Fileasf Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2010 Σκεφτομαι να στήσω μια επιχείρηση και αντί να χρησιμοποιήσω Windows based σύστημα με ότι αυτό συνεπάγεται σε έξοδα... Licence για τα Windows, office μπλα μπλα μπλα, εάν αγοράσω έναν iMac μπορώ να τον χρησιμοποιήσω ? Εννοώ πρέπει να πληρωθεί καποιο διαφορετικό licence ή όπως το αγοράζεις με τα προγραμματα που εχει το χρησιμοποιείς; Για να μην υπάρχει κάποιο πρόβλημα με ελέγχους κτλ...
isay Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2010 Μια χαρά μπορείς να χρησιμοποιήσεις mac σε επιχείρηση. Για επεξεργασία κειμένου θα χρησιμοποιήσεις openoffice; Να σου δώσω και μια άλλη ακόμα πιο οικονομική εκδοχή. Αγόρασε ένα μηχανάκι και βάλε linux.
Fileasf Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2010 Ναι βέβαια και αυτή η εκδοχή παίζει...
ixthy Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2010 Πάρε εσύ το mac και μετά μπορείς να του βάλεις παπάδες. Τρέχει όλα τα λειτουργικά συτήματα που μπορείς να σκεφτείς natively. Καλά εκτός ίσως από DOS αν και για αυτό δεν είμαι σίγουρος γιατί δεν έχω δοκιμάσει :lol:! Για office υπάρχει το εξαιρετικό iWorks που είναι πάμφθηνο, το office για macs, αλλά φυσικά και το openoffice και neoffice που είναι και δωρεάν. Mac σημαίνει περισσότερες επιλογές φίλε μου ειδικά αν σκεφτείς ότι μπορείς να του βάλεις και windows και να έχεις και office 2007. Αν κύρια έννοια σου είναι το κόστος, σαφώς πας σε linux με ένα φθηνό σε specs pc, αλλά με καλή ποιότητα κατασκευής. Πάρε κάτι σε DELL είναι η συμβουλή μου και πέρασέ του ubuntu. Δε θυμάμαι καλά, αλλά η DELL μπορεί να στο δίνει και ubuntu ready, ωστέ να είναι έτοιμο για δουλειά out of the box.
haHa Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2010 Σκεφτομαι να στήσω μια επιχείρηση και αντί να χρησιμοποιήσω Windows based σύστημα με ότι αυτό συνεπάγεται σε έξοδα... Licence για τα Windows, office μπλα μπλα μπλα, εάν αγοράσω έναν iMac μπορώ να τον χρησιμοποιήσω ?Εννοώ πρέπει να πληρωθεί καποιο διαφορετικό licence ή όπως το αγοράζεις με τα προγραμματα που εχει το χρησιμοποιείς; Για να μην υπάρχει κάποιο πρόβλημα με ελέγχους κτλ... Φυσικα και μπορεις.. Αλλα θα ειναι αυξημενο το κοστος, σχεδον διπλασιο.. Δεν ειναι τυχαιο οτι και για αυτο ακριβως τον λογο η συντριπτική πλειονοτητα των επιχειρησεων ειναι με pc. Οποτε μην νομιζεις οτι θα ειναι φθηνοτερη η λυση με mac. Παρε λοιπον mac για αλλους λογους, οχι για το κοστος!(που θα ειναι σχεδον διπλασιο και σε βαθος χρονου μπορει και μεγαλυτερο λογω μικρης εγγυησης και ακριβων ανταλλακτικων/εργατικων) Υ.Γ.: Office license θα πρεπει να αγορασεις και σε mac . Μπορεις φυσικα να βαλεις μια δωρεαν σουιτα γραφειου (πχ openoffice) , αλλα αυτο ισχυει σε ολα τα λειτουργικα.. Με λιγα λογια , για απλη χρηση και οχι κατι εξειδικευμενο, κατι μεχρι το πολυ 600 ευρω αρκει. Πχ: http://www.plaisio.gr/Computers/Desktop/PC/Turbo-X-Sphere-E1250.htm http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.912051 Και το πιο βασικο ειναι οτι εχουν 3 χρονια εγγυηση και ταχυτατη εξυπηρετηση. Σε επωνυμο μπορεις να δεις κατι τετοιο: http://www.skroutz.gr/s/95991/HP-Compaq-CQ5231UK.html + 1 οθονη 22" με 130€. Να εχεις παντα στο νου σου την εγγυηση και την εξυπηρετηση. (και σε καποιο βαθμο και την αναβαθμισημοτητα) Και φυσικα δεν νοειται να δωσεις πανω απο 600€ για μηχανημα γραφειου, εκτος αν προκειται να κανει σοβαρη δουλεια(πχ video encoding), οποτε θελεις καναν τετραπυρηνο και καμμια καλη οθονη, αρα θα πρεπει να πας στα 1000€.
isay Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2010 Fileasf για πόσους υπολογιστές ή χρήστες μιλάμε για το γραφείο; Έναν; Δηλαδή εσένα;
tr3quart1sta Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2010 επισης να σημειώσω πως το iMac είναι και all-in-one που σημαίνει θα έχει μόνο 1 καλώδιο !! (του ρεύματος) φαντάσου πόσο λιγοτερο χώρο θα σου πιάνει σε σχέση με desktop pc , πόσο πιο τακτοποιημένο θα είναι το γραφείο σου στο οποιό θα βρίσκεται ένα στολίδι που κάνει τα πάντα ... το MS OFFICE μπαίνει και χωρίς windows...
haHa Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2010 επισης να σημειώσω πως το iMac είναι και all-in-one που σημαίνει θα έχει μόνο 1 καλώδιο !! (του ρεύματος) φαντάσου πόσο λιγοτερο χώρο θα σου πιάνει σε σχέση με desktop pc , πόσο πιο τακτοποιημένο θα είναι το γραφείο σου στο οποιό θα βρίσκεται ένα στολίδι που κάνει τα πάντα ... το MS OFFICE μπαίνει και χωρίς windows... +1 για αυτους τους λογους. (αν και μπορεις και μπορεις να παρεις και καποιο pc all-in-one) Αλλοι λοιπον ειναι οι λογοι προτιμησης ενος iMac (και γενικοτερα ενος all-in-one) σε μια επιχειρηση, οχι το κοστος που ειναι σχεδον διπλασιο και η μικροτερη αντοχη στο χρονο..(βλεπε αναβαθμισημοτητα, ακριβα ανταλλακτικα)
leukonas Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2010 Αν σε ενοχολύν τα καλώδια....laptop+docking station σε κάποιο ντουλάπι μέσα με ασύρματο πλητρολόγιο και ποντίκι....οπότε πάλι ένα καλώδιο έχεις...αυτό της οθόνης προς το docking station.Επίσης ενοείται πως το mac δεν είναι πιο φτηνό.Παρε windows based και βάλε open office και γενικά υπάρχουν πολλές freeware εφαρμογές οι οποίες κάνουν ίδια δουλειά με άλλες ακριβοπληρωμένες.
vag3d Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2010 Και φυσικα δεν νοειται να δωσεις πανω απο 600€ για μηχανημα γραφειου, εκτος αν προκειται να κανει σοβαρη δουλεια(πχ video encoding), οποτε θελεις καναν τετραπυρηνο και καμμια καλη οθονη, αρα θα πρεπει να πας στα 1000€. Δεν ψηφίζω ούτε θετικά ούτε αρνητικά για Mac για δουλειά γραφείου. Εξαρτάται την "δουλειά γραφείου". Αν για παράδειγμα έχεις λογιστικό γραφείο, τα Windows είναι μονόδρομος διότι πολύ απλά οι περισσότερες κλασσικές εμπορικές Ελληνικές εφαρμογές για λογιστήρια είναι για Windows. Όσον αφορά το κόστος του computer για δουλειά γραφείου, εδώ διαφωνώ αρκετά, διότι μπορεί να είναι "δουλειά γραφείου", αλλά... Εκτύπωση σε PDF αρχείων με εικόνες και κείμενο είναι λίγο "κάπως" με αδύνατο μηχάνημα. Ιδίως όταν συμπιέζεις για email και το αρχείο που στέλνεις σε *.doc "ζυγίζει" καμιά 100 ΜΒ και έχει καμιά 50αριά σελίδες, ενώ εσύ το θέλεις 6-10 MB σε PDF..."για να φεύγει εύκολα"...!!! (χμμ...θα βάλει κανείς μήπως το θεόβαρο PDF Creator της Adobe ή θα είναι αρκετά έξυπνος να χρησιμοποιήσει το Open Source και δωρεάν PDF Creator που "εκτυπώνει σε PDF")? Συμπίεση Zip αρχείων είναι λίγο "κάπως" με αργό μηχάνημα Αντιβιωτικό του υπολογιστή γραφείου είναι λίγο "κάπως" με αργό μηχάνημα. Open Office και συναφή, είναι λίγο "κάπως" για μεταγωγή δεδομένων μεταξύ "άλλων Computer των συνεργατών" μέσω mail και πιθανώς σε άλλες πόλεις ή γραφεία γενικότερα, όταν έχει να κάνει με εικόνες και κόλπα με εικόνες πίσω από κείμενα, υδατογραφήματα που...αλλιώς θα τα στέλνεις εσύ από το Open Office μέσω email στον mister Microsoft Windows/Microsoft Office υπολογιστή του συνεργάτη σου για "επείγουσα εκτύπωση και υπογραφή", κλπ...(δηλαδή ή πρέπει να έχουν όλοι open office ή καλύτερα Microsoft Office για να είσαι σίγουρος - πρακτικά μιλάω). Σύστημα Backup, χμμ....!!! Άντε να τρέχεις άλλη μία εφαρμογή στάνταρ από πίσω που...θα βαραίνει το σύστημα (Time Machine πάντως ΔΕΝ θα είναι στα σίγουρα). Άλλου είδους "Servers" και services που πιθανώς θα χρειάζονται να τρέχουν στο παρασκήνιο για κανένα πρόγραμμα ERP ή λογιστικό κλπ...και αυτά θα σου τρώνε resources...!!! Βάλε και στάνταρ ανοικτό τον mail client για να λαμβάνεις email και να μην χάνεις στιγμή..., βάλε και κανένα browser με αρκετά tabs ανοικτά για να είσαι ακαριαίος όταν χρειάζεται.... Το Fax Program (για Send-Recieve Fax μέσω υπολογιστή) (θα έχεις και κανονικό φάξ...οκ...αλλά γιατί να σπαταλάς χαρτί? Δεν είναι και οικολογική συνήθεια, να εκτυπώνεις, να στέλνεις φαξ και μετά να πρέπει να αρχειοθετήσεις κιόλας το χαρτί που εκτύπωσες...!!! Η μήπως είναι και περισσότερο Time Optimized?)....μπαα... Κανένα πρόγραμμα σε συνεργασία με το τηλεφωνικό κέντρο για τηλεφωνική διαχείριση με Caller ID ...κλπ? Βάλε τις χαζομάρες του εκτυπωτή (παρελκόμενα του κατά τα άλλα driver για εκτυπωτή που ζυγίζει 300 MB...!!! ΕΛΕΟΣ οι drivers για τους εκτυπωτές στα Windows) που θα τρέχουν από πίσω και θα σου τρώνε Resources... ΑΝ *(λέω αν έχεις περισσότερους από έναν εκτυπωτές και είσαι και σε δίκτυο?) Drivers για Scanner και Scaner Prob + OCR (μαζί με τα σκουπίδια τους που βάζουν στην "εκκίνηση" του υπολογιστή) Βάλε οτι θα έχεις ανοικτά επί μονίμου βάσεως 5-6 Excel και 5-6 Word Docs για να δουλεύεις "παράλληλα" για "να κάνεις δουλειά" (αποδοτικότητα) και όχι να δουλεύεις σαν φλώρος (ένα-ένα άνοιγμα διότι ο εγκέφαλος δεν μπορεί να διεργαστεί τις πληροφορίες).... Αν είσαι από αυτούς που παίζεις και κανένα Mp3 ταυτόχρονα με την δουλειά για να δουλεύεις πιο αποδοτικά, σωστά και γρήγορα...(πάει το γονάτισες το μηχάνημα). Καλά με όλα αυτά φορτωμένα στο PC, θα παρακαλάς να μην κολλήσουν τα Windows και χρειαστεί να κάνεις και αυτό το σιχαμερό και χρονοβόρο Restart...!!!! (Ε, ας μην βάλουμε SSD, ας περιμένουμε και...εχμ...5 λεπτά να boot-άρει το μηχάνημα γρου-γρου και μέχρι να φορτώσουν ΟΛΑ...!!!) Άν χαλάσει...το Backup που θα παίρνεις, θα αρκεί για να τον επαναφέρεις όπως πρίν? Πόσος χρόνος θα χρειαστεί και πόσος κόπος? (Windoze) (Α, και πόσο Αγχος?) Κάνα UPS θα βάλεις? Α, θέλεις να τρέχεις και αυτό στο Background στα Windows... Την "Ηλεκτρική σκούπα"? Θα την ακούς για 8 ώρες που θα είσαι δίπλα από το PC των 600 ευρώ? Η μήπως για περισσότερες? (+υπερωρίες δηλαδή)....!!! Τα υπόλοιπα θορυβώδη PC των συναδέλφων στο γραφείο θα συντονίζονται-συναγωνίζονται μεταξύ τους για το πιο "γκαρίζει" πιο δυνατά ή όχι? :P Το κόστος για τα αναλγητικά για τους πονοκεφάλους από την "φθηνή (και μικρή) οθόνη" του φθηνού και οικονομικού PC των 600 ευρώ το υπολογίσατε? Τον ψυχολόγο για τις ψυχικές οδύνες του να δουλεύεις σε αργό και θορυβώδη PC με Windoze? Κλπ κλπ απρόβλεπτα... Ε, όλα αυτά (ή και περισσότερα που ίσως μου διαφεύγουν) όσο νάναι χρειάζονται κάτι παραπάνω από τον λεγόμενο "υπολογιστή γραφείου" πιστεύω...!!!! Προσωπικά θα με βόλευε ένα PC των 1.500-2.000 ευρώ (χωρίς το Software) για δουλειά γραφείου(Υπερβάλλω λίγο...το ξέρω..χιχιι)...!!! Α, θα μπορούσα να κάνω και επεξεργασία βίντεο επί της ευκαιρίας...!!! Με ένα σμπάρο...δυο τριγώνια...!!! χιιχι Εξαρτάται βέβαια πως έχει μάθει να δουλεύει κανείς... Αν ο άλλος μου έχει μόνο το Word ανοικτό και κάνει 10 ώρες να γράψει και μία σελίδα με κείμενο και θέλει και άλλες 10 ώρες να "μορφοποιήσει το έγγραφο", ε, τότε ας μην ξοδέψουμε παραπάνω από 600 ευρώ για υπολογιστή...που αργότερα, όταν θα έχει βγει το νέο Office (που θα είναι ίσως πιο "βαρύ"), θα μπορεί να το κάνει και καμία ψιλο-αναβαθμισούλα μωρέ...!!! Θεωρώ ότι στην εποχή μας είναι πολύ παρεξηγημένη η "δουλειά γραφείου" ...!!! Είναι όντως τόσο χαλαρά τα πράγματα σε ένα γραφείο ρε παιδιά που δεν μας νοιάζουν οι χρόνοι η αποδοτικότητα και το Multitasking...???? Με προβληματίσατε τώρα... Χιιχιχ....!!! Loooollll....!!!! :-) :-)
leukonas Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2010 Δεν ψηφίζω ούτε θετικά ούτε αρνητικά για Mac για δουλειά γραφείου.Εξαρτάται την "δουλειά γραφείου". Αν για παράδειγμα έχεις λογιστικό γραφείο, τα Windows είναι μονόδρομος διότι πολύ απλά οι περισσότερες κλασσικές εμπορικές Ελληνικές εφαρμογές για λογιστήρια είναι για Windows. Όσον αφορά το κόστος του computer για δουλειά γραφείου, εδώ διαφωνώ αρκετά, διότι μπορεί να είναι "δουλειά γραφείου", αλλά... Εκτύπωση σε PDF αρχείων με εικόνες και κείμενο είναι λίγο "κάπως" με αδύνατο μηχάνημα. Ιδίως όταν συμπιέζεις για email και το αρχείο που στέλνεις σε *.doc "ζυγίζει" καμιά 100 ΜΒ και έχει καμιά 50αριά σελίδες, ενώ εσύ το θέλεις 6-10 MB σε PDF..."για να φεύγει εύκολα"...!!! (χμμ...θα βάλει κανείς μήπως το θεόβαρο PDF Creator της Adobe ή θα είναι αρκετά έξυπνος να χρησιμοποιήσει το Open Source και δωρεάν PDF Creator που "εκτυπώνει σε PDF")? Συμπίεση Zip αρχείων είναι λίγο "κάπως" με αργό μηχάνημα Αντιβιωτικό του υπολογιστή γραφείου είναι λίγο "κάπως" με αργό μηχάνημα. Open Office και συναφή, είναι λίγο "κάπως" για μεταγωγή δεδομένων μεταξύ "άλλων Computer των συνεργατών" μέσω mail και πιθανώς σε άλλες πόλεις ή γραφεία γενικότερα, όταν έχει να κάνει με εικόνες και κόλπα με εικόνες πίσω από κείμενα, υδατογραφήματα που...αλλιώς θα τα στέλνεις εσύ από το Open Office μέσω email στον mister Microsoft Windows/Microsoft Office υπολογιστή του συνεργάτη σου για "επείγουσα εκτύπωση και υπογραφή", κλπ...(δηλαδή ή πρέπει να έχουν όλοι open office ή καλύτερα Microsoft Office για να είσαι σίγουρος - πρακτικά μιλάω). Σύστημα Backup, χμμ....!!! Άντε να τρέχεις άλλη μία εφαρμογή στάνταρ από πίσω που...θα βαραίνει το σύστημα (Time Machine πάντως ΔΕΝ θα είναι στα σίγουρα). Άλλου είδους "Servers" και services που πιθανώς θα χρειάζονται να τρέχουν στο παρασκήνιο για κανένα πρόγραμμα ERP ή λογιστικό κλπ...και αυτά θα σου τρώνε resources...!!! Βάλε και στάνταρ ανοικτό τον mail client για να λαμβάνεις email και να μην χάνεις στιγμή..., βάλε και κανένα browser με αρκετά tabs ανοικτά για να είσαι ακαριαίος όταν χρειάζεται.... Το Fax Program (για Send-Recieve Fax μέσω υπολογιστή) (θα έχεις και κανονικό φάξ...οκ...αλλά γιατί να σπαταλάς χαρτί? Δεν είναι και οικολογική συνήθεια, να εκτυπώνεις, να στέλνεις φαξ και μετά να πρέπει να αρχειοθετήσεις κιόλας το χαρτί που εκτύπωσες...!!! Η μήπως είναι και περισσότερο Time Optimized?)....μπαα... Κανένα πρόγραμμα σε συνεργασία με το τηλεφωνικό κέντρο για τηλεφωνική διαχείριση με Caller ID ...κλπ? Βάλε τις χαζομάρες του εκτυπωτή (παρελκόμενα του κατά τα άλλα driver για εκτυπωτή που ζυγίζει 300 MB...!!! ΕΛΕΟΣ οι drivers για τους εκτυπωτές στα Windows) που θα τρέχουν από πίσω και θα σου τρώνε Resources... ΑΝ *(λέω αν έχεις περισσότερους από έναν εκτυπωτές και είσαι και σε δίκτυο?) Drivers για Scanner και Scaner Prob + OCR (μαζί με τα σκουπίδια τους που βάζουν στην "εκκίνηση" του υπολογιστή) Βάλε οτι θα έχεις ανοικτά επί μονίμου βάσεως 5-6 Excel και 5-6 Word Docs για να δουλεύεις "παράλληλα" για "να κάνεις δουλειά" (αποδοτικότητα) και όχι να δουλεύεις σαν φλώρος (ένα-ένα άνοιγμα διότι ο εγκέφαλος δεν μπορεί να διεργαστεί τις πληροφορίες).... Αν είσαι από αυτούς που παίζεις και κανένα Mp3 ταυτόχρονα με την δουλειά για να δουλεύεις πιο αποδοτικά, σωστά και γρήγορα...(πάει το γονάτισες το μηχάνημα). Καλά με όλα αυτά φορτωμένα στο PC, θα παρακαλάς να μην κολλήσουν τα Windows και χρειαστεί να κάνεις και αυτό το σιχαμερό και χρονοβόρο Restart...!!!! Άν χαλάσει...το Backup που θα παίρνεις, θα αρκεί για να τον επαναφέρεις όπως πρίν? Πόσος χρόνος θα χρειαστεί και πόσος κόπος? (Windoze) (Α, και πόσο Αγχος?) Κάνα UPS θα βάλεις? Α, θέλεις να τρέχεις και αυτό στο Background στα Windows... Την "Ηλεκτρική σκούπα"? Θα την ακούς για 8 ώρες που θα είσαι δίπλα από το PC των 600 ευρώ? Η μήπως για περισσότερες? (+υπερωρίες δηλαδή)....!!! Τα υπόλοιπα θορυβώδη PC των συναδέλφων στο γραφείο θα συντονίζονται-συναγωνίζονται μεταξύ τους για το πιο "γκαρίζει" πιο δυνατά ή όχι? :P Το κόστος για τα αναλγητικά για τους πονοκεφάλους από την "φθηνή (και μικρή) οθόνη" του φθηνού και οικονομικού PC των 600 ευρώ το υπολογίσατε? Τον ψυχολόγο για τις ψυχικές οδύνες του να δουλεύεις σε αργό και θορυβώδη PC με Windoze? Κλπ κλπ απρόβλεπτα... Ε, όλα αυτά (ή και περισσότερα που ίσως μου διαφεύγουν) όσο νάναι χρειάζονται κάτι παραπάνω από τον λεγόμενο "υπολογιστή γραφείου" πιστεύω...!!!! Προσωπικά θα με βόλευε ένα PC των 1.500-2.000 ευρώ (χωρίς το Software) για δουλειά γραφείου...!!! Α, θα μπορούσα να κάνω και επεξεργασία βίντεο επί της ευκαιρίας...!!! Με ένα σμπάρο...δυο τριγώνια...!!! χιιχι Εξαρτάται βέβαια πως έχει μάθει να δουλεύει κανείς... Αν ο άλλος μου έχει μόνο το Word ανοικτό και κάνει 10 ώρες να γράψει και μία σελίδα με κείμενο και θέλει και άλλες 10 ώρες να "μορφοποιήσει το έγγραφο", ε, τότε ας μην ξοδέψουμε παραπάνω από 600 ευρώ για υπολογιστή...που αργότερα, όταν θα έχει βγει το νέο Office (που θα είναι ίσως πιο "βαρύ"), θα μπορεί να το κάνει και καμία ψιλο-αναβαθμισούλα μωρέ...!!! Θεωρώ ότι στην εποχή μας είναι πολύ παρεξηγημένη η "δουλειά γραφείου" ...!!! Είναι όντως τόσο χαλαρά τα πράγματα σε ένα γραφείο ρε παιδιά που δεν μας νοιάζουν οι χρόνοι η αποδοτικότητα και το Multitasking...???? Με προβληματίσατε τώρα... Χιιχιχ....!!! Loooollll....!!!! :-) :-) Χωρίς να σχολιάσω τα παραπάνω τα οποία μου φαίνονται κάπως...εγώ κάνω τη δουλειά μου στο γραφείο με ένα dell latitude e5500 το οποίο τρέχει windows 7,έχει πάντα ανοιχτό ενα vmware ,2 browsers με αρκετά tabs,φυσικά έχω και ups,επίσης κρατάω backup ,τρέχω ενοείται mail client(outlook 2007) και επίσης συνέχεια ανοιχτό visual studio 2005 και άλλα συναφή προγράμματα....κοινώς του πίνω το αίμα....και δεν έχω κανένα πρόβλημα.Κόστος 900e ..... απο την dell.gr φυσικά αν η αγορά γίνει απο αλλού υπάρχει και φτηνότερα το συγκεκριμένο laptop.Επίσης αντε να συνεργαστείς με άλλους....οι οποίοι άλλοι....όλοι έχουν windows based συστήματα...γενικότερα στη δουλεία ακόμα και αυτοί που έχουν mac έχουν και windows....οπότε πάρε κάτι με windows....για να μην πέρνεις 2.Εκτός και αν δουλέυεις μόνος.......
vag3d Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2010 Χωρίς να σχολιάσω τα παραπάνω τα οποία μου φαίνονται κάπως...εγώ κάνω τη δουλειά μου στο γραφείο με ένα dell latitude e5500 το οποίο τρέχει windows 7,έχει πάντα ανοιχτό ενα vmware ,2 browsers με αρκετά tabs,φυσικά έχω και ups,επίσης κρατάω backup ,τρέχω ενοείται mail client(outlook 2007) και επίσης συνέχεια ανοιχτό visual studio 2005 και άλλα συναφή προγράμματα....κοινώς του πίνω το αίμα....και δεν έχω κανένα πρόβλημα.Κόστος 900e ..... απο την dell.gr φυσικά αν η αγορά γίνει απο αλλού υπάρχει και φτηνότερα το συγκεκριμένο laptop.Επίσης αντε να συνεργαστείς με άλλους....οι οποίοι άλλοι....όλοι έχουν windows based συστήματα...γενικότερα στη δουλεία ακόμα και αυτοί που έχουν mac έχουν και windows....οπότε πάρε κάτι με windows....για να μην πέρνεις 2.Εκτός και αν δουλέυεις μόνος....... Και εγώ θα έλεγα οτι τα Windows ίσως είναι καλύτερα για δουλειά γραφείου λόγω των εφαρμογών που υπάρχουν. Άλλωστε τον Mac δεν τον έχω καιρό τώρα για να έχω εμπειρία και να μπορώ να κρίνω σωστά για τους mac. Μην το βλέπεις τόσο "κάπως" το μήνυμά μου. Αρκετές φορές βάζω μία περίεργη δόση χιούμορ μέσα. Κάτι που θα ήταν καλύτερα αντιληπτό αν γινότανε με προφορικό λόγο και όχι με γραπτό...!!! :-) (και η παράθεσή μου για να καταλάβεις στον haHa δεν είναι και καλά "για να του την πω". Απλώς αυτές του οι γραμμές με πυροδότησαν - με ενέπνευσαν). (καμία σχέση με προσωπική επίθεση στον haHa δηλαδή. Όλα όσα λέω είναι καλοπροαίρετα και με χαμόγελο-χιούμορ-και ίσως και λίγη υπερβολή..) Πίστεψέ με, τα Ελληνικά γραφεία "πάσχουν" από οργάνωση και σωστό εκσυγχρονισμό. Όταν το καταλάβουμε αυτό, τότε οι επιδόσεις της κάθε εταιρίας θα εκτιναχθούν στο κόκκινο και η δουλειά που ρίχνει ο υπάλληλος γραφείου, θα είναι οργανωμένη, σωστή, αποδοτική και ασφαλής. Σκέψου για παράδειγμα το πως στέλνουν ΦΑΞ οι περισσότερες εταιρίες. Εκτυπώνουν και στην συνέχεια περνάνε το εκτυπωμένο χαρτί από το FAX και το στέλνουν στον παραλήπτη. Μετά το αρχειοθετούν (χάνουν πάλι χρόνο). Χάνουν χρόνο και στην αναζήτηση αργότερα... Χάνεται χρόνος, χαρτί, μελάνια και χρήμα ά-σκο-πα...!!! Με σωστή οργάνωση ο υπάλληλος που θα στείλει το Fax, θα το κάνει άνετα, ξεκούραστα, γρήγορα με αποτέλεσμα να του μείνει χρόνος για άλλες εργασίες. Ο υπάλληλος θα έχει από ψυχολογικής άποψης καλύτερη διάθεση, διότι δεν θα σπάνε τα νεύρα του σε κάθε βήμα της εργασίας του με obsolete συνθήκες. Η έλλειψη σωστής οργάνωσης σκοτώνει τις επιχειρήσεις.... Πρέπει να υπάρχουν διεργασίες και ευκολίες που ενώ στην αρχή σου φαίνεται ότι πληρώνεις παραπάνω για εξοπλισμό (hardware), και προγράμματα, μακροπρόθεσμα είσαι κερδισμένος διότι, όταν δουλεύεις με σύστημα, είναι όλοι ικανοποιημένοι (Πελάτης, Εργοδότης, Υπάλληλος)...μεγαλώνει με υγεία η επιχείριση όντας βασιζόμενη σε σωστά θεμέλια... Άσε που η ηλεκτρονική οργάνωση σε συνδυασμό με το σωστό backup, μπορεί να σου δώσει εύκολα διεργάσιμες πληροφορίες για Feedback και επιδιόρθωση (βλέπε τρόπος λειτουργίας Συστημάτων Διαχείρισης Ποιότητας - το γνωστό ISO). Δεν είναι τυχαίο για παράδειγμα που οι περισσότεροι Έλληνες έχουν ISO απλώς για να το δείχνουν (για τα μάτια του κόσμου) και όχι για την ουσία του και την οργάνωση που προσφέρει. Οι στενόμυαλοι εργοδότες τσιγκουνεύονται τα χρήματα για σωστό εξοπλισμό και οργάνωση. Απλώς δεν βλέπουν μπροστά. Δεν μπορούν να αντιληφθούν οτι οι επιδόσεις του εργαζόμενου εκτινάσσονται στα ύψη με σωστή οργάνωση. Όπως έλεγε και ο χάρυ κλύν. "Τι δουλειά κάνς? Σκάβς? Αν δεν σκάβς, δεν δουλεύεις...." Καλύτερα να έχεις άνετους υπαλλήλους που κάνουν σωστά και αποδοτικά την δουλειά τους και να τους βλέπεις να παίζουν πασιέτζα στον ελεύθερό χρόνο που τους απομένει, παρά να έχεις υπαλλήλους που τρέχουν γύρω - γύρω για να δείχνουν οτι δουλεύουν ενώ στην ουσία το σύστημά εργασίας τους είναι σαθρό και δεν κάνουν τίποτα (και όχι μόνο αυτό - αλλά όταν χρειαστεί να δουλέψουν γρήγορα και σωστά, χάνουν χρόνο και κομπιάζουν λόγω των συνθηκών και των ελλείψεων σωστών "εργαλείων".... Γιατί να σφίγγουν πχ. εργάτες βίδες με το χέρι (πχ. με καστάνια και κλειδιά), όταν υπάρχει ηλεκτρόκλειδο στην εποχή μας? Ο υπάλληλος που "τελείωσε την δουλειά του" (σωστά) και παίζει πασιέτζα φανερά και σε αφήνει να τον βλέπεις να παίζει πασιέτζα, πολύ πιθανόν να δουλέψει σκληρά και με μεγαλύτερο ζήλο όταν χρειαστεί, απο εκείνον που "κάνει οτι δουλεύει" ενώ κάθεται...!!!! (εν πάση περιπτώσει, το παράδειγμα δεν είναι και τόσο καλό, διότι πολύ απλά αν δεν υπάρχει αρκετή δουλειά για τους υπαλλήλους, τότε ίσως σημαίνει και οτι ή δεν υπάρχει αρκετή δουλειά, ή οτι υπάρχουν περισσότεροι υπάλληλοι από όσους χρειάζεται, αλλά καταλαβαίνετε τι θέλω να πω. Το ζήτημα δεν είναι να "κάνεις οτι δουλεύεις, αλλά να δουλεύεις ουσιαστικά, σωστά, και με σωστά εργαλεία που θα σου δώσουν άνεση, ταχύτητα και ικανοποίηση). Ναι, θα ψάξεις πχ. για την τάδε κάρτα γραφικών ποιός την έχει πιό φθηνά (υπάρχει άλλωστε η "διαδικασία αναζήτησης προσφοράς" στα συστήματα διαχείρισης ποιότητας. Έτσι είναι το υγιές. Δεν διαφωνώ. Αλλά θα πάρεις αυτό που θα σε οργανώσει σωστά, χωρίς να τσιγκουνευτείς με το "φθηνό PC"...!!! Οκ, ας πάρει με 1500 ευρώ ή με λιγότερα computer. Αρκεί να έχει υπολογίσει τις ανάγκες του και το "πόσο καιρό θα την βολέψει" με αυτό το Hardware. Αρκεί να έχει κάνει το Business Plan του και να έχει αποφασίσει "κάτι". Να έχει ένα πλάνο (έστω και αν αποδειχτεί λάθος στην πορεία). Μόνο και μόνο που θα κάθισε και θα σκέφτηκε, είναι ένα βήμα εμπρός...!!! Πίστεψέ με όμως κανένας δεν κάθεται να φτιάξει ένα πλάνο. Στο ζήτημα "χρειαζόμαστε computer για το γραφείο" κανείς δεν κάθεται πρακτικά να τα βάλει κάτω και να πεί για παράδειγμα. Χμμ...χρειαζόμαστε πχ. τηλεφωνικό κέντρο. Ποιό μπορεί να είναι το Budget? Πόσο καιρό θέλουμε να μας βγάλει? Μας συμφέρει να πάρουμε κάτι Advanced με 2.000 - 3.000 ευρώ που θα είναι και επεκτάσιμο ή να πάρουμε ένα με 400-700 ευρώ? Ποιές είναι οι ανάγκες μας? Ποιές οι προβλέψεις για την επιχείρηση για τον επόμενο χρόνο? Για τα επόμενα 5 Χρόνια? κλπ.κλπ... (εξηγούμαι για να μην παρεξηγούμαι)
haHa Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2010 Δεν ψηφίζω ούτε θετικά ούτε αρνητικά για Mac για δουλειά γραφείου. Εξαρτάται την "δουλειά γραφείου". Αν για παράδειγμα έχεις λογιστικό γραφείο, τα Windows είναι μονόδρομος διότι πολύ απλά οι περισσότερες κλασσικές εμπορικές Ελληνικές εφαρμογές για λογιστήρια είναι για Windows. Όσον αφορά το κόστος του computer για δουλειά γραφείου, εδώ διαφωνώ αρκετά, διότι μπορεί να είναι "δουλειά γραφείου", αλλά... Εκτύπωση σε PDF αρχείων με εικόνες και κείμενο είναι λίγο "κάπως" με αδύνατο μηχάνημα. Ιδίως όταν συμπιέζεις για email και το αρχείο που στέλνεις σε *.doc "ζυγίζει" καμιά 100 ΜΒ και έχει καμιά 50αριά σελίδες, ενώ εσύ το θέλεις 6-10 MB σε PDF..."για να φεύγει εύκολα"...!!! (χμμ...θα βάλει κανείς μήπως το θεόβαρο PDF Creator της Adobe ή θα είναι αρκετά έξυπνος να χρησιμοποιήσει το Open Source και δωρεάν PDF Creator που "εκτυπώνει σε PDF")? Συμπίεση Zip αρχείων είναι λίγο "κάπως" με αργό μηχάνημα Αντιβιωτικό του υπολογιστή γραφείου είναι λίγο "κάπως" με αργό μηχάνημα. Open Office και συναφή, είναι λίγο "κάπως" για μεταγωγή δεδομένων μεταξύ "άλλων Computer των συνεργατών" μέσω mail και πιθανώς σε άλλες πόλεις ή γραφεία γενικότερα, όταν έχει να κάνει με εικόνες και κόλπα με εικόνες πίσω από κείμενα, υδατογραφήματα που...αλλιώς θα τα στέλνεις εσύ από το Open Office μέσω email στον mister Microsoft Windows/Microsoft Office υπολογιστή του συνεργάτη σου για "επείγουσα εκτύπωση και υπογραφή", κλπ...(δηλαδή ή πρέπει να έχουν όλοι open office ή καλύτερα Microsoft Office για να είσαι σίγουρος - πρακτικά μιλάω). Σύστημα Backup, χμμ....!!! Άντε να τρέχεις άλλη μία εφαρμογή στάνταρ από πίσω που...θα βαραίνει το σύστημα (Time Machine πάντως ΔΕΝ θα είναι στα σίγουρα). Άλλου είδους "Servers" και services που πιθανώς θα χρειάζονται να τρέχουν στο παρασκήνιο για κανένα πρόγραμμα ERP ή λογιστικό κλπ...και αυτά θα σου τρώνε resources...!!! Βάλε και στάνταρ ανοικτό τον mail client για να λαμβάνεις email και να μην χάνεις στιγμή..., βάλε και κανένα browser με αρκετά tabs ανοικτά για να είσαι ακαριαίος όταν χρειάζεται.... Το Fax Program (για Send-Recieve Fax μέσω υπολογιστή) (θα έχεις και κανονικό φάξ...οκ...αλλά γιατί να σπαταλάς χαρτί? Δεν είναι και οικολογική συνήθεια, να εκτυπώνεις, να στέλνεις φαξ και μετά να πρέπει να αρχειοθετήσεις κιόλας το χαρτί που εκτύπωσες...!!! Η μήπως είναι και περισσότερο Time Optimized?)....μπαα... Κανένα πρόγραμμα σε συνεργασία με το τηλεφωνικό κέντρο για τηλεφωνική διαχείριση με Caller ID ...κλπ? Βάλε τις χαζομάρες του εκτυπωτή (παρελκόμενα του κατά τα άλλα driver για εκτυπωτή που ζυγίζει 300 MB...!!! ΕΛΕΟΣ οι drivers για τους εκτυπωτές στα Windows) που θα τρέχουν από πίσω και θα σου τρώνε Resources... ΑΝ *(λέω αν έχεις περισσότερους από έναν εκτυπωτές και είσαι και σε δίκτυο?) Drivers για Scanner και Scaner Prob + OCR (μαζί με τα σκουπίδια τους που βάζουν στην "εκκίνηση" του υπολογιστή) Βάλε οτι θα έχεις ανοικτά επί μονίμου βάσεως 5-6 Excel και 5-6 Word Docs για να δουλεύεις "παράλληλα" για "να κάνεις δουλειά" (αποδοτικότητα) και όχι να δουλεύεις σαν φλώρος (ένα-ένα άνοιγμα διότι ο εγκέφαλος δεν μπορεί να διεργαστεί τις πληροφορίες).... Αν είσαι από αυτούς που παίζεις και κανένα Mp3 ταυτόχρονα με την δουλειά για να δουλεύεις πιο αποδοτικά, σωστά και γρήγορα...(πάει το γονάτισες το μηχάνημα). Καλά με όλα αυτά φορτωμένα στο PC, θα παρακαλάς να μην κολλήσουν τα Windows και χρειαστεί να κάνεις και αυτό το σιχαμερό και χρονοβόρο Restart...!!!! (Ε, ας μην βάλουμε SSD, ας περιμένουμε και...εχμ...5 λεπτά να boot-άρει το μηχάνημα γρου-γρου και μέχρι να φορτώσουν ΟΛΑ...!!!) Άν χαλάσει...το Backup που θα παίρνεις, θα αρκεί για να τον επαναφέρεις όπως πρίν? Πόσος χρόνος θα χρειαστεί και πόσος κόπος? (Windoze) (Α, και πόσο Αγχος?) Κάνα UPS θα βάλεις? Α, θέλεις να τρέχεις και αυτό στο Background στα Windows... Την "Ηλεκτρική σκούπα"? Θα την ακούς για 8 ώρες που θα είσαι δίπλα από το PC των 600 ευρώ? Η μήπως για περισσότερες? (+υπερωρίες δηλαδή)....!!! Τα υπόλοιπα θορυβώδη PC των συναδέλφων στο γραφείο θα συντονίζονται-συναγωνίζονται μεταξύ τους για το πιο "γκαρίζει" πιο δυνατά ή όχι? :P Το κόστος για τα αναλγητικά για τους πονοκεφάλους από την "φθηνή (και μικρή) οθόνη" του φθηνού και οικονομικού PC των 600 ευρώ το υπολογίσατε? Τον ψυχολόγο για τις ψυχικές οδύνες του να δουλεύεις σε αργό και θορυβώδη PC με Windoze? Κλπ κλπ απρόβλεπτα... Ε, όλα αυτά (ή και περισσότερα που ίσως μου διαφεύγουν) όσο νάναι χρειάζονται κάτι παραπάνω από τον λεγόμενο "υπολογιστή γραφείου" πιστεύω...!!!! Προσωπικά θα με βόλευε ένα PC των 1.500-2.000 ευρώ (χωρίς το Software) για δουλειά γραφείου(Υπερβάλλω λίγο...το ξέρω..χιχιι)...!!! Α, θα μπορούσα να κάνω και επεξεργασία βίντεο επί της ευκαιρίας...!!! Με ένα σμπάρο...δυο τριγώνια...!!! χιιχι Εξαρτάται βέβαια πως έχει μάθει να δουλεύει κανείς... Αν ο άλλος μου έχει μόνο το Word ανοικτό και κάνει 10 ώρες να γράψει και μία σελίδα με κείμενο και θέλει και άλλες 10 ώρες να "μορφοποιήσει το έγγραφο", ε, τότε ας μην ξοδέψουμε παραπάνω από 600 ευρώ για υπολογιστή...που αργότερα, όταν θα έχει βγει το νέο Office (που θα είναι ίσως πιο "βαρύ"), θα μπορεί να το κάνει και καμία ψιλο-αναβαθμισούλα μωρέ...!!! Κανενας δεν ειπε να παρει αδυναμο μηχανημα. Με 500-600€ ευρω παιρνει μια χαρα δυνατο μηχανημα.(πχ 4gb ram και διπυρηνος στα 2.8GHz) Με 800€ παιρνει τετραπυρηνο που φυσαει.. Και σχεδον ολα αυτα που λες, δυστυχως θα τα βρει μπροστα του και σε mac os x και ισως ακομη περισσοτερα..(μικρες ασυμβατοτητες, δυσκολιες με drivers , ακριβο και αργο service, μικρη εγγυηση) Για αυτο αλλωστε δεν ειναι τυχαιο οτι οι επιχειρησεις παιρνουν pc. Tελος, επειδη μερικα πραγματα μπορεις να ειναι δυσκολα/περιεργα σε mac os , δεν σημαινει οτι ειναι ετσι και σε windows. Πχ το θεμα του backup: υπαρχει η πανευκολη και σιγουρη λυση του raid 1 ή μπορει να χρησιμοποιησει το ενσωματωμενο backup των windows 7 (μαλιστα για backup και σε δικτυακο δισκο) ή και τις 2 λυσεις ταυτοχρονα για μεγιστη ασφαλεια.. Και αν χαλασει κατι, δεν θα κανεις 10 ωρες οπως με mac os x, ουτε θα χρειαστει να λυσεις ολον τον iMac για να βαλεις το νεο σκληρο. Κατευθειαν θα μπουταρεις απο τον δισκο που ηταν mirror , λογω raid 1 . Προσωπικά θα με βόλευε ένα PC των 1.500-2.000 ευρώ (χωρίς το Software) για δουλειά γραφείου(Υπερβάλλω λίγο...το ξέρω..χιχιι)...!!! Α, θα μπορούσα να κάνω και επεξεργασία βίντεο επί της ευκαιρίας...!!! Με ένα σμπάρο...δυο τριγώνια...!!! χιιχι Ειναι παντως λιγο πολλα τα χρηματα που λες.. Ειδικα αν αναλογιστεις οτι με 250€ παιρνεις καλη 22" οθονη με ips panel ή με 500€ παιρνεις 24" με ips panel, δινεις και αλλα 700€(590€ που κανει το παρακατω + καποια εξτρα) και παιρνεις ταχυτατο μηχανημα με τετραπυρηνο Nehalem επεξεργαστη: http://www.plaisio.gr/Computers/Desktop/PC/Turbo-X-Pegasus-M2450.htm (ή κατι τετοιο σε επωνυμο) Συνολο δηλαδη κατω απο 1000€ με καλη 22" οθονη για απιστευτα γρηγορο μηχανημα και με 3ετη εγγυηση. Δεν εχει νοημα να δωσει παραπανω χρηματα μια επιχειρηση(και δεν το κανει). Δεν τα πετανε. Θεωρώ ότι στην εποχή μας είναι πολύ παρεξηγημένη η "δουλειά γραφείου" ...!!! Είναι όντως τόσο χαλαρά τα πράγματα σε ένα γραφείο ρε παιδιά που δεν μας νοιάζουν οι χρόνοι η αποδοτικότητα και το Multitasking...???? Με προβληματίσατε τώρα... Χιιχιχ....!!! Loooollll....!!!! :-) :-) Πως δεν νοιαζουν τις επιχειρησεις οι χρονοι, η αποδοτικοτητα και το multitasking? Ολα αυτα σημαινουν χρηματα.. Αν κατι ηταν πιο αποδοτικο, να ειμαστε σιγουροι οτι οι επιχειρησεις θα το προτιμαγανε , γιατι αυτο θα μεταφραζοταν σε χρηματα. Για αυτο επιλεγουν κατα κυριο λογο pc.
tr3quart1sta Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2010 ωραία τα χαρακτηριστικά και οι τιμές των pc αλλά στην πράξη τι γίνεται? πχ μια δικιά μου εμπειρία τα χριστούγεννα οπου πήγα σε 5 ταξιδιωτικά γραφεία απο τα οποία στα 2 σε μια απλή αναζήτηση πτήσεων ο ηπάλληλος γυρίζει με κοιτάει σαν ηλίθιος και μου λέει Συγγνώμη έχει κολλήσει το σύστημα! να μην μιλήσω για τράπεζες και δημόσιες υπηρεσίες... στα γραφεία που δούλευε η μάνα μου ο τεχνικός ερχόταν κάθε 3 και λίγο για κάποιο πρόβλημα που είχαν τα pc ... ειδικά εάν στην επιχείρησή σου οι πελάτες σε επισκέπτονται στο γραφείο σου δλδ τους εξυπηρετείς από κει το mac είναι must εαν δε θες να σε αφήσει ξεκρέμαστο μπροστά τους... όσο για την τιμή απο pc που σου προτείνουνε με 800-1000 ευρώ ενώ το imac κάνει 1150 με ενσωματωμένη κάμερα, ηχεία, airport 802.11a/b/g/n, bluetooth κλπ ... συν όλα αυτά που αναφερθήκανε παραπάνω. οι επιχειρήσεις δεν έχουν mac διότι πιθανόν να μην το έχουν ψάξει αρκετά και επειδή πάνε να γλιτώσουνε 100-200 ευρώ αψηφώντας την ποιότητα και να τα αποτελέσματα...
Fileasf Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2010 Να είστε καλά για τις απαντήσεις σας που αλλάζουν εντελώς τα δεδομένα....
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.