xpapias Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2010 Γεια χαρά. Παράγγειλα χθες για πρώτη μου φορά ένα βιβλίο από το amazon.co.uk. Έκανα ένα λογαριασμό και έδωσα τα στοιχεία της prepaid της Κύπρου που έχω. Κρατάω μια επιφύλαξη αν έχω βάλει το σωστό expiry date της κάρτας γιατί δεν την είχα μπροστά μου. Την ίδια στιγμή ήρθε το επιβεβαιωτικό mail της παραγγελίας: Σήμερα το πρωί μπήκα στο site για να ελέγξω την πορεία της και δεν τη βρίσκω πουθενά! Ακυρώθηκε λόγω expiry date (αν και νομίζω ότι ήταν σωστή), έγινε κάποια άλλη πατάτα? Να περιμένω παραγγελία ή όχι;
pappous_soulis Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2010 Μπες στο i-cardonline και δες αν έχουν φύγει λεφτά απ'την προπληρωμένη σου. Αν όχι απλά ξαναρίξε τη παραγγελία με τα σωστά στοιχεία της κάρτας. Αν ναι θα πρέπει να επικοινωνήσεις με το support της Amazon.
xpapias Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2010 Μπες στο i-cardonline και δες αν έχουν φύγει λεφτά απ'την προπληρωμένη σου.Αν όχι απλά ξαναρίξε τη παραγγελία με τα σωστά στοιχεία της κάρτας. Αν ναι θα πρέπει να επικοινωνήσεις με το support της Amazon. Για το i-card online δυστυχώς δεν είχα βγάλει κωδικό. Μου έδωσαν τηλεφωνικά έναν κωδικό για να κάνω την εγγραφή στο site και ο κωδικός αυτός δε μου δούλευε. Επίσης θα μπορούσα να πάω σε ένα ATM και να δω το υπόλοιπο, αλλά έχω δανείσει την κάρτα στον αδερφό μου.. Το mail πάντως γράφει: Please note that for items ordered from Amazon.co.uk this e-mail is only an acknowledgement of receipt of your order and your contract to purchase these items is not complete until we send you an e-mail notifying you that the items have been dispatched to you. For items purchased from third parties in Marketplace, this e-mail confirms the completion of your contract to purchase those items. Έχουν άραγε κάποιο mail επικοινωνίας? Edit Τους έστειλα mail μέσω της φόρμας που έχουν. Η πλάκα είναι ότι ήταν το τελευταίο διαθέσιμο βιβλίο που είχαν και σήμερα φαίνεται εξαντλημένο. ---------- Προσθήκη στις 10:36 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 10:12 ---------- Αμεσότατοι Dear Customer Thank you for contacting Amazon.co.uk regarding your order # 202-0599284-8803XXX. First of all, please allow me to apologise for the delay in the delivery of your order. We can confirm that your order was sent to the following address: xxxxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxx xx xxxx xxxx - xxxxxx, xxxxx Greece Primary Phone: +3069xxxxxxx The estimated delivery date given for this order is February 02, 2010. Your order is still in transit and we are confident that it will arrive by the estimated delivery date. You can confirm the estimated delivery date by visiting “Your Account” via the following link: http://www.amazon.co.uk/your-account We take full responsibility should your order not arrive. Please contact us again on the above date by using the link below and we will assist you further: http://www.amazon.co.uk/rsvp-mi?c=gfadayhh3336180614&q=uko2 Please note: this e-mail was sent from an address that cannot accept incoming e-mail. Please use the link above to send us your reply. Thank you for contacting Amazon.co.uk. Did we answer your question? If yes, please click here: http://www.amazon.co.uk/rsvp-y?c=vfaddyhh3336xxxxx If not, please click here: http://www.amazon.co.uk/rsvp-n?c=vfaddyhh3336xxxxxx&q=ukff Please note: this e-mail was sent from an address that cannot accept incoming e-mail. To contact us about an unrelated issue, please visit the Help section of our website. Warmest regards Vignesh G. Amazon.co.uk We're Building Earth's Most Customer-Centric Company
isay Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2010 Από τη στιγμή που δε φαίνεται παραγγελία στο λογαριασμό σου (σε αναμονή ή να έχεις αποσταλεί), σημαίνει ότι είτε δεν έκανες παραγγελία (άτοπο επειδή έχεις mail), είτε ακυρώθηκε από το σύστημα/προμηθευτή. Βρες τρόπο να ελέγξεις το υπόλοιπο της κάρτας σου και αν δεν έχει αφαιρεθεί το ποσό, κάνεις πάλι την παραγγελία.
xpapias Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2010 Μα το mail που έβαλα σε quotes λέει ότι είμαι οκ. Εξάλλου το απόγευμα μου ήρθε και το εξής Dear Customer, Greetings from Amazon.co.uk, We are writing to let you know that the following item has been sent to: χχχχχχχχ χχχχχχχχχχχ χχχχχχχ χχχχχχχχ χχ χχχ χχχχχ - χχχχχ, χχχχχχ Greece using Deutsche Post DHL. For more information about delivery estimates and any open orders, please visit: http://www.amazon.co.uk/your-account Your order #202-0599284-880χχχχ (received January 21, 2010) ------------------------------------------------------------------------- Qty Item Price Shipped Subtotal --------------------------------------------------------------------- Amazon.co.uk items (Sold by Amazon EU S.a.r.L.): 1 χχχχχχχχ χχχχχχχχ χχχ χ... £61.65 1 £61.65 Shipped via Deutsche Post DHL ------------------------------------------------------------------------- Item Subtotal: £59.00 Shipping and handling: £5.48 VAT: £2.90 Total: £67.38 Payment Total: EUR 80,76** This completes your order.
oriok Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2010 τα μαιλ δείχνουν ότι έγινε η παραγγελία για κάνε κάτι ίσως χαζό στο πρώτο σου post στην δεύτερη εικόνα δεν έχεις επιλέξει κάτι πήγαινε και επέλεξε κάτι μην το αφήσεις έτσι (εκεί που λέει select different orders to view) και δες μήπως τώρα σου εμφανίσει την παραγγελία
xpapias Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2010 τα μαιλ δείχνουν ότι έγινε η παραγγελίαγια κάνε κάτι ίσως χαζό στο πρώτο σου post στην δεύτερη εικόνα δεν έχεις επιλέξει κάτι πήγαινε και επέλεξε κάτι μην το αφήσεις έτσι (εκεί που λέει select different orders to view) και δες μήπως τώρα σου εμφανίσει την παραγγελία Αυτό το δοκίμασα από το πρωί. Δε μου βγάζει τίποτα. Όμως το πρωί τους είχα στειλει το εξής (με τα φοβερά αγγλικά μου..). Dear Sir/Madam, Yesterday (21/1/2010) I made an order for xxxxxx xxxxx xxxx xxxxx (Hardcover) and received the following order # 202-0599284-880xxxx . However, today it is impossible to view the status of my order. Thus, I would be grateful if you could tell me if it has been cancelled or if my credit card has been charged . I am looking forward to receiving a reply of yours. Thank you in advance for your time. Yours sincerely, xxxx xxxxxxxx Σε ότι e-mail μου έχουν στείλει είναι καθησυχαστικοί. Νομίζω όλα καλά.
voula00 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2010 παιδια εχω ενα προβλημα με κατι π παραγγειλα στο αμαζον..δεν ξερω τι εχω κανει λαθος..αλλα μου λεει οτι δεν μπορει να χρεωσει την καρτα που εβαλα.. μου λεει τα εξης... We're writing to let you know that we are having difficulty processing your Visa (exp. .......) for the above transaction. We will try charging your credit card again shortly. It is not necessary to place a new order, but you may want to review the payment information for your order and make sure it is correct and current. To do this: 1. Go to our home page (http://www.amazon.co.uk) then click "Your Account" on the top right menu. 2. Click "Go" next to "Open and recently dispatched orders" in the "Where's My Stuff" box. 3. After you sign in, you will see all your current open orders. You can click the "View or change order" button beside any order and make changes. 4. Click "Change" button in the "Payment Information" box beside "Payment Method." At this point, you may review your current payment method, choose a different payment method, or enter a new one if the card number has been changed. Once you have entered your payment card details by editing the payment method on one of your open orders, the card will be registered with your account, but "not" associated to any other open order in your account; you will need to view each "open order" separately and update payment card of any other open order you wish to pay for with this card. Note that your credit/debit card number cannot be edited but the expiry date and/or cardholder name can be amended. If the credit/debit card number needs to be edited, enter it as a new one. Thank you for shopping at PlayMerrily Toys.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.