Gerara_ Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2014 lol. Δώσανε υπερβολικά πολλά κλειδιά τελικά . Γονάτισε ο megaserver. Τώρα παίζει σέρβερ Αμέρικα και Europe ή είναι ένας; Η μισή υφήλιος προσπαθεί να λογκάρει
Xero1991 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2014 Ρε παιδιά μόνο εμένα μου φαίνεται τραγικό ηλίθιο το γεγονός ότι όταν μπαίνεις σε instances όπως mines βλέπεις μέσα και άλλα άτομα και σου σκοτώνουν τα mobs?
Fusion7 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2014 αθλιο τελειως, καπου διαβαζα ομως οτι δεν τους πειραζει γιατι ειναι στα πλαισια του online interaction. παντως απο disconnections και Logouts παει μουρλια.
Alithinos Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2014 Διαπίστωσα πως επίσης όταν πας κοντά σε κάποιον NPC και πατήσεις επίθεση,το σπαθί σου περνά από μέσα του,ούτε σκοτώνεται,ούτε καν καταλαβαίνει ότι του επιτίθεσαι,ούτε guards υπάρχουν πουθενά,ούτε crime system βλέπω να υπάρχει,ούτε inns έχω βρει να κοιμηθώ,και μόνο οι 3 στους 10 npcs έχουν διάλογο. Οι άλλοι απλά υπάρχουν για να φαίνονται και είναι διακοσμητικά στοιχεία. Ακόμα και με το antialiasing ενεργοποιημένο στο μενού του παιχνιδιού,είναι γεμμάτη aliasing η εικόνα,πρέπει να κάνω force και override με τον catalyst. Αλήθεια ποιος θα περίμενε να βγει εν έτη 2014 παιχνίδι με γραφικά Morrowind ?
Psycho_Warhead Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2014 Τα παραλες λίγο για τα γραφικά αλλά οκ.
Fusion7 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2014 τα γραφικα ειναι μια χαρα, προβληματα αλληλεπιδρασης εχω. Μου μοιαζει πχ απιστευτο να βλεπω οπλα ακουμπησμενα στον τοιχο και να μην μπορω να τα παρω, αλλα να πρεπει η να τα κανω craft η να τα αγορασω. 1
Apoll Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2014 Ρε παιδιά μόνο εμένα μου φαίνεται τραγικό ηλίθιο το γεγονός ότι όταν μπαίνεις σε instances όπως mines βλέπεις μέσα και άλλα άτομα και σου σκοτώνουν τα mobs? Δεν βλέπεις που λέμε τόσες σελίδες "ΔΕΝ ΕΧΕΙ INSTANCES"; Μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις.
zeniath Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2014 Hate for the shake of hate. Το παιχνίδι είναι μια χαρά. Αυτά είναι τα γραφικά του Morrowind υπερβολικέ 2
Alithinos Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2014 Τα παραλες λίγο για τα γραφικά αλλά οκ. ε εντάξει ίσως όχι ακριβώς morrowind,τουλάχιστον vanilla. θα σου πω το εξής: ο ήλιος και οι σκιές των χαρακτήρων είναι αρκετά καλές,καλύτερα και από skyrim. σε θέμα γενικά textures και πολύγωνα θυμίζει κάτι μεταξύ oblivion και skyrim, αλλά σε animations και φάτσες ενώ οι άνθρωποι και τα elves φαίνωνται κάπως καλοί,γενικά θυμίζει morrowind. αυτό πάντως με το aliasing / antialiasing ισχύει. @Fusion7: Γενικά ναι,αυτό είναι που μας ρίχνει. Τα γραφικά θα μπορούσαμε να τα παραβλέψουμε πιστεύω,και ίσως και τη μάχη ως ένα σημείο. Αλλά δεν μπορείς να πάρεις τα όπλα που βρίσκεις χάμω,βαράς τους γλάρους και δεν ψοφάνε,σκοτώνεις όλα τα γιδοπρόβατα του NPC και δεν ανταποκρίνεται καθούλου,ούτε καν το σχολιάζει,βαράς τους ίδιους τους NPCs και όχι μόνο δεν αντιστέκονται,αλλά τα όπλα περνάν από μέσα τους και δεν καταλαβαίνουν καν ότι τους βαράς,που ταυτόχρονα έρχεται με το ότι δεν υπάρχουν guards και άρα δεν υπάρχει και crime system με φυλακές,πρόστιμα,ανακυρήξεις κτλπ,και μαζί με αυτό δεν υπάρχει και pickepocket,και δεν βρήκα κανένα inn να κοιμηθώ,και πάει λέγοντας...
zeniath Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2014 Μπερδεύετε το beta testing με το Launch. Δεν είναι launch, εδώ λένε ότι έχει καλύτερα textures από το προηγούμενο beta test. Έχει 2 μήνες ακόμα να φτιαχτούν αρκετά πράγματα. Για beta πάντως είναι πολύ καλό, αρκεί να μας αφήσει να παίξουμε παραπάνω από 15λεπτά χωρίς dc 1
konstantinos77 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2014 Γραφικα τελεια σε mmorpg μην περιμενετε... 1
Atallos1 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2014 Κολλησε κανεις στο loading screen πριν παει στο Bal Foyen? Δεν κουνιεται..
Alithinos Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2014 Hate for the shake of hate. Το παιχνίδι είναι μια χαρά. Αυτά είναι τα γραφικά του Morrowind υπερβολικέ δεν είναι μια χαρά. είναι μια χαρά και δυο τρομάρες. η κατάσταση του περισσότερο θα ταίριαζε για alpha ή pre-alpha παρά για beta. Από όταν ξεκίνησα να παίζω είχα ένα notepad ανοιχτό να σημειώνω πράγματα αν προέκυπταν τυχών bugs να τα γράψω σε ένα forum thread στο ειδικό φόρουμ που έχουν φτιάξει για την βήτα. Το θέμα είναι πως όσο περνάει η ώρα τόσο η λίστα μεγαλώνει,αλλά όχι τόσο με bugs και glitches,αλλά θέματα σχεδιασμού,και τόσο πιο πολύ νιώθω πως κάνω αγγαρεία να πιέζω τον εαυτό μου να το παίξει. Παρακάτω ακολουθεί η λίστα # Δεν υπάρχει FOV slider,και το default fov είναι πολύ μικρό και άβολο # Η κίνηση του ποντικιού είναι πολύ floaty,δεν έχει την καλύτερη αίσθηση # Η μάχη δεν είναι αρκετά ανταποκριτική,πέρνει χρόνο μέχρι να ξεκινήσει το animation της επίθεσης από τη στιγμή που θα πατήσεις το κουμπί,και επίσης διαρκεί πολύ χρόνο και πρέπει να περιμένεις να τελειώσει. # Τα animations όπως π.χ. όταν ανοίγεις chest παίζουν τις μισές φορές,και τις άλλες όχι. # Τα animations γενικά είναι κακάσχημα και πανάρχαια,χειρότερα από πρόσφτατα elder scrolls,χειρότερα από πρόσφατα mmos... # Κάποιοι npcs δεν έχουν καθόλου animations και στέκονται ακίνητοι σαν αγάλματα # Τα αρχεία ήχου με τις φωνές των npcs δεν είναι στην ίδια στάθμη με αποτέλεσμα στην ίδια συζήτηση με τον ίδιο npc τη μια στιγμή να τον ακούς μια χαρά,την άλλη να ακούγεται τόσο σιγά η φωνή του που δε καταλαβαίνεις τι λέει και χάνεις το διάλογο. # Το antialiasing φίλτρο του παιχνιδιού δεν αφαιρεί τα jagged edges,με αποτέλεσμα πολλές γωνίες να εξέχουν και flickering # Χάνεις ζωή από εχθρούς που κάνουν animation mellee επίθεσης,ακόμα και αν είναι σε πόση απόσταση μακρυά από εσένα και δεν σε ακουμπάν καν οι επιθέσεις τους. # Οι εχθροί κάνουν respawn σχεδόν κάθε 6 με 8 δευτερόλεπτα,και αφού σκοτώσεις όσους έχει σε ένα δωμάτιο,τις περισσότερες φορές ίσα που προλαβαίνεις να ανοίξεις ένα chest και εμφανίζονται ξανά όλοι μαζί,και πρέπει να τους σκοτώνεις ξανά-μανά καθώς φεύγεις. # Οι εχθροί είναι unbalanced,ένα skeever να θέλει 10+ σπαθιές για να πεθάνει,και μου βγάζει αγέλη 5-6 skeevers στο starting area και με σκοτώνουν ? Ενώ νωρίτερα χασάποσα επιτυχημένα πόσα Daedra Flame Atronachs ? wtf? Τουλάχιστον άμα δεν θέλουν να ακολουθήσουν τη συνταγή των single player όσων αφορά το πόσο εύκολα πεθαίνει το κάθε πλάσμα,ας βάλουν δίπλα στο όνομα του πλάσματος και το level του για να ξέρουμε να μην ασχολούμαστε με τα πολύ δυνατά πλάσματα. Αλλά το να σφάζω daedra και να ψοφάω από αρουραίους,τουλάχιστον για εμένα που έρχομαι από τη single player σειρά,μου φαίνεται γελοίο. # Τα sliders στο character creation menu μπορείς να τα κουνήσεις λιγότερο και από ότι στο Skyrim,τα τελικά αποτελέσματα για το πόσο μοναδικοί μπορεί να γίνουν οι χαρακτήρες είναι λιγότερα. # Σε σύγκριση με τα single player Elder Scrolls,όπου κάθε λίγα μέτρα που περπατάς βρίσκεις νέο dungeon ή fort κτλπ,ο κόσμος του Online δίνει την αίσθηση ότι είναι άδειος. Η πυκνότητα περιεχομένου ανα 100m2 σε χώρο παιχνιδιού είναι πολύ μικρότερη από ότι τα single player. # Τα περισσότερα πράγματα είναι static,χωρίς physics,και χωρίς αλληλεπίδραση. # Μόνο με 2-3 npcs από τους κάθε 10 μπορείς να μιλήσεις. # Από τους λίγους npcs με τους οποίους μπορείς να μιλήσεις,ακόμα λιγότεροι σου δίνουν νέο quest. # Μπορείς να σκοτώσεις τα ζώα και κατοικίδια των NPCs και δεν θα καταλάβουν τίποτα,θα είναι σαν να μη τρέχει τίποτα. # Δεν μπορείς να επιτεθείς στους NPCs,τα όπλα σου περνάν από μέσα τους. Έχω συνηθίσει στα Elder Scrolls όποιον δεν γουστάρω να του κόβω το λαρύγγι. # Δεν παρατήρησα επιλογές διαλόγου για να κάνει ο παίχτης επιλογές που να έχουν κάποιο αποτέλεσμα στην εξέλιξη της ιστορίας. # Δεν υπάρχει pickepocket system # Δεν υπάρχει crime & punishment system # Δεν υπάρχουν guards
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα