LouCi4er Δημοσ. 5 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2010 Παντως σθ ξαναλεω οτι μπορει να χρειαζεται αλλαγη η παστα που σημαινει οτι δεν χρειαζεται να τη στειλεις πισω.. Εαν αλλαξει παστα και δεν ειναι εκει το προβλημα χανει τελειως την εγγυηση.Μπορει το μαγαζι να εκλεισε και να χρειαστει να τη στειλει στον κατασκευαστη.Αν καταλαβουν οτι εχει πειραχτει η καρτα( οτι εχει αλλαχτει η παστα) παπαλα εγγυηση.Το καλυτερο ειναι να μην την πειραξει καθολου και να επικοινωνησει με το καταστημα απο το οποιο την αγορασε.Αν δεν βρει ακρη εκει, email στην XFX και rma εκει.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.