Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με παραγγελία [Amazon.co.uk]


xpapias

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια χαρά. Παράγγειλα χθες για πρώτη μου φορά ένα βιβλίο από το amazon.co.uk. Έκανα ένα λογαριασμό και έδωσα τα στοιχεία της prepaid της Κύπρου που έχω. Κρατάω μια επιφύλαξη αν έχω βάλει το σωστό expiry date της κάρτας γιατί δεν την είχα μπροστά μου.

 

Την ίδια στιγμή ήρθε το επιβεβαιωτικό mail της παραγγελίας:

 

amazon1.jpg

 

 

Σήμερα το πρωί μπήκα στο site για να ελέγξω την πορεία της και δεν τη βρίσκω πουθενά! Ακυρώθηκε λόγω expiry date (αν και νομίζω ότι ήταν σωστή), έγινε κάποια άλλη πατάτα? Να περιμένω παραγγελία ή όχι;

 

amazon2g.jpg

 

Δημοσ.

Μπες στο i-cardonline και δες αν έχουν φύγει λεφτά απ'την προπληρωμένη σου.

Αν όχι απλά ξαναρίξε τη παραγγελία με τα σωστά στοιχεία της κάρτας. Αν ναι θα πρέπει να επικοινωνήσεις με το support της Amazon.

Δημοσ.
Μπες στο i-cardonline και δες αν έχουν φύγει λεφτά απ'την προπληρωμένη σου.

Αν όχι απλά ξαναρίξε τη παραγγελία με τα σωστά στοιχεία της κάρτας. Αν ναι θα πρέπει να επικοινωνήσεις με το support της Amazon.

 

Για το i-card online δυστυχώς δεν είχα βγάλει κωδικό. Μου έδωσαν τηλεφωνικά έναν κωδικό για να κάνω την εγγραφή στο site και ο κωδικός αυτός δε μου δούλευε. Επίσης θα μπορούσα να πάω σε ένα ATM και να δω το υπόλοιπο, αλλά έχω δανείσει την κάρτα στον αδερφό μου..

 

Το mail πάντως γράφει:

 

Please note that for items ordered from Amazon.co.uk this e-mail is only an acknowledgement of receipt of your order and your contract to purchase these items is not complete until we send you an e-mail notifying you that the items have been dispatched to you. For items purchased from third parties in Marketplace, this e-mail confirms the completion of your contract to purchase those items.

 

Έχουν άραγε κάποιο mail επικοινωνίας?

 

Edit Τους έστειλα mail μέσω της φόρμας που έχουν. Η πλάκα είναι ότι ήταν το τελευταίο διαθέσιμο βιβλίο που είχαν και σήμερα φαίνεται εξαντλημένο.

 

---------- Προσθήκη στις 10:36 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 10:12 ----------

 

Αμεσότατοι

 

Dear Customer

 

Thank you for contacting Amazon.co.uk regarding your order # 202-0599284-8803XXX.

 

First of all, please allow me to apologise for the delay in the delivery of your order.

 

We can confirm that your order was sent to the following address:

 

xxxxxx xxxxxxxxx

xxxx xxxxx xx

xxxx xxxx - xxxxxx, xxxxx

Greece

Primary Phone: +3069xxxxxxx

 

The estimated delivery date given for this order is February 02, 2010.

 

Your order is still in transit and we are confident that it will arrive by the estimated delivery date.

 

You can confirm the estimated delivery date by visiting “Your Account” via the following link:

 

http://www.amazon.co.uk/your-account

 

We take full responsibility should your order not arrive. Please contact us again on the above date by using the link below and we will assist you further:

 

http://www.amazon.co.uk/rsvp-mi?c=gfadayhh3336180614&q=uko2

 

Please note: this e-mail was sent from an address that cannot accept incoming e-mail. Please use the link above to send us your reply.

 

Thank you for contacting Amazon.co.uk.

 

Did we answer your question?

 

If yes, please click here:

http://www.amazon.co.uk/rsvp-y?c=vfaddyhh3336xxxxx

 

If not, please click here:

http://www.amazon.co.uk/rsvp-n?c=vfaddyhh3336xxxxxx&q=ukff

 

Please note: this e-mail was sent from an address that cannot accept incoming e-mail.

To contact us about an unrelated issue, please visit the Help section of our website.

 

Warmest regards

 

 

Vignesh G.

Amazon.co.uk

We're Building Earth's Most Customer-Centric Company

Δημοσ.

Από τη στιγμή που δε φαίνεται παραγγελία στο λογαριασμό σου (σε αναμονή ή να έχεις αποσταλεί), σημαίνει ότι είτε δεν έκανες παραγγελία (άτοπο επειδή έχεις mail), είτε ακυρώθηκε από το σύστημα/προμηθευτή. Βρες τρόπο να ελέγξεις το υπόλοιπο της κάρτας σου και αν δεν έχει αφαιρεθεί το ποσό, κάνεις πάλι την παραγγελία.

Δημοσ.

Μα το mail που έβαλα σε quotes λέει ότι είμαι οκ. Εξάλλου το απόγευμα μου ήρθε και το εξής

 

Dear Customer,

 

Greetings from Amazon.co.uk,

 

We are writing to let you know that the following item has been sent to:

 

χχχχχχχχ χχχχχχχχχχχ

χχχχχχχ χχχχχχχχ χχ

χχχ χχχχχ - χχχχχ, χχχχχχ

Greece

 

using Deutsche Post DHL.

 

For more information about delivery estimates and any open orders, please

visit: http://www.amazon.co.uk/your-account

 

Your order #202-0599284-880χχχχ (received January 21, 2010)

-------------------------------------------------------------------------

Qty Item Price Shipped Subtotal

 

---------------------------------------------------------------------

 

Amazon.co.uk items (Sold by Amazon EU S.a.r.L.):

 

1 χχχχχχχχ χχχχχχχχ χχχ χ... £61.65 1 £61.65

 

Shipped via Deutsche Post DHL

 

-------------------------------------------------------------------------

Item Subtotal: £59.00

Shipping and handling: £5.48

VAT: £2.90

 

Total: £67.38

 

Payment Total: EUR 80,76**

 

This completes your order.

Δημοσ.

τα μαιλ δείχνουν ότι έγινε η παραγγελία

για κάνε κάτι ίσως χαζό

στο πρώτο σου post στην δεύτερη εικόνα δεν έχεις επιλέξει κάτι

πήγαινε και επέλεξε κάτι μην το αφήσεις έτσι (εκεί που λέει select different orders to view)

και δες μήπως τώρα σου εμφανίσει την παραγγελία

Δημοσ.
τα μαιλ δείχνουν ότι έγινε η παραγγελία

για κάνε κάτι ίσως χαζό

στο πρώτο σου post στην δεύτερη εικόνα δεν έχεις επιλέξει κάτι

πήγαινε και επέλεξε κάτι μην το αφήσεις έτσι (εκεί που λέει select different orders to view)

και δες μήπως τώρα σου εμφανίσει την παραγγελία

 

Αυτό το δοκίμασα από το πρωί. Δε μου βγάζει τίποτα. Όμως το πρωί τους είχα στειλει το εξής (με τα φοβερά αγγλικά μου..).

 

Dear Sir/Madam,

 

Yesterday (21/1/2010) I made an order for xxxxxx xxxxx xxxx xxxxx (Hardcover) and received the following order # 202-0599284-880xxxx .

 

However, today it is impossible to view the status of my order. Thus, I would be grateful if you could tell me if it has been cancelled or if my credit card has been charged .

 

I am looking forward to receiving a reply of yours. Thank you in advance for your time.

 

 

Yours sincerely,

 

xxxx xxxxxxxx

 

Σε ότι e-mail μου έχουν στείλει είναι καθησυχαστικοί. Νομίζω όλα καλά.

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

παιδια εχω ενα προβλημα με κατι π παραγγειλα στο αμαζον..δεν ξερω τι εχω κανει λαθος..αλλα μου λεει οτι δεν μπορει να χρεωσει την καρτα που εβαλα..

μου λεει τα εξης...

We're writing to let you know that we are having difficulty processing

your Visa (exp. .......) for the above transaction.

 

We will try charging your credit card again shortly. It is not necessary

to place a new order, but you may want to review the payment information

for your order and make sure it is correct and current.

 

To do this:

 

1. Go to our home page (http://www.amazon.co.uk) then click "Your Account" on the

top right menu.

 

2. Click "Go" next to "Open and recently dispatched orders" in the

"Where's My Stuff" box.

 

3. After you sign in, you will see all your current open orders. You can

click the "View or change order" button beside any order and make changes.

 

4. Click "Change" button in the "Payment Information" box beside "Payment

Method." At this point, you may review your current payment method, choose

a different payment method, or enter a new one if the card number has been

changed.

 

Once you have entered your payment card details by editing the payment

method on one of your open orders, the card will be registered with your

account, but "not" associated to any other open order in your account; you

will need to view each "open order" separately and update payment card of

any other open order you wish to pay for with this card.

 

Note that your credit/debit card number cannot be edited but the expiry

date and/or cardholder name can be amended. If the credit/debit card

number needs to be edited, enter it as a new one.

 

Thank you for shopping at PlayMerrily Toys.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...