Προς το περιεχόμενο

Ubuntu σε μαθητικό laptop


yiankap

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα, αγόρασα ένα μαθητικό Laptop Lenovo S10-2, το οποίο έχει dual mode (xp - ubuntu 9.04). Ποιοι είναι οι κωδικοί για το ubuntu γιατί πάω να κάνω κάποιες εργασίες και μου λέει ότι χρειάζεται το root password. Ποιο είναι αυτό? Υπόψη ότι είμαι σχεδόν άσχετος από Linux.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και εγώ αρχάριος είμαι, αλλα αν δεν κάνω λάθος κοίτα στο system -> users and groups. Εκεί πατα στον user name σου και στην καρτελα που θα σου βγαλει πάτα change password και βαλε ενα.

 

Η αλλιως ανοιξε την κονσολα και γραψε passwd. Θα σου ζητησει τον παλιο κωδικο και αστο κενο, αφου λογικα δεν θα εχεις βαλει τιποτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν τα πήρα ήταν έτοιμα εγκαταστημένα. Σε αντίθεση με τα Windows που ήθελε τελείωμα η εγκατάσταση του ubuntu ήταν έτοιμο για δουλειά. Δεν έδωσα τίποτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μήπως να έπαιρνες τηλέφωνο στην lenovo; Πολλοί την πάτησαν έτσι, όχι μόνο με το lenovo, αλλά και με τα acer, hp κλπ.

Οι έξυπνοι της αντιπροσωπείας σκέφτηκαν: "υπάρχει περίπτωση κανένα παιδί να πατήσει να μπει ποτέ στο ubuntu; Όχι. Άρα το περνάμε πρόχειρα με ότι κωδικό μας έρθει στο κεφάλι εκείνη την ώρα" :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες