gf030 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2010 Θελω να κανω μια καταγγελια σε πΟΤΕ για λογαριασμο φιλου στην πολυκατοικια που δεν μπορει να βαλει καθολου ADSL :lol: Συμπληρωνω τη φορμα εδω http://www.services.eett.gr/kataggelia/tel.do , βαζω και τα συνημμενα, παταω αποστολη και παιρνω μηνυμα λαθους: HTTP Status 500 - The server encountered an internal error () that prevented it from fulfilling this request. Θελω να στειλω την καταγγελια με email, με ποιο τροπο θα στειλω τη φορμα, δεδομενου οτι δεν υπαρχει πλεον ως μορφη .doc; Θα την τυπωσω, θα την συμπηρωσω χειροκινητα και μετα scan και ανεβασμα ως πχ. jpg; Η απλα περιγραφω το προβλημα απευθειας στο mail και προσθετω μετα τα συνημμενα;
HamerZ Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2010 μπορείς να την κάνει print σε pdf, να τις προσθέσεις κείμενο με acrobat και να την στήλεις σε μορφή pdf
gf030 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2010 Ευχαριστω, τελικα εγραψα περιληπτικα το προβλημα στο mail, επισυναψα και τα εγγραφα σε μορφη jpg, και ιδωμεν... Υπαρχει καποιο τηλεφωνο να παρω μετα απο μερικες μερες να δω αν ελαβαν την καταγγελια;
isay Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2010 Ο φίλος σου τηλέφωνο έχει στην πολυκατοικία που είναι; Μήπως μένει στην άκρη του κόσμου και δεν καλύπτεται η περιοχή από δίκτυο dsl;
gf030 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2010 Ο φιλος μου δεν μενει στην ακρη του κοσμου, μενει Αθηνα στην ιδια πολυκατοικια με μενα. Τηλέφωνο εχει adsl δεν μπορει να βαλει ουτε 384 kbps λογω κακιστης γραμμης - χαλκου. Εχει κανει αιτησεις σε ολους τους παροχους και στον πΟΤΕ και η απαντηση απο ολους ηταν οτι σε τετοια γραμμη δεν ειναι δυνατον να παιξει ADSL συνδεση. Ζητησε αναβαθμηση γραμμης απο πΟΤΕ και εγγραφως του αρνηθηκαν, αυτος ειναι ο λογος της καταγγελιας.
isay Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2010 Δηλαδή μιλάμε για καλό μπέρδεμα. Καλό κουράγιο
alexiadi Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2010 Μήπως ο φίλος σου έχει pcm στην γραμμή του? δηλαδή φερέσυχνο? Να ρωτήσει τον ΟΤΕ και αν του πουν ότι έχει , τότε να τους πει να το πάρουν και εκτός από τον κ..ο τους, να το βάλουν στην γραμμή κανενός παπού που δεν πρόκειται να βάλει ποτέ ADSL!!
gf030 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2010 Μήπως ο φίλος σου έχει pcm στην γραμμή του? δηλαδή φερέσυχνο? Να ρωτήσει τον ΟΤΕ και αν του πουν ότι έχει , τότε να τους πει να το πάρουν και εκτός από τον κ..ο τους, να το βάλουν στην γραμμή κανενός παπού που δεν πρόκειται να βάλει ποτέ ADSL!! Πω πω ρε φιλε, αυτο ειναι, δεν το ηξερα! Εψαξα και βρηκα οτι τελικα ειναι πανω σε pcm, γι' αυτο του ζητησαν απο πΟΤΕ αν θελει adsl να βαλει isdn! Ετσι εξηγουνται οι τρισαθλιες συνδεσεις που εχουμε στη γειτονια... Ποιος ξερει ποιος φουκαρας που εχει χαλκο (εγω?) σε ποσους ακομα δινει γραμμη μεσω pcm... Επισης εμαθα οτι ο πΟΤΕ ειναι υποχρεωμενος να καλυπτει ταχυτητα μεχρι 14.4 kbps, αρα δεν μπορει καποιος να κινηθει νομικα εναντιον του για το συγκεκριμενο θεμα... Επειδη το διαβασα και αλλου, αν ο φιλος ζητησει διακοπη τηλεφωνου και μετα απο λογικο διαστημα ζητησει νεα γραμμη, παιζει να του βαλουν κανονικη, και ποσος χρονος χρειαζεται για το ολο εγχειρημα; Kαι κατι τελευταιο, στο σπιτι του φιλου (το πηρε απο τους γονεις του) πληρωνουν παγια εδω και 30 χρονια, υποτιθεται για (υπαρξη και) συντηρηση χαλκου. Εφοσον δεν υπαρχει χαλκος, τι μπορει να κανει για ολα αυτα τα χρονια που πληρωνει;
alexiadi Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2010 Κοίτα, αν ο φίλος ζητήσει διακοπή, παίζουν αρκετά ενδεχόμενα. Καταρχήν θα πληρώσει μετά τέλη επανασύνδεσης. ΔΕύτερον, αν δεν έχει γραμμές η περιοχή, παίζει να τον βάλουν και πάλι σε pcm. Από χρόνο, δεν νομίζω να θέλει και πολύ, απλά αν διακόψει την σύνδεση χωρίς να έχει άλλη, ίσως χάσει και τον αριθμό τηλεφώνου που έχει.. Οπότε, κατά την γνώμη μου , να αρχίσει το "βρίσιμο" και να πιέζει λητούς και δεμένους για να "καθαρίσει" η γραμμή του. Όσον αφορά τον χαλκό, οι γονείς του πλήρωναν την υπηρεσία τόσα χρόνια... Δεν έχει σημασία αν η γραμμή περνάει απο χαλκό ή ασήμι.. Είναι θέμα του ΟΤΕ τι χρησιμοποιεί και πως παρέχει την υπηρεσία....
gf030 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2010 Καλησπερα. Επαναφερω το θεμα, γιατι ειχαμε απαντητικη επιστολη απο ΕΕΤΤ, η οποια, οπως στο ποδι πληροφορηθηκα, αναφερει κατι νομους ταδε και ταδε και λεει, αν καταλαβα καλα, να ξαναγινει καταγγελια σε ενα μηνα αν το προβλημα δεν εχει διορθωθει. Θα μου τη δωσει ο φιλος και θα τη δημοσιευσω εδω. Μια ερωτηση, αν ο φιλος που στο μεταξυ εχει απηυδησει με ολα αυτα, παει και ζητησει τελικα απο τον πΟΤΕ να γινει η γραμμη του isdn, μπορει μετα κρατωντας την ψηφιακη γραμμη να ζητησει double play απο εναλλακτικο παροχο; Kαι αν ναι, θα του ερχεται μετα ξεχωριστος λογαριασμος απο πΟΤΕ γαι την ψηφιακη, και ποσο περιπου το διμηνο;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.