Προς το περιεχόμενο

απορίες για αγορά αμαξιου!


pontios16

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σου είπα για 1400,γιατί καίει κυρίως λιγότερο και βγάζει και 180 άλογα.Επίσης σε περίπτωση μεταπώλησης προτιμούνται τα χαμηλού κυβισμού συνήθως.

 

Τώρα για το αν πάρεις γρήγορο αμάξι ή όχι,πιστεύω ότι παίζει ρόλο τα μυαλά που κουβαλά ο καθένας...Eμένα το πρώτο μου αμάξι ήταν(και είναι ακόμα) το swift sport 125 άλογα και ας είμαι οδηγός ενάμισο χρόνο.Οπότε go for it.

 

---------- Προσθήκη στις 23:28 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 23:23 ----------

 

Γιατι οχι το FR που επισης εχει DSG, ενω παραλληλα εχει λιγο πιο γήινα αλογα και καταναλωση?

Συν οτι κοστιζει και 3 χιλιαρικα λιγοτερο. Αν και δε βλεπω να απασχολει ιδιαίτερα το παιδι...εχμ τη μανα του δηλαδη :P

 

Μα ακριβώς γιατί έχει 3000€ διαφορά,λες δε πάει στο διάβολο...

Άλλωστε όσο πιο πολλά άλογα τόσο το καλύτερο:devil:

  • Απαντ. 57
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
  • Moderators
Δημοσ.

Οχι δε λεω "δε παει στο διαολο", γιατι με τα ιδια λεφτα με το FR (λιγοτερα βασικα), παιρνεις αυτοκινητο με επισης 150 αλογα, το οποιο παραλληλα ανηκει σε μεγαλυτερη κατηγορια.

 

Στο Fiat Bravo αναφερομαι.

Δημοσ.

Ε τώρα και εσύ έριξες το επίπεδο...

Ακου fiat...:P

Δημοσ.
Ενώ η Suzuki....

Σε ανεβάζει 5 επίπεδα...

 

Τα Japonia δε σε ανεβάζουν απλώς...Είναι άλλο επίπεδο...:-D

Δημοσ.
Τα Japonia δε σε ανεβάζουν απλώς...Είναι άλλο επίπεδο...:-D

 

 

Ε ναι... Τι να λέμε τώρα...

Που να ασχολούμαστε με ευρωπαϊκούς κουβάδες...

Δημοσ.

Πάρε ένα μετάχειρο bmw 1 να γουστάρεις και άσε τα opel και τα seat... Αφού δεν παίζει οικονομικό πρόβλημα χτύπα κανά αμάξι της προκοπής και άσε τα άλογα... Ούτε ευθείες έχουμε στην ελλάδα για να τρέξεις ούτε πίστες... Πάρε κάτι με κρατήματα και πισωκίνηση για να ξεγκαβλώνεις...

 

Αν ψαχτείς παίζουν 116,118,120 στα 14000-22000... Επείδή έχω και το bmw 1 αλλά και turbiσιο με άλογα καμία διαφορά... Το turbo θα σε ξεσκίσει στα λάδια κάθε 5000 και θα πρέπει να ζεσταίνεις κρυώνεις για να μην πάρεις στα χερια την πολλαπλή...

 

Και είναι και τρελή μούρη και σκυλί μοτέρ... Απλά πράματα...

Δημοσ.
Για κάνα type-r σε κόβω . Japan Εγγύηση .

 

To νέο FK2 κατασκευάζεται στο Swindon της Αγγλίας...οπότε μιλάμε για UK εγγύηση (?)

Δημοσ.

Δέν ξέρω,θα σου πώ όταν σταματήσουν τα τριξίματα στο ταμπλό...και στην κολόνα...και στα προσκέφαλα...και στην οροφή...

Δημοσ.
Πάρε ένα μετάχειρο bmw 1 να γουστάρεις και άσε τα opel και τα seat... Αφού δεν παίζει οικονομικό πρόβλημα χτύπα κανά αμάξι της προκοπής και άσε τα άλογα... Ούτε ευθείες έχουμε στην ελλάδα για να τρέξεις ούτε πίστες... Πάρε κάτι με κρατήματα και πισωκίνηση για να ξεγκαβλώνεις...

 

Αν ψαχτείς παίζουν 116,118,120 στα 14000-22000... Επείδή έχω και το bmw 1 αλλά και turbiσιο με άλογα καμία διαφορά... Το turbo θα σε ξεσκίσει στα λάδια κάθε 5000 και θα πρέπει να ζεσταίνεις κρυώνεις για να μην πάρεις στα χερια την πολλαπλή...

 

Και είναι και τρελή μούρη και σκυλί μοτέρ... Απλά πράματα...

 

ΒΜW σειρα 1 και "μουρη"......does not compute. Βγαλε την προπελα απο μπροστα και πισω απο το αμαξι και να σου πω εγω τι "μουρη" θα ειναι. Tωρα αν ειναι η coupe κατι κανουμε αλλα και παλι μπορει πολυ καλυτερα. Επισης με τοσα ηλεκτρονικα που κουβαλαει η πισω κινηση παει στραφι.

Δημοσ.

πιστευεις πως με τοσα ηλεκτρονικα και με τον 1.6 θα ... ευχαριστηθεις πισω κινηση..???

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...