Προς το περιεχόμενο

NOKIA ?MEΓAΛH ΞEΦTILA!


teleiomenos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πας παιρνεις ενα κινητο να κάνεις τη δουλεια σου(απο τη vodafone συγκεκριμενα) το φορτιζεις 8 ορες μιλας 2 λεπτα και σβηνει!

Το πας πισω την αλλη μερα και ζητας αντικατάσταση αφου πληρεις τις προδιαγραφές(επιστροφη μεσα σε 24 ορες και χρονος ομιλιας μεχρι 5 λεπτα)

Βλεπουν στη vodafone το προβλημα (το ειδαν με τα ματια τους οτι εσβησε με γεματη μπαταρια και δεν ξαναανοιγε)

το στελνουν στη ΝΟΚΙΑ και μετα απο 10 μερες με πληροφορουν οτι η συσκευη ηρθε αλλα ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΤΙΠΟΤΑ!!!

Στο χαρτι λεει οτι δε βρεθηκε βλαβη !!!

:confused: Η συσκευη είναι επισκευασμενη αλλα δεν περιμενα ποτε να γινουν τοσο ρομπα οι τεχνικοι της Νοκια για να μην αντικαταστησουν τη συσκευη.Ανειπωτη Ξεφτιλα!ΝΑ γραφουν οτι δεν ειχε απολυτως τιποτα!Nα σε βγαζουν τρελο.ΚΑι στη Vodafon να σου λενε οτι μαλλον η συσκευη δεν ειχε τιποτα απλα ......ετυχε!

Να τους εξηγεις οτι δεν μπορει να ετυχε να σβηνει το κιν. σε 2 λεπτα ειτε μιλαγες ειτε επαιζες παιχνιδια ειτε οτιδηποτε.Και ειδικα αφου ειχαν συμφωνησει οτι ειχε προβλημα.

Φυσικα περασε το δικο τους.

Παντως η φαρσοκωμωδία κατα του πελατη εγινε με την καλυψη απο τους υπαλληλους της vodafon.Ντροπη!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιδιά η Nokia εδώ και καιρό έχει πατώσει - όλα της τα κινητά παρουσιάζουν προβλήματα ( δεν είναι όπως τον παλιό καλό καιρό βλέπε 6110 - 6150 ) δεν έχει καλό service ή μάλλον καλό προσωπικό - πάντα για Ελλάδα μιλάω δεν ξέρω τί γίνεται έξω - και πάει ολοένα και χειρότερα - και στο κάτω κάτω τί κάνει ; κάθε μήνα βγάζει καινούργια κινητά μπας και προσελκύσει τα πλήθη

 

στο μόνο κινητό που δεν είχα πρόβλημα ήταν το 6510 και έχω μετανιώσει που το έδωσα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να το πας πισω κ να ζητησεις αντικατασταση αφου εγινε μεσα στο 24ωρο.(αν δεν στο κανουν σ αυτο το μαγαζι ή κανε φασαρια ή πηγαινε σε αλλο της αλυσιδας).

Μετα μπορει να φταιει το λογισμικο του κινητου,πηγαινε το για upgrade.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

<blockquote><font class="small">Quote kage:</font><hr> Μετα μπορει να φταιει το λογισμικο του κινητου,πηγαινε το για upgrade. <hr /></blockquote>

 

Αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα!!!

Δεν επιτρέπεται να έχουν τόσα προβλήματα στο λογισμικό τους.

Από τα πιο ακριβά μέχρι τα πιο φτηνά τους μοντέλα, έχει προβλημα το λογισμικό τους.

Με ρωτάτε εμένα αν είμαι διατεθιμένος να τρέχω για «αναβάθμιση λογισμικού» κάθε μήνα;

Και γιατί να έχει προβλήματα; Δεν μπορούν να τα ελέγχουν πριν τα βγάλουν στην κυκλοφορία;

Τέλοσπάντων, παρασύρθηκα.

Κουράγιο σε όσους αντιμετωπίζουν τέτοιου είδους προβλήματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

<blockquote><font class="small">Quote teleiomenos:</font><hr> Παντως η φαρσοκωμωδία κατα του πελατη εγινε με την καλυψη απο τους υπαλληλους της vodafon.Ντροπη! <hr /></blockquote> De mas les apo poio vodafone shop to peires na mhn pathsoume pote?? :mad:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Egv pantos prin apo 1.5 xrono eixa paromoio problhma me ena nokia 3310. Dhladh mesa stous protous mhnes eixe xalasei kai den anoige. Ystera apo megalh talaiporia me to service pou den mporousan na doun ti exei, kai malista mou to eixan parei gia 3 mhnes!!!!! apo konta mou kai to episkeuazan, mou hr8e shmeivma oti den mporoume na to ftiaxoume kai mou eipan na plhrvsv kai thn courier malista pou apo Xanthi phge athina to kinhto (kai meta xanagyrise).

 

Apo ekeinh thn stigmh eipa ena megalo 'take my balls' sthn nokia kai phga kai agorasa ena eriicsson T65 pou akomh leitoyrgei mia xara osh talaiporia kai na exei faei.

 

Nokia den xanaagorazv pantos!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

mia kai einai sxetiko me to problima sas na rotiso kati... i aderfi mou pire to siemens me45 apo katastima vodafone, to evale gia fortisi kai den edeixne na fortizei to afinei arketes ores, paei na to anoiksei den anoige...dokimazei tin mpataria tis miteras mou (exei to idio kinito0 pali tipota. to pire to sabato kai aurio proi tha to paei sto katastima, se poso kairo ginete i antikatastasi???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mhpws sou allajan to software(teleiomenos)? mporei na sou allajan mono to software kai giauto na mhn sou allajan syskeuh. Pantws ta perisotera kainourgia kinhta exoun problhma me to software. Oso pio polles leitourgeies prospathoun na tous baloun toso pio problhmatika ginontai.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

<blockquote><font class="small">Quote GIORGARAS:</font><hr> mia kai einai sxetiko me to problima sas na rotiso kati... i aderfi mou pire to siemens me45 apo katastima vodafone, to evale gia fortisi kai den edeixne na fortizei to afinei arketes ores, paei na to anoiksei den anoige...dokimazei tin mpataria tis miteras mou (exei to idio kinito0 pali tipota. to pire to sabato kai aurio proi tha to paei sto katastima, se poso kairo ginete i antikatastasi??? <hr /></blockquote>

 

Να έχεις υπόψη σου ότι μέσα σε 5 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς το κατάστημα είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟ να αντικαταστήσει ΑΜΕΣΩΣ οποιοδήποτε προϊόν είναι ελλατωματικό. Αν φέρουν αντίρηση (όπως είναι πολύ πιθανόν) πάρτε αμέσως τηλέφωνο στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή του Υπ. Ανάπτυξης στο 1720. Θα μιλήσουν αυτοί με τον υπεύθυνο του καταστήματος και κατά 99% θα τους "πείσουν" να κάνουν αυτό που είναι υποχρεωμένοι. Στο παρελθόν σε μιά παρόμοια περίπτωση, κατά σύμπτωση πάλι σε Vodafone shop, ένα τηλέφωνο από το υπουργείο στο κατάστημα ήταν αρκετό γιά να μας θυμούνται με το μικρό μας όνομα :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κακο ειναι οτι ακομα και τα πιο ακριβα μοντελα της εταιριας βγαζουν ψιλοπροβληματακια εχω ενα 8910 και στο 4μηνο που το εχω εβγαλε μπλε οθονη :P 2 φορες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια το καταστημα vodafone ειναι του Περιστεριου.Αυτος ο χοντρος εκει μεσα δεν ξερω πως την εχει δει.Οταν παντως εκανα φασαρια μου ειπε οτι μπορει να ηταν τυχαιο που εσβηνε !!!Αν ειναι δυνατον.Δε ξερω για τα αλλα καταστηματα αλλα εκει ειναι και πολυ ζωα.Η γκομενα στο ταμειο εκανε και μιση ωρα να εξυπηρετησει τον κοσμο.Μιλαμε για ουρα 10 μετρα.

Το πιο τραγικο απο ολα ειναι οτι αφου μου το γυρισαν επισκευασμενο ,ενω το χαρτι ελεγε και καλα οτι δε βρεθηκε βλαβη ,ο χοντρος μου λεει οτι εαν παρουσιασει παλι προβλημα ακομα και εκεινη την ιδια ημερα δεν ισχυει η αντικατασταση αφου εχει περασειη διορια! Και οταν του ειπα ποια διορια αφου εγω το κινητο το ειχα μια μερα στα χερια μου ενω 10 μερες το ειχαν αυτοι ξερετε τι μου απαντησε??

Ετσι ειναι.Δε μπορω να κανω τιποτα!

Τρελα δηλαδη! Σκεφτηκα να κανω μηνυση αλλα τα εξοδα και η ταλαιπωρια ειναι περισσοτερα .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έπρεπε να είχες απαιτήσει να σου το αλλάξουν και όχι να το στείλουν γιά έλεγχο. Ήταν υποχρεωμένοι να σου δώσουν άλλο ή αν δεν είχαν, να το πάρουν πίσω και να σου φέρουν άλλο. Εφόσον πέρασαν οι 5 μέρες (έστω κι αν το τηλέφωνο βρισκόταν στη Nokia) δεν είναι υποχρεωμένοι να σου το αλλάξουν. Αν ξαναχρειαστεί να το πας γιά επισκευή όμως, να ξέρεις ότι είναι υποχρεωμένοι να σου δώσουν άλλο γιά όσο διάστημα είναι το δικό σου στο service.

 

Ενημερωτικά, προς υποψήφιους αγοραστές Alcatel, το καλοκαίρι είχα μιά παρόμοια εμπειρία με το service της εν λόγω εταιρίας το οποίο επέμενε ότι ένα τηλέφωνο που έκλεινε κατά τη διάρκεια της κλήσης και πήγε δύο φορές γιά επισκευή γιά αυτό το λόγο, δεν είχε τίποτε και έφταιγε το σήμα της Vodafone (στον ίδιο χώρο λειτουργούσαν άλλα δύο κινητά Vodafone το οποία ποτέ δεν παρουσίασαν παρόμοιο πρόβλημα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...