NickTG Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2010 Ο κινητήρας της Veyron είναι πρακτικά 2 V8 κολλημένοι. Ένα από τα μεγάλα προβλήματα κατά την εξέλιξή της ήταν η ψύξη του κινητήρα. Η πίεση στα 4 turbo είναι αν θυμάμαι καλά 1.2bar.
gdriver Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2010 γενικως φιλε μου η εξελιξη των αυτοκινητων ειναι πολυ μικρη. παιρνουν λιγα λιγα στοιχεια απο καθε δεκαετια και απλως την τροποποιουν στα δεδομενα της εποχης. εξελιξη με την εννοια του χωρις προηγουμενου δεν εχει γινει πολυ εκτος και αν δεις το bosse suspension και τα κιβωτια διπλου συμπλεκτη(αν και αυτα δεν ειναι καμμια θεικη ανακαλυψη) τελος δες το νεο opel asta οπου αντι να του εφαρμοσουν επιτελους πολλαπλους συνδεσμους εμειναν στον αντιστρεπτικο αξονα(ή λανθασμενα ημιακαμπτο αξονα) με τη ραβδο watt. η ραβδοσ watt επινοηθηκε 2 αιωνες(!) πριν. παντως ,κινητηριακα ,και αυτο μπορεις να το διασταυρωσεις με μηχανολογους μηχανικους , ειναι πως η γενικοτερη αρχη καυσης, στους ξεπερασμενους κινητηρες εσωτερικης καυσης ,(περιλαμβανονται ολα τα αυτοκινητα ολων των κατασκευαστων-ναι για μενα αυτοι οι κινητηρες ειναι αρχαιοι-)ειναι η ιδια, με μερικες προσθηκες που κ που.
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2010 Moderators Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2010 Με τι προτεινεις εσυ λοιπον να αντικατασταθουν οι κινητηρες εσωτερικης καυσης που να ειναι αξιοπιστο και να μη πρεπει να πουλησεις κανα νεφρο για να το αποκτησεις?
DarkOrion Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2010 1) Οι εμβολοφόροι κινητήρες εσωτερικής καύσης εξελίσσονται σχεδόν 100 χρόνια, μιλάμε για πολύ τεχνογνωσία. Η εξέλιξή τους συνεχίζει σε πολύ βάθος, και ακόμα και αν σας φαίνεται παράξενο, ξοδεύονται εκατομμύρια, για να μπορέσεουν οι μηχανικοί πχ να δούνε την καύσης όσο αυτή εξελίσσεται (μιλάμε για πανάκριβα laser, πανάκριβες κάμερες, πολύ ειδικούς μονκύλινδρους κινητήρες, πανάκριβα gas analyzers κλπ). 2) Τα χρόνια εξέλιξης και η μαζική παραγωγή έχουν ρίξει υπερβολικά πολύ το κόστος. Πλέον σήμερα είναι το ίδιο αποδοτικό να βάλεις ένα gas turbine για την κίνηση του αυτοκινήτου, κάτι τέτοιο είναι πανάκριβο. 3) Για κινητήρες HCCI έχεις ακούσει? Για PCCI? Αυτά δεν μπορείς να πεις ότι δεν είναι εξέλιξη. Το ότι κάτι φαινομενικά είναι παλιό, δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει εξέλιξη. Δλδ για σένα εξέλιξη θα ήταν να βγάλεις εντελώς την παλινδρομική μηχανή και να βάλεις scram-jet κινητήρα (λέμε τώρα)? Ακόμα και κάτι τέτοιο να μπορείς να το κανεις, γιατί να το κανεις? Ποιά αυτοκινητοβιομηχανία θα πετάξει τεχνογνωσία/εμπειρία/ερευνητικά κέντρα/γραμμές παραγωγής για κάτι τόσο ακριβό? Και ο λόγος που είναι ακριβό είναι γιατί είναι καινούριο και σε μικρή κλίμακα. Όποιος το κάνει αυτό, πάει για φούντο...
The_Judas Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2010 Ότι υπήρχαν όλες αυτές οι τεχνολογίες εδώ και 10ετίες είναι γνωστό. Δεν είχαν δοθεί όμως σε μαζική παραγωγή γιατί αυτό θα ήταν ασύμφορο. Πόσοι άνθρωποι ήταν κάτοχοι αυτοκινήτων το 1950?? Ελάχιστοι, γιατί ήταν είδος πολυτελείας. Για να γίνει μαζική παραγωγή, πρέπει να υπάρχει και το ανάλογο κοινό που να μπορεί να αγοράσει το προϊόν μαζικά. Και οι Γερμανοί στον Β'ΠΠ ανέπτυσσαν αεριωθούμενα πολεμικά αεροσκάφη αλλά δεν πρόλαβαν να τα χρησιμοποιήσουν μαζικά. Ούτε έχουμε φτάσει ακόμη στο επίπεδο που να μπορεί ο μέσος πολίτης να κατέχει το δικό του προσωπικό τζετ, παρόλο που τα τζετ υπάρχουν εδώ και 60 χρόνια. Εκεί που παίζονται πολλά συμφέροντα, είναι στην αγορά των καυσίμων υλών. Αν ανακαλυφθεί κάποια πηγή ενέργειας διαφορετική του πετρελαίου, κάποιοι άνθρωποι οι οποίοι σήμερα ελέγχουν την παγκόσμια αγορά θα ζημιωθούν οικονομικά. Και ίσως να μην θέλουν να γίνει αυτό
Rabican Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2010 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2010 μια παρατηρηση: το οτι σε ενα καινουργιο αμαξι εβαλαν μια ξεπερασμενη αναρτηση, δεν εχει να κανει με την εξελιξη. κυρως με τη μειωση κοστους εχει να κανει. βεβαια αντιλαμβανονται πως χανουν σημαντικα και σε οδικη συμπεριφορα. οπως εκανε η Honda που στο τελευταιο σιβικ το γυρισε σε αξονα απο την ανεξαρτητη αναρτηση. πισωγυρισματα για μειωση κοστους...
Snolly Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2010 Από ένα κομμάτι μέταλλο δηλαδή "σκαλίζεται" ολόκληρος ο κινητήρας αντί να χυτευθεί. Α ρε κουφάλα Apple http://www.apple.com/macbookpro/design.html#unibody
NT1G Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2010 Ή κάτι τέτοιο. [ame=http://www.youtube.com/watch?v=QsmiIeAkE-o]V8 Engine Block Machined From Solid[/ame]
gdriver Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2010 μια πολυ ωραια εξελιξη κινητηριας μοναδας σε διτροχα τετρατροχα με χρονους και αξονες περισσοτερους ειναι η αερομηχανη. το πιστονι δεν κανει παλινδρομηση που να οφειλεται σε εκρηξη αλλα σε συμπιεση αερα(καπως σαν το γνωστο κομπρεσερ). η λυση ειναι δοκιμασμενη προσφερει αυτονομια 480 χλμ στην 1η εφαρμογη της(αρα τρελα περιθωρια εξελιξης.) τωρα μπορω να αντιπαραβαλω και τους ηλεκτροκινητηρες.προς το παρον μεγαλη διαρκεια φορτισης ,μικρη αυτονομια και πολλα ερωτηματικα στη διαρκεια ζωης των. οταν λεω πως οι κινητηρες ειναι αρχαιοι εννοω τους κινητηρες που παραγουν υποπροιοντα καυσης και χρησιμοποιουν την καυση.σε ευχαριστω για τις τεχνολογιες που παρεθεσες ,πολυ ενδιαφερουσες ειδικα η hcci κινητηρια μοναδα,αλλα παλι χρησιμοποιει ορυκτο καυσιμο.αρα μιλαμε για εναν κινητηρα με μια εξελιξη στο συστημα εκκινησης. το ιδιο δηλαδη με τον αμεσο ψεκασμο,το multiair , τον ψεκασμο πολλαπλων σημειων. αυτα ειναι σημαδια εξελιξης της ηδη υπαρχουσης τεχνολογιας. εγω εννοω κατι πιο ριζοσπατικο ,κατι που θα αλλαξει εντελως το συνολο. δεν το παιζω εξυπνος για να προλαβω αυτους που προτρεχουν να στειλουν ως αιρετικους ,ως εξυπνακηδες τους υπολοιπους,στο πυρ το εξωτερο. για παραδειγμα αυτη με το κομπρεσερ ειναι καταπληκτικη ιδεα.αλλη μια ωραια ιδεα ειναι ο κινητηρας νερου. επισης μπορει να δοθει προσοχη στους κινητηρες ενδορρηξης η στο φαινομενο searl. ιδεες υπαρχουν πολλες αλλα λιγες βγαζουν στην επιφανεια καθως υπαρχει το γνωστο οικονομικο-πιθανως πολεμικο παιχνιδι. ---------- Προσθήκη στις 14:32 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 11:18 ---------- δειτε και αυτο. http://www.edugate.gr/content/mixanismos-antibarytitos-apo-emp
kingdomhearts Δημοσ. 15 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2010 κάπως άκυρο..είναι γνωστό ότι θα μπορούσαμε να ζούμε με πιο πολλά αγαθά/υπηρεσίες/τεχνολογία κτλ.Τώρα όλα αυτά είναι αλυσίδα με την φτώχεια,αισχροκέρδεια και άλλα πολλά.Αυτά τα λέω γιατί συμφωνώ με το αρχικό post ότι μας πουλούν αναμασημένα πράγματα.ακόμα και αυτό με το ότι εταιρείες τα έχουν πλακάκια ισχύει.οχι μόνο στα αυτοκίνητα,αλλα και στους Η/Υ,τρόφιμα,ηλεκτρικά~ ηλεκρονικά είδη...σε όλα!Εδώ στην κινητη τηλεφωνία βγήκε και καλά πρώτα η μία με τα 1000 μόνο με 10ε και μετά τα κάνανε ετσι ώστε ολες να είναι ευχαριστημένες.και αφου έγινε πέρυσι,πιο οργανωμένα φέτος κάνανε τα 1500
Str Δημοσ. 15 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2010 55 posts και ακόμα δεν έχω διαβάσει τίποτα για τον βάνκελ κινητήρα...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.