Προς το περιεχόμενο

VISUAL BASIC και εργασία πανω στην ηλεκτροτεχνία

DBLADE

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γειά σας έχω μπερδευτεί πάρα πολλή με αυτήν την γλώσσα μήπως γνωρίζει κανείς πως θα κάνω με την εντολή timer να μου αλλάζει 4 εικόνες τη πρέπει να κάνω και κατι αλλο πως μπορώ να προσθέσω μια φορ έξω απο την ιφ την προσθέτω και δεν δουλεύει βάζω έναν αριθμό στο πλαίσιο μου και μ βγάζει το μυνημα που έχω βαλει 3 φορες όσο είναι και το βήμα μου και το δεύτερο cmd δεν δουλεύει καλα πείτε μου γνώμες??? εδώ έχω την εργασία http://rapidshare.com/files/331881566/_______________VISOUAL.rar.html προειδοποιώ είμαι λίγο άσχετος και αύριο πρεπεί να την παραδώσω :shock::shock:

Δημοσ.
Γειά σας έχω μπερδευτεί πάρα πολλή με αυτήν την γλώσσα μήπως γνωρίζει κανείς πως θα κάνω με την εντολή timer να μου αλλάζει 4 εικόνες τη πρέπει να κάνω και κατι αλλο πως μπορώ να προσθέσω μια φορ έξω απο την ιφ την προσθέτω και δεν δουλεύει βάζω έναν αριθμό στο πλαίσιο μου και μ βγάζει το μυνημα που έχω βαλει 3 φορες όσο είναι και το βήμα μου και το δεύτερο cmd δεν δουλεύει καλα πείτε μου γνώμες??? εδώ έχω την εργασία http://rapidshare.com/files/331881566/_______________VISOUAL.rar.html προειδοποιώ είμαι λίγο άσχετος και αύριο πρεπεί να την παραδώσω :shock::shock:
θέλω να μπόρω με το που πατας στο πρωτο τεχτ εναν αριθμο να ενεργοποιητε ο timer και να μου εμφανιζει με ενα χρονικο delay 3 δευτερολεπτα τις 4 image που εχω και εδω εχω το αρχικο που σκεφτομουν και δεν δουλευε

arxiko.zip

Δημοσ.
δες τις αλλαγές

ρώτα ότι δεν καταλαβαίνεις