haHa Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2010 ixthy, περα απο την κ@λοτουμπα, μην μπερδευεσαι. Εγω προπαντως μιλησα για την αποφυγη αγορας iMac (λογω του παραγοντα κοστους που εθεσε ο topic starter) και την επιλογη pc hardware και μαλιστα οχι all-in-one. Αυτο ειναι που θα του προσφερει πολυ χαμηλοτερο κοστος, καλυτερο και πιο ευκολο/φθηνο service, μεγαλυτερη εγγυηση. Το αν θα βαλει linux (προς θεου , οχι ubuntu) ή windows ειναι δικο του θεμα. Ασχετα αν η πλειοψηφια τελικως επιλεγει windows για διαφορους λογους, Επειδη βλεπω οτι συνεχεια μπερδευεσαι, δες ξανα το πρωτο μηνυμα και θα δεις οτι δεν αναφερομαι καν σε λειτουργικο, αλλα αποκλειστικα στο hardware για να εχει χαμηλο κοστος και σωστο service/εγγυηση: http://www.insomnia.gr/forum/showthread.php?p=3147819#post3147819 Φυσικα και μπορεις..Αλλα θα ειναι αυξημενο το κοστος, σχεδον διπλασιο.. Δεν ειναι τυχαιο οτι και για αυτο ακριβως τον λογο η συντριπτική πλειονοτητα των επιχειρησεων ειναι με pc. Οποτε μην νομιζεις οτι θα ειναι φθηνοτερη η λυση με mac. Παρε λοιπον mac για αλλους λογους, οχι για το κοστος!(που θα ειναι σχεδον διπλασιο και σε βαθος χρονου μπορει και μεγαλυτερο λογω μικρης εγγυησης και ακριβων ανταλλακτικων/εργατικων) Υ.Γ.: Office license θα πρεπει να αγορασεις και σε mac . Μπορεις φυσικα να βαλεις μια δωρεαν σουιτα γραφειου (πχ openoffice) , αλλα αυτο ισχυει σε ολα τα λειτουργικα.. Με λιγα λογια , για απλη χρηση και οχι κατι εξειδικευμενο, κατι μεχρι το πολυ 600 ευρω αρκει. Πχ: http://www.plaisio.gr/Computers/Desktop/PC/Turbo-X-Sphere-E1250.htm http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.912051 Και το πιο βασικο ειναι οτι εχουν 3 χρονια εγγυηση και ταχυτατη εξυπηρετηση. Σε επωνυμο μπορεις να δεις κατι τετοιο: http://www.skroutz.gr/s/95991/HP-Compaq-CQ5231UK.html + 1 οθονη 22" με 130€. Να εχεις παντα στο νου σου την εγγυηση και την εξυπηρετηση. (και σε καποιο βαθμο και την αναβαθμισημοτητα) Και φυσικα δεν νοειται να δωσεις πανω απο 600€ για μηχανημα γραφειου, εκτος αν προκειται να κανει σοβαρη δουλεια(πχ video encoding), οποτε θελεις καναν τετραπυρηνο και καμμια καλη οθονη, αρα θα πρεπει να πας στα 1000€. Εδω ο topic starter μιλαγε για κοστος κ ευκολια service και ακουγαμε προτασεις για all-in-one και iMac.. Εκει δεν σε βλεπω να εδειξες ιδιαιτερο ζηλο, παρολο που αυτο ηταν το ακυρο.. Φθανει παντως, δεν συνεχιζω , ειχα πει no further comment , δεν λεει να μιλαω με ατομα που εκφερουν γνωμη για κατι που οι ιδιοι λενε οτι δεν εχουν μπει ΠΟΤΕ καν στον κοπο να το χρησιμοποιησουν. Οχι αλλες κ@λοτουμπες και οχι αλλη προτροπη-προταση αγορας iMac για υπολογιστη γραφειου που μας νοιαζει το κοστος, το γρηγορο/φθηνο service και η εγγυηση.
Cue Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2010 Το πρόβλημα για το αν θα πάρει μία επιχείρηση Mac ή PC είναι το MacOS/Windows/Linux ή το τι εγγύηση έχει σαν μηχάνημα? Αυτό πιστεύω είναι το πιο σημαντικό και μετά όλα τα άλλα αναλόγως και με τις ανάγκες φυσικά. Επειδή είναι περασμένη ώρα θα παραθέσω και την άποψή μου κάποια άλλη στιγμή.
ixthy Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2010 Δεν μπερδεύομαι καθόλου και ούτε τούμπες κάνω. Το παιδί ρώτησε αν αξίζει να πάρει mac. Για μένα αξίζει και ας είναι κάπως πιο ακριβό. Αν δεις στην αρχή και γω τα ίδια με σένα του είπα από την αρχή όταν τέθηκε πολύ σοβαρά το ζήτημα κόστος: Linux και πάλι linux (γιατί όχι ubuntu?). Αυτό όμως που με έκανε να γράψω όλα όσα έγραψα ήταν επειδή άρχισες λανθασμένα να υποστηρίζεις ότι τα windows είναι καλύτερα από το OSX στο θέμα του backup. Και λες επίσης ότι στο mac δεν έχεις raid! Αυτό με ανάγκασε να απαντήσω γιατί δεν μπορεί να γράφονται ανακρίβειες και να μην απαντώ. Όταν εγώ μιλώ για κάτι που δεν ήξερα καλά έχω παραδεχτεί το λάθος μου δημοσίως, διότι δεν έχω κανένα δικαίωμα να λέω ανακρίβειες ακόμα και αν έχω τις καλύτερες προθέσεις. Υ.Γ. Αν μιλάς για hardware, να μην αναφέρεσαι στη λέξη windows. Y.Γ.2: Σταμάτα την καραμέλα των 29 euro και για καινούργια και παλιά μηχανήματα. Ubuntu + open office = 0 euro, Snow Leopard + iLife + iWork = 130 pounds στην Αγγλία, για Ελλάδα δεν ξέρω αλλά εύκολα το παιδί μπορεί να το βρει. Άσε που μόνο το iWork θα αναγκαστεί να πάρει και αν το πάρει και αυτό με καινούργιο mac. Πόσο θέλει αλήθεια για win7 και office 2007 και άδειες για επιχείρηση; Εγώ που ρώταγα τα χριστιούγεννα για win7 στα μαγαζιά κάτι 300άρες και 400άρες άκουγα μόνο για το os. Άμα βάλεις και το office!!! Χάνεις την μπάλα. Και μην αρχίσεις με κάτι oem και dsps γιατί ειλικρινά δεν έχω καμιά όρεξη να διορθώνω ότι διαστρεβλώνεις πολύ έντεχνα. Εφόσον λοιπόν εγώ δεν γνωρίζω και τα ξέρεις όλα εσύ που μας έχεις **** και προσπαθώ να μείνω και ευγενικός, αλλά δεν άντεξα άλλο, ας το βουλώσω να μην τρώω και ώρες να γράφω τα αυτονόητα. Έχεις πολλές γνώσεις και στο έχω αναγνωρίσει. Αλλά αυτή η windows μανία σου είναι ανυπόφορη, ειδικά όταν προσπαθείς να αποδείξεις ότι ο γάιδαρος πετάει. Υ.Γ.3: Αν δε σου αρέσει το ubuntu να μας πεις γιατί καθώς και τι άλλο προτείνεις εναλλακτικά. Εγώ πρότεινα το ubuntu ως εξαιρετικά φιλικό και πλήρες σε drivers. Υ.Γ.4: Είδα και το windows management των 7. Καλά τόλμησες και το σύγκρινες με το αντίστοιχο του mac? Έβγαλες και το dock άχρηστο? Η ίδια η Microsoft παραδέχτηκε ότι εμπνεύστηκε από το Leopard. Εσύ βέβαια θα διαφωνείς σε αυτό ακόμα και με την ίδια τη Microsoft. Sorry μιλώ για άλλο thread, αλλά μου ρθε να στο πω γιατί πρόσφατα είδα και τα 7. Υ.Γ.5: Μου θυμίζεις ένα φίλο μου που μου λέει συνέχεια για το mac πέτα το και μετά λέει ότι αν η Apple έβγαζε tablet με mac os θα ήταν ο πρώτος που θα το έπαιρνε. Προς το παρόν βέβαια είναι αποκλειστικός χρήστης windows. Βέβαια εσύ έχεις mac, ή κάνω λάθος; Αλλά θυμήθηκα αυτό το πέτα το του φίλου μου, γιατί άμα διαβάζω αυτά που γράφεις περί δύστροπου osx είναι σα να λες πέτα το! Υπάρχουν τα windows hahaha!!! ---------- Προσθήκη στις 04:41 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 03:48 ---------- 80 GB ntfs partition γίνεται backup με το win backup tool σε 72 GB, αλλά δεν το άφησα να ολοκληρωθεί. Φυσικά το ίδιο το backup tool ζητά 80 GB από την αρχή και μάλλον τόσα θα έπαιρνε στο τέλος αν το άφηνα να τελειώσει. Το ίδιο partition έγινε backup σε 50 GB με το δωρεάν winclone το οποίο φυσικά πήγαινε και πολύ πιο γρήγορα και ήταν και πολύ πιο ρεαλιστικό στο πόσο progress έχει κάνει. Να υπενθυμίσω ότι το winclone τρέχει σε mac. Θέλεις και άλλες αποδείξεις για τα προγράμματα που δεν έχω δοκιμάσει; Ή πείστηκες επιτέλους ότι το windows backup είναι lame? Επίσης η δημιουργία image είναι μονόδρομος για full backup. Καμιά σχέση με το τι κάνει το time machine, ή το disk utility, αν και το τελευταίο φτιάχνει και images σε περισσότερα από ένα formats.
leukonas Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2010 Εγώ επειδή μόλις διάβασα όλα τα post που έχουν γίνει έχω να πω το εξής. Καντε μια γύρα σε 10 επιχειρήσεις Ελληνικές και μη. Δείτε τι έχουν. Αναλογιστείτε γιατί. Μάλλον οι επιχειρηματίες που τις τρέχουν ξέρουν καλύτερα την σχέση απόδοσης τιμής. Απο κει και πέρα φυσικά ο καθένας μπορεί να υποστηρίζει ότι θέλει αλλά το ζήτημα είναι οτι εφόσον οι επιχειρήσεις ΔΕΝ έχουν mac (ή έχουν 1-2 για γραφίστες συνήθως) μάλλον τα mac δεν κάνουν για επιχειρήσεις.
tr3quart1sta Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2010 Ubuntu + open office = 0 euro, Snow Leopard + iLife + iWork = 130 pounds στην Αγγλία, για Ελλάδα δεν ξέρω αλλά εύκολα το παιδί μπορεί να το βρει. snow leopard προεγκατεστημενα + open office = 0 Υ.Γ.3: Αν δε σου αρέσει το ubuntu να μας πεις γιατί καθώς και τι άλλο προτείνεις εναλλακτικά. Εγώ πρότεινα το ubuntu ως εξαιρετικά φιλικό και πλήρες σε drivers. απο τα 3 λειτουργικα ειναι το λιγοτερο φιλικο..! ακομα και τα windows ειναι πιο φιλικα... μη σου πω για το os x!
ixthy Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2010 snow leopard προεγκατεστημενα + open office = 0 απο τα 3 λειτουργικα ειναι το λιγοτερο φιλικο..! ακομα και τα windows ειναι πιο φιλικα... μη σου πω για το os x! Δεν κατάλαβες... σαφώς windows και mac είναι πιο φιλικά. Τουλάχιστον έτσι φαίνεται στην αρχή. Η ερώτηση πήγαινε προς τον haHa διότι δεν του αρέσει το ubuntu, οπότε ρώτησα και γω πιο άλλο linux του αρέσει.
Επισκέπτης Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2010 Εγώ επειδή μόλις διάβασα όλα τα post που έχουν γίνει έχω να πω το εξής.Καντε μια γύρα σε 10 επιχειρήσεις Ελληνικές και μη. Δείτε τι έχουν. Αναλογιστείτε γιατί. Μάλλον οι επιχειρηματίες που τις τρέχουν ξέρουν καλύτερα την σχέση απόδοσης τιμής. Απο κει και πέρα φυσικά ο καθένας μπορεί να υποστηρίζει ότι θέλει αλλά το ζήτημα είναι οτι εφόσον οι επιχειρήσεις ΔΕΝ έχουν mac (ή έχουν 1-2 για γραφίστες συνήθως) μάλλον τα mac δεν κάνουν για επιχειρήσεις. Οι ελληνικές επιχειρήσεις λειτουργούν πάντα με γνώμονα να ξεζουμίσουν όσο περισσότερο μπορούν τα πάντα. Τον υπάλληλο, αυτόν που καθαρίζει τις τουαλέτες, τα μηχανήματά του κτλ. Υπάρχει, όμως, και μια θεωρία, που για να την εφαρμόζουν έξω κάτι θα ξέρουν μιας και στήνουν καλύτερες επιχειρήσεις από εμάς, που λέει ότι το να έχω ευχαριστημένο τον υπάλληλο ή τον πελάτη μπορεί να μου προσφέρει μακροπρόθεσμα μεγαλύτερα κέρδη. Παράδειγμα: τα Goody's έχουν συνήθως τις πιο καθαρές τουαλέτες. Αυτό είναι κάτι που έχει κόστος (προφανώς τις καθαρίζουν πολλές φορές τη μέρα) το οποίο δεν πρόκειται να πάρεις από πουθενά, γιατί είναι μια υπηρεσία που δε χρεώνεται και το αποτέλεσμα που προσφέρεις θα είναι το ίδιο. Παρόλα αυτά, οι καθαρές τουαλέτες πολύ συχνά θα παίξουν ρόλο στην απόφαση μιας παρέας για το "πού θα πάμε να φάμε;" Αυτό που θέλω να πω (ελπίζω να μη σας μπέρδεψα με το παράδειγμα) είναι ότι κατά κανόνα στην Ελλάδα κοιτάμε να ξεζουμίσουμε και να βγάλουμε κέρδη όσο πιο άμεσα γίνεται. Δεν κοιτάμε το μέλλον και το μακροπρόθεσμο. Η αγορά Mac δε συμφέρει οικονομικά σε καθαρά νούμερα. Μπορεί, όμως, να συμφέρει οικονομικά από άποψη απόδοσης υπαλλήλου ή εξυπηρέτησης πελάτη (ανάλογα με την επιχείρηση). Toronto school board switches from Macs to PCs
leukonas Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2010 Οι ελληνικές επιχειρήσεις λειτουργούν πάντα με γνώμονα να ξεζουμίσουν όσο περισσότερο μπορούν τα πάντα. Τον υπάλληλο, αυτόν που καθαρίζει τις τουαλέτες, τα μηχανήματά του κτλ. Υπάρχει, όμως, και μια θεωρία, που για να την εφαρμόζουν έξω κάτι θα ξέρουν μιας και στήνουν καλύτερες επιχειρήσεις από εμάς, που λέει ότι το να έχω ευχαριστημένο τον υπάλληλο ή τον πελάτη μπορεί να μου προσφέρει μακροπρόθεσμα μεγαλύτερα κέρδη. Παράδειγμα: τα Goody's έχουν συνήθως τις πιο καθαρές τουαλέτες. Αυτό είναι κάτι που έχει κόστος (προφανώς τις καθαρίζουν πολλές φορές τη μέρα) το οποίο δεν πρόκειται να πάρεις από πουθενά, γιατί είναι μια υπηρεσία που δε χρεώνεται και το αποτέλεσμα που προσφέρεις θα είναι το ίδιο. Παρόλα αυτά, οι καθαρές τουαλέτες πολύ συχνά θα παίξουν ρόλο στην απόφαση μιας παρέας για το "πού θα πάμε να φάμε;" Αυτό που θέλω να πω (ελπίζω να μη σας μπέρδεψα με το παράδειγμα) είναι ότι κατά κανόνα στην Ελλάδα κοιτάμε να ξεζουμίσουμε και να βγάλουμε κέρδη όσο πιο άμεσα γίνεται. Δεν κοιτάμε το μέλλον και το μακροπρόθεσμο. Η αγορά Mac δε συμφέρει οικονομικά σε καθαρά νούμερα. Μπορεί, όμως, να συμφέρει οικονομικά από άποψη απόδοσης υπαλλήλου ή εξυπηρέτησης πελάτη (ανάλογα με την επιχείρηση). Toronto school board switches from Macs to PCs Δεν νομίζω στο εξωτερικό οι επιχειρήσεις να έχουν mac.Ακόμα και η ίδια η Apple πιστέυω πως δεν έχει mac στα γραφεία της....
darklordvader77 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2010 Δεν νομίζω στο εξωτερικό οι επιχειρήσεις να έχουν mac.Ακόμα και η ίδια η Apple πιστέυω πως δεν έχει mac στα γραφεία της.... :lol::lol: αρα που κανει τα προγράμματα,presentations,επεξεργασια βίντεο κτλ κτλ? Μα φυσικά! Με το Visual C++ 2008,open office,και το Windows Movie Maker!! Πέρα απ την πλάκα, όλες οι μεγαλες εταιρειες που αναπτυσσουν/υποστηριζουν λογισμικο/ή και hardware εχουν κ απ τα 2.. π.χ. όπως η Microsoft έχει ειδικο τμημα για Mac Software (π.χ. για την αναπτυξη του Office) έτσι και η Apple (π.χ. για την υποστηριξη των Bootcamp Drivers)
georgeadams Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2010 Πρόπερσι τα χριστούγεννα που είχα πάει στη Ρώμη, σε αλυσίδα βιβλιοπωλείων (δεν θυμάμαι πια το όνομα), στο ταμείο είχαν iMac. Αλλά εκεί δεν είχαν τα αρχαία προγράμματα εμπορικής διαχείρησης (πολλά είναι ακόμα σε DOS) ούτε τους φορολογικούς μηχανισμούς για τις αποδείξεις. Λύσεις υπάρχουν βέβαια, για παράδειγμα, στα Leroy Merlin (δίπλα από το ΙΚΕΑ στο Ελ. Βενιζέλο) οι ταμειακές τους μηχανές είναι Linux PC. Αυτο που λείπει είναι η θέληση και η γνώση. Η Leroy Merlin είναι ξένη εταιρία (μάλλον γαλλική ή γερμανική). Προφανώς όταν ήρθαν στην Ελλάδα, έφεραν μαζί και την πλατφόρμα για το εμπορικό πρόγραμμα τους. Τα μαγαζιά όμως που ανοίγουν στην ελλάδα, όταν χρειαστούν εφαρμογές εμπορικής διαχείρισης που θα στραφούν? Σε ελληνικές εταιρίες πληροφορικής που το μόνο που ξέρουν και με το μόνο που ασχολούνται είναι Windows. Έτσι απλά. Οπότε, μην ψάχνετε ποιά πλατφόρμα έχει καλύτερο backup ή καλύτερο κόστος, μακροπρόθεσμα ή βραχυπρόθεσμα. Είναι μάταιο.
Επισκέπτης Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2010 Καλά και στην Ελλάδα υπάρχουν Mac. Μην το κάνουμε και σχοινί κορδόνι. Και εγώ σε επιχείρηση δουλεύω και χρησιμοποιούμε Mac. Και η ΑΕΛ στο Αλκαζάρ Mac χρησιμοποιεί (μια φορά χάλασε ο πίνακας και είδα το MacOSX). Και η αδερφή μου στη Θεσσ/νίκη όποτε πάει για να εκτυπώσει αφίσες ή κάτι τέτοιο (ασχολείται με κάτι design-οειδή) μου λέει ότι πέφτει σε Mac.
tr3quart1sta Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2010 Οι ελληνικές επιχειρήσεις λειτουργούν πάντα με γνώμονα να ξεζουμίσουν όσο περισσότερο μπορούν τα πάντα. Τον υπάλληλο, αυτόν που καθαρίζει τις τουαλέτες, τα μηχανήματά του κτλ. Υπάρχει, όμως, και μια θεωρία, που για να την εφαρμόζουν έξω κάτι θα ξέρουν μιας και στήνουν καλύτερες επιχειρήσεις από εμάς, που λέει ότι το να έχω ευχαριστημένο τον υπάλληλο ή τον πελάτη μπορεί να μου προσφέρει μακροπρόθεσμα μεγαλύτερα κέρδη. Παράδειγμα: τα Goody's έχουν συνήθως τις πιο καθαρές τουαλέτες. Αυτό είναι κάτι που έχει κόστος (προφανώς τις καθαρίζουν πολλές φορές τη μέρα) το οποίο δεν πρόκειται να πάρεις από πουθενά, γιατί είναι μια υπηρεσία που δε χρεώνεται και το αποτέλεσμα που προσφέρεις θα είναι το ίδιο. Παρόλα αυτά, οι καθαρές τουαλέτες πολύ συχνά θα παίξουν ρόλο στην απόφαση μιας παρέας για το "πού θα πάμε να φάμε;" Αυτό που θέλω να πω (ελπίζω να μη σας μπέρδεψα με το παράδειγμα) είναι ότι κατά κανόνα στην Ελλάδα κοιτάμε να ξεζουμίσουμε και να βγάλουμε κέρδη όσο πιο άμεσα γίνεται. Δεν κοιτάμε το μέλλον και το μακροπρόθεσμο. Η αγορά Mac δε συμφέρει οικονομικά σε καθαρά νούμερα. Μπορεί, όμως, να συμφέρει οικονομικά από άποψη απόδοσης υπαλλήλου ή εξυπηρέτησης πελάτη (ανάλογα με την επιχείρηση). Toronto school board switches from Macs to PCs +1 ωραίος...! :-D:-D
vag3d Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2010 Παιδιά, πάντως καλό θα είναι οι επιχειρηματίες να συνυπολογίζουν και το κόστος των εφαρμογών που θα χρειαστούν μαζί με τα Windows (καθώς και τα πιθανά Update τους και το κόστος που θα έχουν αυτά). Δηλαδή: Λειτουργικό Office Antivirus Backup System ( το Acronis πρέπει να έχει κανένα χιλιάρικο αν θυμάμαι καλά...χμμ) PDF Creator DVD/CD Burner Compression Tools Πρόγραμμα διαχείρισης Φωτογραφιών (Archiving+Albums, εύκολη εύρεση, κλπ) Συνδυασμός των Computer (σταθερού) με ηλεκτρονική ατζέντα (Syncing) για εύκολο ίντερνετ, mail και υπενθυμίσεις "παντού" (on the road) (και μάλιστα για αρκετά στελέχη της επιχείρησης - δηλαδή αρκετά στελέχη πρέπει να έχουν αυτή τη δυνατότητα για να είναι on touch παντού - οπότε θέλω να μου προτείνετε και μία άριστη και εύχρηστη - γρήγορη ηλεκτρονική ατζέντα που να κάνουν όλοι Sync με το κεντρικό αρχείο). (ξεχνάω τίποτα καλό μήπως?) Εννοείται οτι όλα ΠΡΕΠΕΙ να είναι αγορασμένα έτσι? Οχι πειρατικά διότι δεν έχει νόημα αλλιώς...!!! Επίσης αν αποφασίσετε οτι χρειάζεστε και Server....εκεί να δείτε τιμές στο Software...!!!! Τσούζειιιι.... (ασχολούμαι και εγώ με το θέμα το τελευταίο διάστημα επειδή θέλουμε να ανανεώσουμε τον στόλο των Computer στην δουλειά και γενικότερα να οργανωθούμε πολύ). (Computer, Server, τηλεφωνικά κέντρα, κλπ) Είμαι πολύ μπερδεμένος για το τι να αποφασίσω...!!! Αν πχ. αποφασίσω να μου πάρω ένα Mac Pro για την δουλειά, θα τον έχω. Απλώς προσπαθώ να σκεφτώ λογικά, οικονομικά, κλπ. και πραγματικά δεν ξέρω ούτε καν τι παίζει με τα προγράμματα ERP κλπ...!!! Η πρώτη προσφορά που έλαβα ήταν αρκετά τσουχτερή. Με μία γρήγορη αναζήτηση σε Skroutz βρήκα οτι ήταν εως και 700 ευρώ παραπάνω το 1 είδος PC που ανέφερε η προσφορά απο όσο το φθηνότερο (με κάθε εξάρτημα ξεχωριστά όμως) που είχε το Skroutz...!!! Ξέρει κανείς να αναφέρει πληροφορίες για Επαγγελματικά προγράμματα που να αφορούν Διαχείριση Τηλεφωνικών κλήσεων (Να βοηθάει την γραμματέα με τα εισερχόμενα τηλεφωνήματα Caller ID, Storring, υπενθυμίσεις, ραντεβού, FAX (in-out+archiving), κλπ + Διασύνδεση με τηλεφωνικό κέντρο που θα παίρνει κάρτες (πχ. 1500-3.000 ευρώ) Διαχείριση αποθήκης και έκδοση τιμολογίων , ΔΑ, κλπ (τα σχετικά δηλαδή + επικοινωνία με εξωτερικό λογιστήριο μέσω ίντερνετ) Διαχείριση ISO με δυνατότητες εύκολης αλλαγής εγγράφων (version Εγγράφων, κλπ) Ηλεκτρονικό Fax (το ανέφερα και πιό πάνω αλλά είναι πολύ σημαντικό το να μπορούμε να ανατρέχουμε εύκολα σε όλα τα In-Out FaX, να τα εκτυπώνουμε, να δημιουργούμε νέα ή να σκανάρουμε υπάρχων χαρτιά για αποστολή + διαβιβαστικό της αρεσκείας μας με γραφικά και λογότυπα, εύκολα διαμορφώσιμα κλπ) Backup System Antivirus Microsoft Office (looll-Oh yeahh) κάτσε να θυμηθώ τι άλλο ....(θα ξανα-ποστάρω άν θυμηθώ - πείτε και εσείς τίποτα καλό) Ας μπούμε λίγο πιό βαθιά στο θέμα...!!! Αξίζει τον κόπο. Μην μαλώνουμε μόνο Mac Vs Windows κλπ...!!! Ας μπούμε στην ουσία...!!! ---------- Προσθήκη στις 23:04 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 22:44 ---------- (Εμένα με ενδιαφέρει σκηνικό για "κατασκευαστική εταιρία", αν μπορείτε να βοηθήσετε) (Δηλαδή Πλήρης γραμματειακή υποστήριξη, Επεξεργασία εγγράφων + Φάκελοι πελατών με ΠΟΛΥ ΠΡΑΜΑ μέσα στον κάθε φάκελο - σε σημείο που έχω πρόβλημα με την αρχειοθέτηση λόγω του περιορισμένου βάθους δέντρου (path max Size + Filename) των Windows), Διαχείριση ISO, Autocad, Διαχείριση αποθήκης, Λογιστικά, Φωτογραφίες + Βίντεο, Δικηγορικά έγγραφα, συμβάσεις, Απομακρυσμένες κάμερες μέσω Internet, παρακολούθηση "γραφικών παραστάσεων" από κάποια στοιχεία μέσω Internet, Επεξεργασία Video + Site Administration, και ό,τι άλλο βάλει ο νούς σας σχετικά με την παραπάνω εχμ..."γενική" - ομολογουμένως - ιδιότητα της "κατασκευαστικής εταιρίας" που σας ανέφερα).... και BACKUP---> Σημαντικότατο...!!! Πολύ σημαντικό...!!! (Ανέφερα μήπως οτι είναι πολύ σημαντικό το εύκολο Backup? Αν όχι, το αναφέρω ξανά τώρα....) Α, και ευελιξία....!!! Πολύ σημαντική η ευελιξία. Στόχος μου είναι (με οικονομικό Budget ναι μεν, αλλά χωρίς ιδιαίτερους οικονομικούς περιορισμούς δε - δηλαδή αν κάτι ΠΡΕΠΕΙ να αγοραστεί, θα αγοραστεί) να έχω οργάνωση, άνεση και ακαριαία ταχύτητα στην δουλειά, διότι τις περισσότερες φορές ο χαμένος χρόνος αναζήτησης κάποιου εγγράφου κλπ και η καθυστέρηση πχ. δημιουργίας ενός εγγράφου πραγματικά μπορεί να σημαίνει κόστος χιλιάδων ευρώ για την επιχείρηση). Το Challenge που θέτω, με άλλα λόγια, είναι --> Πλήρης οργάνωση στα πάντα για να δουλεύουν όλα ρολόι, χωρίς περιορισμούς και συμβιβασμούς για την τελειότερη λειτουργία της επιχείρισης και των υπαλλήλων, με Computer σε δίκτυο και Ηλεκτρονικές ατζέντες σε Sync με τα κεντρικά, ISO, κλπ. Λοιπόν? Τι προτείνετε? (Συγκεκριμένα πράγματα όμως, όχι γενικότητες)
mourlos Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2010 διαβαζοντας και τις 6 σελιδες του πολεμου Mac Vs PC Vs Linux ο τοπικ σταρτερ θα μπορουσε να γινει κατατοπιστικοτατος με το μας ελεγε τι ακριβως θελει να κανει με το Mac ή PC ή Linux based υπολογιστη του...πριν αρχισουν να πεφτουν κορμια και υποληψεις.....φιλικα παντα...Τι σοι εταιρεια
nikosl Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2010 Παιδιά, πάντως καλό θα είναι οι επιχειρηματίες να συνυπολογίζουν και το κόστος των εφαρμογών που θα χρειαστούν μαζί με τα Windows (καθώς και τα πιθανά Update τους και το κόστος που θα έχουν αυτά). Δηλαδή: Λειτουργικό Office Antivirus Backup System ( το Acronis πρέπει να έχει κανένα χιλιάρικο αν θυμάμαι καλά...χμμ) PDF Creator DVD/CD Burner Compression Tools Πρόγραμμα διαχείρισης Φωτογραφιών (Archiving+Albums, εύκολη εύρεση, κλπ) Συνδυασμός των Computer (σταθερού) με ηλεκτρονική ατζέντα (Syncing) για εύκολο ίντερνετ, mail και υπενθυμίσεις "παντού" (on the road) (και μάλιστα για αρκετά στελέχη της επιχείρησης - δηλαδή αρκετά στελέχη πρέπει να έχουν αυτή τη δυνατότητα για να είναι on touch παντού - οπότε θέλω να μου προτείνετε και μία άριστη και εύχρηστη - γρήγορη ηλεκτρονική ατζέντα που να κάνουν όλοι Sync με το κεντρικό αρχείο). (ξεχνάω τίποτα καλό μήπως?) 1) win 7 (ανάλογα με τον αριθμό αδειών έχεις και εκπτωση) 2) microft office 2010 (ανάλογα με τον αριθμό αδειών έχεις και εκπτωση) 3) microsoft security essentials δωρεάν μαζί με κάθε αυθεντικό win 7 OS 4) ενσωματωμένο στο λειτουργικό 5) υπάρχει και addon για office ώστε να δίνεις "εκτύπωση" σε pdf, αλλά αν θές κάτι ουσιαστικό, όπως και στo Mac OS, θα επιλέξεις adobe. 6)imgburn δωρεάν (έχει βεβαια και το λειτουργικό ενσωματωμένη εφαρμογή) 7)7zip δωρεάν 8) Οι εφαρμογές κινητών υποστηρίζουν sync με outlook. Από αυτά λοιπόν που ανέφερες σε ένα pc, θα πληρώσεις για το λειτουργικό και το office, που δεν μπορώ να σου πώ ακριβώς την τιμή αφού εξαρτάται από το πόσες άδειες θές.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.