gorge18 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2010 Eκανα την άτυχη επιλογή να παραγγείλω ένα προϊών από την σελίδα του κοτσοβολου την 19-01-2010 το οποίο όπως δείχνει στην σελίδα είναι ετοιμοπαράδοτο , οπότε επέλεξα και εγώ να μου αποσταλεί με αντικαταβολή με την μόνη μέθοδο που υπάρχει (πιστωτική κάρτα) Και το αποτέλεσμα ; ακόμα άφαντο κάθε μέρα τους τηλεφωνώ και κάθε μέρα λένε ότι σήμερα αύριο φεύγει και ακόμα ότι η υπεύθυνη λέει του internet δεν δίνει την παραγγελιά στο κουριερ , μήπως κύριοι του κοτσοβολου θέλετε να έρθω να το πάρω από εκεί ; πιο γρήγορα θα το έπαιρνα και λιγότερο θα μου στοίχιζε από τα τηλέφωνα που έχω κάνει τόσες μέρες … οπότε ΜΑΚΡΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΟΤΣΟΒΟΛΟ θα γλιτώσετε πολύ πονοκέφαλο
Opix Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2010 Δεν εκπλήσομαι καθόλου! Το αντίθετο θα μου έκανε εντύπωση. Νομίζω ότι έχει να κάνει με το κοινό στο οποίο απευθύνεται το κατάστημα. Πάω, βλέπω, με πιάνουν από το χεράκι να μου εξηγήσουν τα πάντα, πληρώνω το προϊόν (μαζί με το μάρκετινγκ φυσικά) και φεύγω με την κούτα αγκαλιά
Litost Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2010 Η εξήγηση των πάντων συνίσταται στο να σου πουλήσουν το total support. Κατά δήλωση των ανωτέρων, "εάν δεν πουλήσεις και εξτρά εγγύηση, μπορείς κάλλιστα καν να μην το πουλήσεις".
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.