Narayan Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2003 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2003 ʼλλη απορία: Γιατί ενώ οι εταιρείες σκληρών δίσκων δίνουν τρία χρόνια εγγύηση πολλές αντιπροσωπίες στην Ελλάδα δίνουν μόνο ένα; Καλύτερα ξέρουν την αξιοπιστία των δίσκων από τις εταιρείες ή απλά το παίζουν μάγκες;
PeiramatoZwo Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2003 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2003 Den dinoun oi etaireies tria xronia eggyisi gia olous tous diskous. Siggekrimena sto plaisio MONO OI W.D. EKDOSEIS JB(8mb Cache) exoun 3 xronia eggyisi oi ypoloipoi exoun oloi 1 etos eggyisi. (Akoma kai Maxtor me 8mb cache ena etos exoun eggyisi!)
ronin Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2003 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2003 apo to neo etos sxedon oli i skliti exoune ena xrono ektos kai an paris olokliromeno mixanima apo aftous kai sou dosoune 3 xronia ine politiki sxedon apo oles tis eteries etsi oste na poulane etima proionta kai oxi memonomena eno tha prepe na dinoune 3 xronia alla distixos ta pragmata exoune etsi
Narayan Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2003 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2003 Ψήνομαι για καταγγελία στο ΙΝ.ΚΑ. Μπορώ να την στηρίξω βασιζόμενος σε αυτήν τη διαφορά που έχουν οι εγγυήσεις;
dim_b Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2003 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2003 Αν δεν κάνω λάθος, εδώ και λίγο καιρό όλα τα προϊόντα που πωλούνται στην ΕΕ πρέπει να έχουν τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Οι σκληροί δίσκοι και άλλα computer parts εξαιρούνται;
ronin Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2003 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2003 i epeksergastes ta cdrw ta dvd ta case i vga as ine kai geforce4 ti 4600 ola afta exoune 1 xrono opote min sou fenete parakseno gia tous sklirous giati etsi ine i new katastasi
dim_b Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2003 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2003 Δεν αναφέρθηκα συγκεκριμένα στους δίσκους αλλά γενικά στα computer parts. Νόμιζα ότι ο νόμος γιά τις εγγυήσεις αφορά όλα τα προϊόντα. Εκτός αν εξαιρούνται αυτά γιά τα οποία γνωρίζουμε ότι η ποιότητα κατασκευής τους είναι τέτοια που δύσκολα θα αντέξουν πάνω από 1 χρόνο.
PeiramatoZwo Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2003 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2003 Vasika exoun ftiaxtei gia polly megalytero xroniko diastima antoxis peran tou enos i akoma kai twn triwn etwn xrhshs. Aplos sta PC sinithos sta 3 xronia exei ginei agora kainourgiou proiontos opote den tithete tetoio thema. File narayan pare til to INKA kai rota tous an mporeis na kaneis katagelia. Kai fisika enimerose kai emas tous ypoloipous gia ti isxyei.
Επισκέπτης Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2003 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2003 Οι ελληνικές εταιρείες έχουν πάρει άδεια από τη σημαία και δίνουν μόνο ένα χρόνο αντί για δύο, έτσι απλά... Edit: Κάντε και το κόπο να στείλετε e-mail σε εταιρεία που φτιάχνει σκληρούς για την γνώμη τους για τα ανοιγμένα σακουλάκια σκληρών και για το αν ισχύει η εγγύηση σε τέτοιο προϊόν...
PeiramatoZwo Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2003 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2003 Paidia nomizo oti den isxyei akrivos auto. Isxyei eggyisi gia to katastima to proto etos kai meta se stelnoun sth etaireia gia ta alla 2. Tha rotiso kai tha to epivevaioso thn triti.
Narayan Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2003 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2003 <blockquote><font class="small">Quote ronin:</font><hr>i epeksergastes ta cdrw ta dvd ta case i vga as ine kai geforce4 ti 4600 ola afta exoune 1 xrono opote min sou fenete parakseno gia tous sklirous giati etsi ine i new katastasi<hr /></blockquote> Μου φαίνεται ΠΟΛΥ παράξενο και βασίζεται πιστεύω στην νοοτροπία που έχουν πολλοί αποκαλούμενοι επαγγελματίες του χώρου να αποποιούνται τις ευθύνες τους μετά το κλείσιμο του οικονομικού έτους. Δεν μου αρέσει και αν μπορώ να κάνω κάτι για να αλλάξει η κατάσταση θα το πράξω. Οι σκληροί λόγω μηχανικών μερών έχουν μεγαλύτερο ρίσκο και για αυτό επικεντρώνομαι σ'αυτούς, όμως αυτό δεν σημαίνει πως και για τα υπόλοιπα parts δεν πρέπει να μας δίνουν την εγγύηση που δίνεται από την κατασκευάστρια εταιρεία. <blockquote><font class="small">Quote PeiramatoZwo:</font><hr>Paidia nomizo oti den isxyei akrivos auto. Isxyei eggyisi gia to katastima to proto etos kai meta se stelnoun sth etaireia gia ta alla 2. Tha rotiso kai tha to epivevaioso thn triti. <hr /></blockquote> Και να ισχύει αυτό δείχνει να μη τι άλλο έλλειψη σεβασμού προς τον καταναλωτή. Γιατί δηλαδή να πρέπει να επιβαρυνθώ τα ταχυδρομικά τέλη για να στείλω το ελαττωματικό εξάρτημα στην εταιρεία, από τη στιγμή που η αντιπροσωπεία είναι υποχρεωμένη να το κάνει; Το να είσαι αντιπρόσωπος ενός προϊόντος σημαίνει πως αναλαμβάνεις και την ευθύνη να το υποστήρίξεις όσο απαιτείται, δείχνοντας έτσι ότι το εμπιστεύεσαι με τη σειρά σου. Όχι αυτό που κάνουν οι Ελληνάρες, που νομίζουν πως τα μόνα έξοδα είναι η προώθηση του προϊόντος και από κει και πέρα κολυμπάμε στο χρήμα.
kom Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2003 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2003 ρε παιδιά τι περιμένετε στην Ελλάδα ζούμε και Έλληνες είμαστε.....αφού το έχουμε μέσα μας το γ......ο σε άλλες χώρες δεν νομίζω να γίνεται αυτό και γιατί ; γιατί ΙΜΟ οι άλλες χώρες σέβονται τους πολίτες τους είτε αυτοί λέγοται καταναλωτές είτε όχι και γενικά οι κανόνες είναι τελείως διαφορετικοί απ'ότι εδώ....και λυπάμαι που το λέω αλλά κάποιες στιγμές ντρέπομαι που είμαι Έλληνας
Narayan Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2003 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2003 Δεν υπάρχει λόγος να ντρέπεσαι για την εθνικότητά σου, από τη στιγμή που ξέρεις ότι δεν είσαι σαν κι αυτούς που σε ταλαιπωρούν και προσπαθούν να σε κοροϊδέψουν. Δείξε ότι είσαι "Έλληνας" και όχι "Γραίκος".
hawkj83 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2003 Μέλος Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2003 O skliros egkiklopedika einai Maxtor 80aris! Eixa kai pio palia enan Maxtor kai parousiase kai ekeinos provlima...
PeiramatoZwo Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2003 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2003 Paidia to plaisio den einai antiprosopos sthn ellada by the way!!! Einai metapolitis! Ti simainei auto alli etaireia ta fernei kai ta agorazei to plaisio apo ekeini. Ligi ypomoni na rotiso kai tha sas enimeroso. Prepei na pao sthn douleia gia na matho!!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.