Insignificant Δημοσ. 22 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2010 Θες να πεις ότι στο πρώτο τηλεμεταφερόταν το πνεύμα σου λες και είσαι δέμονας στο σώμα του οδηγού που θα διαλέξεις και θα οδηγεί και zonda; Με πολλαπλούς ανταγωνιστές κιόλας; Στο πρώτο είχε κυνήγι με αστυνομικούς, που αν οδηγούσες γρήγορα/επικίνδυνα ξεκινούσαν καταδίωξη (μπορούσες να το αποφύγεις αν οδηγούσες στην λορίδα σταθερά με χαμηλή ταχύτητα). Είχε καταστροφή αμαξιών, αμάξια που μπορεί να χρησιμοποιηθούν για getaway car και όχι supercars που κλειδωμένα σε γκαράζ μπορείς να τα δεις. Ξέφρενο χειρισμό του αμαξιού με μέχρι και ξεχωριστό κουμπί για burnout και η λίστα συνεχίζεται. Πες μας εσύ που βρίσκεις τις ομοιότητες πέρα από το ότι είναι σε πόλη και σε sandbox περιβάλλον.
Insignificant Δημοσ. 22 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2010 Θες να πεις ότι στο πρώτο τηλεμεταφερόταν το πνεύμα σου λες και είσαι δέμονας στο σώμα του οδηγού που θα διαλέξεις και θα οδηγεί και zonda; Με πολλαπλούς ανταγωνιστές κιόλας; Στο πρώτο είχε κυνήγι με αστυνομικούς, που αν οδηγούσες γρήγορα/επικίνδυνα ξεκινούσαν καταδίωξη (μπορούσες να το αποφύγεις αν οδηγούσες στην λορίδα σταθερά με χαμηλή ταχύτητα). Είχε καταστροφή αμαξιών, αμάξια που μπορεί να χρησιμοποιηθούν για getaway car και όχι supercars που κλειδωμένα σε γκαράζ μπορείς να τα δεις. Ξέφρενο χειρισμό του αμαξιού με μέχρι και ξεχωριστό κουμπί για burnout και η λίστα συνεχίζεται. Πες μας εσύ που βρίσκεις τις ομοιότητες πέρα από το ότι είναι σε πόλη και σε sandbox περιβάλλον.
xtrmsnpr Δημοσ. 22 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2010 Τι διαφορετικό από αυτό που είδες στο 1ο έχει το βίντεο; Απαντάω εγώ: ΤΙΠΟΤΑ. Ποια είναι η διαφορά; Όταν βγήκε το 1ο ήταν κάτι πρωτόγνωρο για την εποχή του γι αυτό είχαμε πορωθεί όλοι. Πλέον έχουν βγει πολλά παρόμοια παιχνιδάκια, γι αυτό και είναι σαν ξαναζεσταμένο φαί. Πάντως driver δεν είναι,αν θέλανε να βγάλουν κάτι διαφορετικό,και να μην έχαναν το όνομα του τίτλου.Ας το άφηναν στην ησυχία του,και έβγαζαν νέο όνομα για νέο παιχνίδι.... Εμένα δεν μου άρεσε μία το βίντεο,αν το παίξω και μου αρέσει έχει καλώς.
xtrmsnpr Δημοσ. 22 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2010 Τι διαφορετικό από αυτό που είδες στο 1ο έχει το βίντεο; Απαντάω εγώ: ΤΙΠΟΤΑ. Ποια είναι η διαφορά; Όταν βγήκε το 1ο ήταν κάτι πρωτόγνωρο για την εποχή του γι αυτό είχαμε πορωθεί όλοι. Πλέον έχουν βγει πολλά παρόμοια παιχνιδάκια, γι αυτό και είναι σαν ξαναζεσταμένο φαί. Πάντως driver δεν είναι,αν θέλανε να βγάλουν κάτι διαφορετικό,και να μην έχαναν το όνομα του τίτλου.Ας το άφηναν στην ησυχία του,και έβγαζαν νέο όνομα για νέο παιχνίδι.... Εμένα δεν μου άρεσε μία το βίντεο,αν το παίξω και μου αρέσει έχει καλώς.
kostacurtas Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2010 Driver: San Francisco delayed into FY2012 Ubisoft’s just announced that Driver: San Francisco, previously due in Q4 2011, has been delayed into FY2012.
xtrmsnpr Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2010 Driver: San Francisco delayed into FY2012 Ubisoft’s just announced that Driver: San Francisco, previously due in Q4 2011, has been delayed into FY2012. Και να μην βγεί ποτέ,έτσι όπως είναι δεν θα με πείραζε..
kostacurtas Δημοσ. 28 Απριλίου 2011 Μέλος Δημοσ. 28 Απριλίου 2011 Driver: San Francisco release date confirmed Ubisoft's announced that the next installment in the Driver series, Driver: San Francisco, will be released in the US on August 30. Ubisoft's previously branded Driver with a September date in Europe, so Friday, September 2 is probably a good bet.
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 29 Απριλίου 2011 Moderators Δημοσ. 29 Απριλίου 2011 http://www.youtube.com/watch?v=3QmDlpTYG2g&1
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 3 Μαΐου 2011 Moderators Δημοσ. 3 Μαΐου 2011 Δεν το είχα προσέξει το preview Driver: San Francisco Hands-On Preview - Mind Games After regaining consciousness, Tanner discovered that this event had yielded unexpected results: he could now leave his body and possess other drivers on the San Francisco streets. With the press of a button we could depart our mortal shell and take flight above the city. From here we could glide around using the two analog sticks (our demonstration was on an Xbox 360) and possess the driver of any vehicle we wanted. In the beginning we were limited to a very intimate view of the city. However, as our powers developed, we were eventually able to pull the camera back to reveal the entire city and instantly jump anywhere we wanted. ................................................?!
Doc1355 Δημοσ. 3 Μαΐου 2011 Δημοσ. 3 Μαΐου 2011 Αν δείς το gameplay trailer θα καταλάβεις τι εννοεί... Μπορείς να φεύγεις απο το αμάξι που είσαι και να επιλέγεις να μπείς σε όποιο θές μέσα στο οπτικό σου πεδίο..
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 3 Μαΐου 2011 Moderators Δημοσ. 3 Μαΐου 2011 Αν δείς το gameplay trailer θα καταλάβεις τι εννοεί... Μπορείς να φεύγεις απο το αμάξι που είσαι και να επιλέγεις να μπείς σε όποιο θές μέσα στο οπτικό σου πεδίο.. Δεν είχα δει το trailer. Το πρόβλημα μου δεν ήταν "τί είναι αυτό", αλλά γιατί όλα τα παιχνίδια της Ubisoft αρχίζουν και δίνουν ειδικές δυνάμεις σε πρωταγωνιστές. Οκ τα Assassin's Creed με το Eagle Vision, ο Sam Fisher έχει το Mark and Execute που είναι πιο δυνατό από του RS: V νομίζω και μόνο τηλεπάθεια δεν χρησιμοποιεί και τώρα έχουμε αυτόν να κάνει body switch... Paranormal Activities: Ubisoft.
kostacurtas Δημοσ. 29 Μαΐου 2011 Μέλος Δημοσ. 29 Μαΐου 2011 http://www.youtube.com/watch?v=vlGAiTTAMi8
kostacurtas Δημοσ. 22 Ιουλίου 2011 Μέλος Δημοσ. 22 Ιουλίου 2011 http://www.youtube.com/watch?v=sbmS3_BvGQM
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα