Προς το περιεχόμενο

προβλημα κινητηρα!!!


alex kots

Προτεινόμενες αναρτήσεις

καλησπερα παιδια,

εχω ενα celica 1800cc 2002 και εχω σοβαρο προβλημα με τον κινητηρα και τα καυσαερια και δεν περναω κτεο.υπαρχει καποιος που να γνωριζει απο celica και να μου προτεινει ενα καλο συνεργειο στη θεσσαλονικη γιατι απο τη μερα που το αγορασα εχω φαει μια περιουσια στα συνεργεια και ακομα δεν εχει λυθει το προβλημα.

please help!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Toyota πήγες; Όταν λες πρόβλημα με τον κινητήρα και τα καυσαέρια τι ακριβώς εννοείς; Δε γίνεται σωστή καύση της βενζίνης; Βγάζει υπερβολικά ποσοστά διοξειδίου του άνθρακα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η κοπελα μου καποτε ειχε ενα Corsa B. οταν πηγα στα ΙΚΤΕΟ να βγαλω καρτα καυσαεριων δυσκολευτηκε να τη βγαλει γιατι δεν ειχε σταθερες εκπομπες (τα επιπεδα ρυπων επαιζαν παρα πολυ, απο χαμηλα εως πανω απο το οριο). οι τυποι εκει μου ειπαν οτι εχω προβλημα τροφοδοσιας καυσιμου και γιαυτο εχει τετοια συμπεριφορα. αργοτερα πηγα σε ενα μηχανικο για αλλη δουλεια και του ειπα να τσεκαρει τα καυσαερια. ο μηχανικος παρατηρησε επισης μεγαλα σκαμπανεβασματα στις εκπομπες ρυπων οποτε μου ειπε να του "σκισω" λιγακι ωστε να ζεσταθει καλα το μοτερ. οταν ξαναμετρησε μετα απο λιγο εγραφε σωστα καυσαερια. δεν ξερω αν η τακτικη που μου προτεινε ηταν σωστη, υποθετω ομως οτι οι τυποι στα ΙΚΤΕΟ ουτε καν σκεφτηκαν πως το αμαξι ειναι κρυο και ευκολα συμπεραναν πως ειχε προβλημα τροφοδοσιας...

 

συμπερασμα. ποτε μην ακους μια και μοναδικη αποψη. πανε και σε ενα δευτερο μηχανικο μηπως δει κατι που ο πρωτος δεν ειδε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οχι φιλε μου σιγουρα δεν προκειται για τετοια περιπτωση γιατι εχω παει σε 5 συνεργεια καθως απο τη 2η μερα που το αγορασα εχει το λαμπακι της μηχανης συνεχως αναμενο.οποτε ειμαι σιγουρος οτι δεν ειναι κατι τετοιο....

 

---------- Προσθήκη στις 20:35 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 20:29 ----------

 

Ευχαριστω φιλε για την αμεση ανταποκριση!

εχω παει σε δυο εξουσιοδοτημενα toyota και ειχαν μαυρα μεσανυχτα.Επισης πηγα σε 5 αλλους ελευθερους συστημενος και παλι δεν εγινε τιποτα.

Το αμαξι παει κουμπωμενο,εχει τους διπλους υδρογονανθρακες καθως και το λαμπακι της μηχανης στο καντραν ειναι συνεχως αναμενο.Εχω αγανακτησει!!

Μηπως εχεις υποψιν σου κατι που μπορει να μου διαφευγει εμενα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To λαμπάκι που είναι αναμμένο αν το συνδέσεις με διαγνωστικό σίγουρα δείχνει γιατί είναι αναμμένο. Τουλάχιστον στο εξουσιοδοτημένο το έχουν δει αυτό.

Το ότι το αμάξι πάει κουμπωμένο πως το καταλαβαίνεις? Θέλω να πω τί μέτρο σύγκρισης έχεις, γιατί αν έχει πρόβλημα από την ημέρα που το πήρες δεν μπορείς να το καταλάβεις αυτό.

Έχεις παρατηρήσει κάτι άλλο? πχ. κατανάλωση λαδιού ή υπερβολική κατανάλωση βενζίνης?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή ανέφερες οτι το λαμπάκι είναι αναμμένο απο την δεύτερη μέρα που το πήρες το όχημα,φαντάζομαι οτι είναι δεύτερο χέρι (οπότε εγγυήσεις και σχετικά γιόκ)

Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης πόσο "χέρι" έβαλε στο αμάξι;Αν είχε βάλει εισαγωγή-καταλύτη-εξάτμιση,κάλλιστα θα μπορούσε να έχει πειράξει και τον εγκέφαλο.

Μιλάμε για την TS ή "απλή" Celica με τα 142ps;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To λαμπάκι που είναι αναμμένο αν το συνδέσεις με διαγνωστικό σίγουρα δείχνει γιατί είναι αναμμένο. Τουλάχιστον στο εξουσιοδοτημένο το έχουν δει αυτό.

Το ότι το αμάξι πάει κουμπωμένο πως το καταλαβαίνεις? Θέλω να πω τί μέτρο σύγκρισης έχεις, γιατί αν έχει πρόβλημα από την ημέρα που το πήρες δεν μπορείς να το καταλάβεις αυτό.

Έχεις παρατηρήσει κάτι άλλο? πχ. κατανάλωση λαδιού ή υπερβολική κατανάλωση βενζίνης?

 

καθως το πηγα για επισκευη μηχανης (ελατηρια) αρχισαν τα προβληματα.απο τοτε το αμαξι δεν παει,εχει πεσμενο ρελαντι και ροπη αντι για 4 στις 6 και το πηγα σε 4 συνεργεια για να μου πουν οτι ο πρωτος δεν το ειχε χρονισει σωστα.εσυ γνωριζεις καποιον που μπορει να βοηθησει?

 

---------- Προσθήκη στις 21:52 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 21:40 ----------

 

Επειδή ανέφερες οτι το λαμπάκι είναι αναμμένο απο την δεύτερη μέρα που το πήρες το όχημα,φαντάζομαι οτι είναι δεύτερο χέρι (οπότε εγγυήσεις και σχετικά γιόκ)

Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης πόσο "χέρι" έβαλε στο αμάξι;Αν είχε βάλει εισαγωγή-καταλύτη-εξάτμιση,κάλλιστα θα μπορούσε να έχει πειράξει και τον εγκέφαλο.

Μιλάμε για την TS ή "απλή" Celica με τα 142ps;

 

το αμαξι ηταν δευτερο χερι και εισαγωγη απο γερμανια.Δεν υποστει καμια βελτιωση.Ειναι το απλο με τα 142 ps.Ο καθε μηχανικος μου βγαζει δορετικη διαγνωση και οπως καταλαβαινεις το κοστος ειναι μεγαλο.Ηδη εχω πληρωσει κανα 2000 απο δω και απο κει.και εχω αγανακτησει απιστευτα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλε μου αν εχει προγραμμα τ αμαξι λογικο να μην περνας κτεο....
καθολου μα καθολου λογικο. ενας σωστος προγραμματισμος σε καμμια περιπτωση δε θα επρεπε να προκαλεσει υπερβολικα καυσαερια. φυσικα μιλαμε για light καταστασεις, γιατι ενα προγραμμα σε ενα αμαξι χωρις καταλυτες η με υπερκυβισμους η turbo, πολυ πιθανο να εχει αλλα αποτελεσματα.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν λες ελατήρια εννοείς βαλβίδων ή εμβόλων?

Γιατί αν εννοείς το 2ο πρακτικά έχεις κάνει ρεκτιφιέ στη μηχανή σου, πράγμα πολύ περίεργο αν δεν έχει πραγματικά πολλά χιλιόμετρα το αυτοκίνητο (εννοώ πολύ πάνω από 200.000)

Αυτό που όντως έχει ακουστεί για αυτούς τους κινητήρες είναι ότι υπό συνθήκες είχαν προβλήματα λίπανσης, ειδικά στα κεντρομήχανα MR2, από τα οποία νομίζω πως απλά ξαφνικά έσπαγαν, χωρίς να δημιουργείται κάποιο χρόνιο πρόβλημα.

 

Αν έχεις κάνει ρεκτιφιέ κινητήρα, υπεύθυνος είναι αυτός που σου έκανε την επισκευή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν λες ελατήρια εννοείς βαλβίδων ή εμβόλων?

Γιατί αν εννοείς το 2ο πρακτικά έχεις κάνει ρεκτιφιέ στη μηχανή σου, πράγμα πολύ περίεργο αν δεν έχει πραγματικά πολλά χιλιόμετρα το αυτοκίνητο (εννοώ πολύ πάνω από 200.000)

Αυτό που όντως έχει ακουστεί για αυτούς τους κινητήρες είναι ότι υπό συνθήκες είχαν προβλήματα λίπανσης, ειδικά στα κεντρομήχανα MR2, από τα οποία νομίζω πως απλά ξαφνικά έσπαγαν, χωρίς να δημιουργείται κάποιο χρόνιο πρόβλημα.

 

Αν έχεις κάνει ρεκτιφιέ κινητήρα, υπεύθυνος είναι αυτός που σου έκανε την επισκευή.

 

φιλε νικολα αλλαξα ελατηρια εμβολων στα 65.000 χλμ.Το αυτοκινητο εχει 104000χλμ σημερα και εχει 2 χρονια που το αγορασα.Το διαγνωστικο μηχανημα οταν το ειχα παει εγραφε προβλημα ηλεκτρικου σηματος ή προβλημα ρευματος σηματος κατι τετοιο.

Μ'αυτον που εκανε την επισκευη κινητηρα δεν εβγαλα ακρη και σκοτωθηκαμε.Μετα το πηγα στην toyota και μου ειπαν ειναι ok.Επειτα το πηγα σε εναν αλλον και μου ειπε οτι ηθελε χρονισμα.Το χρονισε και πηγεινε καλυτερα αλλα απο τοτε εχω καυσαερια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...