oliapap Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2010 Καλησπερα σε ολους! Χθες εστειλα στη wind το παρακατω μαιλ. Μπορει κανεις να με βοηθησει σχετικα με το πως αλλιως μπορω να κινηθω; Εχω καμια ελπιδα να δικαιωθω; Το μαιλ: "Προς τον/την υπεύθυνο/η του τμήματος τηλεφωνικής εξυπηρέτησης της εταιρείας Wind Μετά από αλλεπάλληλες προσπάθειες εδω και αρκετό καιρό να έρθω σε επαφη με την τηλεφωνική εξυπηρέτηση, συνάδελφος σας στο τμήμα αμφισβήτησης λογαριασμών μου έδωσε αυτόν τον λογαριασμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να απευθύνω την καταγγελία μου. Ζητώ συγνώμμη εάν απευθύνομαι σε λάθος τμήμα και παρακαλώ να διαβιβαστεί στο αρμόδιο. Ονομάζομαι ...................... και μέχρι πρόσφατα διατηρούσα στον αριθμό ............... την υπηρεσία Wind ADSM απεριόριστο. Στις 13 Οκτωβρίου 2009 η υπηρεσία αυτή έπαψε να λειτουργεί. Απευθύνθηκα στο τοπικό κατάστημα της Καλύμνου όπου ο υπάλληλος επικοινώνησε απο το εργασιακό του κινητό τηλεφωνο με το τμήμα σας και μου το παρέδωσε για να συνεννοηθώ. Η υπάλληλος με την οποία μίλησα, με ενημέρωσε ότι στην γραμμή μου είχε ενεργοποιηθεί φραγή επειδή είχα ξεπεράσει το επιτρεπόμενο όριο των 30gb. Ρώτησα την υπάλληλο εάν υπάρχει κάποιος τρόπος να αρθεί η φραγή επειδή χρειαζόμουν την υπηρεσία για περίπου ένα 24ωρο ακόμα (την ίδια ημέρα κατέθεσα στο κατάστημα αίτηση διακοπής, όπως μπορείτε να διαπιστώσετε). Η συνάδελφός σας με ενημέρωσε λανθασμένα ότι έχει εκδοθεί ένας καινούριος λογαριασμός, ο οποίος δεν είχε φτάσει ακόμα στα χέρια μου και εάν τον εξοφλήσω η υπηρεσία θα ανανεωθεί αυτόματα. Όχι μόνο δεν με ενημέρωσε η συνάδελφός σας, ως όφειλε, ότι για το υπόλοιπο του μήνα μέχρι τη λήξη του λογαριασμού θα χρεωνόμουν με διαφορετικές πολύ μεγαλύτερες χρεώσεις, κάτι το οποίο θα μπορούσα να το χρεώσω σε αμέλεια ή παράλειψη, αλλά όταν δύο φορές της απήυθυνα την ερώτηση εάν θα έχω κάποια επιπλέον επιβάρυνση πέρα από την εξόφληση του τρέχοντος λογαριασμού, με διαβεβαίωσε ότι δεν θα υπάρξει καμία επιπλέον επιβάρυνση. Μάλιστα, μου εξήγησε ότι μετά την εξόφληση του λογαριασμού, τα 30gb θα ξεκινούσαν να μετράνε από την αρχή. Έχοντας λάβει αυτήν την ανακριβή ενημέρωση και αφού ο υπάλληλος του καταστήματος με ενημέρωσε ότι παρόλο που είχα κάνει αίτηση διακοπής θα έπρεπε να κρατήσω την υπηρεσία για έναν ακόμα μήνα, αποφάσισα να κάνω άρση της φραγής και εδωσα την σχετική εντολή στην συνάδελφό σας. Χρησιμοποίησα την υπηρεσία για ελάχιστες ώρες μετά από αυτό και έλαβα έναν λογαριασμό ύψους 308 ευρώ. Θέλω να τονίσω ότι σε καμία περίπτωση δεν θα είχα κάνει άρση της φραγής και χρήση της υπηρεσίας εάν η υπάλληλος στο τμήμα εξυπηρέτησης δεν είχε απλά αμελήσει να με ενημερώσει για τις αυξημένες (κατά πολύ) χρεώσεις, αλλά αντιθέτως μου παρείχε και λανθασμένες διαβεβαιώσεις, κάτι που αγγίζει τα όρια της εξαπάτησης. Καταγγέλω λοιπόν τον λογαριασμό ως ευθύνη του τμήματός σας και όχι δική μου. Σας διαβεβαιώ ταυτοχρόνως και για την δεσμευσή μου να πιστώσω την εταιρεία με το ποσό που αναλογεί στην δική μου ευθύνη, το μηνιαίο πάγιο για το οποίο είχα λάβει ορθή ενημέρωση ότι θα μου χρεωθεί. Κλείνοντας, θέλω να πιστεύω ότι η εταιρεία σας είναι μία εταιρεία με κύρος και αξιοπιστία και ότι πρόκειται για ένα ατυχές συμβάν ελλειπούς ενημέρωσης της συγκεκριμένης υπαλλήλου (και όχι για μία συντονισμένη προσπάθεια εξαπατησης) το οποίο θα λυθεί με μία αναπροσαρμογή του λογαριασμού μου, δείχνοντας ότι αντιμετωπίζετε το έργο της εξυπηρέτησης των πελατών σας με την ευθύνη και την σοβαρότητα που του αρμόζει. Γι αυτό το λόγο απευθύνομαι πρώτα στην υπηρεσία σας και περιμένω την δική σας απάντηση και έμπρακτη διόρθωση του λάθους σας. Σε αντίθετη περίπτωση, δεν θα διστάσω να καταγγείλω επώνυμα το παρόν στην Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή, καθώς και να το δημοσιεύσω στα μέσα ενημέρωσης και το διαδίκτυο. Περιμένω σύντομα για μία απάντησή σας."
pp6210 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2010 κοίτα στα γρήγορα που το διάβασα, δεν είμια και πολύ αισιόδοξος για σένα.... δηλαδή, για το οτι μετά τα 30ΓΒ είναι πολύ πιό ακριβό δεν ήταν υποχρεωμένοι να στο ξαναπούν, είναι ξεκάθαρο στο συμβόλαιο και τον τιμοκατάλογο, να μην συζητήσουμε πόσες φορές έχει ήδη συζητηθεί σε φόρουμ και κανάλια... Δηλαδή αν δεν είχες φάει τη φραγή λόγω απλήρωτου λογαριασμού και ξεπέρναγες τα 30GB πάλι θα θεωρούσες οτι έπρεπε να είχες ενημερωθεί εκ νέου για τις χρεώσεις που ισχύουν πάνω από τα 30GB? Δες πως θα πάει και κάνε μια δεύτερη προσπάθεια αναφέροντας την υψηλή τιμή χρέωσης, μπας και σε χρεώσουν με φτηνότερη τιμή....
Moderators stormrain Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2010 Moderators Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2010 Ισχυει σιγουρα αυτο που ανεφερε ο παραπανω, αλλα απο την στιγμη που σε διαβεβαιωσαν για το αντιθετο χτυπα εκει. Αν μαλιστα υπαρχει μαγνητοφωνημενη η συνομιλια σου θεωρω πως θα βγαλεις ευκολοτερα ακρη.
aris1986 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2010 Ισχυει σιγουρα αυτο που ανεφερε ο παραπανω, αλλα απο την στιγμη που σε διαβεβαιωσαν για το αντιθετο χτυπα εκει. Αν μαλιστα υπαρχει μαγνητοφωνημενη η συνομιλια σου θεωρω πως θα βγαλεις ευκολοτερα ακρη. Θεωρείται νομιζω η ηχογραφηση προιον υποκλοπης!
Nauseas Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2010 + προστασία απορρήτου+δεν τον ενημέρωσες οτι τον ηχογραφείς+αρχη προστασιας = και να έχεις τετοια συνομιλια μην το αναφέρεις καν..
Moderators stormrain Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2010 Moderators Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2010 Οχι παιδια δεν λεω αυτο, αλλα οι περισσοτερες εταιρειες λενε πως η συνομιλια μπορει να ηχογραφειται, η βονταφον σιγουρα το κανει παντως. Σε ενημερωνουν πριν απαντησουν στην κληση.
pp6210 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2010 Ισχυει σιγουρα αυτο που ανεφερε ο παραπανω, αλλα απο την στιγμη που σε διαβεβαιωσαν για το αντιθετο χτυπα εκει. Αν μαλιστα υπαρχει μαγνητοφωνημενη η συνομιλια σου θεωρω πως θα βγαλεις ευκολοτερα ακρη. εγώ κατάλαβα οτι οι διαβεβαιώσεις που δόθηκαν στον φίλο ήταν οτι θα ξανανοίξει το όριο των 30 ΓΒ, όχι οτι θα έχει εκ νέου δωρεάν ΜΒ αφού αυτά που είχε για τον Οκτώβριο προφανώς είχαν εξαντληθεί ήδη. Νομίζω οτι όταν αγοράζουμε πακέτα με μηνιαία δωρεάν ΓΒ αυτό είναι ξεκάθαρο....
orck Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2010 Γιατι ειναι παρανομο να ηχογραφεις την κληση; Εκει που σου λεει οτι η συνομιλια μπορει να καταγραφει για λογους διασφαλισης της ποιοτητας των υπηρεσιων, απαντας και εσυ οτι επισης μπορει να καταγρεφεται για λογους διασφαλισης της ψυχικης σου υγειας. Και καταγραφεις κανονικα.
oliapap Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2010 Παιδια γνωριζω οτι ολα αυτα καταγραφονται στο συμβολαιο, αλλα υποτιθεται οτι γι αυτο ειναι η εξυπηρετηση πελατων, για να σου λυνει εκεινη την ωρα την απορια σου πανω σε κατι συγκεκριμενο! Και ο λογος που επεμεινα και ρωτησα 2 φορες εαν θα εχω καποια επιπλεον επιβαρυνση, ειναι ακριβως επειδη κατι θυμομουνα για διαφορετικες χρεωσεις αλλα δεν ημουν σιγουρη... Εαν ειμαι εγω υποχρεωμενη να το ξερω αυτο, δεν ειναι 10 φορες υποχρεωμενοι να το ξερουν κι αυτοι και να μου το πουνε αφου το ρωταω? Δεν θα το εκανα θεμα εαν απλως η κοπελα υπεθετε οτι το ξερω και δεν ελεγε τιποτα, αλλα με διαβεβαιωσε κιολας! Σημερα με πηρε ενας δικηγορος τους να μου το υπενθυμισει και του ειπα οτι περιμενω την απαντηση τους. Φοβαμαι οτι θα αναγκαστω να το πληρωσω τελικα...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.