Προς το περιεχόμενο

άστεγος μετανάστης


ΦΡΑΝΤΣΕΣΚΑ ΣΑΝΤ

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Να μην κάνει μπουρδελότσαρκες ρε συ χοφτινγκμαν. Γιατί όσο υπάρχουν τύποι που γουστάρουν μπουρδελότσαρκες, τόσο θα υπάρχουν μπουρδέλα, και τόσο θα υπάρχουν κάποιες κοπελίτσες κάπου που αρπάζονται, βιάζονται, κακοποιούνται, εμπορεύονται, κι εγώ δε ξέρω τι, για να γίνουν κάποια στιγμή "μπουρδελιάρες" , όπως λές. Μπορεί κι αυτή που "έσωσε" ο ikaruga και η παρέα του να είχε μια τέτοια κατάληξη.

 

Ωχ, αυτα που ειπες πανε και ετσι:

 

Να μποικοταρεις την Nestle ρε συ χοφτινγκαμ. Γιατι οσο υπαρχουν τυποι που γουσταρουν κορνφλειξ και τα συναφη, τοσο θα υπαρχει και η Nestle, και τοσο θα ρημαζονται οι οικονομιες χωρων της Αφρικης στις οποιες δρα η Nestle, παιδακια θα συνεχιζουν να δουλευουν στις φαρμες, θα αγοραζονται τα προιοντα απο την Nestle σε εξευτελιστικα χαμηλες τιμες, θα κρατιεται το κατεστημενο των χωρων σε τριτοκοσμικο επιπεδο για το καλο του ευκολου χρηματος, και δεν ξερω γω τι, για να γινουν καποια στιγμη οι κατοικοι αυτων των χωρων μεταναστες.

 

Καλοοο.

  • Απαντ. 325
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Οτι αν οι πραξεις μας αυτες γινοντουσαν -σημερα- δεν θα μιλουσαμε για 10 μερες αδεια. Οτι αν οι πραξεις μας αυτες γινοντουσαν -σημερα- θα μας κατηγορουσαν κλασικα κατι γραφικοι σαν "κακοποιους, ρατσιστες, απανθρωπους, φασιστες" μονο και μονο επειδη σωσαμε μια κοπελα απο -αλβανους- που αν οι δραστες ηταν ελληνες δεν θα ενδιαφεροταν κανεις να πει τιποτα ειτε καλο ειτε κακο (περα απο την ιδια την κοπελα και τον πατερα της).

 

Μην συνεχισω παραπανω και τα θυμαμαι και εχω ηδη στοχο να σπασω μουτρα αυτων που εκλεισαν με το στανιο την πορτα του μαγαζιου μου απλωνοντας την πραματεια τους και δεν λεν να φυγουν με το καλο και την πληρωσουν 2 φορες περισσοτερο... κριμα ειναι και αυτοι και εγω.

Α ωραία λοιπόν, με λίγα λόγια ανέφερες το προσωπικό σου βίωμα, σαν απάντηση σε ένα βίντεο που δείχνει τη σαπίλα της αστυνομίας.

Πολύ ωραία, έχουμε και λέμε :

Οι λαθρό ή μη, εγκληματικοί ή μη μετανάστες, ΔΕΝ είναι θεσμοθετημένο όργανο. Είναι κατάσταση. Κι όμως εσύ ανεφέρθηκες via προσωπικού παραδείγματος, για να "καταδείξεις" ακριβώς ΤΙ;

Να σου πώ τί να καταδείξεις : την έμπρακτη ανικανότητα, μέχρι και την -ειδκά στο αποπάνω κουοταρισμένο ποστ- "ανοχή" που επιδεικνύεται, όπως το αντιλαμβάνεσαι, άμεσα από τις κατασταλτικές αρχές (κι έμμεσα από "την κενωνία" : γείτονες κι ο Αιμίλιος Λιάτσος). Και ΒΕΒΑΙΑ, θες να καταδείξεις κι ότι "δεν πάει άλλο αυτή η κατάσταση με τους μετανάστες". Κι εδώ θα πεις "είπα εγώ για τους νόμιμους"; Κι εγώ θα σε ρωτήσω που διάλο ξέρεις ότι είναι νόμιμοι αυτοί που σου κλείνουν την πόρτα. Τους ζήτησες χαρτιά; Και θα μου πεις "Αυτή τη δουλειά θα κάνω; Άσε που όλοι ξέρουμε τί είναι". Και τότε θα σου πω πως έτσι που το πας, ενώ απ' τη μία λες "μην κολλάς στο ότι ήταν Αλβανοί" (ήταν ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ το ότι το έγραψες), από την άλλη αναφέρεσαι στο ότι "σε άλλες εποχές μπλαπμπλα", θεωρώντας πως "επειδή-ήταν-ΟΛΩΣ-ΤΥΧΑΙΩΣ-ΑΛΒΑΝΟΙ αυτοί, θα μας την έπεφταν μπλαμπλα, θα τρώγαμε φυλακή μπλαμπλα" ΕΤΣΙ ΣΤΟ ΞΕΚΑΡΦΩΤΟ ΡΕ ΦΙΛΕ. Δηλαδή με συγχωρείς, εσύ έχεις προσέξει πχ στα επεισόδια που γίνανε πέρσι "με το Κοράνι", οι μπάτσοι να έχουν σαπίσει όσους ΕΛΛΗΝΑΡΑΔΕΣ προσπαθούσαν να κάνουν ιστορίες ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ; Έχεις προσέξει να τους φυγαδεύουνε για να μην πάθουν κα'να κακό; Έχεις πάρει χαμπάρι τα μέσα να φωτογραφίζουν "τους κακούς αυτοόχθονες καθώς κυνηγούν δύσμοιρους αλλοδαπούς"; Έχεις πάρει χαμπάρι κανένα νόμο που (θα ξεσήκωσε θύελλα) να ποινικοποιεί το βάρεμα εγκληματίζοντα λαθρό ή μη μετανάστη;

Όχι. Τότε τί συμβαίνει; Να σου πω εγώ τί συμβαίνει : την ιστορία την ανέφερες επειδή όντως ήταν Αλβανοί. Κακώς όμως ρε φίλε, γιατί το θέμα είναι όπως ειπώθηκε ότι μια κοπέλα τράβαγε ζόρι. Εκεί, τέλος.

Δεν έχει σημασία αν ήταν εκείνοι Αλβανοί, κι εκείνη Σκοπιανή, δεν έχει σημασία αν εκείνοι ήταν Πασαλιμανιώτες κι αυτή Περιστεριώτισσα, δεν έχει σημασία αν εκείνοι ήταν απ' του Ζωγράφου κι αυτή Βουλγάρα, δεν έχει σημασία αν αυτοί ήταν Αλβανοί κι αυτή απ' την Εκάλη. Σημασία έχει όπως αρχικά είχε πει The Coca-Cola Kid, ότι ήταν δυο ρεμάλια, κι αυτή ένα κοριτσάκι.

Κι όμως, εσύ μεταφέρεις το προσωπικό σου ζόρι, και ΚΑΤΑΝΤΑΣ φορέας ρατσιστικών αντιλήψεων, όταν γι' αυτό το λόγο τραβάνε ζόρι οι όσοι νορμάλ ξένοι υπάρχουν στη χώρα, και είναι οι συντριπτικά περισσότεροι ΓΑΜΩΤ. Και αυτοί, άσχετα από τις αηδίες προς εντυπωσιασμό που διάβασα (μιας και αναφέρθηκαν ποσοστά, τα οποία άσχετα εάν είναι καλόδεκτα ή όχι, δεν παύουν να είναι ποσοστά άσχετα με απόλυτους αριθμούς) σελίδες πριν, δεν είναι οι ξένοι γενικώς. Εμ το κακό είναι πως αυτό που ΠΕΡΝΑΕΙ, ΚΑΙ ΜΕΝΕΙ στην τελική, ξένος=ένοχος μέχρι της αποδείξεως του ενάντιου.

 

Λες και δεν κλέβανε και δεν σφάζανε στην Αθήνα το '80, λες και δε "φταίει" πάνω απ' όλα, το ότι είναι μεγάλο αστικό κέντρο.

 

Τεσπα το πρόβλημά σου θα ΕΠΡΕΠΕ να είναι οι μπάτσοι είτε βαράνε μετανάστες που δε φταίνε σε κάτι, είτε ξεβρακώνουν ντόπιους, είτε δεν κάνουν τη δουλειά τους, κυνηγώντας αυτόν που σου ρημάζει το διαμέρισμα ή σου κλείνει την πόρτα.

 

 

*Φρη που έχεις πάει τώρα ρε λαμόγιο; Ψυχικό;

Δημοσ.
Αληθεια δεν το καταλαβα και θελω να μου το εξηγησεις.

 

Ότι λέει ο φρήνταμπας στο 264.

 

Βαλσαμωμένε, σκάσε.

Δημοσ.
Ποια η διαφορα? Ετσι και αλλιως, μονοι μας τα λεμε, μονοι μας ακουμε. B)

 

Η διαφορά αμεσότητας του ενός και του άλλου παραδείγματος είναι χαοτική ε.

 

Αλλιώς να τα βάλουμε όλα μέσα, και να πούμε "μη δουλεύεις, γιατί τα λεφτά που παίρνεις και πληρώνεις το νοίκι ο σπιτονοικοκύρης τα δίνει στο γιο του, ο οποίος είναι αθλητής και πηγαίνει συχνά για τρέξιμο και μετά πίνει γκεϊτρέιντ, το οποίο είναι θυγατρική βιομηχανίας όπλων στο αμέρικα, οι οποίες είναι υπεύθυνες για τις μισές σφαγές του πλανήτη".

ΔΟΛΟΦΟΝΕ!

 

Κοροϊδευόμαστε δηλαδή or what?

 

Σε ένα χαζό παράδειγμα, κάποιος θα είχε πρόβλημα με το νεφρό και θα αγόραζε με τρία χιλιάρικα ένα από την μαύρη.

Μια μέρα τα φέρνει ο καιρός, και σώζει έναν άνθρωπο από απαγωγή πριν πάει για ...ανταλλακτικά.

Σε μία κουβέντα "σε τι κόσμο θα μεγαλώσουν τα παιδιά μας Βασίλη", αναφέρει την ηρωική ας πούμε πράξη του.

 

ΤΙ ΓΙΝΕΝ;

Παρατηρείς κάτι ανορθόδοξο ή μόνο εγώ;

 

 

2 κρασιά και κελαηδάω.

Και έχω μέλλον.

Δημοσ.
Και αυτοί, άσχετα από τις αηδίες προς εντυπωσιασμό που διάβασα (μιας και αναφέρθηκαν ποσοστά, τα οποία άσχετα εάν είναι καλόδεκτα ή όχι, δεν παύουν να είναι ποσοστά άσχετα με απόλυτους αριθμούς) σελίδες πριν, δεν είναι οι ξένοι γενικώς. Εμ το κακό είναι πως αυτό που ΠΕΡΝΑΕΙ, ΚΑΙ ΜΕΝΕΙ στην τελική, ξένος=ένοχος μέχρι της αποδείξεως του ενάντιου.

Δεν ξέρω τι περνάει και τι μένει, μια ενσταση μόνο. Αν ήταν απόλυτοι αριθμοί, τότε θα είχαν δικαίωμα οι αμφιβολίες. Τώρα που είναι ποσοστά όσο και να το ξεχειλώσεις δεν μπαλώνεται.

 

Και κάτι άλλο, επειδή δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει. Όταν ζητάς ποσοστά και στοιχεία αν στα δώσει κάποιος τα αποδέχεσαι ή αποδεικνύεις ότι είναι λάθος.

Αν δεν μπορείς να κάνεις το δεύτερο ή απαντάς με δικά σου πιο έγκυρα στοιχεία ή παραδέχεσαι ότι είσαι λάθος, δεν θα πέσει η μούρη σου στην κοινωνία, forum είναι.

 

Μπορείς βέβαια πάντα να αποχωρίσεις από την κουβέντα ή να συνεχίσεις να αμφιβάλλεις, όλα στο παιχνίδι είναι.

Δημοσ.

 

Και κάτι άλλο, επειδή δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει. Όταν ζητάς ποσοστά και στοιχεία αν στα δώσει κάποιος τα αποδέχεσαι ή αποδεικνύεις ότι είναι λάθος.

Αν δεν μπορείς να κάνεις το δεύτερο ή απαντάς με δικά σου πιο έγκυρα στοιχεία ή παραδέχεσαι ότι είσαι λάθος, δεν θα πέσει η μούρη σου στην κοινωνία, forum είναι.

δεν τόπιασα καλά αυτό στην περίπτωση που αναφέρεις , εγώ είχα δώσει στοιχεία για το ότι η αγοραστική δύναμη του έλληνα είναι στα επίπεδα του 1984 και εσύ τα βρήκες αναξιόπιστα και όταν καλέστηκες να αποδείξεις την συκοφαντία σου σε απόλυτους αριθμούς ... λοξοδρόμησες στους αριθμούς σου.

Και επειδή είναι φόρουμ θα μπορούσες να ζητήσεις μία συγνώμη, δεν θα σου έπεφτε η μούρη στην κοινωνία...

Μπορείς βέβαια πάντα να αποχωρίσεις από την κουβέντα ή να συνεχίσεις να αμφιβάλλεις, όλα στο παιχνίδι είναι.

Δάσκαλε που δίδασκες και .................και τα ρέστα.

:-)

Δημοσ.

Η δικη μου προταση προς την κοπελα που ξεκινησε το θεμα, ειναι να τυπωσει ολες μας τις απαντησεις σε αυτο το θεμα και να τις μεταφρασει στην γλωσσα του αστεγου μεταναστη για να μπορεσει να τις διαβασει.

Πιστευω πως αυτο θα τον κανει να φυγει αμεσα απο την χωρα μας.

 

edit Θυμηθηκα και τα λογια καποιου πολιτικου μας παλαιοτερα, ειμαστε ενα απεραντο φρενοκομειο.

Δημοσ.
Α ωραία λοιπόν, με λίγα λόγια ανέφερες το προσωπικό σου βίωμα, σαν απάντηση σε ένα βίντεο που δείχνει τη σαπίλα της αστυνομίας.

Πολύ ωραία, έχουμε και λέμε :

Οι λαθρό ή μη, εγκληματικοί ή μη μετανάστες, ΔΕΝ είναι θεσμοθετημένο όργανο. Είναι κατάσταση. Κι όμως εσύ ανεφέρθηκες via προσωπικού παραδείγματος, για να "καταδείξεις" ακριβώς ΤΙ;

Να σου πώ τί να καταδείξεις : την έμπρακτη ανικανότητα, μέχρι και την -ειδκά στο αποπάνω κουοταρισμένο ποστ- "ανοχή" που επιδεικνύεται, όπως το αντιλαμβάνεσαι, άμεσα από τις κατασταλτικές αρχές (κι έμμεσα από "την κενωνία" : γείτονες κι ο Αιμίλιος Λιάτσος). Και ΒΕΒΑΙΑ, θες να καταδείξεις κι ότι "δεν πάει άλλο αυτή η κατάσταση με τους μετανάστες". Κι εδώ θα πεις "είπα εγώ για τους νόμιμους"; Κι εγώ θα σε ρωτήσω που διάλο ξέρεις ότι είναι νόμιμοι αυτοί που σου κλείνουν την πόρτα. Τους ζήτησες χαρτιά; Και θα μου πεις "Αυτή τη δουλειά θα κάνω; Άσε που όλοι ξέρουμε τί είναι". Και τότε θα σου πω πως έτσι που το πας, ενώ απ' τη μία λες "μην κολλάς στο ότι ήταν Αλβανοί" (ήταν ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ το ότι το έγραψες), από την άλλη αναφέρεσαι στο ότι "σε άλλες εποχές μπλαπμπλα", θεωρώντας πως "επειδή-ήταν-ΟΛΩΣ-ΤΥΧΑΙΩΣ-ΑΛΒΑΝΟΙ αυτοί, θα μας την έπεφταν μπλαμπλα, θα τρώγαμε φυλακή μπλαμπλα" ΕΤΣΙ ΣΤΟ ΞΕΚΑΡΦΩΤΟ ΡΕ ΦΙΛΕ. Δηλαδή με συγχωρείς, εσύ έχεις προσέξει πχ στα επεισόδια που γίνανε πέρσι "με το Κοράνι", οι μπάτσοι να έχουν σαπίσει όσους ΕΛΛΗΝΑΡΑΔΕΣ προσπαθούσαν να κάνουν ιστορίες ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ; Έχεις προσέξει να τους φυγαδεύουνε για να μην πάθουν κα'να κακό; Έχεις πάρει χαμπάρι τα μέσα να φωτογραφίζουν "τους κακούς αυτοόχθονες καθώς κυνηγούν δύσμοιρους αλλοδαπούς"; Έχεις πάρει χαμπάρι κανένα νόμο που (θα ξεσήκωσε θύελλα) να ποινικοποιεί το βάρεμα εγκληματίζοντα λαθρό ή μη μετανάστη;

Όχι. Τότε τί συμβαίνει; Να σου πω εγώ τί συμβαίνει : την ιστορία την ανέφερες επειδή όντως ήταν Αλβανοί. Κακώς όμως ρε φίλε, γιατί το θέμα είναι όπως ειπώθηκε ότι μια κοπέλα τράβαγε ζόρι. Εκεί, τέλος.

Δεν έχει σημασία αν ήταν εκείνοι Αλβανοί, κι εκείνη Σκοπιανή, δεν έχει σημασία αν εκείνοι ήταν Πασαλιμανιώτες κι αυτή Περιστεριώτισσα, δεν έχει σημασία αν εκείνοι ήταν απ' του Ζωγράφου κι αυτή Βουλγάρα, δεν έχει σημασία αν αυτοί ήταν Αλβανοί κι αυτή απ' την Εκάλη. Σημασία έχει όπως αρχικά είχε πει The Coca-Cola Kid, ότι ήταν δυο ρεμάλια, κι αυτή ένα κοριτσάκι.

Κι όμως, εσύ μεταφέρεις το προσωπικό σου ζόρι, και ΚΑΤΑΝΤΑΣ φορέας ρατσιστικών αντιλήψεων, όταν γι' αυτό το λόγο τραβάνε ζόρι οι όσοι νορμάλ ξένοι υπάρχουν στη χώρα, και είναι οι συντριπτικά περισσότεροι ΓΑΜΩΤ. Και αυτοί, άσχετα από τις αηδίες προς εντυπωσιασμό που διάβασα (μιας και αναφέρθηκαν ποσοστά, τα οποία άσχετα εάν είναι καλόδεκτα ή όχι, δεν παύουν να είναι ποσοστά άσχετα με απόλυτους αριθμούς) σελίδες πριν, δεν είναι οι ξένοι γενικώς. Εμ το κακό είναι πως αυτό που ΠΕΡΝΑΕΙ, ΚΑΙ ΜΕΝΕΙ στην τελική, ξένος=ένοχος μέχρι της αποδείξεως του ενάντιου.

 

Λες και δεν κλέβανε και δεν σφάζανε στην Αθήνα το '80, λες και δε "φταίει" πάνω απ' όλα, το ότι είναι μεγάλο αστικό κέντρο.

 

Τεσπα το πρόβλημά σου θα ΕΠΡΕΠΕ να είναι οι μπάτσοι είτε βαράνε μετανάστες που δε φταίνε σε κάτι, είτε ξεβρακώνουν ντόπιους, είτε δεν κάνουν τη δουλειά τους, κυνηγώντας αυτόν που σου ρημάζει το διαμέρισμα ή σου κλείνει την πόρτα.

 

 

Μαλλον δεν εχεις καταλαβει οτι λειτουργησαμε εκ παρορμιτισμου και ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑΜΕ οτι οι "κυριοι" ηταν αλβανοι καθως τους πλακωναμε και δεν μας ενοιαζε τι ητανε κιολας. Εμας μας ενοιαζε οτι εκεινη την ωρα πλακωναμε 2 κακοποια στοιχεια -και το γουσταραμε τρελα- γιατι καλως η κακως ετυχε να βρισκομασταν εκει την καταλληλη ωρα. Μετα το ξυλο και μετα τον σαματα που επικρατησε το μαθαμε οτι αυτοι οι τυποι ηταν αλβανοι. Και δεν καταλαβα που ειναι το κακο να χαρακτηρισω καποιον αλβανο? Δηλαδη αν καποιος εμενα με πει "ελληνα" θα παρεξηθω ας πουμε? Μην ακουω ηλιθιοτητες, αφου απο εκει ηταν ετσι θα χαρακτηριστουν.

 

Ολα τα αλλα που λες ουτε καταλαβα τι λες και ουτε με ενδιαφερει, απο χωριο ειμαι και δεν καταλαβαινω και οσο για το προβλημα μου που οι μπατσοι δεν κανουν σωστα τη δουλεια τους, το ξερω αλλα δεν μπορω να κανω κατι γι αυτο,.

Δημοσ.
δεν τόπιασα καλά αυτό στην περίπτωση που αναφέρεις , εγώ είχα δώσει στοιχεία για το ότι η αγοραστική δύναμη του έλληνα είναι στα επίπεδα του 1984 και εσύ τα βρήκες αναξιόπιστα και όταν καλέστηκες να αποδείξεις την συκοφαντία σου σε απόλυτους αριθμούς ... λοξοδρόμησες στους αριθμούς σου.

Αν έβρισκε ο Teaser στοιχεία από το (ρατσιστικό) Αστυνομικό Τμήμα Άνω Μαγούλας (επειδή μόνο αυτά έγραφαν αυτά που τον συνέφεραν) και έλεγε ότι οι μετανάστες κάνουν περισσότερα εγκλήματα από τους ντόπιους, ενώ εσύ παρέθετες στοιχεία από την Interpol που έλεγαν κάτι άλλο τι θα πίστευες? Ποιο θα ήταν το σωστό?

 

Από τα λεγόμενα σου προφανώς οτιδήποτε θα ενίσχυε τη θέση σου, αλλά δεν δουλεύουν έτσι οι στατιστικές. Το ίδιο ισχύει και για τους απόλυτους αριθμούς που είπα στον wash, αν ο Teaser παρέθετε ξερά τόσοι (λαθρο)μετανάστες κάνουν τόσα εγκλήματα θα λέγαμε ότι είναι αναξιόπιστος γιατί δεν ξέρουμε το ποσοστό επί των εγκλημάτων. Τώρα που παραθέτει ποσοστά, ζητάμε απόλυτους αριθμούς?

Δημοσ.

Praetorianos να ξεκαθαρίσω εδώ κάτι (με την ευκαιρία του quote σου) :

Προηγήθηκε (των στοιχείων) μια κουβέντα μεταξύ 2 μερών που είχαν τη δική τους συλλογιστική και δεν με πολυαφορούσε - η εν λόγω κουβέντα σα σύνολο, μιας και στην δική μου αντίληψη αποτελεί πριόνισμα των πριονιδιών, ή ακόμα και λεκτικό παιχνίδι. Κι αυτό γιατί υπάρχουν οι εξής καταστάσεις :

Έχουμε μια χώρα (Ελλάδα) η οποία χαίρει μιας πολύ συγκεκριμένης γεωπολιτικής θέσης, και συγκεκριμένα αποτελεί σταυροδρόμι, μη πω γέφυρα, τριών ηπείρων, με παραδοσιακά φιλειρηνικό παρελθόν (όσο κι αν ακούγεται κουλόν).

Στην οποία όπως όλοι γνωρίζουμε, ο αριθμός των αποτελούντων των ελεγκτικών της μηχανισμών είναι εν γένει ανεπαρκής, η νοοτροπία ατομικά συμφεροντολογική κι επίσης ανεπαρκής, η δε πρακτική συνοψίζεται στο αν θέλουμε να σβύσουν οι φωτιές προσευχόμαστε, κι αν θέλουμε τα κορίτσια μας αβίαστα (sic) πρέπει να επαφιέμεθα στην ιδιωτική πρωτοβουλία, γιατί οι μπάτσοι είναι μόνιμοι κρατικοί υπάλληλοι αφοσιωμένοι κατά το μεγαλύτερό τους ποσοστό στο να κόβουν κλήσεις, να πουλάνε την ηρωίνη και να κάνουν τα ψώνια πολιτικών και δημοσιογράφων.

Λόγω των ανωτέρων δε συνθηκών, ευδοκιμεί ιδιαίτερα το άθλημα της αθρόας λαθρομετανάστευσης, και κάποιοι τα παίρνουν. Μπάτσοι γουρούνια δολοφόνοι, αλήτες ρουφιάνοι δημοσιογράφοι, πολιτικοί (οι επιθετικοί προσδιορισμοί περισσεύουν εδώ), και διάφοροι άλλοι επαγγελματίες και μη, περνούν κόσμο από τα σύνορα, περνούν ντρόγκα από τα σύνορα, δεν παίρνουν χαμπάρι τί γίνεται στα σύνορα, και να θέλουν να κάνουν κάτι δεν προλαβαίνουν να τρέχουν σε όλα τα σύνορα, εδαφικά και κυρίως υδάτινα.

Τα αποτελέσματα είναι να έχουν, κυρίως την τελευταία 15ετία, εισρεύσει καρύδια κάθε καρυδιάς στην συγκεκριμένη χώρα : Ρώσοι μαφιόζοι, Ρουμάνοι σαλταδόροι, Αλβανοί πορτοφολάδες, Πακιστανοί βρωμύλλοι, Αφρικανοί σιντισπρώχτες κ.α. , οι μεγαλοεργολάβοι να γλύφουν τα μουστάκια τους για το φτηνό ανειδίκευτο εργατικό δυναμικό, οι φραουλιάρηδες στη Μανωλάδα να τρίβουν τα χέρια τους που αυξήσανε την παραγωγή, και γνωστός μποντιμπιλντεράς να κάνει κοινοβουλευτική καριέρα.

Now, λογικό ήταν όταν κυρίως σε γειτονικές χώρες, έπεσαν τα πάντα, από ανύπαρκτο σοσιαλισμό, μέχρι τείχη φυλακών, ένα μέρος των προς εδώ μεταναστευομένων να είναι ρεμάλια τελειωμένα. Το "παράλογο" ήταν τα εντόπια ΜΜΕ να φορέσουν σε ολόκληρους λαούς, και συνεπώς και στο μεγαλύτερο ποσοστό των εν λόγω μεταναστευσάντων, ένα σαμάρι, όπως αυτό του "πρωτοχρονιάτικου βίντεο" που ποσταρίστηκε προ μερικών σελίδων στο παρόν θρεντ (ΛΙΓΗ παρατήρηση θέλει, για να βγάλει συμπέρασμα ότι εκτός του ότι αποτελεί μια τραγελαφική συρραφή σκηνών, κατά την υποτιθέμενη επίθεση προς κορασίδα, αλλοδαποί προσπαθούν να συνδράμουν στην απομάκρυνση της ετερόκλητης παρουσίας της). Αιδώς ΑΧΡΟΙΟΙ.

Όταν ας πούμε γινόντουσαν κάπου επεισόδια, δεν υπήρχε περίπτωση να ακούσει κανείς "...ΚΑΙ ΕΔΩ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΟΝ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΙΤΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΤΡΑ ΣΤΟ ΧΕΡΙ", αλλά αν επρόκειτο για Αλβανό, σίγουρα θα το άκουγες. Γενικά η πόλωση υπήρξε μαστ για το σύνολο των υπηρετών της 4ης εξουσίας, αντί στην καλύτερη να τηρεί μια ουδέτερη στάση, αν και ίσως θα όφειλε να είναι κατευναστική, μιας και τα υπαρκτά προβλήματα όντως περίσσεψαν απ' τη δεκαετία του 90 και μετά. Γιατί να είναι; Ακριβώς για να μην καλλιεργηθεί μίσος, μιας και από το μίσος συνήθως θερίζουν σοδειά οι πολιτικοί αλλά και οι όποιοι προύχοντες, στις πλάτες των λαών, και για να μην υπάρχει και όξυνση (υπάρχουν βέβαια και οι ΗΛΙΘΙΟΙ που πιστεύουν πως με την τρομοκρατία και την καταστολή, κρατιούνται μακρυά οι φορείς προβλημάτων-αλλά είπαμε, είναι ηλίθιοι).

 

Το γενικό συμπέρασμα όλων των αποπάνω είναι πως ξένος=πρόβλημα, και δεν το βγάζεις πλέον απ' το μυαλό μερικών.

Σ' αυτό λοιπόν το στυλ, φτάνουν να χρησιμοποιούνται ακόμα και επίσημες εκθέσεις (ΕΛ.ΑΣ), για να τονιστεί η ουσία του θέματος : το πρόβλημα είναι υπαρκτό.

Αφήνω στην άκρη την πρώτη σκέψη που ΚΑΙ εγώ έκανα, πως όλοι γνωρίζουμε πως τα σώματα ασφαλείας, αν έχουν ένα λόγο μαγειρέματος στοιχείων, αυτός δεν είναι να αυξήσουν το παρουσιαζόμενο ποσοστό των εγκληματιζούμενων των αυτοχθόνων ως προσαυξημένο. Μάλλον ο αντίθετος είναι. Η δε πρακτική, δεν είναι απαραίτητο να είναι λίγο μπλάνκο πριν απ' την αποστολή στη σχετική Δεύθυνση, ή την ανακοίνωση από το σχετικό Υπουργείο - αρκεί κατά την σύνταξη της κάθε επιμέρους αναφοράς, να αποδοθούν διάφορα σε διάφορους.

Προσωπικά δεν μπορώ να γνωρίζω την απολυτότητα ή μη των στοιχείων -όπως και κανείς άλλωστε- όπως όμως έχω απί παραδείγματι την προσωπική εμπειρία της διαγραφής κλήσης, ή το ανήκουστο γεγονός της μερικής εξαφάνισης ανεκτημένων απωλεσθέντων, διακινούμενων από ΑΤ προς ΑΤ, ακόμη και την παραποίηση στοιχείων ατομικής προόδου στρατεύσιμου. Και φυσικά, όπως όλοι, όλοι έχουμε ακούσει "ιστορίες", από στόματα περισσότερο ή λιγότερο άμεσα εμπλεκόμενα, που περισσότερο ή λιγότερο τα εμπιστευόμαστε, για να μην θυμίσω το πρόσφατο κυβερνητικού επιπέδου ξεβράκωμα, όσον αφορά παραποίηση, ή τέλος πάντων μαγείρεμα/σερβίρισμα στοιχείων (οικονομικής βέβαια φύσης, αλλά δεν αφορά η φύση, αυτό που αφορά είναι η πρακτική, και ίσως δε ιδιαιτέρως η παραδοσιακά εθνική). Το γενικό συμπέρασμα είναι πως τα σώματα ασφαλείας, και γενικά κυβερνητικοί φορείς, δεν διακατέχονται από κάποια υπεράνω των ανθρωπίνων αξιοπιστία, εκτός κι αν έχουμε μείνει σε δοξασίες παιδιών του δημοτικού σχολείου. Ή με λίγα λόγια, ποιός μου λέει εμένα ότι τα όποια στοιχεία δημοσιεύει η ΕΛ.ΑΣ έχουν καθαγιασθεί σε κάποια κολυμπήθρα, εκτός αυτής της κυβερνητικών προσταγών.

Δεν είμαι βέβαια παράλογος, η συναίσθηση του κόσμου στον οποίον ζω εδώ και μπόλικα χρόνια, μου λέει ότι σε γενικές γραμμές οι αλήθειες πάντα κάπου στη μέση βρίσκονται, ειδικά όταν εμπλέκονται παρουσιάσεις στατιστικών στοιχείων (άλλωστε όπως ήδη είπα, προβλήματα υπάρχουν, είναι υπαρκτά).

Για να το πω κι αλλιώς, δεν είναι ότι πιστεύω πως μόνο το 1% των εγκλημάτων εν Ελλάδι, διαπράττονται από αλλοδαπούς. Ούτε το 10%, το 20, το 30. Για την ακρίβεια, το ποσοστό δε με πολυαφορά, και η κατάδειξή του με αφήνει από αδιάφορο, έως ενοχλημένο. Είναι σα να μου λέει κάποιος, αναφορικά με το αγαπημένο μου μπάσκετ, ότι ξέρεις τί, ο τάδε είχε γαμάτα ποσοστά ευστοχίας φέτος. Kαι; Δώσε μου και άλλα στοιχεία, δώσε μου πχ χρόνο συμμετοχής, δώσε μου ηλικία, θέση, συνολική συγκομιδή πόντων κτλ. Αναλογικά, δώσε μου τουλάχιστον ΚΑΙ απόλυτους αριθμούς, δηλαδή ΠΟΣΟΙ αλλοδαποί συνολικά έχουν λερωμένη την ποινική φωλιά τους στη χώρα; Ή πρόβλεψή μου είναι ότι στην πράξη, αναλογικά και πάλι, πρέπει οι αλλοδαποί να έχουν πιο ανεβασμένο το ποσοστό εγληματησάντων ανάμεσά τους (και εννοείται ότι εννοώ εγκλήματα "του κοινού ποινικού δικαίου", τύπου κλοπές/ληστείες, εκβιασμούς, βιασμούς ανθρωποκτονίες).

Αν ας πούμε ένας στους 100 Έλληνες είναι σε μία απ' τις προηγούμενες κατηγορίες εν Ελλάδι, δε θα μου φαινόταν παράξενο η αντιστοιχία στους αλλοδαπούς να είναι δύο στους 100, όχι γιατί φταίει η ξένη τους ράτσα τόσο, αλλά για άλλους λόγους που είπα πριν (και για άλλους που δεν είπα, όπως πχ όντως προέρχονται από περισσότερο υποβαθμισμένα, σε σχέση με το εδώ, περιβάλλοντα).

Επίσης, τη στιγμή που δεν ξέρω ούτε καν με ποια ΕΠΙΣΗΜΗ και ανόθευτη ακόμα λογική, καταρτίζονται τα εν λόγω στοιχεία, του στυλ αν οι 80 στους 100 αλλοδαπούς έχουν πολυπολλαπλάσιες κατηγορίες, ευσταθούσες ή και ΜΗ ακόμα, ενώ το ανάλογο των Ελλήνων είναι πχ 30 στους 100 (κατάσταση που μου φαίνεται και πολύ λογική, για διάφορους λόγους), δηλαδή αν η ποσοστιαία έκθεση που είδαμε, δεν αφορά αριθμό ατόμων, αλλά

αριθμό περιπτώσεων -στα γρήγορα : ο μέσος Έλληνας κακοποιός, έχει διαπράξει 3 κακουργήματα, ενώ ο αλλοδαπός 8-

τότε μια "ξερή" έκθεση, ακόμη κι αν είναι η επίσημη κρατική, δε μου λέει αυτά που σε κάποιους ΑΡΕΣΚΟΝΤΑΙ να λέει. Ειλικρινά, τα δελτία ειδήσεων, οι κουβέντες του κόσμου ακόμα, περισσότερα μου λένε για να καταλάβω μια κατάσταση. Δεν είναι λοιπόν τα θέμα πως είναι απορριπτέα a priori ως κατασκευασμένη και αναξιόπιστη - είναι πως είναι ΛΙΓΗ.

 

Γι' αυτό λοιπόν, μη μου λες για ξεχειλώματα και μπαλώματα, χωρίς να το ντραπείς.

Διότι καμμία διάθεση να υπερασπιστώ κάτι στραβό δεν έχω.

Και το στραβό θα ήταν να έχει γίνει πεδίο εγκληματικής μάχης η Αθήνα, κι εγώ να κάθομαι να υπερασπίζομαι τη μια μεριά, αυτή των αλλοδαπών, έτσι γιατί είμαι βλαμμένος. Στην τελική, αν καθίσουμε να ασχοληθούμε με "επίσημα στοιχεία", για να ικανοποιηθούμε με το να στηρίξουμε μια θέση μας, μπορούμε όποιοι γουστάρουμε να κάνουμε το εξής : πόσοι οι Έλληνες; 10 μύρια είπαμε; Πόσοι οι ξένοι; Ένα; Δύο (άλλοι χτυπιούνται για παραπάνω, αλλά εδώ να τους τονίσω πως δεν τους συμφέρει).

Τί ποσοστά βγαίνουν από την ΕΛ.ΑΣ; Περίπου 50-50, έτσι;

Τί αριθμό κλοπών/φόνων/βιασμών κτλ έχουμε; 10.000 να πούμε το χρόνο; Τι αντιστοιχεί; 5.000 στην κάθε "πλευρά"; Αυτό λοιπόν είναι που "πειράζει"; Οι 5.000 περιπτώσεις, στα 2 μύρια ξένων;

Άντε και δεν είναι τόσος ο αριθμός, άντε και οι συνολικές σχετικές συνολικές εγκληματικές ενέργειες είναι 1.000.000, άρα από 500.000. Έχουμε δηλαδή 500.000, από τους 10.000.000, να είναι Έλληνες - αν συνυπολογίσεις ηλικίες και φύλα, πάμε κατευθείαν ότι ο ένας στους ΠΕΝΤΕ Έλληνες κλέβει/βιάζει/σκοτώνει, και αυτό που μας ΚΟΦΤΕΙ, είναι οι άλλες 500.000 από τους αλλοδαπούς (όπου αυτόματα μάλιστα, σεχδόν εξισώνονται και τα ποσοστά εγκληματικότητας, μιας και γυναικόπεδα και μικρές/μεγάλες ηλικίες σχεδόν βγαίνουν απ' τη μέση, ΜΙΑΣ και οι περισσότεροι αλλοδαποί είναι "παραγωγικής ηλικίας" ΑΝΔΡΕΣ);;;

'Εχουμε δηλαδή ΤΕΤΟΙΟ πρόβλημα αυτόχθονης εγκληματικότητας, και μας μαραίνουνε οι άλλοι τόσοι ξένοι;

 

Απλά είναι τα πράγματα, αν πριν την αθρόα λαθρομετανάστευση, αρχής γενομένης του τέλους της δεκαετίας του 80, είχαμε ΧΙΛΙΕΣ καταγεγραμμένες πανελλαδικά, πράξεις εγκληματικότητας του τύπου που ανέφερα, κι έκτοτε έχουμε φτάσει σε αριθμούς της τάξης των 100.000 το χρόνο, με ποσοστά πέραν πάσης ΥΠΟΨΙΑΣ, της τάξης του 95+% "υπέρ" των μεταναστών, λαθραίων ή μη, ε ναι ρε παιδί μου, μας έχουνε ρημάξει τη χώρα οι καριόληδες, και πρέπει να τους ξωπετάξουμε σχεδόν όλους, και πάνω απ' όλα, να τους κοιτάμε όλους με μισό μάτι.

 

 

 

...Η ΟΥΣΙΑ και η ΑΛΗΘΕΙΑ όμως των πραγμάτων, πέρα από φιτιλιάρικα ποσοστά, δεν είναι ότι περίσσεψαν ΤΟΣΟ οι εγκληματίες στους δρόμους, είναι η φύση των εγκληματιών πιο άγρια. Αλλά δεν γίνεται να χρεώνονται οι κάθε 100 Αλβανοί που έχουν γαμηθεί στην οικοδομή εδώ, να τρώνε τη ρετσινιά που τους κολλάει ο άλλος που το 90 ήταν φυλακόβιος στα Τίραννα.

 

Και τέλος, για ΟΛ' ΑΥΤΑ, δεν κοροϊδεύω καθόλου την άποψη "δεν μου κάνουν αυτά τα ποσοστά", όπως γενικά συνέβη, και προλάβατε πολλοί να ξεσπαθώσετε και ν' αρχίσετε να μιλάτε για κωλοτούμπες. Εκτός πια κι αν το έχετε τόσο απωθημένο το τσουτσουνοανόρθωμα. Αντί μάλιστα κάποιοι να κοιτάξουν το δάσος, αρπαχτήκανε στο δέντρο και με την ευκαιρία το γυρίσανε και στα άλλου είδους πειράγματα - κι έχει ξανασυμβεί αυτό και δεν τιμά καθόλου.

Και ρωτάω εγώ, άσχετα που δε συμφωνώ με την λογική της απαίτησης ετερόπηγων στοιχείων, μιας και όπως είπα ΔΕΝ μου λέει κάτι, όσο και αντικειμενική κι αν είναι : ΠΟΥ το παράλογο, στο να ζητάει κανείς στοιχεία, που να έχουν περαστεί από ΤΡΙΤΑ φίλτρα; Εάν πρόκειται για νομικές διαδικασίες (ευρωπαϊκά δικαστήρια), ή για οικονομικές αποτιμήσεις, οι ίδιοι αντιδρώντες, επικαλούνται την αξιοπιστία ευρωπαϊκών ή παγκόσμιων οργανισμών. Πού λοιπόν το ΠΑΡΑΛΟΓΟ κάποιος να καλύπτεται μόνο από κάτι τέτοιο; Προσωπικά, όπως είπα, υπερβολικό θα το έλεγα (και όπως επίιιιιιιισης είπα, άσχετο). Όχι όμως ΠΑΡΑΛΟΓΟ, και σίγουρα δε θα προέβαινα με την ευκαιρία στο καβάλήμα το δέντρο που λέγαμε, και το ανέμισμα της τσουτσούς μου.

 

 

 

 

* ikaruga24, αφού λοιπόν είσαι από χωριό και δεν σου αρέσει να ακούς ηλιθιότητες, μην τις γράφεις κι όλας μέχρι να συνηθίσεις στην πόλη, γιατί ούτε εμένα μου αρέσει να τις διαβάζω. Καλή ώρα, την άσχετή σου αναφορά σε ένα περιστατικό, το οποίο χρησιμοποίησες για να αποδείξεις -κατά το πως νομίζεις πως έκανες- μια από υποτιθέμενη έως φαντασιόπληκτή σου εντύπωση, πως εάν υπερασπιστείς μία κοπέλα, της οποίας το λιγότερο την μαρτυρία έχεις, θα καταντήσεις να βρεθείς "σήμερα", μπλεγμένος.

Δημοσ.
Α ωραία λοιπόν, με λίγα λόγια ανέφερες το προσωπικό σου βίωμα, σαν απάντηση σε ένα βίντεο που δείχνει τη σαπίλα της αστυνομίας.

Πολύ ωραία, έχουμε και λέμε :

Οι λαθρό ή μη, εγκληματικοί ή μη μετανάστες, ΔΕΝ είναι θεσμοθετημένο όργανο. Είναι κατάσταση. Κι όμως εσύ ανεφέρθηκες via προσωπικού παραδείγματος, για να "καταδείξεις" ακριβώς ΤΙ;

Να σου πώ τί να καταδείξεις : την έμπρακτη ανικανότητα, μέχρι και την -ειδκά στο αποπάνω κουοταρισμένο ποστ- "ανοχή" που επιδεικνύεται, όπως το αντιλαμβάνεσαι, άμεσα από τις κατασταλτικές αρχές (κι έμμεσα από "την κενωνία" : γείτονες κι ο Αιμίλιος Λιάτσος). Και ΒΕΒΑΙΑ, θες να καταδείξεις κι ότι "δεν πάει άλλο αυτή η κατάσταση με τους μετανάστες". Κι εδώ θα πεις "είπα εγώ για τους νόμιμους"; Κι εγώ θα σε ρωτήσω που διάλο ξέρεις ότι είναι νόμιμοι αυτοί που σου κλείνουν την πόρτα. Τους ζήτησες χαρτιά; Και θα μου πεις "Αυτή τη δουλειά θα κάνω; Άσε που όλοι ξέρουμε τί είναι". Και τότε θα σου πω πως έτσι που το πας, ενώ απ' τη μία λες "μην κολλάς στο ότι ήταν Αλβανοί" (ήταν ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ το ότι το έγραψες), από την άλλη αναφέρεσαι στο ότι "σε άλλες εποχές μπλαπμπλα", θεωρώντας πως "επειδή-ήταν-ΟΛΩΣ-ΤΥΧΑΙΩΣ-ΑΛΒΑΝΟΙ αυτοί, θα μας την έπεφταν μπλαμπλα, θα τρώγαμε φυλακή μπλαμπλα" ΕΤΣΙ ΣΤΟ ΞΕΚΑΡΦΩΤΟ ΡΕ ΦΙΛΕ. Δηλαδή με συγχωρείς, εσύ έχεις προσέξει πχ στα επεισόδια που γίνανε πέρσι "με το Κοράνι", οι μπάτσοι να έχουν σαπίσει όσους ΕΛΛΗΝΑΡΑΔΕΣ προσπαθούσαν να κάνουν ιστορίες ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ; Έχεις προσέξει να τους φυγαδεύουνε για να μην πάθουν κα'να κακό; Έχεις πάρει χαμπάρι τα μέσα να φωτογραφίζουν "τους κακούς αυτοόχθονες καθώς κυνηγούν δύσμοιρους αλλοδαπούς"; Έχεις πάρει χαμπάρι κανένα νόμο που (θα ξεσήκωσε θύελλα) να ποινικοποιεί το βάρεμα εγκληματίζοντα λαθρό ή μη μετανάστη;

Όχι. Τότε τί συμβαίνει; Να σου πω εγώ τί συμβαίνει : την ιστορία την ανέφερες επειδή όντως ήταν Αλβανοί. Κακώς όμως ρε φίλε, γιατί το θέμα είναι όπως ειπώθηκε ότι μια κοπέλα τράβαγε ζόρι. Εκεί, τέλος.

Δεν έχει σημασία αν ήταν εκείνοι Αλβανοί, κι εκείνη Σκοπιανή, δεν έχει σημασία αν εκείνοι ήταν Πασαλιμανιώτες κι αυτή Περιστεριώτισσα, δεν έχει σημασία αν εκείνοι ήταν απ' του Ζωγράφου κι αυτή Βουλγάρα, δεν έχει σημασία αν αυτοί ήταν Αλβανοί κι αυτή απ' την Εκάλη. Σημασία έχει όπως αρχικά είχε πει The Coca-Cola Kid, ότι ήταν δυο ρεμάλια, κι αυτή ένα κοριτσάκι.

Κι όμως, εσύ μεταφέρεις το προσωπικό σου ζόρι, και ΚΑΤΑΝΤΑΣ φορέας ρατσιστικών αντιλήψεων, όταν γι' αυτό το λόγο τραβάνε ζόρι οι όσοι νορμάλ ξένοι υπάρχουν στη χώρα, και είναι οι συντριπτικά περισσότεροι ΓΑΜΩΤ. Και αυτοί, άσχετα από τις αηδίες προς εντυπωσιασμό που διάβασα (μιας και αναφέρθηκαν ποσοστά, τα οποία άσχετα εάν είναι καλόδεκτα ή όχι, δεν παύουν να είναι ποσοστά άσχετα με απόλυτους αριθμούς) σελίδες πριν, δεν είναι οι ξένοι γενικώς. Εμ το κακό είναι πως αυτό που ΠΕΡΝΑΕΙ, ΚΑΙ ΜΕΝΕΙ στην τελική, ξένος=ένοχος μέχρι της αποδείξεως του ενάντιου.

 

Λες και δεν κλέβανε και δεν σφάζανε στην Αθήνα το '80, λες και δε "φταίει" πάνω απ' όλα, το ότι είναι μεγάλο αστικό κέντρο.

 

Τεσπα το πρόβλημά σου θα ΕΠΡΕΠΕ να είναι οι μπάτσοι είτε βαράνε μετανάστες που δε φταίνε σε κάτι, είτε ξεβρακώνουν ντόπιους, είτε δεν κάνουν τη δουλειά τους, κυνηγώντας αυτόν που σου ρημάζει το διαμέρισμα ή σου κλείνει την πόρτα.

 

 

*Φρη που έχεις πάει τώρα ρε λαμόγιο; Ψυχικό;

οχι το 80 δεν σφαζανε το 60 και το 70 στα χωρια κοιμοντουσαν με ανοιχτα παραθυρα και οχι με συρματοπλεγμα οπος τωρα το 80 μπορει να ληστευαν αλλα δεν σε σκοτωναν στον υπνο σου το 80 πραμονες πρωτοχρονιας μπορουσες να κυκλοφορησεις στο κεντρο το 80 παραμονες πρωτοχρονιας δεν βρεθηκε βιασμενη και νεκρη 20χρονη σε παρκο και γενικα ρε φιλε το 80 δεν ηταν τετοιο μπουρδελο που ειναι σημερα η αθηνα και θυμησου αν εχεις την ηλικια να θυμηθεις ποτε ξεκινησαν ολα αυτα. αλλα ειπαμε φταιει ο μπατσος και οχι οι λαθρομεταναστες,ωραια.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...