Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • 2 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.

Η after sales ιστορία μου.

Ας υπάρχει και εδώ, μιας και είναι τόπικ με feedback. Πριν γράψω την ιστορία, να επιστησω την προσοχή,σε όσους ψωνιζουν / θα ψωνισουν λάπτοπ απ το e-shop.gr. Οι λεβέντηδες δε δέχονται το doa των 7 ημερών στα λάπτοπ!!

 

Πάμε τώρα στο συμβάν.

 

Παρελαβα τελικα το Fujitsu του e-shop.

 

http://www.e-shop.gr/laptop-fujitsu-lifebook-a555-156-fhd-intel-core-i5-5200u-4gb-500gb-amd-r7-m260-2gb-no-os-p-PER.923411?utm_campaign=newsletter160113&utm_medium=email&utm_source=newsletter-all&utm_term=1-foritoi+ipologistes&utm_content=1.8-laptop+fujitsu+lifebook+a555+156+fhd+intel+core+i5+5200u+4gb+500gb+amd+r7+m260+2gb+no+osΜεσα στη γκαντεμια μου, επεσα σε κομμάτι που εργοστασιακά, ειχε ενα μικρο ελαττωμα: στο κουμπι caps lock του πληκτρολογιου του, υπηρχε κατασκευαστικο λαθος της υποδοχης του κουμπιου, με αποτελεσμα να μη κρατιεται το κουμπι και απ τις 2 πλευρες, αλλά να ειναι πιασμενο μονο απ τη μια με αποτελεμα να βγαινει πολυ ευκολα. Οπως ηταν φυσικο, Παρασκευη απογευμα παρελαβα, το βραδυ το προσεξα (πριν καν προλαβω να το βαλω μπρος), Σαββατο το πρωι το επεστρεψα πισω. Απο τοτε, δεν ειχα ξανα νεα.

 

Σημερα, που τηλεφωνησα στην εταιρεια να δω τι διαολο γινεται, ενημερωθηκα απο το τμημα πωλησεων τους οτι επιβεβαιωθηκε το προβλημα απ τον τεχνικο και θα προβουν σε αντικατασταση του πληκτρολογιου. Κατι που ομως με ξενισε, γιατι εγω καινουριο λαπτοπ απεκτησα, γιατι να δεχτω καινουριο λαπτοπ με αντικατεστημενο πληκτρολογιο?

 

Παιρνω τηλεφωνο στο τμημα service τους, μιλαω με εναν εκει και μου λεει οτι κανενα λαπτοπ δεν καλυπτεται με doa . Και οτι ολα τα λαπτοπ εχουν συγκεκριμενη εγγυηση, που λεει οτι "Σε περιπτωση βλαβης/φθορας σκληρου δισκου, ραμ, πληκτρολογιου, γινεται αντικατασταση του εν λογω κομματιου". Οποτε με απλα λογια, δεν προβλεπεται αλλαγη λαπτοπ.

 

Ξανα παιρνω λοιπον στο τμημα πωλησεων για 2η φορα, και εξηγω οτι δεν επιθυμω αντικατασταση πληκτρολογιου σε καινουριο λαπτοπ το οποιο δεν προλαβα καν να πατησω το power button, και οτι θελω ειτε αντικατασταση του προιοντος, οπως οριζει το doa, ειτε επιστροφη χρηματων. Αρχικα μου λεει να μου δωσει πιστωτικο. Το απορριπτω. Στη συνεχεια μου λεει οτι τα λαπτοπ δεν εχουν doa, του λεω για ποιο λογο, και του διαβαζω το κειμενο απ το σαιτ τους περι doa. Μου λεει δεν ισχυει για τα λαπτοπ, κτλ κτλ. Τον παω στο τι ισχυει (συμφωνα με αυτους ) για τα λαπτοπ, και του λεω οτι στν περιπτωση μου δν υπηρχε βλαβη/φθορα, υπηρχε ελαττωματικο προιον εξ αρχης , κατι που ειναι προφανες. Αρχισε να φωναζει, και να μου λεει "εσεις δε μου ειπατε κυριε μου οτι το κουμπι εχει βλαβη?" κτλ κτλ. Τελος παντων, επειδη αυτος θα συνεχιζε να λεει τα δικα του, και εγω θα συνεχιζα να του λεω οτι μου εστειλαν ενα κατασκευαστικα ελαττωματικο (εστω σε ενα κουμπι μονο) προιον, στο τελος του λεω πως δεν επιθυμω αντικατασταση πληκτρολογιου σε ολοκαινουριο λαπτοπ, και οπότε θελω τα χρηματα μου πισω, και μου απαντησε οτι θα μεταφερει το θεμα στο τμημα επιστροφων, σαν επιστροφη του προιοντος.

 

Εν συντομια, αυτο που κραταμε, ειναι οτι προσοχη οταν παραλαμβανετε λαπτοπ απ το e-shop.gr . Οι ανθρωποι αυθαιρετα εχουν ορισει οτι δε δικαιουμαστε doa.

 

Οπότε, προσοχή και καλός ελεγχος οταν το παιρνετε στα χερια σας. Ανοιξτε το απο το κουτι του, και τσεκαρετε τα κουμπια, και οτι αλλο φαινεται. Σε καμια περιπτωση ολο αυτο δεν εχει να κανει με την αξια ή την ποιοτητα του εν λογω λαπτοπ, το οποιο παρεπιπτοντως να πω οτι ηταν εξαιρετικο εμφανισιακα κτλ οσο το κρατησα και το περιεργαστηκα , πανεμορφο και κομψο. Ολο αυτο εχει να κανει με τη συμπεριφορα της εταιρειας 100%.

  • 2 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.

λαπτοπ TOSHIBA SATELLITE. αγορασμενο απο κωτσοβολο

στα 2 χρονια παρα 2 μηνες χτυπαει οθονη(ανοιγω ξαφνικα ενα πρωι κ .....μαυρη οθονη, ενω δουλευει κανονικα)

πρωτη κινηση ειναι να παω σε κομπιουτερα της γειτονιας να ξεμπερδευω( εστω κ με καποιο κουστουμι)

Αλλα κ αυτος οπως κ ολοι οιγνωστοι με παραπεμπουν στην εγγυηση.''Τι μλκας εισαι, στειλε το στην εταιρεια''

Παρασυρομενος τους ακουω, παω κωτσοβολο κ με παραπεμπει στην κοσμοτε - γερμανο που εχει το σερβις .

Παραδιδω το μηχανημα σε καταστημα κοσμοτε 13/07/2018 (μετα των σχετικων αποδεικτικων παραλαβης)

κ μαντεψτε...ακομη το περιμενω

μιλαμε για σουρεαλ - τριτοκοσμικες καταστασεις. το λαπτοπ ναχει παραδοθει, κατα δηλωση ολων, στην τοσιμπα

να μην εχω καμια ενημερωση για την καθυστερηση,,η τοσιμπα δεν υπαρχει

ωραιοι οι μαγκες...να μην μπορει να τους βρει κανεις

τηλεφωνηματα επι τηλεφωνηματων σε εξυπηρετηση πελατων, αποστολη μνμ κλπ

το τελευταιο που τους διαμηνυσα ειναι οτι απαιτω την επιστροφη της συσκευης μεχρι 5/10 επισκευασμενη η ανεπισκευαστη

υποψιαζομαι πλεον οτι το πραμα εχει παει στη σφαιρα της κλοπης...αν κ εχω παραστατικο παραδοσης βεβαια

εαν δεν απαντησουν για το ποτε το επιστρεφουν πισω συντομα, παω στην αστυνομια για να δηλωσω κλοπη κ ισως κ καποιο εξωδικο

καταντια κυριοι...η χωρα θελει ναπαλμ

συμβουλη : μακρια απο ο,τιδηποτε γραφει τοσιμπα πανω του

Δημοσ.

Εγω με το Lenovo X230 μου δεν ειχα ποτε θεμα. Το πηρα  refurbished απο μαγαζι στην Πατρα (με πιστοποιησεις καλης λειτουργιας μεχρι και στον φορτιστη) και ηταν αψεγαδιαστο. Το εχω σχεδον ενα χρονο τωρα και ολα μια χαρα. Για εμενα η Lenovo σε τετοια laptop ειναι εγγυηση.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...