Προς το περιεχόμενο

Λεωφορεία: Δρομολόγια- Φαντάσματα, Ωράρια και χάλι


Panahs

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έμενα Γαλάτσι μέχρι αρχές του 2000.

 

Το 608 τότε έφτανε μέχρι Κοραή στο κέντρο και ξαναγύρναγε.

 

Ακόμα και τότε δεν έφτανε για να καλύψει τις ανάγκες του κοινού της πόλης του Γαλατσίου.

Όχι τώρα που κάνει δρομολόγιο το γύρο του λεκανοπεδίου, και μάλιστα με 3-4 οχήματα στη γραμμή κοιτάνε να βγάλουν όλο το δρομολόγιο και να εξυπηρετήσουν και άλλες περιοχές με Πανεπιστήμια - φοιτητόκοσμο κλπ. !!

 

Η μόνη εποχή που τα λεωφορεία ήταν μέσο της προκοπής,

ήταν όταν πρωτοαγοράστηκαν οι φυσαρμόνικες οι VOLVO τη δεκαετία του 80 και αντικατέστησαν τα παλιά μπλε λεωφορεία που βλέπουμε στις ταινίες του ελληνικού κινηματογράφου.

 

Εκείνη την εποχή, για 2-3 χρόνια υπήρχε δρομολόγιο ανά 5 λεπτά, και ποτέ δεν περίμενες πάνω από ένα τέταρτο.

 

Τώρα με την εξαθλίωση των συγκοινωνιών (μόνο τα τραίνα είναι αξιόπιστα, αλλά όσοι δεν εξυπηρετούνται από αυτά την έκατσαν), την έλλειψη λεωφοροριόδρομων και την παντελή έλλειψη ελέγχου σε αυτούς που υπάρχουν, και την έλλειψη τροχαίας για την εν γένει καταγραφή των εξωφρενικών παραβάσεων που γίνονται παντού,

σε αναγκάζουν να παίρνεις αμάξι και έτσι τροφοδοτούν τη συνεχή ληστεία απέναντι στον κοσμάκη μέσα από τα τέλη ταξινόμησης-κυκλοφορίας και το φόρο καυσίμων.

 

Αλλά δεν είναι δυνατόν να χάνουμε 4 και 5 ώρες από τη ζωή μας καθημερινά για να πηγαινοερχόμαστε στη δουλειά με τα λεωφορεία.

 

MyAss πολιτική χρήσης ΜΜΜ...:mad:

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Μετα σου λεει παρε ΜΜΜ. Α2 Μακραν το χειροτερο, ασχετα που ειναι τιγκα, οι νυχτερινοι οδηγοι εχουν βρει κολπο να μην τους σταματανε... αλλαζοντας το ονομα απο Α2(ακαδημια -αγ. κοσμα) σε 252 (βαρκιζα-βουλα). Ναι αυτο που γραφω ειναι αληθεια.

 

Το μονο ΜΜΜ για μενα ειναι το μετρο και τιποτα αλλο.

Δημοσ.
Αυτά για τις γραμμές 51,52,19

 

Το 52 αν το βλέπαν οι Εβραίοι, δεν θα παραπονιόντουσαν για τις συνθήκες μεταφοράς τους στο Άουσβιτς.

Btw, 19? Είσαι απο τα μέρη μας?

Δημοσ.
Το 52 αν το βλέπαν οι Εβραίοι, δεν θα παραπονιόντουσαν για τις συνθήκες μεταφοράς τους στο Άουσβιτς.

Btw, 19? Είσαι απο τα μέρη μας?

 

 

Τσούκου.Απλά είχα γνωστούς εύοσμο και κορδελιό παλιά και το χρησιμοποιούσα.Καμια φορά το παίρνω και από τη γέφυρα στα κτελ για να πάω σταθμό και βλέπω τι γίνεται μέσα.

Γενικώς έχω παρατηρήσει ότι η δυτική θεσσαλονίκη αντιμετωπίζεται από τον ΟΑΣΘ ώς: Γιούφτοι κακομοίρηδες ας είναι γτπ τα λεωφορεία.

Η ανατολική (Από μπότσαρη και πέρα).Έχει τα Mercedes τα λεωφορεία τα μαμιστερά που πηγαίνεις άρχοντας(μόνο το 3 έχω πετύχει τιγκαρισμένο) χωρίς δονήσεις,δεν περίμενα ποτέ πάνω από τέταρτο,μόνο μια φορά πέτυχα οδηγό να καπνίζει και τον κράξανε κάτι θειάδες(να ναι καλά) και το πέταξε δίχως δεύτερη κουβέντα.Πιο ανέβασμένο σαφώς το επίπεδο.Απλά σου λέει εκεί δε μας παίρνει ούτε να αργούμε ούτε να πηγαίνουμε σα νταλικέρηδες γιατί μας κράζουν,ενώ οι άλλοι είναι ανεκτικοί ας κάνουμε ότι γουστάρουμε.

 

Αγαπημένο λεωφορείο: Το 2.

Δημοσ.

Εγώ έχω παρατηρήσει το άλλο παράξενο:

αν ρίχνει μισή σταγόνα ή ψιλή βροχή, τα περισσότερα λεωφορεία και τρόλλευ σαν να παθαίνουν βραχυκύκλωμα και αργούν χαρακτηριστικά να κάνουν το δρομολόγιο τους.

Επίσης τα νυχτερινό 11 (τρόλλευ), για να το πάρεις να σε πάει Παγκράτι πρέπει να έχεις τεράστια υπομονή, γιατί κάνει περισσότερο από τον μέσο χρόνο που λένε. Άσε που το Π/Σ/Κ θα είναι πάντα γεμάτο. Αφού βλέπουν πως υπάρχει κόσμος που χρησιμοποιεί αυτή την γραμμή, δεν μπορούν να βάλουν πιο συχνά δρομολόγια τουλάχιστον τα Σαββατοκύριακα?

Δημοσ.

Αμάξι και πάλι αμάξι

 

Και που να παω με το αμαξι να παρω και το φαγητο μαζι μου να μην παει τσαμπα ο χρονος που θα φαω στην κινηση.Και μετα που θα το βαλω το αμαξι αμα πηγαινω κεντρο να το φαω.Να το αφησω σε σταθμο μετρο που? Ολοι οι σταθμοι εχουν ιδιωτικα παρκινγκ και για να βρει θεση μη παρανομη θες περιπου 20 λεπτα.Η μονη λυση ειναι το μηχανακι αλλα με αυτα που εχουν δει τα ματακια τα 2 χρονια που οδηγω αμαξι ψιλοφοβαμαι.

Δημοσ.

και σκεφτειτε το κι αλλιως... λεει στα νεα σχεδια ειναι να περασει ο περιβαλλοντικος φορος στη βενζινη... οσο πιο πολυ κυκλοφορει καποιος το αυτοκινητο του και αρα οσο περισσοτερη βενζινη καταναλωνει..τοσο πιο πολυ φορο θα πληρωνει. ετσι κανουν λεει και στην ολλανδια (εκει ημουν το καλοκαιρι bytheway και δεν νομιζω να δουλευει ετσι το συστημα τους οσο συζητησα με διαφορους, γιατι παντα πιανω παρομοιες κουβεντες οταν ειμαι στο εξωτερικο). εστω ομως να ειναι ετσι και να θελουν να μας σπρωξουν προς τα ΜΜΜ..κι εγω υπερ των ΜΜΜ ειμαι...πως;!;! με αυτα που λετε κι εσεις εδω;; με τον ηλεκτρικο που επρεπε να εχει παραδοθει εδω και κατι μηνες το εργο και ακομα λενε παει προς καλοκαιρι και βλεπουμε (να σημειωσω οτι τωρα πια που η διαδρομη πειραιας-καλλιθεα γινεται με λεωφορειο...σε καποιον δεν φτανει καν η μιαμιση ωρα του εισιτηριου αφου μια ωρα ειναι μονο αυτη η διαδρομη σε μερα με κινηση..δηλαδη στο 95% των περιπτωσεων!!), μηπως με το μετρο του οποιου οι πιο πολλες προεκτασεις επρεπε να εχουν παραδοθει αλλα αντι αυτου εχουν ουσιαστικα ανοικτη ημερομηνια παραδοσης και αγιος ο θεος;; πως πανε παλι να μας συγκρινουν με ευρωπαικο κρατος, την ολλανδια για παραδειγμα;! εχουμε τα ΜΜΜ της;; εχουμε την οδηγικη παιδεια της;; εχουμε τα ποδηλατα της (ακομα και ενοικιαζομενα ποδηλατα σε διασπαρτα σημεια των πολεων και θεσεις σταθμευσης ποδηλατων σε παμπολλα σημεια);; ποδηλατοδρομους;; τι ακριβως εχουμε;!;!;!

εγω αν ερχομουν με ΜΜΜ απο το σπιτι μου (κερατσινι) στη δουλεια μου (κατεχακη), ειδικα με τα τωρινα δεδομενα θα ηθελα....λεωφορειο για πειραια...μινιμουμ μιση ωρα και σαρδελοποιηση..λεωφορειο πειραια-καλλιθεα...κανα 45λεπτο και σαρδελοποιηση...ηλεκτρικο καλλιθεα-μοναστηρακι...κανα 20λεπτο...μετρο μοναστηρακι-κατεχακη...κανα 20λεπτο...για βαλτε.. 115 λεπτα (2 ωρες!!!!!) για να ερθω και αλλες τοσες να γυρισω σπιτι μου...4 ωρες ΧΑΜΕΝΕΣ την ημερα απο τη ζωη μου καθημερινα!!!

Δημοσ.

Ναι, βέβαια αν δεν ήταν πήχτρα οι δρόμοι, η συχνότητα δρομολογίων θα τηρούνταν, έστω και σε έναν ανεκτό απλώς βαθμό.

 

Γενικά, εγώ που σιχαίνομαι την οδήγηση μέσα σε πόλη, οι μόνες διαδρομές που κάνω δίχως τύψεις είναι προς (και από) πάρκινγκ μετρό.

Δημοσ.
Ναι, βέβαια αν δεν ήταν πήχτρα οι δρόμοι, η συχνότητα δρομολογίων θα τηρούνταν, έστω και σε έναν ανεκτό απλώς βαθμό.

 

Γενικά, εγώ που σιχαίνομαι την οδήγηση μέσα σε πόλη, οι μόνες διαδρομές που κάνω δίχως τύψεις είναι προς (και από) πάρκινγκ μετρό.

 

Οχι απαραίτητα!22:30 τι κίνηση να έχει,πόσο μάλλον οταν παίρνεις το λεωφορείο στην αφετηρία και ουσιαστικά πρέπει να βρίσκεται και πιο νωρίς εκει;!

 

Έκανα και εγω καταγγελία (πάλι καλά που δίνουν και αυτή τη δυνατότητα),άκρη όμως δέν πρόκειται να βγάλουμε.Κόρακας κοράκου μάτι δέν βγάζει...

Σε ερώτησή μου για κάποια καίρια ζητήματα(Ανύπαρκτη οδική παιδεία-Μή τήρηση δρομολογίων-Άθλια συντήρηση),έλαβα απάντηση μετά απο δύο μήνες:

 

 

Σε απάντηση της ανωτέρω σχετικής επιστολής σας , η οποία αφορά περιστατικό που σας συνέβη στις **/**/2009 και μετά από έρευνα που πραγματοποιήσαμε σε συνεργασία με τις αρμόδιες Περιφερειακές Διευθύνσεις του Βοτανικού και της Π.Ράλλη , σας γνωρίζουμε τα εξής:

Στον οδηγό του υπ’ αριθμ. *** – **** λεωφορείου , ο οποίος πραγματοποίησε το προγραμματισμένο δρομολόγιο των 23:00 από την αφετηρία της λεωφορειακής γραμμής 839 ΟΜΟΝΟΙΑ – ΑΝΩ ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑ , κινήθηκε η Πειθαρχική διαδικασία εναντίον του , λόγω της ανάρμοστης οδηγικής του συμπεριφοράς , όπως προβλέπεται από τον ¨ Γενικό Κανονισμό Προσωπικού ¨ της Εταιρίας μας , με την επίδοση της με αρ. ****/**-**-2009 πρόσκλησης σε απολογία. Η αντίστοιχη πειθαρχική διαδικασία κινήθηκε και στον οδηγό που είχε το δρομολόγιο των 22:40 από την αφετηρία και με το οποίο θα έπρεπε να είχατε εξυπηρετηθεί , με την επίδοση της με αρ. ****/**-**-2009 πρόσκλησης σε απολογία. Το αποτέλεσμα θα σας γνωστοποιηθεί εγγράφως από το Τμήμα Πειθαρχικού Ελέγχου.

Στο σημείο αυτό θέλουμε να σας διαβεβαιώσουμε πως το Προσωπικό της εταιρείας μας εκπαιδεύεται και συνεχώς βελτιώνεται , μέσω της παρακολούθησης επαναλαμβανόμενων σεμιναρίων , κυρίως για τη συμπεριφορά τους προς το επιβατικό κοινό. Οι όποιες παρασπονδίες , ελάχιστες θέλουμε να ελπίζουμε , που σημειώνονται από μικρό αριθμό Προσωπικού μας , τα αρμόδια Εποπτικά μας Όργανα Ελέγχου , οι Επόπτες Γραμμών , οι οποίοι έχουν επωμισθεί με τον επικουρικό έλεγχο της σωστής εκτέλεσης των υπηρεσιακών καθηκόντων του Προσωπικού Κίνησης (Σταθμαρχών , Οδηγών , Ελεγκτών Κομίστρου) , αναφέρουν τα όποια περιστατικά παραβάσεων συμβαίνουν κατά τη διάρκεια της βάρδιάς τους , για τα οποία επίσης διενεργείται η αντίστοιχη διαδικασία Πειθαρχικού Ελέγχου , κατά παντός υπευθύνου , ο οποίος εκτελεί πλημμελώς τα Υπηρεσιακά του καθήκοντα.

Βεβαίως , αντιλαμβάνεστε , πως η Ε.ΘΕ.Λ. Α.Ε. διεξάγει συγκοινωνιακό έργο στο λεκανοπέδιο , μέσω 325 λεωφορειακών γραμμών , οι οποίες έχουν ισάριθμα τέρματα και αφετηρίες και εκ των πραγμάτων δεν είναι δυνατόν να εποπτεύονται όλα σε καθημερινή βάση και κατά τις ώρες λειτουργίας των γραμμών.

Οι οδηγοί της Ε.ΘΕ.Λ Α.Ε. είναι επαγγελματίες οδηγοί που διαθέτουν τα απαραίτητα προσόντα για την κάλυψη των συγκεκριμένων θέσεων. Στόχος της εταιρείας μας είναι όχι μόνο η συνεπής και αποτελεσματική εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, αλλά και η ασφαλής μεταφορά των επιβατών μας, γεγονός που διασφαλίζεται με την αυστηρή τήρηση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και των προβλεπόμενων ορίων ταχύτητας εντός της Αστικής Ζώνης.

Βάσει παγίων οδηγιών της Διοίκησης της Εταιρείας μας , το νεοπροσληφθέν Προσωπικό (το οποίο σημειωτέων είναι ήδη κάτοχοι επαγγελματικής άδειας οδήγησης) υποβάλλεται σε πλήρη κύκλο εκπαίδευσης , η οποία περιλαμβάνει μεταξύ άλλων , παρακολούθηση ειδικών σεμιναρίων ως προς την συμπεριφορά τους έναντι του επιβατικού κοινού , καθώς και θεωρητική και πρακτική εξάσκηση στην κατάρτιση επί των νέων λεωφορείων αντιρρυπαντικής τεχνολογίας , με τις όποιες ιδιαιτερότητες.

Προκειμένου εν συνεχεία να διασφαλιστεί η ασφαλής μετακίνηση του επιβατικού κοινού (κάτι στο οποίο η Εταιρεία μας δίνει εξέχουσα βαρύτητα) , καθώς και η εκπαίδευση των διδαχθέντων , οι νεοπροσληφθέντες οδηγοί , κατά την ολοκλήρωση της εκπαίδευσής τους , οδηγούν τα λεωφορεία , υπό πραγματικές – καθημερινές συνθήκες τις οποίες θα αντιμετωπίσουν κατά την διάρκεια της μετέπειτα επαγγελματικής τους πορείας. Σε αυτό το στάδιο , συνοδεύονται πάντα από παλαιότερους και έμπειρους οδηγούς – εκπαιδευτές της Εταιρείας μας , οι οποίοι και αξιολογούν την γενικότερη απόδοσή τους , συνεννόντας ή υποβάλλοντας τους όποιους ενδοιασμούς τους αντίστοιχα , ως προς την οδηγική ικανότητα του εξεταζόμενου. Η διαδικασία αυτή , πραγματοποιείται στο σύνολο των λεωφορειακών γραμμών τις οποίες έχουν αναλάβει προς κάλυψη , οι αρμόδιες , κατά περίπτωση , Περιφερειακές Διευθύνσεις Αμαξοστασίων.

Τέλος , σύμφωνα με την ισχύουσα σύμβαση , ο εσωτερικός καθαρισμός των λεωφορείων διενεργείται καθημερινά (συμπεριλαμβανομένων Κυριακών και Αργιών), από εξωτερικό συνεργείο και κατά τις νυκτερινές ώρες. Εξωτερικός καθαρισμός γίνεται κάθε 2 – 3 ημέρες, ενώ εκτεταμένος εσωτερικός και εξωτερικός καθαρισμός, συμπεριλαμβανομένης και απολύμανσης, η οποία πιστοποιείται με αυτοκόλλητο έντυπο το οποίο επικολλάται σε προκαθορισμένη θέση του λεωφορείου με την ημερομηνία πραγματοποίησης της απολύμανσης, πραγματοποιείται κάθε 7 – 8 εβδομάδες. Σύμφωνα με την παραπάνω διαδικασία, καθαρίζονται και απολυμαίνονται και τα καθίσματα των λεωφορείων.

Παρόλα αυτά, σας ενημερώνουμε ότι σε κάποια οχήματα του στόλου της Ε.ΘΕ.Λ. , η φθορά του χρόνου καθίσταται εμφανής και τότε εφαρμόζονται προγράμματα αντικατάστασης της ταπετσαρίας των καθισμάτων , στα πλαίσια πάντα των ασφυκτικών οικονομικών δυνατοτήτων των φορέων του συστήματος των αστικών συγκοινωνιών της πρωτεύουσας.

Πρωταρχικός σκοπός της Εταιρείας μας , είναι η βέλτιστη εξυπηρέτηση των επιβατών , γι’ αυτό είμαστε ιδιαίτερα αυστηροί όσον αφορά πράξεις ή παραλείψεις Προσωπικού μας , οι οποίες αμαυρώνουν την γενικότερη προσπάθεια που καταβάλλουμε στην διαμόρφωση της νέας βελτιωμένης εικόνας αστικών μετακινήσεων.

Ζητούμε συγνώμη για την οποιαδήποτε ταλαιπωρία , είμαστε στη διάθεσή σας για κάθε παράπονο ή παρατήρησή σας τα οποία μας βοηθάνε να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας.

 

 

 

 

 

Π. Π.

Δ/ντής Εκμετάλλευσης Δικτύου

 

 

 

Δέν τίθεται θέμα πλέον αν θα πάρω το αμάξι η όχι.Η κάρτα απεριορίστων κάνει 35 ευρώ,σύν τα έξοδα θα πρέπει να προσθέσω απο τα ταξί που ενδεχομένως θα πρέπει να πάρω εξ'αιτίας της αμπαλοσύνης τους,των απεργιών,επειδή χάλασε το ρημάδι...

Ακόμα και αν χρειαστεί να πληρώσω parking τις μισές φορές που θα κατέβω κέντρο,πάλι κερδισμένος θα είμαι.Για 20-30 επιπλέον ευρώ,έχω μεταφορικό μέσο α-μ-ε-σ-ά, χωρίς με τρώει το αγιάζι,ούτε να σαρδελοποιούμαι με τους Πακιστανούς και το κυριότερο, είμαι σπίτι μου -κύριος- σε 20'.

Σκέφτηκα το μηχανάκι και ήμουν ένα βήμα πρίν πάρω Beverly στα 27 μου χρόνια,επειδή όμως ο καιρός είναι κρετίνος και ο Ελληνάρας ακόμα περισσότερο,έβαλα πρώτα την υγεία μου και την σωματική μου ακεραιότητα.

Δημοσ.
Εγώ έχω παρατηρήσει το άλλο παράξενο:

αν ρίχνει μισή σταγόνα ή ψιλή βροχή, τα περισσότερα λεωφορεία και τρόλλευ σαν να παθαίνουν βραχυκύκλωμα και αργούν χαρακτηριστικά να κάνουν το δρομολόγιο τους.

 

Αυτό το κακό είναι γενικό. Ακόμα και μια σταγόνα νερό να στάξει απο αεροπλάνο που πετάει και πέσει στο έδαφος, έχει μπλοκάρει ο περιφερειακός απο τράκα, έχει πήξει στο μποτιλιάρισμα η εγνατία και γενικώς δεν κινείται τίποτα. Νερό είναι ρε γμτ...

Δημοσ.
Και που να παω με το αμαξι να παρω και το φαγητο μαζι μου να μην παει τσαμπα ο χρονος που θα φαω στην κινηση.Και μετα που θα το βαλω το αμαξι αμα πηγαινω κεντρο να το φαω.Να το αφησω σε σταθμο μετρο που? Ολοι οι σταθμοι εχουν ιδιωτικα παρκινγκ και για να βρει θεση μη παρανομη θες περιπου 20 λεπτα.Η μονη λυση ειναι το μηχανακι αλλα με αυτα που εχουν δει τα ματακια τα 2 χρονια που οδηγω αμαξι ψιλοφοβαμαι.

 

Μα και πάλι πιο γρήγορα θα φτάσεις στον προορισμό σου. Μόνο το χρόνο του να πας στην στάση και το χρόνο της αναμονής μέχρι να έρθει το λεωφορείο να λογαριάσεις, ξεπέρασες κατά πολύ το πρόβλημα του παρκαρίσματος :P

 

Άσε δε, που στα λεωφορεία πρέπει να έχεις ανά χείρας το βαλιτσάκι με κωδικό όνομα "Κωνσταντίνος Κατακουζινός" και να απολυμαίνεσαι κάθε φορά που τα χρησιμοποιείς :o

Δημοσ.
Όσοι παραπονιέστε, έχετε σκεφτεί ποτέ να αλλάξετε πόλη;

 

Πιστεύω οτι θα ήταν καλύτερα να αλλάξουμε την πόλη.

 

post-25621-129063052896_thumb.jpg

 

 

Αν μή τι άλλο, είναι πιο πρακτικό και βοηθάει στην αποσυμφόρηση της πρωτεύουσας...:P

Δημοσ.
Όσοι παραπονιέστε, έχετε σκεφτεί ποτέ να αλλάξετε πόλη;

 

Προφανώς το ότι έχουμε μαζευτεί όλοι σαν πρόβατα σε μια πόλη (αθήνα ή θεσσαλονίκη) είναι χαζό, αλλά και αναμενόμενο μιας που δεν υπάρχουν τόσες δουλειές στην επαρχία.

Δημοσ.
Όσοι παραπονιέστε, έχετε σκεφτεί ποτέ να αλλάξετε πόλη;

 

προφανως και δεν το σκεφτομαι να μετακομισω εγω απο την πολη που γεννηθηκα και μεγαλωσα επειδη αλλοι που γεννηθηκαν και μεγαλωσαν αλλου αποφασισαν να ερθουν εδω (συμφωνω ομως με τον παραπανω στο οτι αυτο γινεται επειδη στην επαρχια δεν υπαρχουν τοσες ευκαιριες εργασιας...η το χειροτερο, οχι για να ερχονται οι λαθρομεταναστες, να φευγω εγω). μια μικρη εξαιρεση ισως εκανα με το να ζησω στο εξοχικο (αγιους θεοδωρους) που τωρα πια λογω και προαστιακου ειναι πολυ ευκολο και ανετο να πηγαινοερχεσαι στο κεντρο και οσο να ναι εχεις και λιγο καθαροτερο αερα να αναπνεεις. αλλα μην το παμε στο αλλο ακρο..μην ερθουν τα 'αγρια' να διωξουν τα 'ημερα'.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...