dimitra_m Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2010 Καλησπέρα, σε μάθημα γραφικών, ο καθηγητής μας ανέθεσε να φτιάξουμε ένα ρομποτάκι και να το ρυθμίσουμε ωστε ο χρήστης να μπορεί να το μετακινήσει κατα μήκος του επιπέδου zx. Έφτιαξα το ρομποτάκι κανονικά, αλλα δεν ξέρω πως να βάλω την δευτερη λειτουργια..η βοήθεια σας θα μου ήταν πολύτιμη...ευχαριστώ!
datanet Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2010 Καλησπέρα,σε μάθημα γραφικών, ο καθηγητής μας ανέθεσε να φτιάξουμε ένα ρομποτάκι και να το ρυθμίσουμε ωστε ο χρήστης να μπορεί να το μετακινήσει κατα μήκος του επιπέδου zx. Έφτιαξα το ρομποτάκι κανονικά, αλλα δεν ξέρω πως να βάλω την δευτερη λειτουργια..η βοήθεια σας θα μου ήταν πολύτιμη...ευχαριστώ! ακυρο......
georgemarios Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2010 να το μετακινησει ο χρηστης πως; κανοντας κλικ σε ενα σημειο στο επιπεδο (το πατωμα) και το ρομποτακι να περπατησει εκει; οταν λες εχεις κανει το ρομποτακι τι εννοεις; εκανες/βρηκες ενα μοντελο και το μετετρεψες σε vrml? Ξερεις να το μετακινησεις στο χωρο; Μπορεις να το κανεις να μετατοπιστει/περπατησει ας πουμε πανω στο επιπεδο μονο του;
dimitra_m Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2010 Ο καθηγητής γράφει: <<Δημιουργήστε ένα ρομποτάκι, όπως φαίνεται στην Εικόνα 4, καθορίζοντας εσείς τις διαστάσεις του. Το ρομποτάκι αποτελείται από έξι τμήματα (boxes). Ο χρήστης θα μπορεί να μετακινήσει το ρομποτάκι κατά μήκος του επιπέδου zx.>> Δημιούργησα το ρομπότ( με τα boxes). το δεύτερο ερώτημα δεν το πολυκατάλαβα, είναι ελλειπής οι πληροφορίες?? δεν ξέρω και πάρα πολλά απο vrml(πρώτη γνωριμία) γι'αυτό ρωταω...
georgemarios Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2010 πηγαινε εδω και δες το terrain_sensor.wrl. Αυτο που δειχνει ειναι μια μπαλα που ακολουθει το ποντικι του χρηστη σε ενα επιπεδο (πρεπει να τουμπαρεις λιγο τη καμερα για να δεις το επιπεδο). Διαβασε τον κωδικα και εφαρμοσε τον για το ρομποτακι σου. Καλη επιτυχια
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.