Προς το περιεχόμενο

Σχετικα με το Sony (support / service / upgrade)


sotiriadisc

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αυτό που μου γράφεις για μισή μέρα μου φαίνεται εξωγήινο... όχι ότι δεν σε πιστεύω απλά αν γινόταν κάτι τέτοιο σε μένα εδώ που είμαι (που κυνηγάω την courier με το όπλο) θα το έκανα υπογραφή στο φόρουμ.

  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ.

Επιμένω ότι δεν θέλω να σε αμφισβητήσω.. Και μη νομίζεις ότι κι εγώ είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από τη sony..

 

Έχω στην κατοχή μου ένα vgn-fz31e από το οποίο είχα μείνει απόλυτα ικανοποιημένος.. Αρκετούς μήνες πριν έληξε η εγγύηση του αλλά και πάλι κανένα πρόβλημα μέχρι που.... απλά δεν άναβε!! Σε επικοινωνία μου με την sony μου πρότειναν να απευθυνθώ στην Mega-Service στο μαρούσι για να γλιτώσω τα μεταφορικά...

 

Αυτό έκανα λοιπόν. Μετά από 3-4 μέρες με πήραν από την εν λόγω εταιρία και μου είπαν ότι έχει καεί η vga αλλά η sony αναγνωρίζει πως η κάρτα γραφικών του συγκεκριμένου μοντέλου ήταν ελλατωματική και υπάρχει οδηγία σε περιπτώσεις σαν την δική μου το λαπτοπ να πηγαίνει στο εξωτερικό και να επισκευάζεται σα να ήταν εντός εγγύησης.. Πλήρωσα 40€ για τον έλεγχο και πήρα το λαπτοπ.

 

Κάλεσα πάλι λοιπόν τη sony και αυτοί κανόνισαν να έρθει courier στο σπίτι μου να το παραλάβει και να φύγει για εξωτερικό.. Να είμαι δίκαιος, στο τηλέφωνο μου τόνισαν το εξής: αν το μόνο πρόβλημα του λαπτοπ είναι η vga, τότε θα μου επιστραφεί επισκευασμένο χωρίς να πληρώσω το παραμικρό ή έστω πληρώνοντας ένα πολύ μικρό αντίτιμο ! Αν όμως υπάρχει και κάποια άλλη βλάβη τότε θα πρέπει να πληρώσω και το κόστος των ανταλλακτικών καθώς και τα μεταφορικά... Αν δεν ήθελα την επισκεύη θα έπρεπε να πληρώσω τα μεταφορικά για να μου το επιστρέψουν.. Από την mega-service βέβαια με είχαν ενημερώσει, μετά τον έλεγχό που έκαναν, ότι δεν υπήρχε κανένα άλλο θέμα με το λαπτοπ..

 

Με πήραν λοιπόν τηλέφωνο από τη sony και μου είπαν το εξής.. Διαπίστωσαν πως ήταν σπασμένη μια θύρα usb και αν ήθελα την επισκεύη θα έπρεπε να πληρώσω 880€....!!!!! :X Ακόμα δεν τους έχω απαντήσει γιατί δεν ξέρω τι να κάνω.. Δεν είναι το θέμα μου να τους εκμεταλλευτώ, ειλικρινά το λέω.. Σίγουρα χάρηκα στο ενδεχόμενο να φτιαχτεί το λαπτοπ χωρίς να πλήρωσω αλλά ήδη ήμουν έτοιμος να δώσω μέχρι 300-350€.. Με ενόχλησε όμως το πρόβλημα που μου παρουσίασαν, δεν υπήρχε!!

 

Τέλος πάντων, θα δείξει.. Να σημειωθεί πως πήρα καινούριο λαπτοπ γιατί είναι εργαλείο δουλειάς για μένα και το χρειαζόμουν άμεσα.. Τι πήρα? Vaio vgn-nw21ef..

 

 

 

 

Γεια χαρά! Εχω και εγώ το μοντέλο SONY VAIO VGNFZ11M ελλατωματικό όπως το αναγνώρησε η ίδια η SONY και μου δίνει 4 χρόνια επιπλέον σαν εγγύηση για την κάρτα γραφικών. Το πρόβλημα είναι 100% της κάρτας γραφικών αλλα το θέμα είναι το έχω ανοίξει για να βάλω θερμοαγώγημη πάστα στον επεξεργαστή και στην κάρτα γραφικών (γιατι νόμιζα οτι έτσι θα λυθεί το θέμα μου) χωρίς όμως κάποιο αποτέλεσμα. :/

και το ερώτημα είναι οτι εφόσον το έχω ανοίξει ισχύει η εγγύηση????? γιατι φαίνεται οτι έχει ανοιχτεί και απο τις βίδες και απο κάποια μέρη που είναι σπασμένα ή χαλασαν τα πάσα και δεν πιάνει η βίδα . Το θέμα είναι πως εμένα με ενδοιαφέρει να επισκευαστεί η κάρτα γραφικών και μόνο και να αγνοήσουν τα περεταίτω προβλήματα. Θα μου το πάρουν ή θα πληρώσω τζάμπα μεταφορικά 120ευρώ????

περιμένω τις απαντήσεις σας...

σας ευχαριστώ προκαταβολικά

Δημοσ.

Γεια χαρά! Εχω και εγώ το μοντέλο SONY VAIO VGNFZ11M ελλατωματικό όπως το αναγνώρησε η ίδια η SONY και μου δίνει 4 χρόνια επιπλέον σαν εγγύηση για την κάρτα γραφικών. Το πρόβλημα είναι 100% της κάρτας γραφικών αλλα το θέμα είναι το έχω ανοίξει για να βάλω θερμοαγώγημη πάστα στον επεξεργαστή και στην κάρτα γραφικών (γιατι νόμιζα οτι έτσι θα λυθεί το θέμα μου) χωρίς όμως κάποιο αποτέλεσμα. :/

και το ερώτημα είναι οτι εφόσον το έχω ανοίξει ισχύει η εγγύηση????? γιατι φαίνεται οτι έχει ανοιχτεί και απο τις βίδες και απο κάποια μέρη που είναι σπασμένα ή χαλασαν τα πάσα και δεν πιάνει η βίδα . Το θέμα είναι πως εμένα με ενδοιαφέρει να επισκευαστεί η κάρτα γραφικών και μόνο και να αγνοήσουν τα περεταίτω προβλήματα. Θα μου το πάρουν ή θα πληρώσω τζάμπα μεταφορικά 120ευρώ????

περιμένω τις απαντήσεις σας...

σας ευχαριστώ προκαταβολικά

 

Εφοσον το ανοιξες και φενεται κιολας,ειμαι σχεδον σιγουρος πως η εγγυηση σου δεν ισχυει πλεον..

Δημοσ.

Εφοσον το ανοιξες και φενεται κιολας,ειμαι σχεδον σιγουρος πως η εγγυηση σου δεν ισχυει πλεον..

 

 

Σε ευχαριστώ για την άμεση απάντηση! Είχα επικοινωνήσει τηλεφωνικώς μαζί τους και τους είπα οτι είμαι ηλεκτρονικός και απλά έβαλα θερμοαγόγημη πάστα χωρίς να πειράξω κατι και μου τα μασούσαν. Δηλ. μου είπε "ενώ αυτός που είναι ο τεχνικός δίνει το ΟΚ, οι άλλοι μπορούν να πούν το οτιδήποτε" γι αυτό το ψάχνω το θέμα...

Δημοσ.

Μόλις μίλησα μαζί με το service της Sony τους είπα οτι το έχω ανοίξει και επισήμαναν οτι υπάρχει το πρόβλημα με την πάστα που έβαλα πάνω. Οπότε τους είπα αφού το πρόβλημα είναι η πάστα να την βγάλω και μου δώσαν το ΟΚ(θα σημειώσουν απο εδώ οτι το πρόβλημα είναι στην κάρτα γραφικών)! Απλά να ξέρω ότι διάγνωση & μεταφορικά είναι στα 125ευρώ (πληρώνω μόνο αν κρίνουν οτι εχει πειραχτεί το μηχάνημα) και φεύγει για Γερμανία-Τσεχία & αν κρίνουν ότι έχει πειραχτεί θα με καλέσουν για να με ενημερώσουν για το πόσα θέλουν...

 

ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ???

Δημοσ.

 

ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ???

Γνωμη μου: ΟΧΙ!

Πιστευω πως δεν θα δεχθουν να το επισκευασουν εφοσον εχει ανοιχτει..

Και θα πληρωνεις τσαμπα μεταφορικα!

  • 4 μήνες μετά...
Δημοσ.

Καλησπέρα και από μένα.

Εχω και εγώ το SONY VGN FZ21Z και έχω μείνει από κάρτα γραφικών.

Ψάχνοντας ανακάλυψα αυτήν την διεύθυνση http://www.computer-systems.gr

Ισχυρίζονται ότι επισκεύζουν και αυτοί κάρτες γραφικών και οθόνες από laptop.

Οι τιμές από ότι είδα είναι παρόμοιες με της Sony, μιας και η Sony δεν σου χρεώνει την επισκευεί και έτσι βγαίνει "η μία η άλλη!".

Το πρόβλημα είναι ότι η Sony μπορεί να σου βγάλει άλλα προβλήματα στο laptop, τα οποία δεν υπάρχουν... μόνο και μόνο για να σου τα πάρουν.

Και τώρα προβληματίζομαι....

 

Πιστεύω ότι αξίζει να δοκιμάσω την συγκεκριμένη εταιρία... παρά να μπλέξω με την Sony!

Περιμένω απαντήσεις από κάποιους που έστειλαν laptop στην παραπάνω εταιρεία...

 

Ευχαριστώ,

Γιάννης

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...