Προς το περιεχόμενο

Το Πλαισιο, η Samsung και το κινητο της Νιγηριας!!


Fotis_Greece

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Θα σας τα πω οσο πιο απλα γινεται για να καταλαβαιτε τι επαθα

 

1) Αγορα Samsung D980 απο Πλαισιο Στουρναρη. Ολα μεσα κομπλε και το εγχειριδιο στα Ελληνικα με τα στοιχεια της Ευρωηλεκτρονικης απο πισω. Στο πρωτο ανοιγμα του τηλεφωνου μου η διαδικασια στο μενου εμφανιζεταιο στα Γερμανικα (κανει ενα calibration στην οθονη αφης).

Η συσκευασια ηταν σφραγισμενη αλλα πανω απο την ταινια ασφαλειας ειχε και αλλη ασπρη ταινια οποτε δεν μπορεις να ξερεις αν ειχε ανοιχθει απο πριν προσεκτικα.

 

Δεν δινω σημασια, το τηλεφωνο ενταξει, μενου στα Ελληνικα, Ελληνικο firmware, αλλα μου εκανε κατι κολληματακια και ας παω λεω στην Samsung να κανει καμια αναβαθμιση (εχουνε βγει αλλες δυο προσφατες απο αυτη που εχει το κινητο).

 

2) Παω στην Smartec επισημο επισκευαστη της Samsung-Ευρωηλεκτρονικης και η απαντηση μετα απο 3 μερες ειναι οτι το κινητο δεν προερχεται απο την Ευρωηλεκτρονικη και μαλιστα δεν προερχεται απο διακινηση Ευρωπης. Το συγκεκριμενο κινητο προερχεται απο το εμποριο της Samsung Νιγηριας.

Επικοινωνια με τα κεντρικα της Ευρωηλεκτρονικης οπου βαση του IMEI μου το επιβεβαιωνουν και αυτοι.

Οι τεχνικοι της Smartec αρνουνται να κανουν αναβαθμιση ακομα και οταν τους προτεινα να πληρωσω ο ιδιος το τιμημα. Αρχισαν να με δουλευουν του στυλ δεν εχουμε τα καταλληλα εργαλεια να ασχοληθουν με κινητο απο αλλη ηπειρο.

 

3) Πισω στο Πλαισιο οπου ο πωλητης (που ειναι και υπευθυνος-προισταμενος στο τμημα κινητων) δεν γνωριζε τιποτα και μετα απο επικοινωνια στα κεντρικα μου λεει οτι το το κινητο ειναι κανονικη εισαγωγη και το service της Samsung γινεται απο την Teleservice στον Κηφισο. Παω εκει και μου λενε οτι δεν κανουν service σε Samsung αλλα σε διαφορες αλλες μαρκες

 

4) Ξανα μανα πισω στο Πλαισιο και αρχιζω να τους τα χωνω. Ο πωλητης προισταμενος λιγο πιο προετοιμασμενος τωρα αρνειται με τροπο να απαντησει στη ερωτηση αν καλυπτομαι απο την επισημη Samsung στην Ελλαδα και το service της λεγοντας συνεχεια οτι κυριε εχετε εγγυηση 2 χρονια και service γινεται στην Teleservice και καποιο λαθος θα εγινε.Ζητω τα χρηματα πισω αλλα δεν τα δινει.

 

5) Το αφηνω στο service του Πλαισιου για να το στειλουν αυτοι εκει που πρεπει για αναβαθμιση (υποθετω εχουν καποια δικια τους συμφωνια με την Teleservice)

 

ΟΚ, εχω 2 χρονια εγγυηση απο αυτους, αλλα αφου πληρωσα το κινητο με κανονικη τιμη και δεν ψωνισα απο τους μαυρους στην Ομονοια αλλα απο επωνυμο καταστημα ζηταω πολλα να εχω επισημη εγγυηση Ελλαδος?

Δημοσ.

Τα πράγματα είναι απλά. Ζητά άλλο κινητό, πιστωτικό ή τα χρήματα σου πίσω. Δεν μπορούν να σου το αρνηθούν. Μην σε ψαρώσουν. Αν αρχίσουν "Μα και μου". Λες "Οκ, ΙΝΚΑ, ΕΚΠΟΙΖΩ κ.τ.λ." Επίσης στέλνεις email στα κεντρικά της Samsung (όχι στην Ελλάδα).

Δημοσ.

Χρησιμοιποίησε το δικαίωμα υπαναχώρησης που σου δίνει ο νόμος (δηλ. να τους πεις να βάλουν το κινητό στον **** τους, και να σε πιστώσουν με το ποσό που πλήρωσες...), και μη χαλάς τη ζαχαρένια σου!

Δημοσ.

Το κακο ειναι οτι δεν θελω πιστωτικο, θελω το συγκεριμενο dual sim κινητο και αλλος δεν το εχει (εψαξα παντου μεσω skroutz, μονο σε καταλογο το εχουν!).

To θεμα ειναι υπαρχει καποια ειδους υποχρεωση απο αυτους να φερνουν προιον μεσω επισημη αντιπροσωπειας η μπορουν να πουν κυριε το φερνω απο οπου θελω, σου δινω ελληνικο manual και σου δινω 2 χρονια εγγυηση απο εμενα?

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...