opera Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2010 Γειά σας παρήγγηλα τη παρακάτω μνήμη http://www.kotsovolos.gr/site/product.jsp?catid=105291 και αντί αυτής παρέλαβα μια class 2. Θα επικοινωνήσω μαζί τους να δω τι έχουνε να πούνε.
Chrisad Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2010 δεν έχω και τη καλύτερη άποψη για το συγκεκριμένο label αλλα.. λάθη συμβάινουν από όλους. Πάρτους και από την αντίδραση που θα έχουν θα καταλάβεις τι πάιζει.
μοσκίτω Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2010 Να πω και γω τον άσχετο πόνο μου με τον Κωτσόβολο.Είχα κάνει online παραγγελία πριν κάτι μήνες (πλυντήριο-mp3-σίδερο =ρ). Πλυντήριο-σίδερο, σε μία παραγγελία και το mp3 σε δεύτερη. Και τις 2 τις είχα καταχωρήσει την ίδια μέρα. Το mp3 δεν ήρθε ποτέ. Πήρα τηλέφωνο στα κεντρικά τους, μου λένε πάρε στο υποκατάστημα Ηρακλείου. Παίρνω στο υποκατάστημα Ηρακλείου,μου λένε ότι δεν είναι δικιά τους δουλειά και να πάρω στα κεντρικά. Από τα κεντρικά μου λένε ότι έγινε αποστολή μέσω μιας ταχυμεταφορικής και να πάρω την ταχυμεταφορική. Η ταχυμεταφορική μου λέει ότι δεν έλαβαν κάτι, να πάρω Κωτσόβολο. Πάω στον Κωτσόβολο Ηρακλείου, παίρνουν κεντρικά και κρατάνε το τηλέφωνό μου για να με καλέσουν και να με ενημερώσουν. Αυτό ήταν.Κουράστηκα να ασχολούμαι τόσο πολύ για μια ηλίθια παραγγελία που δεν ξανακάλεσα ουτεκαν για πίστωση του ποσού(ήταν γύρω στα 20 ευρώ νομίζω). Γενικά online παραγγελία από κωτσόβολο, για κανένα λόγο ξανά.
dimitris2006 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2010 Εγώ εδώ και ένα μήνα πριν, έκανα παραγγελία μια καφετιέρα, στην οποία υπήρχε διαθεσιμότητα. 2 μέρες μετά, έλεγε διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας. Στο τηλεφ. κέντρο τη μια έλεγαν για λάθος την άλλη οτι η κατάσταση έλεγε "διαθέσιμο" λόγω του τελευταίου κομματιού που ήταν μόνο για βιτρίνα. Με τα πολλά με τα λίγα μετά από 1 μήνα καφετιέρα δεν έχω δει, η τελευταία αναβολή είναι για τις 25 του μήνα όπου θα τους την στείλει η εταιρεία. Δεν άντεξα άλλο, έστειλα mail ακύρωσης προχθές για να επιστρέψουν τα χρήματα στην κάρτα, ακόμα δεν έστειλαν κάποιο mail ακύρωσης, περιμένω ακόμα 1-2 μέρες και μετά δε ξέρω τι θα κάνω.. -1 από μένα ο Κωτσόβολος οπότε, φίλε opera μη χαρίζεις, εφόσον έκαναν λάθος οφείλουν να το διορθώσουν.
Super Moderators paredwse Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2010 Super Moderators Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2010 Παρακαλώ θερμά για μία ακόμη φορά να προσέχουμε τις εκφράσεις μας! Ο τίτλος του παρόντος topic ήταν απαράδεκτος και αλλάχθηκε. Την επόμενη φορά θα διαγραφεί το topic!
opera Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2010 Παραδέχτηκαν ότι πρόκειται για λάθος στη φωτογραφία του προϊόντος λέγοντας πως αυτή τη φωτογραφία τους έστειλε η αντιπροσωπεία. Δεν θα έπρεπε να κάνουν ένα έλεγχο στο αν η φωτό ανταποκρίνεται στο σωστό αντικείμενο; Δηλαδή αν τους έστελναν φωτό ελέφαντα θα τη βάζανε. Δεν ήταν και τόσο άσχημος ο τίτλος αφού πρώτα έθεσα ως ενδεχόμενο αυτό του λάθους. θα γίνει επιστροφή και θα πάρω τα χρήματα πίσω , ας μείνει ανοιχτό το τόπικ τουλάχιστο ως τότε. στις 21-1 μου είπαν πως θα έστελναν κούριερ να παραλάβει τη μνήμη 25-1 σήμερα και ακόμα περιμένω. τελικά σήμερα 26-1 ήρθε το κούριερ και παρέλαβε τη μνήμη, τώρα περιμένω την κατάθεση των χρημάτων. 31-1 και τα χρήματα δεν έχουν επιστραφεί ,θα επικοινωνήσω αύριο με το κατάστημα. 5 -2 και ακόμα να πάρω τα χρήματά μου και μετά από πολλά τηλέφωνα και αόριστες απαντήσεις η μνήμη επεστράφει σε κατάστημα στο Ταύρο το οποίο δεν τη δέχτηκε γιατί είχε αποσταλεί από κατάστημα electroworld και μπέρδεψαν τα μπούτια τους ξανά και από Δευτέρα θα μου τα επιστρέψουν, θα δούμε. 17-2 και η κοροϊδία συνεχίζεται και καλά ότι χρειάζονται 10 μέρες από την ακύρωση της παραγγελίας. 22-2 επιτέλους πήρα τα χρήματάμου πίσω.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.