blaxos Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2010 καλησπερα, πριν 15 μερες αγορασα απο κωτσο.. το iphone 3gs 32gb.απο την πρωτη μερα χρησης διαπιστωσα ενα μελανο σημειο στην οθονη εσωτερικα στο επανω σημειο παχους περιπου 10mm για να γινομαι κατανοητος,,το οποιο εμφανιζεται μονο οταν υπαρχει μαυρο,γκρι γενικα σκουροχρωμο φοντο. στην αρχη δεν το εδωσα σημασια αλλα οσο το εβλεπα τοσο μου "ανεβαζε" τα νευρα ετσι σημερα αποφασισα να το παω στην voda η οποια θα το στειλει για service. τα ερωτηματα μου ειναι τα εξης: ι) εκανα χαζομαρα που το εστειλα για αυτο το λογο στο service? (668 το πηρα ρε παιδια γιατι να ηταν ελλατωματικο) ιι) αν η βλαβη επιδιορθωνεται, θα ανοιξουν καινουριο κινητο για να το φτιαξουν η θα το αντικαταστησουν με αλλο καινουριο? ιιι) πριν το στειλω το εκανα και ενα restore να δω μηπως βελτιωθει αλλα ματαια,, μηδενιζει η ωρα χρησης με το restore? iv)υπαρχει πιθανοτητα να το στειλουν πισω χωρις να κανουν κατι? ενημερωτικα να τονισω οτι το προβλημα δε καθιστούσε δυσλειτουργια κατα τη χρηση της συσκευης.. παρακαλω απαντηστε με στα ερωτηματα μου γιατι πιστευω εκανα¨"πατατα" που το εστειλα,με τοσα που διαβαζω
Whiteyez Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2010 1) Καλά έκανες και το έστειλες. (Το πόσα χρήματα έδωσες δεν παίζουν ρόλο στο αν είναι η όχι ελαττωματικό) 2) Who knows? 3) Λογικά μηδενίζει, αλλά γιατί σε ενδιαφέρει; 4) Who knows?
blaxos Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2010 3) Λογικά μηδενίζει, αλλά γιατί σε ενδιαφέρει; να το κανω check μολις το παραλαβω
Tablet Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2010 καλησπερα, τα ερωτηματα μου ειναι τα εξης: ι) εκανα χαζομαρα που το εστειλα για αυτο το λογο στο service? (668 το πηρα ρε παιδια γιατι να ηταν ελλατωματικο) ιι) αν η βλαβη επιδιορθωνεται, θα ανοιξουν καινουριο κινητο για να το φτιαξουν η θα το αντικαταστησουν με αλλο καινουριο? Εκανες τελεια που το εστειλες 1ον 2ον δεν υπαρχει περιπτωση να το ανοιξουν γιατι απλα δεν εχουν την γνωση στα service να το κανουν ουτε μια στο εκατομμυριο. 3ον 99% θα παρεις καινουργιο και αν δε παρεις και εχεις το προβλημα παλι θα πας θα τους το δειξεις θα τους κραξεις και μετα θα στο αλλαξουν standar....
BlackScorpionX Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2010 Πλάκα μας κάνεις;! ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΣΤΕΙΛΕΣ! ΤΕΛΟΣ στην εξαπάτηση και την κοροϊδία! Πληρώνουμε (δεν έχει σημασία πόσα αλλά ειδικά όταν είναι πολλά...) και ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΤΑ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΑΤΤΩΜΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ!!! Περίνενε να δεις όταν θα στο επιστρέψουν, αν είναι ΟΚ. Αν όχι και αν σου αρχίσουν τα μαμουτζιλίκια πήγαινε στο μαγαζί σε ώρα κοινού με πολύ κόσμο και βάλε τις φωνές. Τότε όχι 1...2 καινούρια θα σου δώσουν! ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΧΑΡΙΖΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ!!! Αφού ζούμε σε αυτό το παλιοκαταναλωτικό σύστημα τουλάχιστον ας μας εκμεταλλεύονται σωστά και τίμια! Αφού πληρώνω θέλω να έχω το σωστό, όχι το περίπου, το εντάξει μωρέ. ΜΗ ΜΑΣΑΤΕ! ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΤΕ! ΤΕΛΟΣ! Υ.Γ. Και εγώ έχω ένα ψιλοπροβληματάκι τώρα με ενα πολυμηχάνημα ΗΡ. Έστειλα email στην ΗΡ...κάτσε να μη μου το φτιάξουν και θα δεις τι έχει να γίνει! (ΟΥΦ! Τα είπα και ησύχασα!)
Nomikaria Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2010 Εννοείται έκανες πολύ καλά που το'στειλες για service.Έδωσες ένα σκασμό λεφτά και θα το κρατάς με καμμένο pixel?? Κάνε λίγη υπομονή και στάνταρ θα σου δώσουν καινούριο.
blaxos Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2010 φανταζομαι ότι θα το στείλουν πίσω χωρίς να κάνουν κάτι, γιατί το μελανό σημείο δεν είναι και πολύ ευδιάκριτο θα μου προσποιηθούν ότι είναι μια χαρά ,, μην ανησυχείς και τέτοια μπαλαμούτια απλά ρε παιδιά νιώθω μειονεκτικά να έχω πάρει new κινητό , μεγάλης αξίας ,δε μου αρεσει να έχει έστω και το παραμικρό ελλατωμα. καλά μην προδικάζω ας περιμένω να δω το αποτέλεσμα και μπινελικιάζω μετά
Whiteyez Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2010 Βασικά πιστεύω ότι έκανες ένα μεγάλο λάθος που δεν το πήγες την ίδια μέρα πίσω και περίμενες 15 μέρες.
blaxos Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2010 Βασικά πιστεύω ότι έκανες ένα μεγάλο λάθος που δεν το πήγες την ίδια μέρα πίσω και περίμενες 15 μέρες. όντως φίλε μου έχεις απόλυτο δίκαιο . πίστεψε με ήμουν πολύ ψαρωμένος τις πρώτες μέρες,προσπαθούσα να το μάθω, γενικά ψαχνόμουν πολύ,με είχε πάρει η χαρά (με καταλαβαίνεις ) και δεν έδωσα μεγάλη σημασία .
Whiteyez Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2010 όντως φίλε μου έχεις απόλυτο δίκαιο .πίστεψε με ήμουν πολύ ψαρωμένος τις πρώτες μέρες,προσπαθούσα να το μάθω, γενικά ψαχνόμουν πολύ,με είχε πάρει η χαρά (με καταλαβαίνεις ) και δεν έδωσα μεγάλη σημασία . Σε καταλαβαίνω είναι συχνό λάθος που το κάνουμε οι περισσότεροι, αυτή η καταραμένη η χαρά.
gs20309 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2010 Βασικά πιστεύω ότι έκανες ένα μεγάλο λάθος που δεν το πήγες την ίδια μέρα πίσω και περίμενες 15 μέρες. δεν παίζει κανένα ρόλο. εγώ το είχα πάρει παρασκευή βράδυ κ σάββατο πρωί ήμουν στο μαγαζί αλλα και πάλι οι μαλακίες διαδικασίες τις βοντα είναι ίδιες. ούτε αντικατάσταση ούτε πιστωτικό. δε πα να τα κανα πουτ** στις φωνές.. σέρβις, ένα΄μήνα σχεδόν στο περίμενε και εαν δεν βρουν βλάβη σου κάνουν ένα update ( χωρίς να σε ρωτήσουν) firmwire και στο ξαναστέλνουν.. τουλάχιστον να απαιτήσεις να σου πληρώσεις η βόντα τον πρώτο λογαριασμό εαν αργήσουν να στο στείλουν πίσω από το σέρβις εαν το έχεις με σύνδεση κ πάγιο.. εγώ είχα δει κάτι άσπρους κόκκους σκόνης κάτω από την οθόνη με το που έβγαλα τη προστατευτική ζελατίνα κ φόρτωσα.. στην αρχη πίστεψα ότι ήταν καμμένα΄πίξελ αλλά βέβαια τώρα συνιδητοποιώ ότι έκανα πολύ φασαρία για το τίποτα γιατί δεν ήταν κάτι (έχουν εξαφανιστεί τώρα αυτά τα σκονάκια) αλλά όταν έχεις ακουμπίσει το ζεστό σου το χρήμα ( το οποίο παρεπιπτώντος δεν είχε σκονάκια πάνω) περιμένεις και αντίστοιχα κάτι άρτιο.. και γενικά είναι πολύ πίκρα να σου κόβουν την χαρά .. ειδικά αν περίμενες να το πάρεις καιρό.. εγώ τους έκανα και μια καταγγελία γιατί η συμπεριφορά μιας ήταν πολύ προκλητική και μετά με παρακαλάγαν να την αποσύρω.. σκουλίκια της λάσπης... http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?t=227873 comment 5
kosmasgr Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2010 δεν παίζει κανένα ρόλο. εγώ το είχα πάρει παρασκευή βράδυ κ σάββατο πρωί ήμουν στο μαγαζί αλλα και πάλι οι μαλακίες διαδικασίες τις βοντα είναι ίδιες. ούτε αντικατάσταση ούτε πιστωτικό. δε πα να τα κανα πουτ** στις φωνές.. σέρβις, ένα΄μήνα σχεδόν στο περίμενε και εαν δεν βρουν βλάβη σου κάνουν ένα update ( χωρίς να σε ρωτήσουν) firmwire και στο ξαναστέλνουν.. τουλάχιστον να απαιτήσεις να σου πληρώσεις η βόντα τον πρώτο λογαριασμό εαν αργήσουν να στο στείλουν πίσω από το σέρβις εαν το έχεις με σύνδεση κ πάγιο.. εγώ είχα δει κάτι άσπρους κόκκους σκόνης κάτω από την οθόνη με το που έβγαλα τη προστατευτική ζελατίνα κ φόρτωσα.. στην αρχη πίστεψα ότι ήταν καμμένα΄πίξελ αλλά βέβαια τώρα συνιδητοποιώ ότι έκανα πολύ φασαρία για το τίποτα γιατί δεν ήταν κάτι (έχουν εξαφανιστεί τώρα αυτά τα σκονάκια) αλλά όταν έχεις ακουμπίσει το ζεστό σου το χρήμα ( το οποίο παρεπιπτώντος δεν είχε σκονάκια πάνω) περιμένεις και αντίστοιχα κάτι άρτιο.. και γενικά είναι πολύ πίκρα να σου κόβουν την χαρά .. ειδικά αν περίμενες να το πάρεις καιρό.. εγώ τους έκανα και μια καταγγελία γιατί η συμπεριφορά μιας ήταν πολύ προκλητική και μετά με παρακαλάγαν να την αποσύρω.. σκουλίκια της λάσπης... http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?t=227873 comment 5 Και πώς έφυγε ο κόκος σκόνης ?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.