SIDO Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2010 ηθελα να ρωτησω ειναι σημαντικο να ζεσταινεις την μηχανη του παπιου? και πως καταλαβαινεις οτι ζεσταθηκε? ευχαριστω.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
iced Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2010 Κοιτα να δεις, απο μισο λεπτο μεχρι 2 λεπτα ειναι ενας λογικος χρονος. Μπορεις να το αφησεις λιγα δευτερολεπτα και μετα να ξεκινησεις πολυ σιγα. Το ζέσταμα οπως και το στρωσιμο ειναι προοδευτικα, γινονται σιγα σιγα... Πηγαινε σιγα στην αρχη και μετα τρεξε παραπανω. Μην το αφησεις 2 λεπτα και μετα το ξεσκισεις... Δεν ειναι μονο θεμα "θερμοκρασιας" αλλα και να ανεβουν τα λαδια σε ολα τα σημεια ωστε να λιπαθουν τα μεταλλα σωστα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
peravrexei Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2010 ηθελα να ρωτησω ειναι σημαντικο να ζεσταινεις την μηχανη του παπιου?και πως καταλαβαινεις οτι ζεσταθηκε? ευχαριστω.... Μπορείς να κάνεις το εξής -αυτό έκανα και εγώ- για να δεις ότι έχει ζεσταθεί ικανοποιητικά ακουμπάς την παλάμη στο αριστερό πλαϊνό καπάκι του κινητήρα όταν το νιώσεις ζεστό είσαι έτοιμος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
clockwork Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2010 μια πιο βρωμικη λυση ειναι να βαλεις το χερι σου στην εξατμιση.ΠΡΟΣΟΧΗ, οχι να την ακουμπησεις αλλα απο πισω να δεις αν το καυσαεριο βγαινει ζεστο. Παντως εγω σε εντουρακι 125 απλα το ξεκιναω χαλαρα παντα ( συνεχιζω και χαλαρα...) και δεν εχουν αναγκη, μη φοβασαι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SIDO Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2010 Μέλος Share Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2010 ευχαριστω για τις συμβουλες . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
eSATA Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2010 Εγώ έχω παρατηρήσει ότι αν του βάζω 4η και γυρίζει η ρόδα ζεσταίνεται αρκετά πιο γρήγορα από ότι με (Ν). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
johnnyestia Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2010 Τι 'ναι αυτά ρε σεις. Τι χέρια στα καπάκια και στην εξάτμιση και χαζομάρες. Βάλε μπροστά το μηχανάκι και άστο να δουλεύει μέχρι να βάλεις το κράνος σου και τα γάντια σου (εννοείται πως πρέπει να τα φοράς χειμώνα-καλοκαίρι). Όταν τα βάλεις, ξεκίνα προς τον προορισμό σου αλλά για το πρώτο 3λεπτο-4λεπτο πήγαινε χωρίς απότομα γκάζια και χωρίς να σπας τις ταχύτητες. Ε, μετά σκίσε το. Ούτε να το ζορίζεις κρύο ούτε να το αφήνεις να ζεσταθεί 5 λεπτά στο ρελαντί κάνουν καλό. Άμα προσέχεις και δεν αφήνεις το παπί χωρίς λάδια τότε το μοτέρ θα σου κρατήσει πολλά πολλά χρόνια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.