Προς το περιεχόμενο

Καταγγελία προς ΟΝ TELECOMS


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σας δημοσιοποιώ καταγγελία την οποία έστειλα στην ON Telecoms για την απαράδεκτη (για να μη τη χαρακτηρίσω απατεωνίστικη) συμπεριφόρα της εταιρείας και των πωλητών της.

_______________________________________________________________________

 

ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ

 

 

Με την παρούσα θέλω να καταγγείλω την συμπεριφορά και το συναλλακτικό ήθος της εταιρείας και των υπαλλήλων σας, την οποία προτίθεμαι να φέρω ενώπιον της δικαιοσύνης και της ελεγκτικής αρχής της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων.

 

Συγκεκριμένα:

 

Κατά τα μέσα του Δεκεμβρίου του 2009 υπέπεσε στην αντίληψη μου ότι υπεγράφει σύμβαση ενεργοποίησης υπηρεσιών τηλεφωνίας ανάμεσα στην ON TELECOMS και ένα συγγενή μου, πρώτου βαθμού, κάτοικο επί της οδού ΧΧΧΧΧ, ΧΧΧΧ Αττικής και νόμιμου κατόχου της υπ’ αρίθμ ΧΧΧΧΧ τηλεφωνικής γραμμής, υπηρεσιών ΟΤΕ. Το συγκεκριμένο γεγονός δε θα θεωρούταν παράλογο εάν ο εν λόγω συγγενής μου δεν ήταν ένας άνθρωπος ο οποίος αντιμετώπιζε χρόνια νευρολογικά προβλήματα και είχε υποστεί εγκεφαλικό, τα οποία όπως είναι κατανοητό τον καθιστούσαν ανίκανο να υπογράψει οποιαδήποτε σύμβαση. Όλα τα παραπάνω φυσικά μπορούν να βεβαιωθούν μέσω ιατρικών γνωματεύσεων και μαρτυριών, οι οποίες μπορούν να πιστοποιήσουν ότι ο εν λόγω άνθρωπος, ο οποίος δυστυχώς προσφάτως απεβίωσε, δεν ήταν σε θέση να υπογράψει κανένα χαρτί νομικής φύσεως.

Θέλω επίσης να αναφέρω ότι κατά την επίσκεψη του πωλητή σας στην οικία του συγγενή μου, ο πρώτος απέσπασε το ποσό των δεκαπέντε (15) ευρώ, ως προκαταβολή ενεργοποίησης των υπηρεσιών σας. Στο αντίγραφο της συμβάσεως το οποίο βρήκαμε, δεν αναγραφόταν τίποτα απολύτως, παρά μόνο μία υπογραφή στα στοιχεία του πελάτη. Τα στοιχεία του πωλητή δεν ήταν συμπληρωμένα, καθώς όπως είναι προφανές δεν ήθελε να γνωστοποιηθούν τα στοιχεία του.

Αρχικά η πρώτη εντύπωση μου ήταν ότι επρόκειτο απλά για κάποιο απατεώνα, ο οποίος ήθελε να αποσπάσει το παραπάνω ποσό από έναν άνθρωπο με προβλήματα υγείας. Παρόλα αυτά και προκειμένου να είμαι σίγουρος, την ίδια ημέρα που έγινε αντιληπτή η παραπάνω σύμβαση, ενημερώθηκε άμεσα η εταιρεία σας μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας, στην οποία σας γνωστοποιήθηκε ότι δεν επιθυμούμε την ενεργοποίηση οποιασδήποτε υπηρεσίας. Ο υπάλληλος της εταιρείας σας, του οποίου το όνομα δεν κατέγραψα, με διαβεβαίωσε ότι δεν υπάρχει καμία αίτηση σε αναμονή και ότι σε περίπτωση την οποία επρόκειτο όντως για δική σας σύμβαση, οι υπηρεσίες δε θα ενεργοποιούνταν εάν η σύμβαση καταχωρούνταν στα συστήματα σας. Μετά από τις διαβεβαιώσεις σας το αντίγραφο της συμβάσεως, το οποίο και θεωρήθηκε ψεύτικο, πετάχτηκε.

 

Παρά τις διαβεβαιώσεις των υπαλλήλων σας, την 29/12/2009 παραλάβαμε λογαριασμό τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών της εταιρείας σας. Την ίδια ημέρα επικοινώνησα ξανά τηλεφωνικά με την εταιρεία σας, προκειμένου να γνωστοποιηθεί το γεγονός και να αιτηθούμε άμεση διακοπή των υπηρεσιών και πίστωση του ποσού χρέωσης, προκειμένου να κλείσει ο λογαριασμός. Ο υπάλληλος της εταιρείας σας κ. ΧΧΧΧΧ, στον οποίο γνωστοποιήθηκαν όλα τα παραπάνω, με ενημέρωσε ότι το αίτημα έχει καταγραφεί στα συστήματα σας και θα προχωρήσουν οι απαραίτητες ενέργειες.

 

Την 27/01/2010 και παρ’ όλες τις ενέργειες μου, που προηγήθηκαν και προαναφέρω, λάβαμε νέο λογαριασμό της εταιρείας σας. Την ίδια μέρα επικοινωνήσα πάλι με την εταιρεία σας τηλεφωνικά. Ο υπάλληλος της εταιρείας σας, κ. ΧΧΧΧ, μου ανέφερε πως στο σύστημα της εταιρείας σας είχε καταγραφεί το προηγούμενο αίτημα. Προφανώς όμως κανένας δεν φιλοτιμήθηκε να ασχοληθεί. Αιτήθηκα εκ νέου την κατάργηση των υπηρεσιών και την πίστωση του ποσού, καθώς και την άμεση γνωστοποίηση των ενεργειών σας, μέσω Fax. Δυστυχώς, για ακόμα μία φορά, η εταιρεία σας αγνόησε το αίτημα μου καθώς μέχρι σήμερα δεν έχω λάβει καμία απάντηση.

 

Με την παρούσα επιστολή σας γνωστοποιώ πως δεν προτίθεμαι σε καμία περίπτωση να εξοφλήσω το υπόλοιπο ενός λογαριασμού, οι υπηρεσίες του οποίου ενεργοποιήθηκαν από μία σύμβαση, στην οποία ο πωλητής σας απέσπασε με δόλιο τρόπο την υπογραφή από έναν άνθρωπο με εμφανή προβλήματα υγείας, που τον καθιστούσαν ανίκανο να υπογράψει μία σύμβαση παροχής υπηρεσιών.

Επίσης ζητάω για ακόμα μία φορά την άμεση κατάργηση όλων των τηλεφωνικών υπηρεσιών καθώς και την πίστωση του ποσού, προκειμένου να κλείσει το υπόλοιπο του λογαριασμού.

Σας ενημερώνω ότι εάν για ακόμα μία φορά δεν λάβω έγγραφη επιβεβαίωση μέσω Fax στο ΧΧΧΧΧ, για τις παραπάνω ενέργειες σας, θα προβώ σε έγγραφη καταγγελία προς την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων και το Ινστιτούτο Καταναλωτών και θα κινηθώ νομικά εναντίον της εταιρείας σας και του πωλητή σας.

 

Θέλω να καταγγείλω την απαράδεκτη συμπεριφορά του πωλητή σας, ο οποίος μπορεί να χαρακτηριστεί επιεικώς απαράδεκτος, καθώς και της εταιρείας σας, η οποία με αγνοεί επιδεικτικά, παρά τις συνεχείς οχλήσεις μου.

 

Τέλος σας ενημερώνω ότι η παρούσα επιστολή θα δημοσιοποιηθεί στον έντυπο τύπο και σε ιστοσελίδες του διαδικτύου, προκειμένου να γνωστοποιηθούν στο κοινό το ήθος της εταιρείας σας και των πωλητών σας.

 

 

 

 

Αθήνα 29/01/2010

Δημοσ.

Θα σου απαντήσουν σε κανένα εξάμηνο.

 

Τόσο έκαναν για να μου απαντήσουν σε αντίστοιχο εξώδικο, όταν επί δύο μήνες δεν είχα τηλέφωνα και Internet στο γραφείο, και τους ζήτησα το αρχείο βλαβών και το αρχείο καταχωρήσεων βλαβών στον ΟΤΕ για να κάνω αγωγές...

 

Δεν έχουν προσωπικό και απαντάνε του αγίου .... ανήμερα.

 

Όσο για τους αλήτες πωλητές, δεν είναι υπάλληλοι της ON αλλά εξωτερικοί συνεργάτες που παίρνουν προμήθεια για κάθε συνδρομή που φέρνουν.

 

Πιθανότατα για αυτό το λόγο να μην έβλεπαν αίτηση σύνδεσης στα συστήματα τους (τις μαζεύουν τις χειρόγραφες μια φορά το μήνα από τους συνεργάτες).

 

Τέτοιους μπάσταρδους πωλητές δυστυχώς θα βρεις σε όλες τις εταιρίες. Έχω ακούσει τα ίδια για tellas- forthnet-hol κλπ.

Δημοσ.

Σχετικά με τους πωλητές παραθέτω ότι απάντησα και σε άλλο forum που δημοσίευσα την καταγγελία.

 

Γνωρίζω ότι χρησιμοποιούν εξωτερικούς συνεργάτες για πωλήσεις Door 2 Door. Αυτό όμως δεν απαλάσει την ΟΝ από τις ευθύνες της. Αν μη τι άλλο θα έπρεπε να είναι πολύ πιο προσεκτική στην επιλογή των συνεργατών της εφόσον επιθυμεί να ακολουθεί μία τέτοια πολιτική προώθησης προιόντων. Γιατί από την στιγμή που την επέλεξε δεν ευθύνεται μόνο για την παντελή αδιαφορία της στο εν λόγω θέμα, αλλά είναι και υπόλογη για τις πράξεις των συνεργατών της. Αυτοί τους επέλεξαν, αυτοί συνεργάζονται μαζί τους, αυτοί τους πληρώνουν και αυτοί εισπράτουν από τις συμβάσεις που τους πηγαίνουν.

Και στο κάτω κάτω δε νομίζω πως δε γνωρίζουν την κατάσταση. Είναι πολύ συχνό φαινόμενο κάποιοι D2D πωλητές να προωθούν προιόντα, διαφόρων φύσεων, σε άτομα τα οποία για διάφορους λόγους δεν είναι σε θέση να συνεννοηθούν σωστά. Ξέρω πολλές περιπτώσεις όχι μόνο της ΟΝ με αντίστοιχα φαινόμενα σε ηλικιωμένους ανθρώπους κλπ. Και νομίζω ότι τα ξέρουν λίγο πολύ όλοι. Όταν λοιπόν επιλέγεις να συνεργαστείς με τέτοιες εταιρείες προώθησης γνωρίζεις τι παίζει και το αποδέχεσε. Και μιλάω φυσικά για τα "κεφάλια" των εταιρειών που τους "στρατολογούν".

Ας αποδεχτούν λοιπόν και τις ευθύνες τους.

Πρέπει επιτέλους η στρατηγική του "κι αν περάσει" να σταματήσει. Στην περίπτωση αυτή δεν είναι το θέμα χρηματικό, καθώς το τηλέφωνο είχε ελάχιστες κλήσεις και αυτές για περιπτώσεις ανάγκης. Το θέμα είναι ηθικό.

Δημοσ.

Καλησπέρα σας,

Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία που είχα σήμερα 04/02/2009 με τη διευθύντρια του τμήματος Customer Care της ΟΝ TELECOMS, θα ήθελα να δημοσιεύσω το παρακάτω μήνυμα.

Σύμφωνα με την ενημέρωση την οποία έλαβα, η αίτηση ενεργοποίησης συνδρομής συνοδευόταν από όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά, με αποτέλεσμα να ενεργοποιηθεί κανονικά. Η πρώτη τηλεφωνική κλήση που έγινε στο κέντρο της ΟΝ δυστυχώς δεν είχε καταγραφεί λόγω της έλλειψης καρτέλας συνδρομητή, καθώς η αίτηση δεν είχε καταχωρηθεί τη στιγμή της κλήσης. Αποτέλεσμα των παραπάνω, ήταν να προχωρήσει η ενεργοποίηση σύμφωνα με την τυπική διαδικασία, καθώς δεν είχε καταγραφεί το αίτημα μου για μη ενεργοποίηση και δεν υπήρχε κανένας λόγος για την περαιτέρω διερεύνηση της αίτησης.

Οι επόμενες δύο κλήσεις που πραγματοποιήθηκαν είναι καταγεγραμμένες στο σύστημα, αλλά λόγω των διαδικασιών που ακολουθούνται, δεν έφτασαν στα άτομα τα οποία ήταν αρμόδια να χειριστούν αυτή την υπόθεση.

Η επιστολή η οποία έστειλα στην ΟΝ TELECOMS για να καταγγείλω το γεγονός και δημοσίευσα αργότερα στο διαδίκτυο, δυστυχώς δεν παραλήφθηκε ποτέ από την ΟΝ TELECOMS.

Το θέμα έγινε γνωστό στην διευθύντρια του τμήματος Customer Care της ΟΝ TELECOMS, μέσω της ιστοσελίδας στην οποία δημοσιεύθηκε η επιστολή μου. Μέσω αυτής της ιστοσελίδας έδωσε τα στοιχεία της ώστε να έρθουμε σε επικοινωνία.

Κατά την τηλεφωνική μας επικοινωνία, με διαβεβαίωσε ότι η ίδια έλαβε γνώση του προβλήματος μου, μόνο μετά την δημοσίευση της επιστολής μου στην προαναφερθείσα ιστοσελίδα και με διαβεβαίωσε ότι εάν είχε έρθει το θέμα εις γνώσιν της εκ των προτέρων, θα είχαν γίνει όλες οι απαραίτητες ενέργειες. Ενημερώθηκα ακριβώς για τις διαδικασίες που πρέπει να ακολουθηθούν, τις οποίες φυσικά και αποδέχομαι να ακολουθήσω τώρα που μου γνωστοποιήθηκαν. Θέλω επίσης να αναφέρω ότι με ενημέρωσε πως το ποσό του λογαριασμού θα πιστωθεί.

Δυστυχώς το όλο θέμα δημιουργήθηκε διότι το εν λόγω ζήτημα δε κατάφερε να φτάσει στα αρμόδια άτομα. Αφού κατέστη εφικτό και επικοινώνησα με την διευθύντρια του τμήματος Customer Care της ΟΝ TELECOMS, την οποία θέλω να ευχαριστήσω και προσωπικά, δόθηκε η δέουσα προσοχή και κατανόηση στο εν λόγω ζήτημα. Από τη συζήτηση μας κατάλαβα ότι πραγματικό μέλημα τους δεν είναι η διευθέτηση του υπολοίπου, αλλά η πραγματική επίλυση του προβλήματος μου.

Αποδέχομαι το γεγονός ότι από μεριάς μου δεν έγιναν εξ’ αρχής όλες οι απαραίτητες ενέργειες, τις οποίες δυστυχώς δε γνώριζα και μου γνωστοποιήθηκαν κατά την τηλεφωνική μου συνομιλία με την διευθύντρια του τμήματος Customer Care της ΟΝ TELECOMS.

Τέλος θα ήθελα να πω ότι λυπάμαι βαθύτατα για όλη αυτή την παρεξήγηση η οποία δημιουργήθηκε από την αδυναμία γνωστοποίησης του ζητήματος μου στα αρμόδια άτομα.

Το παρόν μήνυμα το δημοσιεύω κατά προσωπική βούληση, θέλοντας να αποκαταστήσω τα πράγματα και να ενημερώσω για την άμεση ανταπόκριση και πλήρη κατανόηση της ΟΝ TELECOMS στο πρόβλημα μου, αφού αυτό τους κατέστη γνωστό.

Με εκτίμηση

Δημοσ.
Το συγκεκριμένο γεγονός δε θα θεωρούταν παράλογο εάν ο εν λόγω συγγενής μου δεν ήταν ένας άνθρωπος ο οποίος αντιμετώπιζε χρόνια νευρολογικά προβλήματα και είχε υποστεί εγκεφαλικό, τα οποία όπως είναι κατανοητό τον καθιστούσαν ανίκανο να υπογράψει οποιαδήποτε σύμβαση.

 

προκειμένου να γνωστοποιηθεί το γεγονός και να αιτηθούμε άμεση διακοπή των υπηρεσιών και πίστωση του ποσού χρέωσης, προκειμένου να κλείσει ο λογαριασμός. Ο υπάλληλος της εταιρείας σας κ. ΧΧΧΧΧ, στον οποίο γνωστοποιήθηκαν όλα τα παραπάνω, με ενημέρωσε ότι το αίτημα έχει καταγραφεί στα συστήματα σας και θα προχωρήσουν οι απαραίτητες ενέργειες

 

Δυστυχώς το όλο θέμα δημιουργήθηκε διότι το εν λόγω ζήτημα δε κατάφερε να φτάσει στα αρμόδια άτομα. Αφού κατέστη εφικτό και επικοινώνησα με την διευθύντρια του τμήματος Customer Care της ΟΝ TELECOMS, την οποία θέλω να ευχαριστήσω και προσωπικά, δόθηκε η δέουσα προσοχή και κατανόηση στο εν λόγω ζήτημα. Από τη συζήτηση μας κατάλαβα ότι πραγματικό μέλημα τους δεν είναι η διευθέτηση του υπολοίπου, αλλά η πραγματική επίλυση του προβλήματος μου.

Αποδέχομαι το γεγονός ότι από μεριάς μου δεν έγιναν εξ’ αρχής όλες οι απαραίτητες ενέργειες, τις οποίες δυστυχώς δε γνώριζα και μου γνωστοποιήθηκαν κατά την τηλεφωνική μου συνομιλία με την διευθύντρια του τμήματος Customer Care της ΟΝ TELECOMS.

Τέλος θα ήθελα να πω ότι λυπάμαι βαθύτατα για όλη αυτή την παρεξήγηση η οποία δημιουργήθηκε από την αδυναμία γνωστοποίησης του ζητήματος μου στα αρμόδια άτομα.

Το παρόν μήνυμα το δημοσιεύω κατά προσωπική βούληση, θέλοντας να αποκαταστήσω τα πράγματα και να ενημερώσω για την άμεση ανταπόκριση και πλήρη κατανόηση της ΟΝ TELECOMS στο πρόβλημα μου, αφού αυτό τους κατέστη γνωστό.

Με εκτίμηση

 

 

αν αυτο που λες οτι δεν ειναι σε θεση να υπογραψει στεκει νομικα, τοτε ολα τα αλλα που αναφερεις μετα ειναι...παραλογα να τα πω; υποπτα να το πω; ...

ΑΝ ισχυει βεβαια αυτο που λες...και δεν υπαρχει υπερβολη στο κειμενο σου...

 

 

μα ο υπάλληλος δεν επρεπε να σου πει την διαδικαση που εμαθες αργοτερα ή μηπως και εκει φτες εσυ; (αν δεν κανω λαθος επρεπε να σου πει να στειλεις φαχ...κ.λ.π.)

 

 

 

καπου "χανει" η υποθεση...τεσπα

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...