akis_k_81 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2010 Γεια σας. Αγόρασα το Toshiba A500-18q με 4 χρόνια εγγύηση από το Πλαίσιο. Ωστόσο διάβασα στο site της Toshiba για την εγγύηση “ότι και αν συμβεί”, που ισχύει μέχρι 31 Ιανουαρίου. Θα ήθελα να σας ρωτήσω αν γνωρίζετε τα εξής: 1) Η ειδική εγγύηση “ότι και αν συμβεί” επηρεάζει την αρχική εγγύηση (δύο χρόνια) ή την επέκταση της (άλλα δύο χρόνια) ? 2) Αν δηλώσω το laptop στην ειδική εγγύηση το service θα εξακολουθήσει να γίνεται στο Πλαίσιο ή θα πρέπει να το στέλνω στην IDEAL ? Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
basilis5 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2010 Γεια σας. Αγόρασα το Toshiba A500-18q με 4 χρόνια εγγύηση από το Πλαίσιο. Ωστόσο διάβασα στο site της Toshiba για την εγγύηση “ότι και αν συμβεί”, που ισχύει μέχρι 31 Ιανουαρίου. Θα ήθελα να σας ρωτήσω αν γνωρίζετε τα εξής: 1) Η ειδική εγγύηση “ότι και αν συμβεί” επηρεάζει την αρχική εγγύηση (δύο χρόνια) ή την επέκταση της (άλλα δύο χρόνια) ? 2) Αν δηλώσω το laptop στην ειδική εγγύηση το service θα εξακολουθήσει να γίνεται στο Πλαίσιο ή θα πρέπει να το στέλνω στην IDEAL ? Ευχαριστώ εκ των προτέρων. λογικα η εγγυηση σου ισχυει κανονικα,και τα οποιαδηποτε πλεονεκτηματα σου προσφερει η εξτρα εγγυηση της τοσιμπα θα δινεται απο την αντιπροσωπεια. Δλδ σιγα μην σου δωσει τα λεφτα σου πισω το πλαισιο επειδη σε απελυσαν,αυτα θα στα δωσει -λογικα παντα- η ιντεαλ
EliasKir Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2010 Η εγγυηση "οτι κι αν συμβει" ειναι μια παροχη που γινεται μαλλον σε συνεργασια με καποια ασφαλιστικη. Δεν επηρεαζει την εγγυηση σου, ουτε την επεκταση της. Απλα θα πρεπει να το δηλωσεις μεσα σε 7 μερες.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.