors alone in a giant room with cameras all around. In full make-up, the actor delivers their dialogue. Every facial moment is recorded, from the most exaggerate of motions to the slightest twitch of an eye. The dialogue is recorded at this time as well, creating a seamless scene. All of this is then translated into a 3D game landscape with no animators needed. The result? According to GI, it's a picture-perfect rendering of the actor's scene.

  • 9 μήνες μετά...
Δημοσ.

Προσέξτε λεπτομέρεια στο lip-synching και το facial animation των χαρακτήρων. Θα μας τρελάνει πάλι η Rockstar. Απλά μαγεία το παιχνίδι...

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

And it just gets better and better.

 

Εγώ προσωπικά έχω μείνει μαάκας. 1η φορά βλέπω τόσο ρεαλισμό σε πρόσωπα σε βιντεοπαιχνίδι. Κρίμα που δεν έχω κονσόλα δηλαδή. <_<

Δημοσ.

αυτό το παιχνίδι δεν είναι που είχε ανακοινωθεί πριν καμια 4-5 χρόνια? προσωπικά δεν με ενδιαφέρουν τα mafia/gta style games αλλα αν έχει καλό σενάριο στυλ heavy rain θα το τιμήσω

Δημοσ.

Φανταστικό! Εξαιρετική δουλειά από την Rockstar που δεν επαναπαύεται με τίποτα από ότι φαίνεται, παρά τις τρελές πωλήσεις που κάνουν οι τίτλοι της. Αν έχει και στοιχεία Heavy Rain, όπως δείχνει, θα είναι εκπληκτικό το παιχνιδάκι!

Δημοσ.

Να κανω λιγο τον δικηγορο του διαβολου...

Τα γραφικα ειναι οντως φανταστικα αλλα ειναι απο cutscenes οχι ingame. Αν εχει τετοια γραφικα και στην διαρκεια της δρασης (που δεν το νομιζω) παω πασο. Αλλιως αν αυτες οι λεπτομερειες ειναι κατα την διαρκεια cutscenes μονο δεν βλεπω γιατι να μην της βαλουν τοτε κανονικα με τους ηθοποιους σε βιντεο που θα εβγαινε και απειρως φθηνοτερα για την εταιρια. Αντιθετα ξοδευονται τεραστια ποσα για να κανουν σε γραφικα μια σκηνη σε βιντεο...

Αυτο φυσικα εχει και επιπτωση στην τελικη τιμη του προιοντος που θα μπορουσε να ειναι κατα πολυ χαμηλοτερη αν απεφευγαν τετοια εξοδα.

Το μονο θετικο ειναι η ερευνα και χρηση νεων τεχνολογιων, αλλα παλι δεν καταλαβαινω γιατι για αυτην την ερευνα θα πρεπει να την πληρωνουμε εμεις (μεσω τον αυξημενων τιμων) και οχι η εταιρια απο τα κερδη της.

Δημοσ.

Αυτο που λες δεν γινεται γιατι δεν μιλαμε για απλες cutscenes αλλα για δυναμικες σκηνες που αλλαζουν αναλογα με το αν καταλαβαινεις αν λεει ψεματα η αληθεια αυτος/η με τον/ην οποιο/α μιλας. Αυτο μεταφραζεται σε gameplay που σημαινει οτι τουλαχιστον οι βασικοι χαρακτηρες θα εχουν αυτο το facial animation.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...