zvarthangalos Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2011 Κανονικά η ημερομηνία κυκλοφορίας του ηταν 22 φεβρουαρίου 2011 χθές διάβασα πως το μεταθέσανε ενα μήνα μετά 22 Μαρτίου ίδια μερα με την ''κανονική''ημερομηνία κυκλοφορίας του Crysis 2 πως τα καταφέραν έτσι δεν μπορώ να καταλάβω!!!Είδωμεν!!
nemesiskp Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2011 Τι δεν θα βγει δηλαδη σε λιγες μερες;
john2gr Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2011 22 Μαρτίου βγαίνει, σε λίγες μέρες θα μου έρθει μια preview έκδοση οπότε θα δούμε πόσο optimization έριξαν τα παλικάρια μας (@@ έριξαν αλλά λέμε τώρα για να γίνεται κουβέντα)
3leven Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2011 4 μηνες καθυστερηση δεν ειναι λιγο εεεε πολυ μεγαλο διαστημα? Και αλλες εταιριες εριξαν βαρος στο αντιpiracy αλλα δεν εκαναν κι ετσι.. Κριμα παντως γιατι και 2 χρονια να φανε παλι πουλο θα φανε απο τους rippers... Δεν θελουν να μαθουν το μαθημα τους φαινεται..
nemesiskp Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2011 Ειναι αθλιοι.Ενταξει ειπαμε να το καθυστερησουν αλλα το ξεφτιλησαμε.
3leven Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2011 τζαμπα κοπος παντως.. Δε λεω αμα ειναι αυξημενο το AP θα παρει λιγες μερες στους rippers να καψουν το game και μεχρι τοτε μπορει καποιοι απελπισμενοι να πανε να δωσουν ενα μεροκαματο για να το παρουν αλλα και παλι τοσοι μηνες για λιγες πωλησεις παραπανω.. Λαλακιες...
john2gr Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2011 Assassins Creed: Brotherhood PC Performance Analysis One of the biggest issues of Assassins Creed 2 was its performance issues and its inability to take advantage of quadcores. It supported them but still, the performance gains were minor to say the least and there were some crashing issues. So we are happy to report that Ubisoft addressed those issues. Assassins Creed: Brotherhood takes full advantage of quadcores as you can see bellow. As a result of this, the game runs way better than its prequel. For instance, outside Ezio’s villa in Assassins Creed 2, we were getting 25fps at 1080p with max details. In Brotherhood, we’re getting 44fps. We basically have an 80% boost. These are remarkable news for all of us. You may need a powerful quadcore (Brotherhood and generally the entire Assassins Creed series seem to love Intel’s I7 processors) to run it ideally, but still the engine is not as bugged as it was in Assassins Creed 2. We used a Q9650 at 4.2Ghz with 4GB DDR2 and a GTX295. Performance was averaging around 40-100fps. In crowded places, we were getting 40-50fps with 50-60% GPU usage in both of our cores. We won’t draw any early conclusions yet, as there isn’t any proper SLI profile. It’s pretty much clear though that Brotherhood is a CPU bound game. We are sure however that Ubisoft could optimize it even more as the CPU usage is way high for a game like Assassins Creed. ασδασδασδασ
vocals_ Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2011 22 Μαρτίου βγαίνει, σε λίγες μέρες θα μου έρθει μια preview έκδοση οπότε θα δούμε πόσο optimization έριξαν τα παλικάρια μας (@@ έριξαν αλλά λέμε τώρα για να γίνεται κουβέντα) Assassins Creed: Brotherhood PC Performance Analysis One of the biggest issues of Assassins Creed 2 was its performance issues and its inability to take advantage of quadcores. It supported them but still, the performance gains were minor to say the least and there were some crashing issues. So we are happy to report that Ubisoft addressed those issues. Assassins Creed: Brotherhood takes full advantage of quadcores as you can see bellow. As a result of this, the game runs way better than its prequel. For instance, outside Ezio’s villa in Assassins Creed 2, we were getting 25fps at 1080p with max details. In Brotherhood, we’re getting 44fps. We basically have an 80% boost. These are remarkable news for all of us. You may need a powerful quadcore (Brotherhood and generally the entire Assassins Creed series seem to love Intel’s I7 processors) to run it ideally, but still the engine is not as bugged as it was in Assassins Creed 2. We used a Q9650 at 4.2Ghz with 4GB DDR2 and a GTX295. Performance was averaging around 40-100fps. In crowded places, we were getting 40-50fps with 50-60% GPU usage in both of our cores. We won’t draw any early conclusions yet, as there isn’t any proper SLI profile. It’s pretty much clear though that Brotherhood is a CPU bound game. We are sure however that Ubisoft could optimize it even more as the CPU usage is way high for a game like Assassins Creed. ασδασδασδασ Νταααξ έτσι κι έτσι
john2gr Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2011 Μετά από επιπλέον tests, μιλάμε για απίστευτα CPU bound game. Test1 in crowded place: 1080p + Max Details = 35fps Test2 in crowded place: 720p + Very Low Details = 45fps Ή με άλλα λόγια, 'another GTA4 game'
qsis Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2011 να πιασουν τουλαχιστον τοπο οι 4πυρηνοι μας, αν ισχυει αυτο που γραφεται πιο πανω για αυξηση στις επιδοσεις δε βλεπω κατι κακο
nemesiskp Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2011 Τα frames δεν ειναι τραγικα λιγα ομως;Με τι συστημα το δοκιμασες john;
john2gr Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2011 Q9650 @ 4.2Ghz, 4GB DDR2 και GTX295. Υπάρχουν σημεία με καλό performance κι ας έχει κόσμο (όπως στην Villa που δεν πέφτει ποτέ κάτω από τα 40), υπάρχουν όμως και άλλα στην Ρώμη που η CPU τα παίζει. Τουλάχιστον (και σε αντίθεση με το Assassins 2), στις crowded περιοχές όλοι οι πυρήνες δουλεύουν στο 80%. Και χλωμό το βλέπω να αλλάζει το performance από την beta στην final. Τελευταίο test για το scaling στους multicores παρακάτω (σε 1080p με max details) Q9650 @ 4.2Ghz in crowded place with two cores: 25fps Q9650 @ 4.2Ghz in crowded place with three cores: 33fps Q9650 @ 4.2Ghz in crowded place with four cores: 40fps
3leven Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2011 Ή με άλλα λόγια, 'another GTA4 game' Ελεος θα εχουμε τα ιδια παλι? Στο GTA IV βαζεις minimum ολα τα graphic settings , η GPU χρησιμοποιει 500/1000 MB και παλι σου πεταει error για ενεπαρκη μνημη.. Και οχι δεν φταιει η καρτα.. Με λιγο γουγλαρισμα μεχρι και cp με καρτες πυραυλους πετανε αυτο το error.. Κριμα τους τοσους μηνες αναμονης , αν ειναι ετσι..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα